نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Rent Please!-Landlord Sim | مدیریت خانه‌های اجاره‌ای

Rent Please!-Landlord Sim تجربه‌ی جنبه‌های مختلفی از مدیریت خانه‌های اجاره‌ای را در قالب یک بازی شبیه‌ساز در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. در ادامه با معرفی این بازی مدیریتی، همراه زومجی باشید.

شبیه‌سازی یکی از سبک‌هایی است که به واسطه‌ی ایجاد شرایطی نزدیک به واقعیت می‌تواند ایده‌های بی‌شماری را بپذیرد؛ تا حالت‌های مختلفی از زندگی واقعی را در قالب یک بازی ویدیویی به بازیکن ارائه کند. ایده‌هایی که شاید در واقعیت چندان جذاب به نظر نرسند، گاهی تبدیل به بازی‌های بسیار اعتیادآوری می‌شوند که ساعت‌ها بازیکن را مشغول روند جذاب خود می‌کنند.

حال استودیو ShimmerGames موضوع جالب و سرگرم کننده‌ای را برای ساخت بازی Rent Please!-Landlord Sim در نظر گرفته است. این استویدو با پرداختن به موضوع شبیه‌سازی اجاره‌ آپارتمان‌ها و شهرک‌سازی، بازی Rent Please!-Landlord Sim را خلق کرد تا تجربه‌ی ساده و مفرحی را‌ به بازیکنان ارائه دهد.


دانلود بازی Rent Please

بازی درکنار بخش‌های مدیریتی، دارای یک سیستم تعاملی و انتخاب دیالوگ با کاراکتر‌ها است

بازی مالکیت منطقه‌ای را به شما می‌سپارد تا با ساخت و راه‌اندازی آپارتمان‌ها و مکان‌هایی مانند رستوران، شرایط خوبی را برای زندگی قشر‌های مختلفی از مردم فراهم کنید. البته بخش وسیعی از گیم‌پلی شامل ارتقا و افزایش امکانات در مکان‌های مختلف می‌شود. در نتیجه با هر هزینه‌ای که برای ارتقا امکانات صرف می‌کنید، اجاره‌‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند‌.

از بخش‌های مختلف هر اتاق گرفته تا منوی رستوران و وسایل مورد نیاز برای ورزش، همگی قابل ارتقا هستند. البته باید توجه داشت که هزینه‌ها برای ساخت یا ارتقا به مرور افزایش می‌کنند و روند بازی به‌سادگی پیش نمی‌رود. زیرا باید زمان زیادی را در بازی صرف کنید تا درآمد‌های کسب‌شده به حساب شما واریز شوند. البته با وجود آنلاین بودن Rent Please!-Landlord Sim قابلیتی وجود دارد تا در صورت عدم حضور بازیکن، درصد اندکی از درآمد‌ها ذخیره شوند.

در هر حال برای پیشرفت سریع‌تر، گیمر چاره‌ای جز حضور مداوم در بازی ندارد؛ به‌خصوص در سطوح بالاتر و پس از ورود به نقشه‌های دیگر. چرا که هزینه‌ها به طرز چشم گیری افزایش پیدا می‌کنند و باید مدت زمان بیشتری را به مدیریت و ارتقا‌ها بخش‌های مختلف اختصاص دهید.

Rent Please!-Landlord Sim درکنار یک سیستم مدیریتی، از یک فضای گفت‌وگومحور میان بازیکن و مستاجران نیر بهره می‌برد که پیرامون مسائل شخصی آن‌ها جریان دارد. بازیکن می‌تواند راهنمایی‌های مختلفی را در زمینه‌های گوناگون ارائه و بعد از چند ساعت، نتیجه‌ی آن را مشاهده کند. این قابلیت باعث می‌شود که روند بازی کمی از یکنواختی خارج شود و هربار برای دقایقی بازیکن را به شکل متفاوتی سرگرم کند.

بازی اندروید و آیفون Rent Please!-Landlord Sim مانند بسیاری از بازی‌های آنلاین در پلتفرم موبایل، دارای تبلیغات است. اما باید گفت که تبلیغات انقد خوب پیاده‌سازی شده که نه‌تنها آن‌ها آزاردهنده نیستند، بلکه بازیکن با انتخاب خود پای تماشای‌شان می‌نشیند. زیرا بعد از تماشای کمتر از یک دقیقه‌ای یک ویدیوی تبلیغاتی، جوایز بسیار ارزشمندی را دریافت می‌کنید که تاثیر بزرگی روی پیشرفت شما می‌گذارد.

به‌طور کلی بازی Rent Please!-Landlord Sim یک بازی آنلاین در سبک شبیه‌سازی است که به واسطه‌ی وجود ویژ‌گی‌هایی مانند گرافیک خوب، محیط‌های متنوع، سیستم ارتقا وسیع، تعامل با کاراکتر‌ها و انتخاب‌های آزادانه در دیالوگ‌ها، می‌تواند تجربه‌ی جذاب و مفرحی را برای بازیکن رقم بزند. بازی Rent Please!-Landlord Sim هم‌اکنون در پلی‌استور و اپ‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Rent Please!-Landlord Sim


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده