// شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Tower of God: The Great Journey | ماجراجویی در برج مرموز

در این مقاله‌ی زومجی به معرفی بازی موبایل Tower of God: The Great Journey می‌پردازیم که یک اقتباس از انیمه‌ای با همین نام است.

هر اندازه که انیمه‌های سینمایی و سریالی طرفداران پرشمار و ویژه‌ای دارند، به همان اندازه بازی‌های برگرفته از همان انیمه‌ها هم مخاطب‌های زیادی را سرگرم می‌کنند. تقریبا برای بیشتر انیمه‌های مطرح ژاپنی حداقل یک بازی ساخته شده است که در اکثر مواقع نیز توانسته علاوه‌بر تماشاگرهای انیمه، برخی از بازیکنان دیگری را سرگرم کند که چندان با آن دنیا آشنایی ندارند.

به‌عنوان مثال می‌توان به انیمه One Piece اشاره کرد که تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ قسمت از آن پخش شده است و بازی ساخته‌شده براساس آن به اسم One Piece Bounty Rush با داستان‌گویی و گیم‌پلی جذاب موفق به جذب خیلی‌ها شد. در این مقاله از زومجی می‌خواهیم به معرفی بازی Tower of God: The Great Journey بپردازیم که اقتباسی از انیمه پرطرفدار Tower of God است. که اگر از دنبال‌کنندگان این انیمه باشید، احتمالا از تجربه‌ی بازی لذت خواهید برد. همراه زومجی و ادامه‌ی این مقاله باشید.


معرفی بازی Tower of God

منوی ارتقا شخصیت در بازی Tower of God: The Great Journey

بازی مملو از دشمنان و همچین باس‌فایت‌های مختلف است که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. در برخی از مواقع باید به عقب برگردید و شخصیت‌ خود را ارتقا دهید تا موفق به شکست دادن دشمنان شوید

بازی داستان بم، شخصیت اصلی را تعریف می‌کند که به شکل اتفاقی وارد یک برج بزرگ و مرموز می‌شود. در ادامه اتفاقات مختلفی رخ می‌دهند. البته که در طول بازی او تنها نخواند بود. بازیکن‌ها با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند که هر یک از آن‌ها به نحوی داستان بازی را پیش ‌می‌برند.

علاوه‌بر این شخصیت‌ها، بازی مملو از دشمنان و همچین باس‌فایت‌های مختلف است که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. در برخی مواقع باید به عقب برگردید و شخصیت‌ خود ارتقا دهید تا بتوانید آن‌ها را شکست دهید. داستان بازی به دو شکل روایت می‌شود؛ هم به‌صورت مکالمه‌هایی که به شکل زیرنویس در خود بازی نمایش داده می‌شوند و هم در قالب صحنه‌های سینمایی بسیار جذاب که تماشای آن‌ها برای طرفداران دنیای انیمه‌ها جذاب است.

بازی به‌صورت دو بعدی است. بازیکن باید از یک سمت صفحه‌نمایش برای کنترل شخصیت بازی و از سمت دیگر برای اجرای حرکات مختلف استفاده کند. زمانی‌که در محیط بازی در حال حرکت هستید و با دشمنان خود رو‌به‌رو می‌شوید، دیگر نمی‌توانید حرکت کنید. صرفا باید از تکنیک‌های خود برای ضربه زدن به دشمنان و البته باس بهره ببرید.

در قسمت‌هایی از بازی شخصیت‌های دیگر نیز به همراه شما خواهند آمد. پس می‌توانید از آن‌ها برای ازبین‌بردن دشمنان مختلف خود استفاده کنید. با امتیازهای که در طول بازی به‌دست می‌آورید، می‌توانید شخصیت بازی را از جهات مختلف ارتقا دهید. همچنین در بخش دیگری از بازی می‌توایند چالش‌های روزانه و هفتگی را انجام دهید تا امتیازهایی را دریافت کنید. در مجموع بازی از لحاظ گیم‌پلی یک اثر جذاب و پرمحتوا است که می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

گیم‌پلی بازی Tower of God: The Great Journey

تا به امروز بازی‌های انیمه‌ای بسیار زیادی برای موبایل منتشر شده‌اند که هریک به نحوه‌ای به منبع اقتباس خود اشاره دارند. بازی Tower of God: The Great Journey دقیقا به همین صورت است. اگر شما از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها هستید، قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد

بازی از منظر گرافیکی و طراحی بصری بسیار جذاب و دیدنی کار شده است. تقریبا همه‌ی قسمت‌های بازی پرجزئیات هستند. همچنین صحنه‌های سینمایی بازی همانند انیمه‌ اصلی کار شده‌اند که این موضوع می‌توانند حسابی طرفداران این انیمه را جذب کند. افکت‌های صوتی و همچنین موسیقی به کار رفته در بازی نیز به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند و هیجان خوبی را به مخاطب خود منتقل می‌کنند. استودیو Ngelgames با طراحی یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز و همچنین یک داستان جذاب می‌تواند همه نوع مخاطبی را وارد دنیای اثر کند.

بازی Tower of God: The Great Journey به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی جذاب نقش آفرینی لذت ببرید.

دانلود بازی Tower of God: The Great Journey


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده