// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

بهترین بازی های انیمه اندروید | از فوتبالیست ها تا وان پیس

در این مقاله از زومجی به معرفی بهترین بازی‌های انیمه‌ای اندروید می‌پردازیم که هریک از آن‌ها می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم کند.

می‌توان این موضوع را به صراحت بیان کرد که انیمه‌ها یکی از پرطرفدارترین آثار نمایشی هستند که هرساله نیز فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی در این سبک منتشر می‌شوند و هریک از آن‌ها مخاطبان‌ خود را وارد دنیای خاص می‌کنند. درواقع انیمه‌ها محدود به آثار سینمای و سریال‌ها نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را در مانگا‌ها و بازی‌های مختلف مشاهده و تجربه کرد. اکثر بازی‌های انیمه‌ای براساس انیمه‌های سریال و سینمایی بوده‌اند ولی می‌توان برعکس این مورد نیز در میان آن‌ها پیدا کرد.

بازی‌های اندرویدی بسیار وجود دارند که به‌طور مستقیم اقتباسی از آثار انیمه‌ای مشهور هستند که می‌توان از بین آن‌ها به بازی One Piece Bounty Rush اشاره کرد که براساس انیمه One Piece که یکی از مشهورترین انیمه‌های ژاپنی است، اشاره کرد. در این مقاله از قصد داریم تا نگاهی به بهترین بازی‌های انیمه‌ای اندروید بیاندازیم. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.


بهترین بازی های انیمه ای اندروید

بازی اندروید One Piece Bounty Rush

۲۳- بازی One Piece Bounty Rush

  • استودیو: BNE Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

وان پیس یکی از طولانی‌ترین و البته محبوب‌‌ترین انیمه‌های ژاپنی است که تا به امروز علاوه‌بر مجموعه اصلی، چندین انیمه سینمایی و همینطور بازی‌های ویدیویی مختلف از آن منتشر شده است. بازی انیمه ای One Piece Bounty Rush بازیکنان را وارد یک ماجراجویی جذاب برای به‌دست آوردن یک گنج مخفی در یک جزیره می‌کند. داستان بازی درمورد یک گنج مخفی در یک جزیره است که باعث شده دزدان دریایی مختلفی وارد آن جزیره شوند و که با روبه‌رو شدن دزدان دریایی با یک دیگر ماجرای جذابی را به وجود می‌آورد. One Piece Bounty Rush یک بازی مبارزه‌ای آنلاین با رقابت‌های ۴ به ۴ است.

درواقع در طول هرقسمت بازیکن در یک تیم ۴ نفره باید تیم مقابل را با فنون مختلف شکست دهد. البته گیم‌پلی بازی صرفا به مبارزه ختم نمی‌شود و باید در هر نبرد به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازید که همین موضوع چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. در مجموع بازی One Piece Bounty Rush می‌تواند علاوه‌بر طرفداران مجموعه برای دیگر افراد نیز جذاب و پرهیجان باشد.

دانلود بازی One Piece Bounty Rush

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dragon Ball Legends

۲۲- بازی Dragon Ball Legends

  • استودیو: Dragon Ball Legends
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: مبارزه‌ای
  • قیمت: رایگان

Dragon Ball Legends یک بازی ماجراجویی جذاب از استودیوی Bandai Namco است که بازیکنان را وارد نبردهای آنلاین یک در مقابل یک می‌کند. در طول هربازی بازیکنان باید با کارت‌های مختلفی که در اختیار دارند بازیکن مقابل خود را شکست دهند. هریک از کارت‌های بازی دارای ویژگی و قدرت خاص خود است که بازیکنان باید باتوجه‌به استراتژی خاص خود از آن‌ها استفاده کنند. با برنده شدن در طول هربازی علاوه‌بر اینکه به سطح‌های جدید دست پیدا می‌کنید امتیازهایی را دریافت می‌کنید که با می‌توانید با آن‌ها کارت‌های قهرمانان مختلف دیگر را آزاد کنید و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید.

علاوه‌بر می‌توانید با استفاده از امتیازهای خود قهرمانان خود را از جهات مختلف ارتقاء دهید. اگر شما از ببینده‌های انیمه Dragon Ball بوده‌اید یا به‌تازگی با آشنا شده‌اید بازی Dragon Ball Legends به‌راحتی می‌تواند همانند انیمه اصلی تا مدت‌ها سرگرم کننده و جذاب باشد.

دانلود بازی Dragon Ball Legends

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت میدوریا دکو درحال مبارزه در بازی ویدیویی

۲۱- بازی MHA:The Strongest Hero

  • استودیو: Xin Yuan Studio
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید یک بازی نقش آفرینی آنلاین جذاب را تجربه کنید، MHA:The Strongest Hero می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب این فهرست باشد. بازی MHA:The Strongest Hero روایتگر داستان اصلی انیمه خود یعنی My Hero Academia است. داستان بازی دنیایی را تعریف می‌کند که بیشتر افراد آن دارای ویژگی‌های فراطبیعی هستند که هریک از آن‌های ویژگی قدرت مخصوص به خود را دارند. این موضوع باعث می‌شود که برخی از افراد این دنیا از ویژگی خود سوء استفاده کنند و از طرفی دیگر قهرمانان را وادار به نابودی آن‌ها کنند.

در بازی، بازیکنان در نقش قهرمانانی قرار می‌گیرند که باید با استفاده از ویژگی‌های خود شرورهای مختلف نابود کنند. در طول بازی باید با گشت‌و‌گذار در سطح شهر دشمنان مختلف را پیدا و آن‌ها را از بین ببرید که البته هریک از آن‌ها چالش‌هایی را پیش‌ روی مخاطب قرار می‌دهند. سیستم‌ مبارزه‌ای بازی چندان پیچیده نیست و تنها باید با دکمه‌های که در اختیار قرار می‌گیرد به دشمنان حمله کنید و همچین و می‌توانید با کمی صبر منتظر تکمیل شدن نیروی ویژه خود شوید و با انتخاب آن ضربه سنگین‌تری وارد کنید.

بازی دارای ویژگی‌های آنلاین است و که می‌توانید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید که بازی را پیش از پیش جذاب‌تر می‌کند. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی جذاب و پرهیجان‌ داستانی را تجربه کنید، MHA:The Strongest Hero می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

دانلود بازی MHA:The Strongest Hero

دانلود گوگل پلی Google Play


ناروتو در حال مبارزه با دشمن ها

۲۰- بازی Naruto SlugfestX

  • استودیو: NAR Game
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

ناروتو نام یکی از شناخته شده‌ترین انیمه‌های ژاپنی است که تا به امروز انیمه‌‌های سریالی و سینمایی و همچنین چندین بازی مختلف از آن منتشر شده است و همین موضوع نشان‌دهنده بزرگی این مجموعه را نشان می‌دهد. Naruto Slugfest X یکی از بازی های انیمه ای این مجموعه است که در سال ۲۰۲۰ برای اندروید منتشر شد. بازی روایتگر یک گروه از نیجاها است که باید به مبارزه با نینجا‌های دیگری که قصدهای شومی دارند، بروند. درواقع بازیکنان باید با گشت‌و‌گذار در نقشه بزرگ به مأموریت‌های مختلفی که درواقع مبارزه با نینجا‌های فرعی و اصلی بپردازند که البته هریک از آن‌ها چالش‌های به وجود می‌آورند.

در طول بازی می‌توانید از سلاح‌های مختلفی برای نبردهای خود استفاده کنید که هریک از آن‌های قابل ارتقاء هستند. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت بازی را با انواع آیتم‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. بازی همچنین یک حالت آنلاین نیز دارد که در آن‌ می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید که هیجان خاصی را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود بازی Naruto SlugfestX

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت های دنیای انیمه بلیچ Bleach: Immortal Soul

۱۹- بازی Bleach: Immortal Soul

  • استودیو: OASIS GAMES
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Bleach: Brave Souls Anime Game روایتگر شخصیت اصلی بازی یعنی Ichigo Kurosaki است که توانسته قدرتی به نام Soul Reaper به‌دست بیاورد. حال او باید از این قدرت دربرابر نیروهای مختلفی که قصد نابودی دنیا را دارند، استفاده کنند. درواقع این بازی اقتباسی مستقیم از انیمه‌ای باهمین نام است. در بازی بازیکنان کنترل شخصیت اصلی را برعهده دارند و البته که در طول بازی تنها نخواهید بود و چند شخصیت دیگر نیز به کمک شما می‌آیند.

گیم‌پلی بازی به‌شدت جذاب و هیجان انگیز است و شما می‌توانید با گشت و کذار در محیط بازی با دشمنان مختلف روبه‌رو شوید و با انواع حرکات مختلف آن‌ها را نابود کنید. با کسب امتیازهایی که در طول بازی به‌ دست می‌آورید می‌توایند شخصیت بازی را از نقطه نظرهای مختلف ارتقاء دهید. همچنین بازی یک حالت آنلاین نیز دارد که در آن باید با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید.

دانلود بازی Bleach: Immortal Soul

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی انیمه کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa: Dream Team

۱۸- بازی Captain Tsubasa: Dream Team

  • استودیو: KLab
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: ورزشی
  • قیمت: رایگان

کاپیتان سوباسا بدون تردید یکی از خاطره‌انگیزترین انیمه‌های دهه ۷۰ ایران است که توانست ببینده‌های فراوانی پیدا کند. احتمالا یکی از دلایل محبوبیت این انیمه جو فوتبالی آن است. این محبوبیت باعث شد تا انیمه‌های دیگری از این مجموعه ساخته شود که هریک از آن داستان تقریبا مشابه‌ای را طی می‌کردند. درکنار انیمه‌ها، بازی‌های مختلفی از این مجموعه ساخته شده است که Captain Tsubasa: Dream Team یکی از این بازی‌ها است که برای اندروید منتشر شده است.

در این بازی شما باید با شخصیت‌های مختلف مجموعه فوتبالیست ها، تیم فوتبالی را تشکیل دهید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین بپردازید. در طول بازی می‌توانید سیستم مخصوص به‌خود را بچینید و همچین در طول بازی بازیکنان را تعویض کنید. بخشی از گیم‌پلی به‌صورت نوبتنی و بخش دیگر شامل انتخاب اسکیل‌ها و حرکات مختلف توسط بازیکن می‌شود. در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید بازیکنان مختلفی را خریداری کنید و از آن‌ها در رقابت‌های خود استفاده کنید. در مجموع بازی Captain Tsubasa: Dream Team یک اثر جذاب و هیجان انگیز است که می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم کننده باشد.

دانلود بازی Captain Tsubasa: Dream Team

دانلود گوگل پلی Google Play


 درحال مبارزه بازی انیمه هفت گناه کبیره

۱۷- بازی The Seven Deadly Sins

  • استودیو: Netmarble
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی The Seven Deadly Sins اقتباسی مستقیم از انیمه‌ای با همین نام است که داستان گروهی به نام هفت گناه کبیره را تعریف می‌کند که به‌دلیل دسیسه‌ای از هم پاشیده می‌شوند و هریک از اعضای گروه به یک گوشه از دنیا فرار می‌کنند. حال بعد از گذشت چندین سال و طی رخ دادن اتفاقاتی اعضای گروه دوباره باید متحد شوند و شیاطینی که قصد نابودی این سرزمین را دارند، نابود کنند. گیم‌پلی بازی به‌صورت کارتی است که و باید قبل از آغاز هرمرحله تیمی متشکل از چهار شخصیت که درواقع همان کارت‌ها هستند، انتخاب کنید.

هریک از این کارت‌ها قدرت خاص خود را دارند. در هرمرحله و در نوبت ضربه بازیکن فهرست‌ی از مهارت‌ها در پایین صفحه‌نمایش داده می‌شوند که بازیکن باید از بین آن‌ها سه مورد را انتخاب کند و به شخصیت‌های بازی منتقل کنید. بازی شامل صحنه‌های انیمیشنی فوق‌العاده است که به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. اگر می‌خواهید یک بازی کارتی جذاب را تجربه کنید، The Seven Deadly Sins می‌تواند حسابی بازیکن را سرگرم کند.

دانلود بازی The Seven Deadly Sins

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید One-Punch Man: Road to Hero

۱۶- بازی One-Punch Man: Road to Hero

  • استودیو: OASIS GAMES
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

اگر به بازی‌های مبارزه علاقه‌مند هستید، بازی One-Punch Man: Road to Hero می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بازی در اصل برگرفته از انیمه‌ای ژاپنی با همین نام است که اکنون بازی اندروید آن منتشر شده است. بازی روایتگر حمله هیولا‌ها به جهان انسان‌ها است و باید با قهرمانان مختلف این هیولا‌ها را نابود کنید. در بازی بازیکن کنترل تیمی از قهرمانان را برعهده دارد که هریک از آن‌ها توانایی مخصوصی دارند. در ابتدا بازیکنان وظیفه انتخاب تیمی سه نفره را برعهده می‌گیرند و باید با آن‌ها به مبارزه بپردازند ولی در ادامه و با کسب امتیاز می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را به‌دست بیاورید و به تیم خود اضافه کنید که در نتیجه‌ بازیکنان آزادی عمل بیشتری را کسب می‌کنند.

گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است یعنی به این صورت که در یک نوبت شما باید یک حرکت را انجام دهید و در ادامه دشمنان باید حملاتی را انجام می‌دهند. در طول بازی کات‌سین‌های مختلف نمایش داده می‌شود که درواقع داستان بازی را شرح می‌دهند. بازی One-Punch Man: Road to Hero ساخته استودیوی OASIS GAMES یک اثر هیجان‌انگیز با روایتی جذاب است که می‌تواند طرفداران این سبک بازی‌ها را جذب خود کند.

دانلود بازی One-Punch Man: Road to Hero

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SAO Integral Factor

۱۵- بازیSword Art Online: Integral Factor

  • استودیو: Bandai Namco Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی انیمه سورت آرت آنلاین بازیکنان را در نقش گروهی از قهرمانان در سرزمین Aincrad قرار می‌دهد که باید این سرزمین را با نابودی دشمنان مختلفی که قصد نابودی آن را دارند، نجات دهید. در این بازی می‌توانید شخصیت‌ خود را به شکلی که علاقه دارید، طراحی کنید و از آن در طول بازی استفاده کنید. در طول بازی گاهی باید تصمیم‌هایی را بگیرید که می‌تواند برروند بازی تأثیرگذار باشند. گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص است و بازیکن می‌تواند به مکان‌های مختلف رفته و با دشمنان خود روبه‌رو شود. در طول بازی فنون مبارزه‌ای متنوعی را به‌دست می‌آورید.

همچنین با امتیازهای خود می‌توانید شخصیت بازی ارتقاء دهید و همینطور آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. بازی از منظر طراحی بصری بسیار جذاب و دیدنی کار شده‌ است و این موضوع خصوصا برای طرفداران انیمه‌های ژاپنی جذاب‌تر نیز باشد. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی مهیج داستانی را تجربه کنید ساخته استودیوی Bandai Namco Entertainment انتخاب می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

دانلود بازی SAO Integral Factor

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی پوکمون گو در خیابان

۱۴- بازی Pokémon GO

  • استودیو: Niantic
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

بازی پوکمون گو را می‌توان یکی از بحث‌برانگیزترین بازی‌های یک دهه اخیر عنوان کرد. بازی برگرفته از انیمه ژاپنی Pokémon است که چندین دهه از آن می‌گذرد. بازی داستان خاصی ندارد ولی گیم‌پلی خاص و کاملا متفاوتی در خود دارد. بازی یک اثر واقعت افزوده است که مستقیم با دوربین موبایل شما کار می‌کند. سیستم بازی به این صورت است که زمانی‌که بازی را اجرا می‌کنید موقیعت جغرافیای بازیکن پیدا می‌کند و حال بازیکنان باید به وسیله دوربین موبایل خود به‌دنبال شخصیت‌های مجموعه Pokémon باشند و پس از پیدا کردن آن‌ها با چند ضربه آن‌ها را به‌دست بیاورید.

البته که نمی‌توانید در هرجایی به‌دنبال آن‌ها باشید و باید با کمی خوش شانسی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. با شخصت‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید با دیگر بازیکنان آنلاین دیگر به رقابت‌های مختلفی بپردازید که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. در کل اگر می‌خواهید یک بازی کاملا متفاوت با چیزهایی که تا به امروز تجربه کرده‌اید، تجربه کنید ساخته استودیوی Niantic می‌تواند برای شما جالب و متفاوت باشد.

دانلود بازی Pokémon GO

دانلود گوگل پلی Google Play


حمله با تیرکمان در بازی گنشین ایمپکت

۱۳- بازی Genshin Impact

  • استودیو: miHoYo
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

اگر به‌دنبال یک بازی جهان بازی آنلاین انیمه‌ای که ساعت‌‌ها بتواند با محتوا‌های مختلف سرگرمتان کند، بدون تردید بازی Genshin Impact ساخته استودیوی miHoYo Limited یکی از بهترین گزینه‌ها برای اندروید است. در این بازی بازیکنان باید با گشت‌و‌گذار در محیط بزرگ و چشم‌نواز آن با دشمنان مختلف مبارزه و داستان بازی را پیش ببرند. همان‌طور که اشاره شد Genshin Impact یک بازی تماما آنلاین است و این مورد می‌تواند لذت بازی را دوچندان کند. در طول بازی می‌توانید با دوستان خود داستان بازی را پیش ببرید و با دشمنان مختلف به مبارزه بپردازید.

در گیم‌پلی بازی شما می‌توانید با محیط در تعامل باشید و فعالیت‌های مختلفی مانند بالا رفتن از کوه‌ها و ساختمان‌ها، پرواز کردن و شنا کردن در سطح آب را تجربه کنید. در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌ و همچنین آیتم‌های خود را ارتقاء دهید و البته که آیتم‌های دیگری را خریداری کند. Genshin Impact بدون شک یکی از بازی های انیمه ای است که با پشتیبانی خوبی که تا به امروز داشته است می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را درگیر دنیای خود کند.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Alchemy Stars

۱۲- بازی Alchemy Stars

  • استودیو: Level Infinite
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

داستان بازی Alchemy Stars در سرزمینی به نام استرا روایت می‌شود. سرزمینی که در آن مردم در صلح و آرامش بودند ولی طی یک سری اتفاقات موجوداتی برای نابودی این سرزمین ظاهر می‌شودند. طی این اتفاق این سرزمین به دو بخش تاریکی که مردمی با نژاد Aurora و بخش روشنایی که مردمی با نژاد Eclipsite تقسیم می‌شوند. در بین یک نژاد دیگر وجود دارد که تنها یک فرد از بین این نژاد که Caelestite نام نام دارد زنده مانده است که بازیکن کنترل همین شخصیت را برعهده دارد.

گیم‌پلی بازی در یک صفحه شطرنج مانند که هرخانه رنگ خاصی دارد. این رنگ‌ها نشان‌دهنده نژاد هریک از شخصیت‌های بازی است. بازیکن باید با در مقابل هریک دشمنان بازی که در خانه‌ای از جدول قرار دارد از یک تکنیک خاص برای نابودی آن‌ها استفاده کند. درواقع بازیکن باید مسیری را تعیین کند که در این مسیر در خانه‌هایی دشمنانی حضور دارند و با ورود به هرخانه از جدول در‌صورتی که دشمنی در اطراف آن خانه باشد ضرباتی رد و بدر می‌شود.

این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه دشمنان موجود نابود شوند. در مجموع بازی Alchemy Stars یک اثر نقش آفرینی و گاها فکری است که برای طرفداران این سبک از بازی جالب و هیجان انگیز باشد.

دانلود بازی Alchemy Stars

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید NieR Re[in]carnation

۱۱- بازی NieR Reincarnation

  • استودیو: Applibot
  • مناسب سنین: +۱۷
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی NieR Reincarnation از استودیوی اسکوئر انیکس باتوجه‌به محبوبیت نسخه‌های کنسولی آن، شاید یکی از بهترین بازی‌های این فهرست باشد. داستان این بازی درباره دختربچه‌ای در یک سرزمین ناشناخته معروف Cage است که حافظه خود را از دست داده است. در این سرزمین مجسمه‌های مرموزو و عجیبی وجود دارند که شخصیت اصلی بازی به واسطه قدرتی که در خود دارد می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

حال بازیکن در نقش این شخصیت باید با ماجراجویی در این سرزمین و روبه‌رو با شخصیت‌ها و اتفاقات مختلف حافظه خود را به‌دست بیاورد. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است و بازیکنان در نوبت خود در مقابل دشمنان بازی حرکاتی مانند حمله یا دفاع و همچنین درواقع مدیریت نوار سلامتی اعضای تیم را انجام دهند. البته که در این بازی این موارد به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و بازیکنان را چندان سردرگم نمی‌کنند.

دانلود بازی NieR Reincarnation

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Evertale

۱۰- بازی Evertale

  • استودیو: ZigZaGame
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Evertale بازیکنان را وارد سرزمینی به نام Erden می‌کنند، جایی که باید در آن به‌دنبال هیولای مختلفی باشند و به‌جای نابودیشان، آن‌ها را تربیت کنید. البته که همه آن‌ها به این شکل نیستند و برخی از آن‌ها به‌نوعی دشمنان شما حساب می‌شوند. البته این روند بازی طولانی مدت نخواهد بود و بعد از طی یک روایت باید به مبارزه با هیولاهایی که قصد نابودی سرزمین را دارند، بروید. بازی شامل شخصیت‌ها مختلفی است که در طی داستان با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید.

در طول مبارزات و همچنین گشت و گذارها امتیازهای مختلفی را به‌دست می‌آورید که با استفاده از آن‌ها می‌توایند سلا‌ح‌های جدید خریداری کنید و همچنین شخصیت بازی را ارتقاء دهید. Evertale یک بخش آنلاین نیز دارد که در آن می‌توانید با دوستان خود به‌صورت تک به تک یا در مبارزات تیمی به رقابت بپردازید.

دانلود بازی Evertale

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Grand Chase

۹- بازی Grand Chase

  • استودیو: KOG Studios
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Grand Chase ساخته استودیوی KOG Studios در رابطه با دو شخصیت اصلی آن یعنی کایل و سیندی است که وارد یک ماجراجویی برای محافظت از نمادهای خدا دربرابر تاریکی می‌شوند. بازی پرشده از مأموریت‌های مختلف که هریک از آن‌ها بازیکن را وارد مناطق جدید می‌کنند که البته هریک از آن‌ها با چالش‌های مختلفی همراه است. همچنین می‌توانید مراحل بازی را به همراه هم‌تیمی‌های خود طی کنید که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

با امتیازهایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های بازی را ارتقاء دهید و همچنین آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. گیم‌پلی بازی چندان دشوار نیست و درواقع باید از یک سمت صفحه‌نمایش برای کنترل شخصیت بازی و سمت دیگر آن حرکات مختلف را اجرا کنید. بازی از نظر طراحی بصری یک اثر جذاب و پرجزئیات است که می‌تواند اکثر مخاطب‌ها را جذب خود کند.

دانلود بازی Grand Chase

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Exos Heroes

۸- بازی Exos Heroes

  • استودیو: LINE GAMES Corporation
  • مناسب سنین: +۱۰
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Exos Heroes سرزمینی را روایت می‌‌کند که پس از دزدیده شدن شمشیر پادشاهی آن و اجرای یک طلسم دچار بدترین اتفاقات برآن سرزمین می‌شود. بازی بازیکنان را در نقش قهرمانانی قرار می‌دهد که باید با انواع دشمنان مختلف مبارزه و درنهایت طلسم به وجود آمده را نابود کنند. البته که هرگز کار آسانی در پیش نخواهد بود و هریک از دشمنان چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. در طول بازی امتیازهای مختلفی را به‌دست می‌آورید و از آن‌ امتیازها می‌توانید برای ارتقاء شخصیت بازی، ارتقاء آیتم‌ها موجود و خرید آیتم‌های دیگر استفاده کنید.

همچنین در طول بازی می‌توانید در نقش شخصیت‌های مختلفی قرار بگیرید که هریک از آن‌ها توانایی‌های مخصوص به خود را دارند. در طول گیم‌پلی بازی شاهد نمایش متعدد صحنه‌های سینمایی به سبک انیمه‌ ژاپنی هستید که طرفداران این دسته از بازی‌ها را به‌شدت مجذوب خود می‌کند. در مجموع بازی Exos Heroes ساخته استودیوی LINE Games یک اثر نقش آفرینی جذاب است که می‌تواند یک اثر سرگرم کننده مخصوصا برای طرفدران بازی‌های شرقی باشد.

دانلود بازی Exos Heroes

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید FINAL FANTASY III (3D REMAKE)

۷- بازی FINAL FANTASY III (3D REMAKE)

  • استودیو: SQUARE ENIX
  • مناسب سنین: +۷
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: ۱۵ دلار

FINAL FANTASY یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز نسخه‌های متعددی از آن منتشر شده است. بازی FINAL FANTASY III اولین‌بار در سال ۱۹۹۰ انتشار یافت و پس از ۳۱ سال نسخه ریمستر آن برای اندروید نیز منتشر شد. داستان این نسخه از بازی در رابطه با زلزله‌ای بزرگ است که پس از این اتفقا معادن کریستال و سنگ‌های قیمتی نمایان می‌شوند. حال بازیکن در نقش قهرمانان بازی باید به سراغ این معادن رفته و آن‌ها را جمع آوری کنند.

البته که هرگز بازی به این سادگی نخواهد در مسیر بازی و با داستان‌ها و دشمنانی مختلفی روبه‌رو می‌شود که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. بازی با وجود اینکه سال‌های زیادی از انتشار آن می‌گذرد اما بله لطف یک ریسمتر خوب می‌تواند به‌راحتی مخاطب خود را جذب کند، مخصوصا اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشند.

دانلود بازی FINAL FANTASY III (3D REMAKE)

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

۶- بازی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

  • استودیو: BNE Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

در بازی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE بازیکنان باید با تشکیل یک تیم از مبارزان و سپس گسترش یک قلعه مناسب به یک تیم قدرتمند تبدیل شوند. در ابتدای بازی مانند اکثر بازی های آنلاین اینچنینی بازیکنان آیتم‌ها و منابع کافی را در اختیار ندارید و باید با حملات به تیم‌های ضعیف‌تر و غارت آن‌ها تیم‌ خود را ارتقاء دهید. گیم‌پلی بازی به‌ این صورت است که وارد یک نبرد تن به تن می‌شوید و حال باید با گزینه‌های مختلفی که در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد به دشمنان ضربه وارد کنند.

در طول هربازی امتیازهای مختلفی را به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن‌ها در جهت خرید آیتم‌های مختلف مانند نیروهای‌های ویژه استفاده کنید. بازی همان‌طور از که نام مشخص است اتقباس از مانگاها و انیمه‌های Naruto که همین موضوع جذابیت بازی دو چندان می‌کند.

دانلود بازی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید SINoALICE

۵- بازی SINoALICE

  • استودیو: Pokelabo
  • مناسب سنین: +۱۷
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

SINoALICE شاید یکی از متفاوت‌ترین و شاید جالب‌ترین بازی‌های این فهرست باشد که در آن باید از بین شخصیت‌های مختلف که هریک از آن‌ها نحوه مبارزه و روایت خاص خود را دارند، یکی را برای پیشبرد بازی انتخاب کنید. البته که در طول بازی تنها نخواهید بود درکنار شما چند شخصیت دیگر به کمک شما می‌آیند. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است.

درواقع در هرمرحله باید چند منطقه را طی کنید و در هرمنطقه باید به‌صورت نوبتی با دشمنان حمله کنید. به این صورت که در ابتدا شما ضرباتی را به دشمنان وارد می‌کنید و در ادامه دشمنان به بازیکنان ضرباتی وارد می‌کند. بازی شامل باس‌فایت‌های مختلفی که شاید در بازی حسابی دردسرساز شوند. در طول بازی با جمع‌آوری امتیاز می‌توایند سلاح‌ها و خود شخصیت بازی را ارتقاء دهید.

دانلود بازی SINoALICE

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Honkai Impact

۴- بازی Honkai Impact

  • استودیو: miHoYo Limited
  • مناسب سنین: +۱۲
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی Honkai Impact روایت حمله یک نیروی اهریمنی را به زمین تعریف می‌کند که قصد نابودی بشتریت را دارد. حال بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گیرند که باید با این نیروی اهریمنی مبارزه و آن را نابود کنند. بازی درحال حاضر بیش از ۳۰ شخصیت مختلف دارد که هریک از آن‌ها توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. همچنین بازی شامل انواع مختلف سلاح‌ها است که می‌توانید با به‌دست آوردن آن‌ها در مبارزات خود استفاده کنید.

گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص است و باید از یک سمت صفحه‌نمایش برای اجرا ضربات و سمت دیگر برای کنترل شخصیت بازی استفاده کنید. با امتیازهایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید، می‌توانید برای ارتقاء شخیصت بازی و همچنین خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود بازی Honkai Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Yu-Gi-Oh! Duel Links

۳- بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links

  • استودیو: Konami
  • مناسب سنین: +۱۲
  • سبک: کارتی
  • قیمت: رایگان

Yu-Gi-Oh! Duel Links یک بازی آنلاین کارتی است که در آن بازیکن باید در مسابقات مختلف با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. در این بازی بازیکنان باید در ابتدا دسته‌ کارت‌های مختلف خود را که شامل نیروهای مختلفی هستند، برای رقابت‌های پیش‌رو آماده کنند. هریک از کارت‌های بازی دارای ویژگی و قدرت خاصی هستند و مهم‌ترین نکته در زمان رقابت استفاده درست از کارت‌ها خود است که تماما به نحوه استراتژی هربازیکن بستگی دارد.

بازی شامل بخش‌های مختلف است که یکی از این بخش‌ها king of games نام دارد که در آن می‌توانید برای کسب رتبه‌‌ای بهتر با بازیکنان مختلفی به رقابت بپردازید که البته چالش‌های خاص و سختی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد. بازی علاوه‌بر حالت آنلاین شامل یک حالت آفلاین و به‌نحوی داستانی دارد که باید در آن مأموریت‌های مختلفی را به پایان برسانید.

دانلود بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Beyblade Burst

۲- بازی Beyblade Burst

  • استودیو: Hasbro
  • مناسب سنین: +۳
  • سبک: مسابقه‌ای
  • قیمت: رایگان

بازی Beyblade براساس انیمه‌ای با همین نام ساخته شده است که در ایران با نام فرفره‌های انفجاری شناخته می‌شود. بازی Beyblade مانند انیمه در رقابت‌های دونفره برگزار می‌شود و هر بازیکن با فرفره خودش باید آن را درحالی‌که در چرخش است در میدان مسابقه رها کند. هریک از این فرفره ها قدرت و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند که باتوجه‌به رقابتی که قصد شرکت در آن را دارید باید با فرفره مناسب، وارد مسابقه شوید. مسابقه‌های بازی به دو بخش Quick Battel و Battle League تقسیم می‌شوند. در بخش Quick Battel می‌توانید با دوستان خود یا با افراد دیگر به‌صورت رندوم به مسابقه بپردازید.

همچنین در این بخش می‌توانید به‌صورت آفلاین بازی یا تمرین کنید و حتی خود را در چالش‌های مختلف امتحان کنید. در Battle League می‌توانید لیگ خود را تشکیل دهید که خود آن شامل چند بخش متفاوت می‌شود. همینطور در این بخش می‌توانید وارد تورنمت‌های مختلف شوید که چالش‌هایی را پیش روی بایکن قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی ساده است. شما باید در ابتدای هر بازی یک زاویه مناسب را در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب کنید و به بعد تماشای مسابقه بنشینید. البته در حین مسابقه و زمانی‌که نوار انرژی کامل پرشد می‌توانید با انتخاب آن گزینه ضربه سنگینی را به حریف خود وارد کنید.

دانلود بازی Beyblade Burst

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Epic Seven

۱- بازی Epic Seven

  • استودیو: Super Creative Inc
  • مناسب سنین: +۱۳
  • سبک: نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

بازی نقش آفرینی Epic Seven بازیکنان را وارد یک حماسه بزرگ می‌کند که باید در آن با انواع هیولاهای مختلف روبه‌رو می‌شوند. بازی شامل چند حالت مختلف است که در حالت داستانی تمرکز آن مبارزه با انواع دشمنان و همینطور باس‌فایت‌های مختلف است که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهند. همچنین Epic Seven یک بخش آنلاین جذاب دارد که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان سرتاسر دنیا تیمی را تشکیل دهید و به مبارزه با باس‌فایت‌های مختلف بپردازید.

در حالت ۳ در مقابل ۳ بازیکنان آنلاین همان‌طور که مشخص است به دو تیم ۳ نفره تقسیم می‌شوند و باید با یکدیگر به مبارزه بپردازند که لحظات هیجان انگیزی را به وجود می‌آورد. بازی از منظر طراحی بصری به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌ است که می‌تواند طرفداران آثار انیمه‌ای را جذب خود کند.

دانلود بازی Epic Seven

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله سعی شد تا نگاهی به بهترین بازی‌های انیمه‌ای اندروید بیاندازیم. بازی‌هایی که هریک از آن‌ها سبک و سیاق خاصی دارند و می‌تواند هرنوع مخاطبی را جذب خود کنند. نظر شما در رابطه با این فهرست چیست؟ اگر بازی دیگر را می‌شناسید آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های انیمه ای کدام ها هستند؟‌

بازی های انیمه ای دو بخش هستند یا از روی انیمه ساخته شده‌اند یا صرفا ظاهری مشابه انیمه دارند. اگر به‌دنبال بخش اول هستید سه بازی Captain Tsubasa: Dream Team، بازی وان پیس بانتی راش و Naruto SlugfestX را توصیه می‌کنیم.

محبوب‌ترین بازی انیمه ای اندروید کدام است؟

بازی گنشین ایمپکت در حال حاضر محبوب‌ترین بازی انیمه‌ای جهان روی موبایل است که به‌دلیل به‌روزرسانی‌های متوالی توسط میلیون‌ها بازیکن انجام می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده