// یکشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

معرفی بازی موبایل Project: Drift 2 | برای عاشقان دریفت

در این مقاله از زومجی به سراغ معرفی بازی Project: Drift 2 رفته‌ایم که در آن می‌توانید با آزادی عمل زیاد حرکات نمایشی متفاوتی را با اتومبیل‌های مختلف انجام دهید.

بازی‌های اتومبیل‌رانی همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی بوده‌اند که با تنوع خوبی که در این چندین سال پیدا کرده‌اند به خوبی توانستند هرنوع مخاطبی را به سمت خود جذب کنند. مجموع بازی‌های Asphalt از استودیوی گیملافت شاید یکی از معروف‌ترین این آثار باشند که تقریبا همه علاقه‌مندان بازی‌های ویدیوی یکی از نسخه‌های این مجموع را تجربه کرده است. همچنین بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که هرکدام از آن‌های طرفداران خاص خود را دارند. برخی از استودیوهای بازی‌سازی با تمرکز روی یک موضوع خاص سعی دارند نظر مخاطبان خود را جلب کنند.

به‌عنوان مثال در مجموع بازی‌های Asphalt شما باید با سایر بازیکنان دیگر به رقابت‌های چند نفره بپردازید یا به‌عنوان مثال دیگر در بازی Traffic Race با تمام تلاش خود را به خرج دهید تا از برخورد با اتومبیل‌های دیگر جلوگیری و امتیاز بالاتری را کسب کنید. در این مقاله از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل به سراغ بازی Project: Drift 2 رفته‌ایم که باید سعی کنید با اتومبیل‌های مختلف حرکات نمایشی را انجام دهید یا به‌صورت عامیانه‌تر دریف بکشید!

بازی موبایل Project: Drift 2


گیم پلی بازی Project Drift 2

بخش شخصی‌سازی بازی بسیار جذاب و بزرگ است و تقریبا همه قسمت‌های ماشین چه در داخل و چه در بیرون آن را شخصی‌سازی کنید که به‌عنوان یک بازی موبایلی در نوع خود کم نظیر است.

بازی Project: Drift 2 شامل دو حالت آفلاین و آنلاین است که تمام جذابیت آن در حالت آنلاین است که می‌توانید با سایر بازیکنان حرکات مختلفی در سطح محیط‌ انجام دهید که به‌شدت بازی را هیجان انگیز می‌کند. در ابتدای هر بازی می‌توانید از بین اتومبیل‌های موجود یکی را انتخاب و سپس محیطی مورد علاقه خود را برای حرکات نمایشی انتخاب کنید. در پیش از شروع بازی باید یکی از ۶ حالت رانندگی را انتخاب کنید که بستگی به تجربه شما از بازی دارد. به‌عنوان مثال در حالت Basic همه چیز ساده کار شده و پیچیدگی خاصی ندارد ولی در حالت Pro همه چیز دشوار می‌شود.

در حال حاضر ۱۰ محیط مختلف وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها رانندگی کنید و باتوجه‌به تنوع خوب هرکدام از آن‌ها از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کنند. البته در ابتدای بازی تنها ۳ مورد از آن‌ها آزاد هستند و باید با کسب امتیاز، سایر محیط‌های دیگر را آزاد کنید. همان‌طور که اشاره شد بخش آنلاین بازی بسیار جذاب است. پس از ورود به این بخش با یک فهرست مواجه می‌شوید که درواقع اتاق‌هایی هستند که می‌توانید به جمع آن‌ها اضافه شوید. پس از ورود باید دوباره از بین همان ۶ حالت یکی را انتخاب و سپس با دیگر بازیکنان حاضر در آن محیط شروع به انجام حرکات مختلف کنید.

در هر دو حالت آفلاین و آنلاین می‌توانید با انجام حرکات مختلف و همچنین جمع‌آوری امتیازهای موجود در سطح محیط امتیاز و سکه‌هایی را به‌دست بیاورید و از آن‌ها در بخش‌های دیگر بازی استفاده کنید. در بخش فروشگاه می‌توانید اتومبیل‌های مختلف را مشاهده و خریداری کنید که بسیار تعداد و تنوع خوبی دارند و همچنین هریک از آن‌ها را می‌توانید از نقطه و نظرات مختلف ارتقاء دهید. بخش شخصی‌سازی بازی بسیار جذاب و بزرگ است و تقریبا همه قسمت‌های ماشین چه در داخل و چه در بیرون آن را می‌توانید شخصی‌سازی کنید که به‌عنوان یک بازی موبایلی در نوع خود کم نظیر است. برای کنترل اتومبیل در محیط‌های مختلف بازی چهار المان ترمزدستی، گاز، دنده عقب و جهت‌های چپ و راست در اختیار بازیکن قرار داده است. البته در اوایل بازی کمی استفاده از آن‌ها دشوار به نظر می‌رسد که با گذشت زمان و کسب تجربه مهارت استفاده از درست از آن‌ها را به‌دست خواهید آورد.

بخش فروشگاه بازی Project Drift 2

گرافیک خاص به کار رفته در Project: Drift 2 با تم کارتونی که به خود دارد به‌شدت بازی را جذاب کرده است. این موضوع در آیکون‌ها و تقریبا همه قسمت‌های بازی رعایت شده است. همچنین موسیقی با وجود اینکه تنوع خوبی ندارد اما آزار دهنده نیست و در حین رانندگی از شنیدن آن ‌لذت خواهید برد. بازی Project: Drift 2 ساخته استودیوی Bycodec Games یک تجربه خوب و هیجان انگیز برای حرکات نمایشی با اتومبیل‌های مختلف است و که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن لذت کافی را خواهید برد.

بازی Project: Drift 2 هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Project:Drift 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده