// یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی های مارول برای اندروید

در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی های مارول اندروید رفته‌ایم که طرفداران این دنیای جذاب را حسابی سرگرم می‌کنند.

بدون تردید مارول، یکی از بزرگ‌ترین و جذابیت‌ترین دنیاهای فانتزی ساخته شده است که طرفداران میلیونی را در سرتاسر جهان دارد. تا به امروز بیش از ۲۰۰۰ هزار کمیک‌بوک و تعداد زیادی فیلم و سریال در رابطه با شخصیت‌های دنیای مارول ساخته و منتشر شده‌اند. همچنین این دنیا به بازی های ویدیویی نیز راه پیدا کرده است و تعداد زیادی بازی در سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند. دنیای مارول به خاطر گستردگی زیادی که در شخصیت‌ها خوب و بدی که دارد همیشه ماجراجویی‌هایی زیادی را به وجود آورده است.

در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی های مارولی اندروید رفته‌ایم که برخی از آن‌ها علاوه‌بر طرفداران مارول دیگر افراد را نیز به سمت خود جذب می‌کند. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.


بازی های مارول اندروید

بازی اندروید Marvel: Future Fight

۱۵- بازی Marvel: Future Fight

  • استودیو: Netmarble
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

در نخستین قسمت به سراغ بازی Marvel: Future Fight می‌رویم که داستان آن حول گروهی از دشمنان است که قصد آن‌ها نابودی دنیا و در دست گرفتن آن است. در این موقیعت ابرقهرمان باید با کمک یکدیگر دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنند که البته کار آسانی را در پیش ندارند. در این بازی شما کنترل قهرمانانی همچمون مردعنکبوتی، هالک، دکتر استرنج و دیگر قهرمان را برعهده دارید که هریک از آن نیز فنون و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند.

گیم‌پلی بازی به این صورت است که در هرموقعیت شما می‌توانید از شخصیت‌هایی که در آن لحظه در اختیار دارید استفاده کنید و با دکمه‌هایی که در صفحه قرار دارند ضربات و فنون خود را پیدا کنید. بازی علاوه‌بر حالت داستانی شامل چندین حالت مختلف دیگر است که هریک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود دارند. بازی Marvel: Future Fight ساخته استودیوی Netmarble یکی از بازی های مهیج مارولی اندروید است که می‌تواند طرفداران بازی های قهرمانی را به‌ راحتی جذب خود کند.

دانلود بازی Marvel: Future Fight

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Thor: War of Tapnarok

۱۴- بازی Thor: War of Tapnarok

  • استودیو: appxplore
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Thor : War of Tapnarok ساخته استودیوی Appxplore کنترل ثور یکی از ابرقهرمان مارول را برعهده دارید. داستان بازی در رابطه با لوکی برادر ثور است که سعی دارد با ارتشی که جمع‌آوری کرده است خود را حاکم ازگارد کند. حال شما باید سعی کنید با نابودی دشمنان مختلف از این کار جلوگیری کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که در هرمرحله دشمنان به‌صورت یک به یک وارد صحنه می‌شوند و شما باید به آن‌ها ضربه بزنید تا از بین بروند.

همچنین در پایین صفحه توانایی‌های مختلف شما را نشان می‌دهد. هریک از این دشمنان توانایی خاصی دارند که شاید در برخی از مواقع بازیکن را به دردسر بیاندازد. در طول بازی با جمع‌آوری امتیازهای مختلف می‌توانید قدرت‌ و قابلیت‌‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید ضربان سنگین‌تری را به دشمنان وارد کنید. در مجموع بازی Thor : War of Tapnarok یک اثر جذاب با تم کارتونی است که علاوه‌بر مخاطب بزرگسال می‌تواند برای کودکان نیز جذاب باشد.

دانلود بازی Thor : War of Tapnarok

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Amazing Spider-Man 2

۱۳- بازی The Amazing Spider-Man 2

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: ۱۲+
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

The Amazing Spider-Man 2 یکی از بهترین بازی های مارول اندروید است که با وجود اینکه هشت سال از انتشار آن می‌گذرد هنوز جذاب و هیجان انگیز است. داستان بازی در رابطه با Smythe مدیر جدید شرکت oscorp است. او با پرورش موجودات جهش یافته مانند Lizzard و همچنین ساخت ربات‌های مختلف سعی در ایجاد ناامنی دارد. بازیکن کنترل مردعنکبوتی را برعهده دارد و باید با کمک اطرافیان خود این موجودات را نابود کنند که البته چالش‌های بسیار در پیش است.

بازی به‌صورت سوم شخص است و می‌توانید با کمک تارها در سطح شهر جابه‌جا شوید. بازی مأموریت‌های مختلفی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد که در هرقسمت باید کار مشخصی را انجام دهید. بازی The Amazing Spider-Man 2 ساخته استودیوی پرآوازه Gameloft است که همین موضوع می‌تواند تضمینی‌بر یک اثر جذاب و پرهیجان باشد.

دانلود بازی The Amazing Spider-Man 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Pinball

۱۲- بازی Marvel Pinball

  • استودیو: zenstudios
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۱ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۰

اگر از گیمرهای قدیمی باشید احتمالا بازی 3D Pinballاز ویندوز Xp را به خاطر دارید که در آن باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از افتادن یک توپ به پایین صفحه به خرج دهید. این بازی فضای یک کهشکان را نشان می‌داد و در زمان خود بسیار محبوب بود. بازی Marvel Pinball ساخته استودیوی zenstudios دقیقا به همین صورت است که در دنیای مارول جریان دارد.

محیط بازی شامل آیتم‌های مختلف بسیاری است که به نحوی به شما کمک می‌کند. هرچقدر توپ بازی به آیتم‌ها برخورد بیشتری داشته باشید امتیاز بالاتری را دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر آیتم‌ها شخصیت‌های مختلف دنیای مارول در محیط بازی قرار دارند که تعدادی از آن‌ها بازی را برای بازیکن به چالش می‌کشند و برخی از آن‌ها نیز باعث افزایش امتیاز می‌شوند. بازی Marvel Pinball یک اثر سرگرم کننده و دوست داشتنی است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را برای مدتی جذب خود کند.

دانلود بازی Marvel Pinball

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LEGO Marvel Super Heroes

۱۱- بازی LEGO Marvel Super Heroes

  • استودیو: Traveller's Tales
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

LEGO Marvel Super Heroes یکی دیگر از بازی های مارول اندروید است که می‌تواند علاوه‌بر بزرگسالان برای کودکان نیز جذاب باشد. بازی روایتگر شبی است که مردعنکبوتی پس از مبارزه با ونوم و سپس مستریو شاهد یک خرابکاری بزرگ می‌شود که باید آن را به هرشکلی درست کند. بازی به شما اجازه می‌دهد که از بین شخصیت‌های مارول یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید که هریک از آن‌ها توانایی‌های مخصوص به خود را دارند. به‌عنوان مثال با انتخاب مردعنکبوتی می‌توانید به‌راحتی از قسمتی به قسمتی دیگر به وسیله‌ تارهای آن جابه‌جا شوید.

همچنین می‌توانید در بخش‌ شخصی‌سازی می‌توانید آنطور که علاقه‌ دارید شخصیت‌های بازی را ارتقا و شخصی‌سازی کنید. یکی دیگر از نکات خوب بازی این است ک همی‌توانید بازی را به صورتی تک نفره یا به همراه دوستان خود طی کنید که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. در مجموع اگر به‌دنبال یک بازی خوب و جذاب از دنیای مارول هستید بازی LEGO Marvel Super Heroes ساخته استودیوی Traveller's Tales می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید MARVEL Battle Lines

۱۰- بازی MARVEL Battle Lines

  • استودیو: Nexon
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

امکان ندارد که یک دنیای فانتزی وجود داشته باشد و یک بازی کارتی رومیزی یا ویدیویی براساس آن ساخته نشود. در بازی کارتی MARVEL Battle Lines باید به وسیله کارت‌هایی که در اختیار دارید سعی کنید حریفان خود را شکست دهید که این موضوع شاید در اوایل کمی سخت به نظر برسد ولی با گذشت زمان و کسب مهارت می‌توانید عملکرد خود را ارتقا دهید.

داستان بازی پیچیدگی خاصی ندارد و صرفا به این این اشاره می‌کند که دنیای مارول دچار هرج‌و‌مرج شده و حال باید با کمک همه ابرقهرمانان این دنیا را ایمن کرد. هریک از کارت‌های بازی قابلیت و اثر مخصوص به خود را که باید در هرموقعیت استراتژی درستی برای استفاده از آن‌ها را پیداسازی کنید که درغیر این صورت ممکن است به‌راحتی شکست بخورید. اگر به بازی های کارتی علاقه‌مند هستید بازی MARVEL Battle Lines می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی MARVEL Battle Lines

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Super War

۹- بازی Marvel Super War

  • استودیو: NetEase
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Marvel Super War ساخته استودیوی محبوب NetEase یک اثر نقش آفرینی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند علاقه‌مندان بازی های نقش‌آفرینی را به راجتی جذب خود کند. بازی به‌صورت رقابت‌های آنلاین ۵ به ۵ است که در آن بازیکنان باید یک تیم متشکل از ۵ ابرقهرمان را تشکلیل دهند و در یک نقشه به رقابت بپردازند. تقریبا تمام قهرمانان و ضدقهرمانان مارول در بازی حضور دارند که می‌توان به‌عنوان مثال به شخصیت‌هایی مانند کاپیتان آمریکا، ددپول اشاره کرد.

در پایان هر بازی و باتوجه‌به نتیجه‌ای کسب کردید امتیازهایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید با آن‌ها شخصیت‌های خود را ارتقا دهید. با وجود اینکه چند سال از انتشار بازی می‌گذرد اما همچنان با به‌روزرسانی‌های مختلف بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند که اگر شما نیز از علاقه‌مندان این دسته بازی باشید قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Marvel Super War

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Hero Tales

۸- بازی Marvel Hero Tales

  • استودیو: Kuatostudios
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

Marvel Hero Tales درواقع یک بازی آموزشی برای کودکان ۷ تا ۱۱ سال است که کودکان در حین تجربه یک بازی جذاب در دنیای مارول نکات آموزشی زبان انگلیسی را آموزش می‌بینند. فضای بازی به‌شدت یادآور کمیک‌های کمیک‌ بوک‌های مارولی است و همین موضوع بیشتر باعث می‌شود که کودکان جذب آن شوند. در بازی با شخصیت‌های محبوب دنیای مارول مانند مردعنکبوتی، کاپیتان آمریکا و بسیار دیگری همراه می‌شوید.

در بازی کارت‌هایی با کلمات و جملات مختلفی وجود دارند که با انتخاب آن‌ها می‌توان مسیر داستانی بازی را تغییر داد. بازی Marvel Hero Tales ساخته Kuatostudios شاید به جذابیت سایر بازی های مارولی اندروید نباشد اما می‌تواند گزینه سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان باشد.

دانلود بازی Marvel Hero Tales

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Contest of Champions

۷- بازی Marvel Contest of Champions

  • استودیو: Kabam
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی Marvel Contest of Champions یک اثر مبارزه‌ای جذاب بین ابرقهرمان و ضدقهرمانان مارول است. در این بازی باید در مرحله به مبارزه با یکی از دشمنان بپردازید که در مراحل ابتدایی چالشی در پیش نخواهید داشت و می‌توانید خیلی سریع به پیروزی برسید اما با گذشت زمان دشمنان بازی سرسخت‌تر می‌شوند و در موقعیت باید توانانی خود ارتقا دهید. تقریبا تمام شخصیت دنیای مارول در بازی وجود دارند که می‌توانید از آن در طول بازی استفاده کنید.

همچنین با کسب امتیاز می‌تواند شخصیت‌های بازی را از نقطه و نظرهای مختلف ارتقا دهید که این موضوع می‌تواند عملکرد بازیکن را در طول رقابت‌ها بهتر کند. در طول هر مبارزه برخلاف بیشتر بازی های مبارزه‌ای، تنها کافی است در یک نوبت دشمن خود را شکست دهید و به پیروزی برسید. اگر از علاقه‌مندان بازی های مبارزه و همچنین دنیای مارول هستید بدون تردید ساخته استودیوی Kabam می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Marvel Contest of Champions

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

۶- بازی MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

  • استودیو: Demiurge Studios
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG یک بازی جورچین و البته متفاوت و جذاب است که باید در آن با کمک ابرقهرمانان دشمنان مختلف را نابود کنید. بازی به این صورت است که در هرمرحله باید سعی کنید حداقل ۳ آیتم‌های مشابه را درکنار یک دیگر قرار دهید. هرچقدر تعداد آیتم‌های مشابه بیشتر باشد امتیاز بیشتری را کسب می‌کنید. در هرمرحله یکی از ابرقهرمان همراه بازیکن است که در مقابل آن دشمنانی قرار دارند.

با هربار کنارهم قرار دادن آیتم‌های مشابه ضرباتی به دشمنان وارد می‌شود و هرمرحله تا جایی ادامه دارد که همه دشمنان نابود شوند. در طول هرمرحله گاهی می‌توان از نیروی ویژه هر شخصیت استفاده کرد تا ضربات سنگین‌تری را به دشمنان وارد کنند. همچنین با امتیازهایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید. ساخته استودیوی Demiurge Studios یک بازی جورچین کاملا متفاوت است که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Crossy Heroes: Road Avengers

۵- بازی Crossy Heroes: Road Avengers

  • استودیو: wizardgames
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

در بازی Crossy Heroes: Road Avengers کنترل ابرقهرمانان مارول را برعهده دارید و باید تمام تلاش خود را به خرج دهید تا آن‌ها را از بین موانع مختلف به یک نقطه امن برسانید که البته کار آسانی را در پیش نخواهید داشت. گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید با هربار کلیک از یک سمت به سمت دیگری بروید البته که در این بین موانعی مانند تله‌های مختلف، دشمنان، عبور خودروها و چند و چند مورد دیگر وجود دارند. درواقع بازی یک اثر رکوردی است که باید سعی کنید در هرنوبت رکورد خود را ارتقا دهید. همان‌طور که اشاره شد بازی شامل ابرقهرمان مختلفی است که می‌توان به مردآهنی، کاپیتان آمریکا، مردعنکوبتی و غیر اشاره کرد.

هریک از این شخصیت‌ها باتوجه‌به ویژگی که دارند دشمنان سرراه خود با توانایی مخصوص به خود نابود می‌کنند. در طول بازی سه جان دارید که با از دست رفتن آن‌ها تمام رکورد شما از دست خواهد رفت. بازی Crossy Heroes: Road Avengers ساخته استودیوی Wizardgames یک اثر تفننی است که می‌توانید آن‌ را در هرموقعیتی تجربه کنید.

دانلود بازی Crossy Heroes: Road Avengers

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Super Stickman Heroes Fight

۴- بازی Super Stickman Heroes Fight

  • استودیو: onegamestudio
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Super Stickman Heroes Fight ساخته استودیوی onegamestudio باید به مبارزه با سایر ابرقهرمانان بپردازید. نکته جالب بازی استفاده قهرمانان مارول و دی‌سی در قالب شخصیت‌های محبوب Stickman است که همین موضوع باعث جذابیت بازی می‌شود. تقریبا تمام شخصیت‌های مهم مارول و دی‌سی از جمله مردعنکبوتی، مردآهنی، بتمن، کاپیتان آمریکا، هالک و سایر قهرمنان دیگر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در طول هر دست بازی باید سعی کنید به هرشکلی ضرباتی را به دشمن خود وارد تا نوار سلامتی آن تمام شود. هریک از شخصیت‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند که می‌توانید در طول مبارزات خود از آن‌ها استفاده کنید.

در بخش شخصی‌سازی بازی می‌توانید شخصیت‌های بازی را باتوجه‌به امتیازات خود ارتقا دهید. اگر به بازی های مبارزه‌ای علاقه‌مند هستید بازی Super Stickman Heroes Fight یک اثر جذاب است که با جود قهرمانان دنیا‌های مارول و دی‌سی می‌تواند مخاطب را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Super Stickman Heroes Fight

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Superheroes Fighting Games

۳- بازی Superheroes Fighting Games

  • استودیو: altivasoft
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

Superheroes Fighting Games یکی دیگر از بازی های مبارزه این فهرست است که فضایی شاد و کارتونی سعی دارد مخاطبان مختلفی را به سمت خود جذب کند. در این بازی علاوه‌بر شخصیت‌های دنیای مارول شخصیت‌های دیگری مانند بتمن از دنیای دی‌سی را در خود دارد. البته نکته قابل‌توجه بازی اسامی شخصیت‌های بازی است که با وجود شباهت دقیق آن‌ها اسامی متفاوتی دارند.

هریک از این شخصیت‌ها توانایی و نیروهای ویژه خود را دارند که می‌تواند باعث تنوع بازی شود. مانند اکثر بازی های اینچنینی می‌توانید با امتیازهایی که در طول مبارزات به‌دست آورده‌اید شخصیت‌های بازی را از شخصی‌سازی و ارتقا دهید. Superheroes Fighting Games علاوه‌بر بخش مبارزه‌ای معمولی، یک بخش داستانی نیز دارد که در نوع خود جالب و سرگرم کننده است. در مجموع بازی Superheroes Fighting Games ساخته استودیوی altivasoft یک اثر سرگرم کننده که می‌تواند هرنوع مخاطبی را جذب خود کند.

دانلود بازی Superheroes Fighting Games

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Strike Force

۲- بازی Marvel Strike Force

  • استودیو: Scopely
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Marvel Strike Force یک اثر نقش آفرینی نوبتنی است که داستان حمله التیموس به زمین را روایت می‌کند. حال باید با کمک ابرقهرمان محبوب مارول به سراغ التیموس و همراهان او بروید و از نابودی زمین جلوگیری کنید. در بازی بیشتر شخصیت‌های مارول مانند ددپول، مردعنکبوتی، ثور وجود دارند که برخی از آن‌ها نیز دشمنان شما هستند.

همان‌طور که اشاره شد گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتنی است و باید در هرمرحله با گروهی که به همراه دارید به‌صورت نوبتی به دشمنان خود ضربه وارد کنید که باید استراتژی مناسبی در انتخاب ابرقهرمانان و همچنین ضربه زدن، داشته باشید. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید که در مقابل دشمنان عملکردی بهتری را داشته باشید. در مجموع بازی Marvel Strike Force ساخته Scopely یک اثر جذاب و پرهیجان است که می‌تواند علاقه‌مندان بازی نقش‌ آفرینی را راضی کند.

دانلود بازی Marvel Strike Force

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Marvel Future Revolution

۱- بازی Marvel Future Revolution

  • استودیو: Netmarble
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Marvel Future Revolution یکی از جدیدترین و بهترین بازی های مارولی اندروید است که در آن باید با کمک همه ابرقهرمانان مارولی دنیا را نجات دهید. بازی شما را در نقش‌های ابرقهرمانان مارول قرار می‌دهد که با یک تهدیدی بزرگ دیگر روبه‌رو شده‌اند. حال شما باید در نقش هریک ابرقهرمانان که از کاپیتان آمریکا و مرد آهنی گرفته تا مردعنکبوتی و دیگر شخصیت‌ها، به مبارزه با شرورها و باس‌فایت‌های مختلف بپردازید.

در ابتدای بازی به‌طور کامل سیستم گیم‌پلی به شما آموزش داده می‌شود که البته پیچیدگی خاصی هم ندارد. شما از سمت راست صفحه‌نمایش برای کنترل کردن شخصیت‌ها و سمت مقابل از ویژگی‌های و فعالیت‌های هریک از آن‌ها استفاده می‌کنید. برای ضربه زدن به دشمنان باید دقیقا مقابل آن‌ها قرار بگیرید و سپس از ضربات خود استفاده کنید. ساخته استودیوی Netmarble بدون تردید بهترین بازی مارولی ساخته شده برای موبایل است که می‌تواند طرفدارن آثار مارول را تا مدت سرگرم خود کند.

دانلود بازی Marvel Future Revolution

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های مارول اندروید کدام‌ها هستند؟

با محبوب شدن بازی های مارول تمرکز روی دنیای مارول به‌ویژه در گوشی‌های همراه افزایش پیدا کرد. Marvel Future Revolution جدیدترین بازی مارول است که به‌ویژه به‌خاطر گرافیک بالایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید بازی Marvel: Future Fight را نیز تجربه کنید.

بازی مارول سبک چه دانلود کنیم؟

بازی Superheroes Fighting Games به‌دلیل دنیای ساده‌ای که دارد یکی از سبک‌ترین بازی های قابل دانلود از دنیای مارول روی اندروید است.

در این مقاله از زومجی نگاهی به بهترین بازی های اندروید با محوریت دنیای مارول انداخته‌ایم که تعدادی از آن‌ها علاوه‌بر طرفداران مارول می‌تواند مخاطبان دیگری را از جذب و سرگرم کند. اگر شما نیز بازی‌ دیگری را از دنیای مارول تجربه کرده‌اید، آن را در بخش دیدگاه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده