// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل The Simpsons: Tapped Out | سیمپسون ها وارد می‌شوند

در این مقاله زومجی به سراغ معرفی بازی موبایل The Simpsons: Tapped Out رفته‌ایم. در این بازی باید شهر بزرگی را مدیریت کنید که سیمپسون‌ها ساکن آن هستند.

سیمپسون‌ها یکی از معروف‌ترین برنامه‌های تلویزیونی آمریکا است و بیشتر از سه دهه از پخش اولین قسمت آن می‌گذرد. سیمپسون‌ها درواقع یک خانواده زردرنگ هستند که در یک شهر خیالی بزرگ به نام اِسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند و همیشه با اتفاقات مختلفی روبه‌رو می‌شوند.

البته که این مجموعه هرگز از حاشیه دور نبوده است. نسبت دادن برخی از اتفاقات مهم سیاسی دنیا به برخی از سکانس‌های این مجموعه که چندین سال قبل از رخ دادن اتفاقات ساخته شده‌‌اند، یکی از همین دسته حاشیه‌ها است که با کمی جست‌وجو در سطح اینترنت می‌توانید نمونه‌های بسیاری از این موارد پیدا کنید. سیمپسون‌ها در دنیای بازی‌های ویدویی نیز ورود کردند که بازی The Simpsons: Road Rage یکی از موفق‌ترین بازی‌های ساخته‌شده براساس دنیای سیمپسون‌ها است که در سال ۲۰۰۱ برای پلی استیشن 2 منتشر شد.

در این مقاله از زومجی به سراغ بازی The Simpsons: Tapped Out رفته‌ایم که در آن پس یک اتفاق ناگوار، باید شهر را از نو بسازید و با چالش‌های مختلفی نیز روبه‌رو می‌شوید. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

بازی سیمپسون ها


نمایی از بازی The Simpsons: Tapped Out

شما می‌توانید خانه‌ها، فروشگاه‌ها، مناطق تفریحی، مسیرهای‌های خیابانی و موارد مختلف بسیار دیگری بسازید که البته همه آن‌ها به مقدار پول شما بستگی دارد

بازی The Simpsons: Tapped Out با یک کات‌سین کوتاه آغاز می‌شود. در این کات‌سین شخصیت اصلی داستان یعنی هومر سیمپسون را نمایش می‌دهد که در یک مرکز خاص کار می‌کند و طی که یک اشتباه، انفجار عظیمی رخ می‌دهد و تقریبا همه شهر اِسپرینگ‌فیلد نابود می‌شود. بازی از جایی شروع می‌شود که در یک منطق خالی از سکنه قرار دارید و باید با ساخت و ساز، آن منطقه را گسترش دهید. در همان دقایق ابتدایی، بازی نکات اصلی را به شما آموزش می‌دهد که چاره‌ای جز عمل کردن به آن‌ها ندارید. شما می‌توانید خانه‌ها، فروشگاه‌ها، مناطق تفریحی، مسیرهای‌های خیابانی و موارد مختلف بسیاری را بسازید که البته باید پول کافی برای این کارها را داشته باشید.

همچنین پس از ساخت هریک از آن‌ها می‌توانید با کلیک روی آن‌ها علاوه‌بر کارهای مختلف، آن‌ها را ارتقا هم بدهید. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که تعدادی از آن‌ها با استفاده از سازه‌های خودتان به‌دست می‌آیند و برخی دیگر با انجام دادن مأموریت‌هایی که در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف مجموعه Simpsons را به شهر خود اضافه کنید که بازهم به امتیاز و مقدار پول شما بستگی دارد. The Simpsons: Tapped Out یک بازی آنلاین است که همین جذابیت‌هایی را به آن اضافه می‌کند. یکی از این موارد امکان پیدا کردن دوستان خود و دیدن مناطق آن‌ها است.

می‌توانید در بازی The Simpsons: Tapped Out وارد شهرهای افراد دیگر شوید

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. شما با انتخاب هریک از شخصیت‌های موجود می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. با انتخاب آیکون چکش می‌توانید خانه، درخت، مسیر خیابانی و موارد مختلف دیگر را انتخاب کنید و بسازید. البته دو نکته مهم وجود دارد. نکته اول اینکه نمی‌توانید در هرقسمتی از محیط خود سازه‌های خود را ایجاد کنید. باید حتما اطراف سازه خالی باشد و آن را در جای مناسب قرار دهید. نکته دوم اینکه برای آماده شدن هر یک از سازه‌ها باید زمانی را منتظر بمانید که باتوجه‌به نوع آن، مدت‌زمان‌های متفاوتی باید سپری شود.

به‌عنوان مثال شاید برای آماده شدن یک خانه نیاز باشد که چند ساعت را منتظر بمانید. البته یک راه برای فرار از این موضوع وجود دارد که آن‌هم استفاده از دونات‌های معروف این مجموع است؛ دونات‌هایی که با خرج کردن آن‌ها، سازه طی چند ثانیه آماده می‌شود.

بازی The Simpsons: Tapped Out از منظر طراحی بصری به‌شدت جذاب و دیدنی کار شده است و طراحی ظاهری آن مشابه مجموعه تلویزیونی سیمپسون‌ها به نظر می‌رسد؛ نکته‌ای که قطعا یکی از نقاط قوت این بازی موبایل به شمار می‌رود. موسیقی و صداگذاری نیز کار خود را در انتقال حس و حال بازی به مخاطب به بهترین شکل ممکن انجام داده است. در مجموع ساخته‌ی استودیو EA Mobile یک اثر استراتژی بسیار موفق و جذاب است که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها و همچین مجموع دوست‌داشتنی سیمپسون‌ها باشید، قطعا از تجربه این بازی لذت خواهید برد.

بازی The Simpsons: Tapped Out هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده