نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

تاخیر مجدد زمان عرضه Star Wars: Hunters تا سال ۲۰۲۳

با اعلام زینگا و لوکاس‌فیلم گیمز، زمان انتشار بازی Star Wars: Hunters تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

Star Wars: Hunters یک بازی چند‌نفره و آنلاین است که توسط استودیوهای زینگا و لوکاس‌فیلم گیمز برای عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ در حال توسعه است. این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود و یک بار با تأخیر در زمان عرضه مواجه شد و زمان انتشار آن برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شد. حال سازندگان این بازی اعلام کردند که بار دیگر زمان عرضه‌ی Star Wars: Hunters را به تعویق انداخته‌اند و آن را در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند کرد.

طبق گفته‌ی زینگا، زمان انتشار این بازی برای اطمینان از برآورده کردن انتظارات بالای طرفداران به تعویق افتاده است. همچنین گفته شد کسانی که نسخه‌های آزمایشی بازی را تجربه کنند می‌توانند به‌طور مرتب منتظر به‌روزرسانی محتوای جدید تا زمان عرضه‌ی جهانی آن باشند. با اعلام زینگا، به‌روزرسانی بعدی نسخه‌ی سافت لانچ Star Wars: Hunters هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

شخصیت‌های بازی Star Wars: Hunters

بازی Star Wars: Hunters که در بازه‌ی زمانی بین Return of the Jedi و The Force Awakens اتفاق می‌افتد، در جریان رویداد نینتندو دایرکت فوریه‌ی ۲۰۲۱ معرفی شد. این یک بازی چند نفره، آنلاین و مبتنی بر کار تیمی است که در آن بازیکنان به خلق شخصیت‌هایی کاملا جدید با محوریت دنیای استاروارز می‌پردازند. درنهایت وقتی تیم‌های مختلف ساخته شدند، باید در محیط‌های گوناگونی که برگرفته از سری استاروارز هستند با سایر تیم‌ها رقابت کنند.

این بازی مبارزه‌ای قرار است به‌صورت رایگان روی نینتندو سوییچ عرضه شود و بازیکنان برای تجربه‌ی آن نیازی به خرید اشتراک Nintendo Switch Online ندارند. همچنین بازی Star Wars: Hunters ازطریق دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی روی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده