// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰

بهترین بازی های هواپیما محور اندروید

در این مقاله از سری مقالات بهترین بازی های اندروید، به بازی‌های هواپیمایی می‌پردازیم که می‌توانند هرنوع مخاطبی را سرگرم خود کنند.

بازی‌های هواپیما محور یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی است که طرفداران خاص خود را دارد. شاید به‌توان بازی River Raid ساخته استودیوی اکتیویژن را یکی‌ از اولین بازی های شبیه ساز پرواز عنوان کرد که توانست افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. بعدها با قدرتمندتر شدن سخت‌افزار کنسول‌ها، کامپیوترهای شخصی و موبایل‌های هوشمند بازی های شبیه ساز هواپیما پیشرفت چشم‌گیری پیدا کردند و حالا تقریبا می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود بازی‌های هواپیمایی مختلفی را تجربه کنید. اگر شما از دنبال کنندگان این سبک از بازی‌ها هستید ما در این مقاله از زومجی قصد داریم تا نگاهی به بهترین بازی های هواپیمایی اندروید داشته داشته باشیم و هریک از آن‌ها را به‌صورت کوتاه معرفی کنیم.


بازی های هواپیمایی اندروید

بازی اندروید Flight Pilot Simulator

۲۰- بازی Flight Pilot Simulator

  • استودیو: Fun Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

Flight Pilot Simulator ساخته استودیوی Fun Games یک بازی شبیه‌ساز هواپیما است که شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. این چالش‌ها شامل جابه‌جایی‌ مسافرها، فرود اضطراری، مسابقه و چندین مورد جذاب دیگر است که هرکدام شما را با موقعیت‌هایی مختلفی روبه‌رو می‌کند. بازی صرفا به کنترل هواپیماهای مسافربری ختم نمی‌شود و می‌توانید کنترل هواپیماهای دیگری مانند جت را تجربه کنید. با کسب امتیاز می‌توانید هواپیماهای جدیدتر و قدرتمندی‌تری خریداری کنید و از آن‌ها در طول مراحل بازی استفاده کنید. ساخته استودیوی Fun Games یک تجربه جذاب در سبک شبیه‌ساز هواپیمایی است که اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها باشید قطعا از تجربه آن لذت کافی را خواهید برد.

دانلود بازی Flight Pilot Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 1945 Air Force

۱۹- بازی A 1945 Air Force

  • استودیو: ONESOFT
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی A 1945 Air Force شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد جایی که باید به کمک هواپیماهای جنگی خود مناطق از دست رفته را دوباره به‌دست بیاورید که البته هرگز کار آسانی را در پیش نخواهید داشت. بازی به‌صورت دو بعدی و از نمای بالا جریان دارد که حس و حال بازی‌ قدیمی اینچنینی را یادآور می‌شود. در طول مراحل بازی علاوه‌بر اینکه باید هواپیمای کوچک جنگی دشمنان را نابود کنید گاهی با هواپیما‌های غول پیکری روبه‌رو می‌شوید که کار شما را دوچندان دشوار می‌کند. در بازی بیش از ۱۶ نوع هواپیمای مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در طول مراحل بازی استفاده کنید. مراحل A 1945 Air Force از تنوع خوبی برخوردار هستند که باعث عدم تکراری شدن روند بازی می‌شوند. ساخته استودیوی ONESOFT یک اثر جذاب هواپیمایی است که می‌تواند در اوقات فراغت شما حسابی سرگرم‌تان کند.

دانلود بازی A 1945 Air Force

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Modern Warplanes: PvP Warfare

۱۸- بازی Modern Warplanes: PvP Warfare

  • استودیو: GDCompany
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

اگر می‌خواهید یک نبرد هوایی هیجان‌انگیز را در موبایل خود تجربه کنید بازی Modern Warplanes می‌تواند این حس را به شما منتقل کند. بازی شامل ۱۲ جت جنگی مختلف است که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جنگی خاص خود هستند که می‌توانید بسته به نوع بازی خود از آن‌ها در طول مبارزات استفاده کنید. همچنین می‌توانید پس از گذشت زمان و جمع‌آوری امتیاز، جت‌ها خود ارتقا دهید که شانس بیشتری در نبردهای خود داشته باشید. بازی یک حالت آنلاین جذاب دارد که می‌توانید در آن به نبرد با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا بپردازید که هیجان و چالش‌های خاص خود را دارد. بازی Modern Warplanes ساخته استودیوی GDCompany یک اثر هواپیمایی هیجان‌انگیز است که می‌تواند علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها را تا مدتی سرگرم خود کند.

دانلود بازی Modern Warplanes: PvP Warfare

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Airline Commander: Flight Game

۱۷- بازی Airline Commander: Flight Game

  • استودیو: RORTOS
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

Airline Commander یک شبیه‌ساز فوق‌العاده هواپیماهای مسافربری است که می‌تواند حسابی مخاطب خود را سرگرم کند. در این بازی شما باید مسافرین خود از کشور به کشوری دیگر یا از شهری به شهری دیگر جابه‌جا کنید و کسب درآمد کنید که البته هریک از این مأموریت‌ها چالش‌های خاص خود را دارد. این چالش‌ها می‌تواند شرایط آب‌وهوایی متفاوت، مسیر‌های طولانی و موارد دیگر باشد. بازی هواپیمای‌ متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با کسب امتیاز آن‌ها را به‌دست بیاورید.

همچنین درکنار هواپیما، فرودگاه‌های زیادی در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید که هریک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. در طول بازی شما با موقعیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که در موقیعت‌ها می‌توانید با برج مراقبت ارتباط برقرار کنید تا بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید. یکی از نکات جالب گیم‌پلی بازی در هنگام بلند کردن هواپیما و هنگام نشاندن آن روی زمین است که باید یک سری روند را طی کنید که درواقع حس واقعی یک خلبان را به شما منتقل می‌کند. بازی Airline Commander ساخته استودیوی RORTOS به جرأت یکی از بهترین بازی شبیه ساز هواپیمایی مسافربری اندروید است که اگر از علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌ساز باشید قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Airline Commander: Flight Game

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Warplanes: Online Combat

۱۶- بازی Warplanes: Online Combat

  • استودیو: Home Net Games
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Warplanes: Online Combat شما را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد جایی که باید به کمک یک خلبان ماهر و هواپیماهای جنگی که در اختیار دارید به دل دشمن رفته و آن‌ها را نابود کنید. بازی روایت داستانی خاصی را ندارد و صرفا خلاصه می‌شود به مأموریت‌های پی‌درپی که هدف همگی آن‌ها نیز نابودی دشمنان و سرزمین‌های آن‌ها است. البته که روند بازی به همین سادگی نخواهد بود و با پیشرفت در در مراحل بازی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که کار را برای شما دشوار می‌کنند. در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید هواپیماهایی جنگی مختلفی را خریداری کنید یا اینکه آن‌ها ارتقا دهید. بازی Warplanes: Online Combat شامل چهار حالت Deathmatch ،Team Deathmatch ،Last Man Standing، Community Co-Op است که هریک از آن‌ها حال و هوای مخصوص به خود را دارند که می‌تواند حسابی سرگرم کننده باشند. در مجموع ساخته استودیوی Home Net Games یک بازی هواپیمایی پرهیجان است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را به سمت خود جذب خود کند.

دانلود بازی Warplanes: Online Combat

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Man Vs. Missiles: Combat

۱۵- بازی Man Vs. Missiles: Combat

  • استودیو: Spiel
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Man Vs. Missiles: Combat باید تمام تلاش خود را به خرج دهید که از موشک‌هایی که به سمت هواپیماهای شما روانه می‌شود دوری کنید که البته در ابتدای بازی به همه چیز ساده به نظر می‌رسد ولی با گذشت زمان همه چیز تغییر می‌کند. در این بازی دو بعدی شما در نقش یک خلبان کنترل یک هواپیما را برعهده دارید که باید دشمنان مختلفی را از بین ببرید که همان‌طور که اشاره شد آن‌ها نیز به سمت شما شلیک می‌کنند و این مورد کار شما را به‌شدت دشوار می‌کنند. در طول مراحل بازی شما امتیازهایی را به‌دست می‌آورید که می‌توانید با آن‌ها هواپیماها یا جت‌های مختلفی را خریداری کنید یا آن‌ها را حتی ارتقا دهید. ساخته استودیوی Spiel جزو آن دسته از بازی‌های تفننی است که می‌توانند در موقعیت‌های مختلف شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Man Vs. Missiles: Combat

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Airplane Pilot Sim

۱۴- بازی Airplane Pilot Sim

  • استودیو: i6 Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

اگر به‌دنبال یک شبیه‌ساز هواپیمایی مسافربری هستید بازی Airplane Pilot Sim ساخته استودیوی i6 Games یکی از گزینه‌های پیشنهادی است. در این بازی شما کنترل هواپیما‌های مسافربری مختلف را در شرایط آب و هوایی متفاوت را برعهده می‌گیرید که هریک از این شرایط روی گیم‌پلی شما تاثیر می‌گذارند. نمای بازی از داخل کابین خلبان است که یک تجربه کامل از شبیه‌ساز هواپیما پیش‌روی شما قرار می‌دهد. در طول هر مرحله از بازی باید از باند فرودگاه مبدا هواپیما را به حرکت در بیاورید و تا مقصد آن را کنترل کنید.

درطول هر مرحله با توجه شرایطی که پیش می‌آید احتمال سقوط هواپیما وجود دارد که در نوع خود جالب و کمی ترسناک است. بازی Airplane Pilot Sim دارای موقیعت جغرافیایی مختلف است که همین موضوع باعث ایجاد تنوع در طول تجربه شما از این بازی می‌شود. در مجموع بازی Airplane Pilot Sim یک تجربه شبیه‌سازی هواپیمایی جذاب است که می‌تواند مخاطبان این دسته از بازی‌های را جذب خود کند.

دانلود بازی Airplane Pilot Sim

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Infinite Flight Simulator

۱۳- بازی Infinite Flight Simulator

  • استودیو: Infinite Flight LLC
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۱

اگر می‌خواهید یک تجربه پرواز خوب را در موبایل تجربه کنید بازی Infinite Flight Simulator می‌تواند یکی از گزینه‌هایی پیشنهادی باشد. در این بازی شما در کابین‌های هواپیماهایی مختلف قرار دارید و باید در هر مرحله هواپیماها به حرکت درآورده و مسیر تعیین شده را طی کنید. بازی شما را در موقعیت‌های مختلفی همچون شرایط آب‌وهوایی متفاوت، مناطق مختلف و چندین مورد دیگر قرار می‌دهد که همه این موارد می‌توانند در نحوه بازی شما تاثیر بگذارند. بازی طیف گسترده‌ای از هواپیماهای مختلف را اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با پیشرفت در طول بازی آن‌ها به‌دست بیاورید. همچین بیش از ۱۰ منطقه مختلف برای پرواز وجود دارد که به‌عنوان یک بازی شبیه‌ساز هواپیمایی برای موبایل قابل‌توجه است. در مجموع بازی Infinite Flight Simulator که توسط استودیوی Infinite Flight LLC توسعه یافته است یک عنوان خوب در بازی‌های شبیه‌سازی است که می‌تواند مخاطبان این دسته از بازی‌ها را به خوبی جذب کند.

دانلود بازی Infinite Flight Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید FighterWing 2 Flight Simulator

۱۲- بازی FighterWing 2 Flight Simulator

  • استودیو: Mats Leine
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی FighterWing 2 Flight Simulator یکی دیگر از بازی‌های هواپیمایی جنگی این فهرست است که در آن شما باید با دشمنان مختلف مقابله و آن‌ها را نابود کنید. با پیشرفت در بازی می‌توانید هواپیمای قدرتمندتری را خریداری کنید یا هواپیماهای فعلی خود ار ارتقا دهید. بازی یک بخش چندنفره به‌شدت جذاب دارد که می‌توانید با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا با رقابت بپردازید. ساخته استودیوی Mats Leine یک اثر پرهیجان جنگ هوایی است که با وجود مدت زمان طولانی که از انتشار آن می‌گذرد همچنان می‌تواند مخاطب خود را با تعداد مراحل بالایی که دارد به خوبی سرگرم کند.

دانلود بازی FighterWing 2 Flight Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Gunship Sequel: WW2

۱۱- بازی Gunship Sequel: WW2

  • استودیو: Phanotek
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در این مقاله چندین بازی‌های هواپیمایی با موضوع جنگ جهانی وجود دارد که بازی Gunship Sequel: WW2 یکی دیگر از این موارد است. در این بازی شما در نقش یک خلبان و با هواپیماهای مختلفی که در اختیار دارید باید به نابودی دشمنان مختلف بپردازید که در هر مرحله شما رابا چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. در بازی Gunship Sequel: WW2 می‌توانید در رقابت‌های آنلاین شرکت کنید که اگر هیجان خاصی را در رقابت با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا به شما می‌دهد. بازی طیف گسترده‌ای از هواپیماهای مختلف را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که با گذشت زمان و کسب امتیاز می‌توانید آن‌ها به‌دست بیاورید. بازی از منظر طراحی محیطی بسیار جذاب و چشم‌نواز کارشده است که در ایجاد تنوع در طول بازی بسیار کمک می‌کند.

دانلود بازی Gunship Sequel: WW2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Air Combat Pilot: WW2 Pacific

۱۰- بازی Air Combat Pilot: WW2 Pacific

  • استودیو: EV Interactive
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Air Combat Pilot: WW2 Pacific شما را به دل جنگ جهانی دوم می‌برد جایی که در نقش یک خلبان خبره باید دشمنان خود به کمک انواع هواپیما جنگی که در اختیار دارید، نابود کنید. شما می‌توانید با پیروزی در نبردها و امتیازهایی که به‌دست می‌آورید هواپیما و جت‌های خود را ارتقا دهید یا حتی هوایپما قدرتمندتری را خریداری کنید. Air Combat Pilot: WW2 Pacific بیش از چهل مرحله پرهیجان و متفاوت دارد که هریک از آن‌ها چالش‌های مختلفی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند که باید برای هریک از آن‌ها برنامه‌ریزی درستی را پیاده‌سازی کنید. برخی از مراحل بازی شما با موقیعت‌های هوایی مختلفی مانند هوای بارانی، برفی و غیره را روبه‌رو می‌کند که در نوع خود می‌توانند در روند بازی شما تاثیر بگذارند. بازی Air Combat Pilot: WW2 Pacific ساخته استودیوی EV Interactive یک اثر جذاب و پرهیجان است که علاقه‌مندان بازی هواپیمایی را می‌تواند حسابی سرگرم کند.

دانلود بازی Air Combat Pilot: WW2 Pacific

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید wings of steel

۹- بازی Wings of Steel

  • استودیو: Illusion Magic Studio
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

در بازی Wings of Steel از استودیوی Illusion Magic Studio شما می‌توانید کنترل هواپیمای جنگی دوران جنگ‌ جهانی را برعهده بگیرید و با کمک آن‌ها مراحل بازی را به اتمام برسانید. در هریک از مراحل بازی باید هدف خاصی را دنبال کنید؛ به‌عنوان مثال دریکی از مراحل بازی باید هواپیما دیگر را اسکورت کنید یا در مرحله‌ای دیگر باید برخی ازمناطق دشمنان را بمب باران کنید. بازی طیف گسترده‌ای از هواپیما را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها به‌دست بیاورید و حتی آن‌‌ها ارتقا دهید. در مراحل بازی هواپیما‌ها تنها دشمنان شما نیستند بلکه در طول مراحل بازی وسایل نظامی دیگر مانند ضدهوایی‌ها به سمت شما حمله می‌کنند که نابود آن‌ها جزو چالش‌های شما به حساب می‌آیند. در مجموع ساخته استودیوی Illusion Magic Studio یک شبیه‌ساز از وسایل نظامی دوران جنگ جهانی است که می‌توانند برای دوستداران این سبک از بازی‌ها جذاب و پرهیجان باشد.

دانلود بازی Wings of Steel

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید bridge strike

۸- بازی Bridge Strike

  • ساخته: Tomasz Rusak
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی دو بعدی Bridge Strike شما را در نقش خلبان جتی قرار می‌دهد که باید با عبور از پایگاه‌های دشمنان مخازن سوختی و دیگر قسمت‌های پایگاه‌ها را نابود کنید. البته بازی به همین سادگی نخواهد بود و نیروهای دشمنان با هواپیماهای جنگی به سراغ شما می‌آیند و باید آن‌ها را نیز نابود کنید که کار شما را دشوار می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش‌روی شما میزان سوخت جت خود است که باید در بین راه سوخت‌گیری انجام شود و در غیرصورت جت شما سقوط و باید از ابتدا بازی را آغاز کنید. بازی شامل دو حالت متفاوت است.

حالت Raid درواقع حالت رکوردی بازی است که در هربازی باید سعی کنید رکورد قبلی خود ارتقا دهید و درواقع یک حالت بی‌نهایت دارد و تا جای ادامه پیدا می‌کند که سوخت شما تمام شود یا اینکه توسط دشمنان کشته شوید. در حالت Campaign باید یک سری مأموریت را انجام دهید که در مراحل اول کارهایی ابتدایی مانند نابودی تعداد خاصی کشتی یا موارد مشابه است. بازی Bridge Strike ساخته Tomasz Rusak به‌شدت یادآور بازی River Raid دوران آتاری است که اگر از گیمرهای قدیمی باشید قطعا تجربه این بازی لذت خواهید برد.

دانلود بازی Bridge Strike

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Warplanes Inc.

۷- بازی Warplanes Inc.

  • استودیو: Nuclear Games
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

فضای جنگ جهانی جزو مواردی است که بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی سعی در استفاده از آن در بازی‌های خود دارند که این موضوع با وجود گستردگی آن دوران همیشه دارای داستان‌های جدیدی است. در بازی Warplane inc ساخته Nuclear Games به دوران جنگ جهانی برده می‌شوید جایی که در نقش یک خلبان تازه‌کار باید مأموریت‌های خواسته شده را به اتمام برسانید. در اوایل بازی که بیشتر حکم مراحل آموزشی را دارد همه چیز ساده به نظر می‌رسد اما با پیشرفت در بازی با چالش‌های دشواری روبه‌رو می‌شوید.

بازی درکنار بخش داستانی یک بخش رکوردزنی نیز دارد که جذابیت‌های خاص خود را دارد. Warplane inc به‌صورت دو بعدی و با طراح منحصربه‌فرد سیاه و سفید است که هرنوع مخاطبی را جذب خود می‌کند. ساخته استودیوی Nuclear Games بدون تردید یکی از بهترین بازی‌های این فهرست است که اگر می‌خواهید یک بازی خاص هواپیمایی را تجربه کنید این بازی می‌تواند گزینه ایدآلی باشد.

دانلود بازی Warplanes Inc. WW2 War on Hill

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Sky Baron: War of Nations

۶- بازی Sky Baron: War of Nations

  • استودیو: PBL Games
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

نوبتی هم باشد نوبت یک بازی هواپیمایی جنگی آنلاین است که باید در آن با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. بازی Sky Baron: War of Nations شما را وارد رقابت‌های آنلاین تک‌نفره یا تیمی می‌کند که باید در هریک از آن‌ها دشمنان خود را نابود کنید که هیجان بسیار بالایی را به بایکنان منتقل می‌کند.

بازی طیف گسترده‌ای هواپیما‌های دوران جنگ‌جهانی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که همگی آن‌ها از نمونه واقعی ساخته‌ شده‌اند. با امتیازهایی که در طول رقابت‌ها به‌دست می‌آورید می‌توانید هواپیماهای قدرتمندتری را خریداری کنید یا اینکه هواپیما‌های فعلی خود را از جنبه‌های مختلف ارتقا دهید که در طول رقابت‌های عملکرد بهتری را به نمایش بگذارید. اگر می‌خواهید یک تجربه پرهیجان آنلاین را درکنار دوستان خود یا حتی به‌صورت تنها را داشته باشید قطعا ساخته استودیوی PBL Games می‌تواند این حس را به شما به بهترین شکل منتقل کند.

دانلود بازی Sky Baron: War of Nations

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Fractal Combat X

۵- بازی Fractal Combat X

  • استودیو: OYK Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: ۲.۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

در این بازی شما کنترل جنگنده‌های هوایی پیشرفته‌ای را برعهده دارید که باید با آن‌ها در هرمرحله دشمنان خود را نابود کنید. مراحل بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و باید در هریک از آن‌ها هدف خاصی را دنبال کنید. بازی به‌صورت سه‌بعدی است و شما نمای کاملی از هواپیما‌ها و محیط‌ها را دارید. یکی از نکات جذاب بازی قابلیت واقعیت مجازی آن است که می‌توانید با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی مخصوص موبایل آن را تجربه کنید که به‌شدت تجربه بازی را جذاب می‌کند. ساخته استودیوی OYK Games یک بازی پرهیجان هواپیمایی اندروید است که با وجود حالت‌های مختلفی که دارد می‌تواند هرنوع مخاطبی را جذب خود کند.

دانلود بازی Fractal Combat X

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Air Combat Online

۴- بازی Air Combat Online

  • استودیو: VOLV Interactive
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی Air Combat Online یکی دیگر از بازی‌های هواپیمایی آنلاین این فهرست است که باید در بخش‌های مختلف با دوستان خود یا دیگر افراد آنلاین سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید. بازی شامل بخش‌های مختلف است که هریک از آن‌ها حال و هوای مخصوص به خود را دارد. درواقع بازی شامل سه حالت career mod که در آن باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید. در بخش Survival mod شما مهارت‌های خلبانی را یاد می‌گیرد که همراه‌با چالش‌های مختلف است. در آخرین بخش یعنی Versus mod وارد مبارزان آنلاین می‌شوید که درواقع بخش اصلی و پرهیجان بازی است.

Air Combat Online شامل مدرن‌ترین جنگنده‌های هوایی است که می‌توانید با کسب امتیاز مدل‌های مختلف آن را به‌دست بیاورید و آن‌ها ارتقا دهید. ساخته استودیوی VOLV Interactive یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌های هواپیمایی این فهرست است که می‌تواند گزینه‌های جذابی برای علاقه‌مندان این دسته از بازی باشد.

دانلود بازی Air Combat Online

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D

۳- بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D

  • استودیو: JoyCity Corporation
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

در بازی Gunship Battle: Helicopter شما در نقش خلبان هیلیکوپترهای جنگی هستید که باید در هرمرحله به نقاطی مختلفی رفته و دشمنان و آشوبگران را نابود کنید. با پشرفت در مراحل بازی امتیازهایی را به‌دست می‌آورید که با این امتیازها می‌توانید هیلیکوپترهای جنگی پیشرفته‌تری را خریداری کنید یا هلیکوپترهای فعلی خود را با تجهیزات جدید ارتقا دهید.

این تجهیزات شامل موشک، تیربار و دیگر موارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مأموریت‌های بازی در مناطق مختلفی مانند مناطق دریایی، بیابانی و غیره است که باعث ایجاد تنوع در طول بازی می‌شوند. در مجموع ساخته استودیوی JoyCity Corporation یکی از بازی‌های پرهیجان جنگی است که اگر از علاقه‌مندان بازی اینچنیی باشید قطعا از تجربه Gunship Battle: Helicopter لذت خواهید برد.

دانلود بازی GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید F18 Carrier Landing Lite

۲- بازی F18 Carrier Landing Lite

  • استودیو: RORTOS
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

شاید یکی از دشوارترین قسمت‌های‌ کنترل هواپیما، قسمت نشاندن یا لندینگ آن باشد. در بازی F18 Carrier Landing شما باید هواپیما‌ی جنگی خود را در موقیعت مختلف روی زمین قرار دهید. هر مرحله از بازی شما با موقیعت خاصی روبه‌رو می‌شوید که چالشی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند. به‌عنوان مثال در یک مرحله باید موقیعت بارانی عمل لندینگ را انجام دهید یا اینک در مرحله‌ای دیگر باید در شب که دید بسیار کمی دارید این کار را انجام دهید.

بازی تعداد بسیار زیادی از هواپیمای جنگی مختلف را در خود دارد که می‌توانید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. همچنین بازی بیش از ۵۰۰ موقیعت مختلف برای فرود هواپیماها دارد که در نوع خود بسیار جذاب و متفاوت است. اگر دنبال یک بازی هواپیما جنگی که به دور از تیراندازی و موقیعت جنگی باشد، هستید بازی F18 Carrier Landing قطعا می‌تواند تا مدتی شما را به خوبی سرگرم کند.

دانلود بازی F18 Carrier Landing Lite

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Sky Combat

۱- بازی Sky Combat

  • استودیو: Azur Interactive Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در آخرین قسمت به سراغ یک بازی آنلاین محور دیگر می‌رویم که می‌توانید با دوستان خود ساعت‌ها مشغول آن شوید. در بازی Sky Combat ساخته استودیوی Azur Interactive Games شما در نقش یک خلبان کنترل یک جت جنگنده را برعهده دارید و باید با آن به نبرد با دیگر بازیکنان بروید. بازی طیف زیادی از جت‌های مختلف را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید آن‌ها خریداری یا جت‌های فعلی خود را از نقطه نظرهای مختلف ارتقا دهید. در بازی می‌توانید با دوستان خود تیم تشکیل دهید و به رقابت با دیگر تیم‌های بروید که تجربه جذاب و پرهیجانی را به وجود می‌آورد. ساخته استودیوی Azur Interactive Games بدون‌تردید یکی از بهترین بازی‌های هواپیمایی جنگی این فهرست است که اگر آن را با دوستان خود تجربه کنید قطعا از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Sky Combat

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های هواپیمایی اندروید کدام‌ها هستند؟ 

اگر بازی شبیه ساز می‌خواهید حتما Infinite Flight Simulator را دانلود کنید. در صورتی که به جنگ با دشمنان می‌خواهید بروید Sky Combat یکی از گزینه‌های رایگان خوب برای شما خواهد بود.

بازی هواپیمایی اندروید با دوربین بالا به پایین کدام را دانلود کنیم؟

هرچند بازی Sky Force Reloaded در فهرست زومجی نیامده اما هنوز هم یکی از بازی‌های خوب آرکید برای اندروید است. شما همچنین می‌توانید بازی Bridge Strike را نیز در دنیایی پیکسلی تجربه کنید.

نظر شما در رابطه با فهرست بهترین بازی‌های هواپیمایی اندروید چیست؟ اگر بازی هواپیمایی دیگری را تجربه کردید نظر خود را در رابطه با آن بازی با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده