نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Disney Mirrorverse | مولتی ورس در دنیا‌ی دیزنی

Disney Mirrorverse یک بازی خوش ساخت برای طرفداران دیزنی و پیکسار محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ی جذابی را به مخاطب خود ارائه کند. با معرفی بازی موبایل Disney Mirrorverse همراه زومجی باشید.

شرکت دیزنی که به احتمال زیاد همه‌ی ما با فیلم‌ها و انیمیشن‌های باکیفیت آن خاطره‌های بسیاری در ذهن داریم، حال با بازی Disney Mirrorverse که توسط استودیو Kabam Games, Inc ساخته شده است، قصد درد تا با کاراکتر‌های محبوب خود، بازیکن‌ها را سرگرم کند. درواقع ما با یک بازی آنلاین روبه‌رو هستیم که در سبک نقش‌آفرینی دنبال می‌شود و دنیایی از داستان‌های فراموش‌نشدنی فیلم‌های سینمایی و انیمیشنی دیزنی و پیکسار را در خود جای داده است؛ داستان‌هایی که قرار نیست مانند نسخه‌های اصلی خود دنبال شوند و این‌بار روایت متفاوتی را ارائه می‌کنند.

باتوجه‌به حضور بسیاری از کاراکتر‌های محبوب دنیای دیزنی و پیکسار از سری فیلم‌های سینمایی و انیمیشنی مختلف در این بازی، با Disney Mirrorverse قرار است یک مولتی ورس پُر هرج‌و‌مرج را تجربه کنیم.

شخصیت کاپیتان جک اسپارو در بازی Disney Mirrorverse

شخصیت‌های برگرفته از آثار انیمیشنی دیزنی و پیکسار، طراحی‌های پُرجزئیات و نزدیکی نسبت به نسخه‌‌های اصلی خود دارند

بازی در ابتدا شما را وارد یک بخش آموزشی می‌کند تا به خوبی با مکانیزم‌های جاخالی دادن، حمله کردن و دیگر قابلیت‌های شخصیت خود آشنا شوید. در هر مرحله بازیکن باید با انتخاب و در دست گرفتن کنترل یکی از کاراکتر‌ها، سعی کند تا دشمنان خود را شکست دهد و درنهایت باس‌های مختلفی را نیز از پا در آورد.

به‌طور کلی بازی علاوه‌بر رویداد‌های مختلف، Disney Mirrorverse از یک بخش داستانی هم بهره می‌برد که در چند فصل دنبال می‌شود. در هر فصل شما به همراه شخصیت‌هایی که تاکنون موفق به آزادسازی آن‌ها شده‌اید، باید به یکی از دنیاهای دیزنی و پیکسار قدم بگذارید. با اینکه داستان هر فصل حول محور شخصیت‌های به‌خصوصی از جمله کاپیتان جک اسپارو یا وودی در داستان اسباب بازی‌ها و دیگر کاراکتر‌های محبوب می‌چرخد، می‌توانید بدون محدودیت، هر شخصیتی را که تاکنون به‌دست آورده‌اید به‌سادگی وارد خط داستانی آن‌ها کنید.

شخصیت هرکول در بازی Disney Mirrorverse

بازی Disney Mirrorverse با اینکه در ابتدا چندان به شما سخت نمی‌گیرد، اما در سطوح بالاتر رفته رفته بازیکن را وادار می‌کند تا برای زود‌تر به اتمام رساندن مراحل، مهارت خود را در کنترل شخصیت‌ها افزایش دهد. همچنین بازی علاوه‌بر داشتن یک گیم‌پلی خوب، از نطر گرافیک و طراحی کاراکتر‌ها نیز در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و می‌تواند هر شخصیت را تا حدودی متناسب با همان‌چیزی که در فیلم‌ها و به‌خصوص انیمیشن‌ها مشاهده کرده‌اید، به تصویر بکشد. هرچند باید اشاره کرد که این شباهت‌ها بیشتر در کار‌های انیمیشنی دیزنی و پیکسار قابل مشاهده است. این بازی موبایل نمی‌تواند شخصیت‌های فیلم‌های سینمایی مانند جک اسپارو را از نظر چهره، چندان شبیه به نسخه‌ی اصلی نمایش دهد.

درنهایت باید گفت که بازی Disney Mirrorverse باتوجه‌به بازخورد‌های بسیار خوبی که تاکنون دریافت کرده است، به خوبی می‌تواند نظر علاقه‌مندان به مجموعه‌های محبوب دیزنی و پیکسار را به خود جلب کند و تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را روی پلتفرم‌های اندروید و آیفون به وجود آورد. همچنین اگر شما نیز طرفدار سری بازی‌های نقش آفرینی هستید یا به آثار دیزنی علاقه دارید، نباید تجربه‌ی بازی رایگان Disney Mirrorverse روی موبایل از دست بدهید.

دانلود بازی Disney Mirrorverse


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده