// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶

بازی های شبیه جی تی ای اندروید

در این مقاله از بازی های اندروید به سراغ معرفی بهترین بازی های شبیه جی تی ای، ساخته راکستار رفته‌ایم که برخی از آن‌ها می‌توانند حسابی شما را سرگرم کنند.

سری بازی GTA یا به عبارتی Grand theft auto بدون شک یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ است که تقریبا همه کسانی که با بازی‌های ویدیویی آشنایی دارند، نام آن را شنیده‌اند. این بازی با ویژگی‌های خاص، منحصربه‌فرد و گاهی بحث برانگیزی که دارد، هرنوع مخاطبی را به‌راحتی جذب خود می‌کند. در تمامی نسخه‌های این مجموعه شما در یک شهر پراز هرج‌و‌مرج قرار دارید که انواع خلاف‌ها در آن انجام می‌شود که یکی از آن افراد خلافکار شما هستید. با توجه موفقیت این سری، استودیو‌های بازی‌سازی دیگر برای اینکه از این قافله عقب نمانند به فکر ساخت چنین فضایی افتانند، که اکثر آن‌ها موفقیت چشم‌گیری نداشتند. استودیوهای بازی‌سازی موبایلی نیز از این قاعده جدا نبودند و سعی در ساخت چنین فضایی داشته‌اند. حال در این مقاله به معرفی بهترین بازی های شبیه جی تی ای برای اندروید بپردازیم که تقریبا هریک حال و هوای مخصوص به خود را دارند. با معرفی این ۱۰ بازی جذاب همراه زومجی باشید.

اعداد صرفا برای شماره گذاری بازی‌ها است و مربوط‌به رتبه‌بندی‌ آن‌ها نیست


بهترین بازی های شبیه جی‌ تی‌‌ ای اندروید

بازی اندروید gangstar new orleans

۱۰. بازی Gangstar New Orleans OpenWorld

  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

Gangstar New Orleans نام بازی استودیوی گیم‌لافت است که با الهام از سری جی تی ای ساخته شده است. در این بازی در نقش خلافکاری قرار دارید که باید با گشت‌و‌گذار در سطح شهر به انجام مأموریت‌های مختلفی که هرکدام چالشی را دارند، بپردازید. وسایل نقلیه متفاوتی در شهر وجود دارند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف بازی یکی از نکات بسیار خوب است. در Gangstar New Orleans می‌توانید با تشکیل یک تیم به مبارزه با دیگر گروه خلافکاری رفته و آن‌ها را نابود کنید. با پول‌‌هایی که از مأموریت‌های بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید کاراکتر بازی را به آن شکل که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. در آخر اگر می‌خواهید یک بازی با کیفیت و پرهیجان موبایلی را تجربه کنید، ساخته استودیوی گیم‌لافت قطعا همان بازی مورد نظر است.

دانلود بازی Gangstar New Orleans OpenWorld

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید gangstar vegas

۹. بازی Gangster Vegas

  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

یکی از معروف‌ترین بازی‌ها که شباهت‌ زیادی با سری GTA دارد، بازی Gangstar Vegas از استودیوی گیم‌لافت است. در این بازی در یک شهر بزرگ و پر از هرج‌و‌مرج قرار دارید که می‌توانید به‌صورت آزادانه در آن به کارهای مختلف بپردازید. اصلی‌ترین کار شما در آن انجام مأموریت‌های مختلف است که چالش‌هایی را پیش‌ روی شما قرار می‌دهد. در شهری که در آن قرار دارید انواع وسایل نقلیه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به سرقت ببرید. همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها شهر را به آشوب بکشید. با پول‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید که در این زمینه بازی به خوبی توانسته عمل کند. گیم‌لافت همیشه در ساخت بازی‌های بزرگ موبایل به بهترین شکل ممکن عمل کرده است که این روند در بازی Gangstar Vegas ادامه دارد و شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را ازطریق لینک‌ زیر دریافت کنید.

دانلود بازی Gangs Town Story

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید mad out-2

۸. بازی MadOut 2 BigCity Online

  • استودیو: MadOut Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در بازی MadOut 2 BigCity به‌عنوان یک شهروند در یک شهر پر از هرج‌ومرج قرار دارید که می‌توانید به کارهای مختلف بپردازید. بازی MadOut 2 BigCity عملا داستان خاصی را دنبال نمی‌کند و صرفا یک بازی با کلی امکانات مختلف است که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شما می‌توانید با به‌دست آوردن سلاح‌های مختلف به ایجاد آشوب در سطح شهر بپردازید و وسایل نقلیه دیگران را به سرقت ببرید. همچنین می‌توانید با پیدا کردن مسابقات شهری در رقابت‌های رانندگی شرکت کنید. درواقع یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی مسابقات رانندگی است که جذابیت‌های خاص خود را دارد. علاوه‌بر اتومبیل‌ها وسایل نقلیه دیگری مانند هواپیما و کشتی نیز وجود دارند که از آن‌ها در بعضی از مأموریت‌ها استفاده می‌شود. همچنین با پول‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید امکانات مختلفی را برای شخصیت بازی محیا کنید. ساخته استودیوی MadOut Games یک بازی جهان باز خوب موبایلی است که اگر می‌خواهید برای مدتی سرگرم چنین بازی شوید، گزینه مناسبی است.

دانلود بازی MadOut 2 BigCity Online

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید payback 2

۷. بازی Payback 2

  • استودیو: Apex Designs
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

در بازی Payback 2 ساخته استودیوی Apex Designs Entertainment شما با کمک انواع وسایل نقلیه معمولی و جنگی باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید. هریک از این مأموریت‌ها چالش‌های خاص خود را دارند که باید در انتخاب وسیله نقلیه خود دقت کنید. علاوه‌بر این شما می‌توانید وسایل نقلیه خود را با انواع سلاح‌های جنگی مختلف مجهز کنید. همچنین می‌توانید از خارج از وسایل نقلیه به مبارزه با دشمنان مختلف بروید که سلاح‌های منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Payback 2 به غیراز حالت تک نفره یک حالت آنلاین بسیار جذاب دارد که می‌توانید با ورود به آن با دیگر بازیکنان آنلاین دیگر در چالش‌های مختلفی شرکت کنید که جذابیت‌های خود را دارد. گرافیک و صداگذاری بسیار خوب بازی از دیگر نکات Payback 2 است که از همان اوایل بازی به چشم می‌آید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی اکشن‌ بزرگ و پرجزئیات را تجربه کنید، بازی Payback 2 یکی از انتخاب‌های جذاب این فهرست است.

دانلود بازی Payback 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید six guns gang showdown

۶. بازی Six-Guns

  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۱

تقریبا همه افرادی که بازی‌های موبایل را دنبال می‌کنند استودیوی گیم‌لافت را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که بازی‌های بزرگ و جذابی را برای این پلتفرم ساخته‌ است. بازی Six-Guns: Gang Showdown یکی از ساخته‌های این استودیو است که بازیکنان را در نقش یک کابوی در غرب‌وحشی قرار می‌دهد که باید در دنیای بزرگ و ناامن آن به گشت‌وگذار و همچنین انجام مأموریت‌ها بپردازند. مأموریت‌های مختلف بسیار زیادی در بازی وجود دارد که هریک از آن‌ها چالش‌های سختی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهند. در بازی می‌توانید با استفاده از اسبی که در اختیار دارید به مکان‌های مختلفی بروید که البته باید با دشمنان مختلف و حتی حیوانان وحشی دست‌وپنجه نرم کنید. در بازی اسلحه‌‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید در طی مراحل بازی آن‌‌ها را به‌دست بیاورید. استودیوی گیم‌لافت باتوجه‌به تجربه بالایی که در زمینه بازی‌های موبایل دارد به خوبی توانسته است که موسیقی و گرافیک جذابی را در بازی Six-Guns: Gang Showdown پیاده کند. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی جهان‌باز جذاب را در موبایل خود تجربه کنید، قطعا Six-Guns: Gang Showdown یک انتخاب بسیار هیجان انگیز است.

دانلود بازی Six-Guns

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید gangs town story

۵. بازی Gangs Town Story

  • استودیو: Avega Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

شاید به توان بازی Gangs Town Story را یکی از پرشباهت‌ترین بازی‌های الگوبرداری شده از سری جی تی ای عنوان کرد که بیشتر موارد داخل از این سری وا گرفته شده است. در این بازی شما به در نقش یک تهبکار هستید و باید در شهر بزرگی که در آن قرار دارید به انجام مأموریت‌های مختلف که هرکدام چالش‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهند، بپردازید. بازی از منظر اسحله و وسایل نقلیه چیزی کم نگذاشته است و می‌توانید از طیف گسترده‌ای سلاح و وسایل نقلیه استفاده کنید. مأموریت‌ها تنها کاری نیست که شما باید انجام دهید و در سطح شهر مسابقات رانندگی وجود دارد که با شرکت در آن می‌توانید پولی را به‌دست آورده و از آن‌ها برای خرید سلاح و دیگر آیتم‌های بازی استفاده کنید. در مجموع ساخته استودیوی Avega Games یک بازی جذاب و پرهیجان است که می‌تواند به‌راحتی شما را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Gangs Town Story

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید dude theft wars

۴. بازی Dude Theft Wars

  • استودیو: Poxel Studios Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Dude Theft Wars ساخته استودیوی Poxel Studios باطراحی پولیگانی خاصی که دارد می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. در این بازی در شهری قرار دارید که باید با گروه خود به انجام مأموریت‌های مختلف بپردازید. انواع وسایل نقلیه از موتور گرفته تا انواع اتومبیل در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر خلافی را مرتکب شوید پلیس‌های شهر به سراغ شما می‌آیند که اگر نتوانید به موقع از آن‌ها فرار کنید، دستگیر می‌شوید. برای اینکه سلاح‌های مختلفی را به‌دست بیاورید، باید پول به اندازه کافی داشته باشید. یکی از راهکارهایی که می‌توانید پول به‌دست بیاورید ورود به خانه‌ها و سرقت است. در آخر هم می‌توان گفت اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوت و جذاب را داشته باشید، بازی Dude Theft Wars می‌تواند گزینه جذابی برای انتخاب باشد.

دانلود بازی Dude Theft Wars

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید block city wars

۳. بازی Block City Wars

  • استودیو: Kadexo
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Block City Wars شما را وارد یک دنیای بزرگ پیکسلی می‌کند که جرم و جنایت همه جای آن را فراگرفته است. در این بازی شما باید به مأموریت‌های مختلفی بپردازید که هریک از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. وجود طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های مختلف، بازی را بسیار جذاب و مهیج‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید خودروهای در حال حرکت در شهر را به سرقت ببرید. بازی Block City Wars شامل دو حالت تک‌ نفره و چند نفره است که در حالت تک‌ نفره باید مأموریت‌ها را به‌صورت انفرادی به اتمام برسانید و در حالت چند می‌توایند همان مأموریت‌ها را به کمک دوستان خود انجام دهید که هیجان بازی را دوچندان می‌کند. همان‌طور که اشاره شد شما در یک شهر بزرگ قرار دارید و می‌توانید خارج از انجام مأموریت‌ها به گشت‌ و گذار در آن بپردازید. در مجموع ساخته استودیوی DGames Apps یکی از بازی‌های مهیج است که با الهام از سری بازی GTA مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

دانلود بازی Block City Wars

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cops N Robbers:Pixel Craft Gun

۲. بازی Cops N Robbers:Pixel Craft Gun

  • استودیو: Riovox
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Cops N Robbers: Pixel Craft Gun ساخته استودیوی Riovox با گرافیک پیکسلی خود شما را وارد یک دنیای پراز جرم و جنایت می‌کند. این بازی کمی متفاوت‌تر از سایر بازی‌های این فهرست است. در این بازی شما باید با سایر شخصیت‌های بازی به هرج‌و‌مرج و غارت مکان‌های مختلف بپردازید. با ورود به زندان می‌توانید زندانی‌ها را آزاد کنید و با کمک آن‌ها به خلافکاری بپردازید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌هایی که هرکدام را می‌توانید به دلخواه شخصی‌سازی کنید در بازی وجود دارد که یکی از نکات خوب آن است. همچنین می‌توانید شخصیت بازی را با امتیاز و پول‌هایی که به‌دست می‌آورید شخصی‌سازی کنید. حالت آنلاین بازی بازی جذابیت‌های بازی را دو چندان می‌کند که در این حالت می‌توانید با کمک دوستان خود به کارهای مختلفی بپردازید. به‌طورکلی بازی‌های پیکسلی محبوبیت بسیار زیادی دارند که این بازی با ویژگی جذاب و پرهیجانی که دارد می‌تواند حسابی طرفداران این سبک بازی‌ها را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Cops N Robbers:Pixel Craft Gun

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید armed heis

۱. بازی Armed Heist: Shooting games

  • استودیو: Sozap
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Armed Heist: Shooting games شما را به مجموع سرقت‌های بزرگ از بانک‌های مختلف دعوت می‌کند که هریک از مأموریت‌ چالش‌های سختی را به همراه دارد. شما می‌توانید هریک از این سلاح‌ها را با آیتم‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. قبل از انجام هر مأموریت‌ باید اتومبیلی را انتخاب کنید که یکی از نکات مهم برای هرمرحله است. در این بازی دشمنان اصلی شما پلیس‌هایی هستند که پس از ورود شما به بانک‌ها به سراغ شما می‌آیند. بازی علاوه‌بر بانک‌ها محیط‌های دیگری را نیز دارند که در مراحل بالاتر به آن‌ها خواهید رسید. Armed Heist: Shooting games ساخته استودیوی Sozap یک بازی بسیار جذاب و پرهیجان است که اگر می‌خواهید برای مدتی حسابی سرگرم شوید قطعا گزینه خوبی می‌تواند باشد.

دانلود بازی Armed Heist: Shooting games

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی‌های شبیه جی تی ای اندروید بیاندازیم که می‌توانند به‌راحتی شما را مدت‌ها سرگرم خود کنند. نظر شما چیست؟ اگر بازی خاصی در این سبک می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های شبیه GTA اندروید کدام ها هستند؟

شاید بتوان دو بازی Gangstar New Orleans OpenWorld و Gangster Vegas از شرکت گیم لافت را بهترین بازی‌ها و شناخته‌ شده‌ترین بازی‌ها از لحاظ گیم‌پلی به بازی جی تی ای دانست.

آیا بازی های شبیه جی تی ای روی گوشی ۴ تا ۱۰ میلیونی اجرا می‌شوند؟

برخی بازی های شناخته شده به سختی روی گوشی‌های میان‌رده اجرا می‌شوند. اما هنوز شما هم می‌توانید بازی های معرفی شده در فهرست زومجی را تجربه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده