نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Marvel Contest of Champions | نبردی بی‌انتها در مولتی ورس مارول

بازی Marvel Contest of Champions یک تجربه‌ی سرگرم کننده از دنیای وسیع کمیکی مارول است که قصد دارد بازیکن را در چرخه‌ای از نبردهای نفس گیر شخصیت‌های محبوب خود گرفتار کند.

دنیای کمیک‌های مارول، سال‌ها است که با استفاده از فیلم‌های سینمایی و البته سریال‌های مختلف، در حال فتح ذهن‌ها و قلب‌های بسیاری از مخاطب‌ها است و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که حتی اگر تاکنون کاراکتر یا کاراکتر‌های مورد علاقه‌ی خود را در این دنیای بزرگ و پُر از داستان‌های جذاب را انتخات نکرده باشید هم احتمالا شناختی حداقلی از ماجراهای آن‌ها دارید و تعدای از فیلم‌های مارول را تماشا کرده‌اید.

با درنظرگرفتن چنین محبوبیتی، اصلا دور از انتظار نبود که بازی‌هایی در رابطه با این دنیای پُر از پتانسیل ساخته شوند و سعی کنند به موفقیت‌های مشابهی برسند؛ با استفاده از پایه‌های قدرتمندی که با انتشار کمیک‌های جذاب و فیلم‌های سینمایی بسیار محبوب شکل گرفته‌اند. تقریبا در بسیاری از سبک‌ها می‌توان بازی‌هایی را از دنیای مارول نام برد. اگر به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با حال و هوای شخصیت های مارول در موبایل هستید، در ادامه با معرفی بازی اندروید و آیفون Marvel Contest of Champions همراه زومجی باشید.


بازی مارول کانتست او چمپیونز

مرد انکبوتی و Civil Warrior در بازی موبایل Marvel Contest of Champions

بازی موبایل Marvel Contest of Champions ساخته‌ی استودیو Kabam Games اثری است که با تعداد زیادی از کاراکتر‌های دنیای مارول، سعی کرده است تا در وهله‌ی اول، نظر طرفدران دو آتیشه‌ی و علاقه‌مندان به شخصیت‌هایی مثل مرد آهنی، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و بسیاری از کاراکتر‌های محبوب دیگر را به خود جذب کند.

درکنار شخصیت‌هایی که در دنیای سینمایی مارول با آن‌ها آشنا شدیم، می‌توان به انبوهی از شخصیت‌های کمیکی هم اشاره کرد که حتی ممکن است از وجود آن‌ها بی‌خبر باشید. علاوه‌بر این نسخه‌های مختلفی از کاراکتر‌های آشنایی مانند بلک ویدو، کاپیتان آمریکا و بسیاری از کاراکتر‌های دیگر هم در بازی وجود دارند که باعث به وجود آمدن حال و هوای منحصر‌به‌فرد و جذابی در بازی شده است.

با وجود سادگی و قابل فهم بودن گیم‌پلی، مراحل بازی به مرور سخت‌تر و چالش برانگیز‌تر می‌شود

بازی Marvel Contest of Champions در زمینه‌ی گیم‌پلی مکانیزم بسیار ساده و قابل فهمی را پیش روی شما قرار می‌دهد. این مکانیزم‌ها از چند حرکت کلیدی مانند دفاع و حمله تشکیل شده است. البته بازیکن می‌تواند در هر مبارزه و در زمان‌های مشخص به‌صورت اختیاری، از قدرت ویژه‌ی کاراکتر خود نیز استفاده کند و ضربه‌ی مهلکی به دشمن بزند.

با اینکه گیم‌پلی ساده طراحی شده است، اما نباید بازی را ساده فرض کرد. زیرا Marvel Contest of Champions پیچیدگی‌های بسیاری در چگونگی مدیریت شخصیت‌های خود و البته نحوه‌ی مبارزات دارد که به مرور زمان بیش‌ازپیش شما را به چالش می‌کشند؛ به‌خصوص زمانی‌که وارد سطوح بالاتر می‌شوید و مقابل دشمنان قوی‌تری قرار می‌گیرید. نحوه‌ی مبارزه‌ی شما باید فکر شده باشد تا به‌راحتی مغلوب هوش مصنوعی نشوید.

مرد آهنی و دکتر استرنج در بازی موبایل Marvel Contest of Champions

به‌طور کلی رویداد‌های مختلفی در بازی جریان دارند که درنهایت جوایز ارزشمندی را هم تقدیم بازیکن می‌کنند. اما حالت‌های بازی بیشتر در جهت به چالش کشیدن نحوه‌ی مبارزه‌ و مهارت‌های شما به کار گرفته شده‌اند؛ بنابر این اگر به‌دنبال تجربه‌ی یک بخش داستانی مفصل از دنیای مارول هستید، احتمالا بازی Marvel Contest of Champions آنطور که باید شما را جذب خود نکند. هرچند که بخش کمپین بازی نیز هر از گاهی با آپدیت‌های مختلف، محتوای تازه‌ای را دریافت می‌کند و جوایز ارزشمندی را هم برای بازیکنان در نظر می‌گیرد.

بازی در زمینه‌ی گرافیک هم عملکرد خوبی دارد و می‌تواند تجربه‌ی با کیفیتی را به شما ارائه کند. درنهایت باید گفت که Marvel Contest of Champions یکی از آثار خوب کمیکی برگرفته‌شده از دنیای مارول محسوب می‌شود که توانایی بالایی در سرگرم کردن بازیکنان و به‌خصوص طرفداران سری بازی‌های مبارزه‌ای دارد و می‌تواند تا مدت‌ها محتوای با ارزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. همچنین لازم به ذکر است که بازی به‌صورت رایگان و آنلاین عرضه شده است و برای ورود به آن باید آی پی خود را تغییر دهید.

دانلود بازی Marvel Contest of Champions


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده