// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Farm Ville 3 | تجربه یک مزرعه‌داری جذاب

در این مقاله به سراغ یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری به نام Farm Ville 3 رفته‌ایم که یک تجربه جذاب و سرگرم‌ کننده‌ را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

اگر نگاهی مختصر به فروشگاه گوگل‌پلی بیاندازید، با تعداد بسیار زیادی بازی در سبک شبیه‌ساز مزرعه‌داری روبه‌رو می‌شوید. این دسته بازی‌ها، هیجان بسیاری از بازی‌های دیگر را ندارند و آرامش خاصی که به مخاطب می‌دهند. به همین دلیل این سبک، طرفدارها زیادی پیدا کرده است. هریک از این بازی‌ها سبک و سیاق مخصوص به خود را دارد که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه‌ی خود، بازی مدنظر خود را انتخاب کنید. Farm Ville 3 یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌ساز مزرعه‌داری است که دو نسخه قبلی آن مورد توجه بازیکنان موبایل قرار گرفته‌ بودند. با معرفی Farm Ville 3 همراه زومجی باشید.


بازی Farm Ville 3

نمایی از محیط بازی Farm Ville 3

شما در محیط بازی تنها نخواهید بود و می‌توانید با افرادی که در گوشه و کنار روستا حضور دارند، تعامل داشته باشید

بازی Farm Ville 3 سومین قسمت از مجموعه Farm Ville است. در این بازی مانند دو نسخه قبل باید به مدیریت یک مزرعه بزرگ بپردازید که البته اینبار، طیف گسترده‌تری از امکانات را برای مدیریت مزرعه در اختیار دارید. در بازی Farm Ville 3 با خانواده‌ای همراه می‌شویم که بعد از دریافت یک پیام تصمیم می‌گیرد از دل شهر شلوغ بیرون بزنند و برای بازسازی مزرعه خانوادگی خود راهی روستا شوند. در ابتدای بازی شما باید به تعمیر بعضی از ساختمان‌هایی که خراب شده‌اند بپردازید.

شما می‌توانید با فروش محصولاتی که در مزرعه پرورش می‌دهید، کسب درآمد کنید و از آن درآمد در جهت گسترش مزرعه خود استفاده کنید. برای فروش محصولات باید روی تابلویی که در وسط زمین است کلیک کنید و با انتخاب محصولات مورد نظر خود، آن‌ها را به‌فروش برسانید. شما می‌توانید افرادی را با توانایی ویژه در جهت کمک به پیشرفت مزرعه خود استخدام کنید. به‌عنوان مثال اولین فردی که باید انتخاب کنید، کسی است که می‌تواند سازه‌های مختلف را بسازد. همچنین می‌توانید در ادامه بازی افرادی مانند آشپز، ماهیگیر، خیاط و متخصصان دیگر را در جهت بازسازی مزرعه و خانه خانوادگی به خدمت بگیرید.

شما در محیط بازی تنها نخواهید بود و می‌توانید با افرادی که در گوشه و کنار روستا حضور دارند، تعامل داشته باشید. به‌عنوان مثال می‌توانید با پرداخت سکه یا الماس از ساکنین روستا محصولاتی را که نیاز دارید، خریداری کنید. در بخش آنلاین بازی می‌توانید مزرعه‌های دوستان خود را مشاهده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

بازی دید ایزومتریک دارد و با اشاره و کلیک باید بخش‌های مختلف مزرعه را مدیریت کنید. به‌عنوان‌مثال برای ساختن یا تعمیر ساختمان‌ها صرفا باید آن‌ها را انتخاب کنید و با پرداخت سکه و الماس روند ساخت یا تعمیر را پیش‌ ببرید.یکی از مهم‌ترین نکات بازی، استفاده‌ی منطقی از سکه‌ و الماس‌ها است. درواقع شما برای اینکه یک سازه را بسازید، باید مدتی صبر کنید که آن سازه تکمیل شود؛ درحالی‌که می‌توانید با استفاده از الماس‌های خود، به‌صورت لحظه‌ای سازه را تحویل بگیرید.

انتخاب شخصیت‌های مختلف در Farm Ville 3

تصویرسازی‌های شاد و گرافیک پرجزئیات Farm Ville 3 یکی از دلایل جذابیت این بازی است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را حتی کسانی که علاقه خاصی به این دسته از بازی‌ها ندارند، برای مدتی درگیر کند. همچنین موسیقی بازی نقش خود را در القای یک بازی آرامش‌بخش به خوبی ایفا کرده است. در طول تجربه‌ای که از بازی خواهید داشت، قطعا از موسیقی‌های بازی لذت خواهید برد. استودیو Zynga (زینگا) با سابقه‌ی زیادی که در زمینه توسعه بازی‌های مختلف دارد، توانسته است یک بازی جذاب، آرامش‌بخش و از همه‌ مهم‌تر سرگرم‌کننده را در اختیار بازیکنان قرار بدهد.

بازی Farm Ville 3 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مزرعه‌داری منتشرشده برای اندروید و آیفون است و اگر از طرفداران این سبک از بازی‌ها باشید، قطعا از آن لذت خواهید برد

بازی Farm Ville 3 هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی مزرعه‌داری لذت ببرید.

دانلود بازی Farm Ville 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده