نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Neighbours Back From Hell | بازگشت همسایه‌ جهنمی

Neighbours back From Hell یک ریمستر از دو نسخه‌ی اول سری محبوب همسایه‌ی جهنمی است که همان حال‌و‌هوای جذاب و خاطره‌انگیز گذشته را حفظ کرد.

سری بازی همسایه جهنمی که بسیاری از گیمرها با آن خاطره دارند، قرار است بعد از سال‌ها دوباره حس‌و‌حال منحصر‌به‌فرد و جذاب خود را این بار در قالب تجربه‌ای بهبودیافته، به طرفداران این سبک تحویل بدهد. Neighbours from Hell با ایده‌ی جذاب و منحصر‌به‌فرد خود در سال‌ها پیش، باعث خلق تجربه‌ای شد که بعید است در زمان گم یا فراموش شود.

بازی اندروید Neighbours back From Hell درواقع ریمستر دو نسخه‌ی اول و کلاسیک سری بازی همسایه جهنمی است که با بهبود‌های مختلفی از جمله دو برابر شدن نرخ فریم و HD شدن گرافیک، می‌تواند همان تجربه‌ی جذاب پیشین را این بار زیباتر و البته روان‌تر از گذشته، تقدیم گیمر‌ها کند. بنابراین حتی نیازی نیست که حتما نسخه‌های قدیمی آن را تجربه کرده باشید تا از Neighbours back From Hell لذت ببرید. زیرا انقدر ایده‌ی بازی جذاب است که احتمالا بازیکنان امروزی را نیز به‌راحتی جذب خود می‌کند.

بازی اندروید و آیفون همسایه جهنمی

بازی از نظر بصری پیشرفت چشم‌گیری داشته است و گیم‌پلی نیز به‌لطف نرخ فریم بالا، بسیار روان و با کیفیت دنبال می‌شود

بازی اندروید و آیفون Neighbours back From Hell داستان فردی به نام Woody را روایت می‌کند که دیگر توان تحمل آزار و اذیت‌های همسایه‌ی خود را ندارد. بنابراین تصمیم می‌گیرد تا با ورود به خانه‌ی همسایه و انجام انواع خراب‌کاری‌ها، بخشی از انتقام خود را بگیرد. اما روند این کشمکش و تلافی کردن‌ها پایان نمی‌یابد و وودی هر دفعه سعی می‌کند تا با ورود و خرابکاری در هر یک از برنامه‌های همسایه‌ی خود، او را تا حد ممکن عصبانی کند. همچنین بازی مانند یک برنامه‌ی طنز تلویزیونی دنبال می‌شود و بعد از هر بلایی که وودی سر همسایه‌ی خود می‌آورد، مردم نیز به آن اتفاق واکنش نشان می‌دهند و با خنده و تشویق خود، شما را همراهی می‌کنند.

بازی اندروید و آیفون همسایه جهنمی

Neighbours back From Hell درواقع یک بازی پازل محور است که در روند آن بازیکن باید با پیدا کردن وسایل و اجسام مختلف در محیط، از آن‌ها در جهت خرابکاری و کار گذاشتن انواع و اقسام تله‌ها استفاده کند. البته تمام این فرایند باید به‌طور مخفیانه انجام شود و اگر هر یک از اعضای خانواده شما را مشاهده کنند، یکی از سه جان خود را از دست می‌دهید.

باید مراقب باشید تا حضور شما مخفی بماند و بازی را با کمترین اشتباه پیش ببرید تا درنهایت با کامل‌ترین امتیاز از مرحله عبور کنید. البته برای کسب امتیاز کامل باید تمام خراب کاری موجود در هر مرحله را به‌صورت کامل انجام دهید و زود از خانه خارج نشوید. گاهی نیز با بالا رفتن تعداد آیتم‌ها و پازل‌ها در محیط، شرایط برای گیمر پیچیده‌تر می‌شود. بنابر این ممکن است که کسب امتیاز کامل در بعضی مراحل، چندان کار ساده‌ای محسوب نشود و بازیکن را برای یک مدت طولانی درگیر خودش کند.

بازی Neighbours back From Hell به واسطه‌ی بهبود‌های مختلف، از جمله دوبرابر شدن نرخ فریم نسبت به نسخه‌ی اصلی و در نتیجه روان‌تر شدن گیم‌پلی، موفق شده است تا تجربه‌ی یکی از خاطره انگیز‌ترین بازی‌های تاریخ ویدیو گیم را در موبایل، آن هم به شکل بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای ممکن کند. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی پازل محور با کیفیت و البته مفرح می‌گردید، Neighbours back From Hell می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب شود. Neighbours back From Hell هم‌اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌استور و اپ‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Neighbours back From Hell


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده