نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل MEGA Man X Dive | سفری خاطره‌انگیز به دنیا‌ی مگامن

بازی MEGA Man X Dive علاوه‌بر زنده کردن خاطرات خوش گذشته، قصد دارد تا تجربه‌ی تازه و متفاوتی را درکنار ارائه‌ی محتوای جذاب و متنوع برای بازیکنان رقم بزند. در ادامه با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مگامن از آن دسته از بازی‌هایی است که تنها شنیدن نام آن به خودی خود می‌تواند خاطرات خوش بسیاری را زنده کند؛ خاطراتی که با دیدن انیمیشن جذاب و هیجان انگیز مگامن یا تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک آن در سال‌های دور به وجود آمدند. هرچند در سال‌های اخیر بازی‌های متعددی از سری مگامن راهی پلتفرم‌های مختلف شده است، اما احتمالا شما هم موافق هستید که سال‌ها از عرضه‌ی محبوب‌ترین آثار این مجموعه می‌گذرد. در معرفی پیش رو از بازی اندروید و آیفون MEGA Man X Dive صحبت کرده‌ام تا در همین راستا یک تجربه‌ی جدید و لذت‌بخش از ماجراجویی با مگامن و کاراکتر‌های جذاب این مجموعه داشته باشیم و کمی هم خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم.

گیم‌پلی بازی مگامن ایکس دایو

بازی تنوع بالایی در زمینه‌ی سلاح و نحوه‌ی پیش‌بُرد مبارزات دارد

MEGA Man X Dive در اصل یک بازی آنلاین است که در آن بازیکن می‌تواند علاوه‌بر تجربه‌ی بازی با دوستان خود، به‌صورت تک‌نفره نیز ساعات لذت‌بخشی را در بخش داستانی سپری کند. بازی در بخش داستانی، چند فصل مختلف را مقابل شما قرار می‌دهد که در هر فصل، تعداد زیادی مرحله پُر زد و خورد و باس‌های نسبتا متنوع انتظار بازیکن را می‌کشند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که به جز مگامن، ده‌ها کاراکتر قابل بازی دیگر از جمله Proto man ،Halloween Vile و Bass GS وجود دارند که ممکن است چندان آشنا نباشند و برای اولین‌بار در این سری با آن‌ها مواجه شوید. هرچند که برای دسترسی به هر شخصیت باید کارت‌های مربوط‌به او را در طول بازی به‌دست آورید یا با مراجعه به فروشگاه و پرداخل پول، آن‌ها را خریداری کنید.

گیم‌پلی بازی موبایل MEGA Man X Dive

بازی در زمینه‌ی گیم‌پلی تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای به بازیکن ارائه می‌دهد و نبرد‌های پُر زد و خوردی را به وجود می‌آورد. از ابتدای هر مرحله، گیمر باید با هدایت صحیح کاراکتر خود، دشمنان متنوعی را که هرکدام سبک متفاوتی در مبارزه دارند از بین ببرد تا درنهایت به مرحله‌ی بعدی راه پیدا کند.

امکان استفاده سلاح‌های متنوع هم یکی دیگر از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی MEGA Man X Dive محسوب می‌شود. زیرا وجود انواع و اقسام سلاح‌های مناسب مبارزه‌ی نزدیک یا دور در بازی که هر یک از قابلیت‌های متفاوتی بهره می‌برند، باعث شده است که بازیکن بتواند روش‌های گوناگونی را برای نبرد انتخاب کند. MEGA Man X Dive درکنار گرافیک مناسب، موسیقی هیجان‌انگیز و صداگذاری خوبی دارد و احتمالا در این بخش‌ها نیز می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را برای شما رقم بزند.

MEGA Man X Dive یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که با تنوع شخصیتی بالا و محتوای بسیاری که برای آن در نظر گرفته شده، می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را سرگرم نگه دارد. در نتیجه اگر طرفدار سری مگامن هستید یا به‌دنبال یک بازی اکشن‌محور و سرگرم‌کننده می‌گردید، MEGA Man X Dive ساخته‌ی شرکت کپکام می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. بازی موبایل MEGA Man X Dive هم‌کنون در پلی‌استور و اپ‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی MEGA Man X Dive


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده