// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Stranger Things: Puzzle Tales | حوادت شهر ایندیانا

Stranger Things: Puzzle Tales تازه‌ترین بازی موبایل با الهام از سریال استرنجر تینگز است که با روایتی جالب به همراه پازل‌های مختلف، سعی در جذب مخاطب دارد.

ساخت‌ بازی‌های موبایلی با الهام از سریال‌های جدید و مطرح‌شده، تقریبا به امری عادی تبدیل شده است و گاهی چند بازی مختلف با حال‌و‌هوای متفاوت با الهام از همان سریال منتشر می‌شوند. به‌عنوان مثال، نتفلیکس دو بازی متفاوت با محوریت سریال Stranger Things منتشر کرده است که هرکدام از آن‌ها جذابیت خود را دارند. بازی Stranger Things: Puzzle Tales جدیدترین بازی با محوریت سریال چیزهای عجیب است و استودیو Next Games وظیفه‌ی توسعه و پشتیبانی از آن را برعهده دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی کامل بازی Stranger Things: Puzzle Tales بپردازیم.


بازی شامل چند فصل است که از فیلم‌های بزرگ همچون پرتقال کوکی به کارگردانی استنلی کوبریک الهام گرفته‌اند

بازی همانند فصل دوم سریال، در یک مرکز بازی‌های ویدیویی آغاز می‌شود. در جریان مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب، تمام افراد حاضر در این مرکز به غیر از شخصیت‌های اصلی مجموعه گرفتار نیروی اهریمنی می‌شوند و کنترلی روی خود ندارند. حال شما باید با حل پازل‌ها و همچنین استفاده از نیروی شخصیت‌های بازی که در زمان‌های خاص فعال می‌شوند، با دشمنان مختلف مبارزه کنید. بازی شامل چند فصل است که هریک از آن‌ها به قسمت‌هایی از سریال مرتبط هستند.

موضوع جالبی که توجه مخاطب را به هریک از این فصل‌ها جلب می‌کند، الهام گرفتن از پوسترهای چند فیلم بزرگ در تاریخ سینما برای این فصل‌ها است. اگر به بخش فصل‌های بازی بروید، می‌توانید پوسترهای‌ ساخته‌شده با الهام از آثاری مانند پرتقال کوکی استنلی کوبریک، جنگیر و موارد دیگر را ببینید. در این تصاویر فقط نام و شخصیت‌های قرارگرفته روی پوسترها تغییر کرده‌اند.

بازی تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی و فرعی سریال Stranger Things را در خود جا داده است. شما می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز، آن‌ها را آزاد کنید و در مراحل بازی سراغ استفاده از این کاراکترها بروید. در پایان هر فصل بازی باید با باس‌ فصل مبارزه کنید که هریک از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. به غیر از بخش داستانی، بازی دو بخش دیگر به نام‌های ‌‌‌Base و Hawkins دارد. در بخش Base که درواقع در خانه‌ی مایک، یکی از شخصیت‌های سریال قرار دارید. در این قسمت کارهای مختلفی مانند بازی رومیزی و جمع‌آوری کارت‌ها را انجام دهید که البته پس از گذراندن چند مرحله قابل استفاده هستند. در بخش Hawkins، همانند مراحل اصلی بازی باید یک سری مأموریت را در چند بخش مختلف طی کنید که در نوع خود جالب و سرگرم‌کننده است.

گیم‌پلی به این صورت است که باید در یک جدول، سنگ‌های جادو را در یک ردیف که حداقل باید سه مورد مشابه را داشته باشند، قرار دهید. در بالای این جدول دشمنان معروف سریال قرار دارند که پس از هم ردیف کردن هریک از سنگ‌های جادو ضربه‌ای را به آن‌ها می‌زنید و این کار را باید تا زمان نابودی همه آن‌ها ادامه دهید. در پایین جدول، کارت‌های کاراکترهای اصلی سریال را می‌بینیم که هر یک از آن‌ها قدرت یکی از سنگ‌های جادو را دارد. زمانی‌که تعداد مناسبی از یک سنگ جادو را هم‌ردیف قرار دهید، کارت شخصیت بازی فعال می‌شود و با انتخاب آن می‌توایند ضربه سنگین‌تری را به دشمنان وارد کنید. همچنین دشمنان بازی می‌توانند به شخصیت‌های بازی ضربه بزنند و اگر این روند ادامه داشته باشد و تمام شخصیت‌های بازی را از بین ببرند، چاره‌ای جز شروع دوباره‌ی این بازی استرنجر تینگز ندارید.

بازی Stranger Things: Puzzle Tales در سبک مچ‌تری (Match 3) ساخته شده است. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی و همچنین طرفدار سریال Stranger Things باشید، با وجود بخش‌های مختلفی که دارد قطعا از آن لذت خواهید برد

بازی Stranger Things: Puzzle Tales از لحاظ گرافیک و جلوه‌های بصری بسیار خوب کار شده است و مخاطب‌ها را جذب خود می‌کند. آهنگ‌های بازی دقیقا یادآور موسیقی متن عالی سریال استرنجر تینگز هستند که اگر آن را دیده باشید، قطعا از موسیقی‌های این بازی نیز لذت خواهید برد. استودیوی بازی‌سازی Next Games که در گذشته بازی‌های خوب دیگری مانند The Walking Dead: Our World را تولید کرد، با بازی Stranger Things: Puzzle Tales این روند را ادامه داد و یک بازی جذاب و سرگرم کننده دیگر را براساس یک سریال محبوب عرضه کرد.

بازی Stranger Things: Puzzle Tales به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه یک بازی فکری لذت ببرید.

دانلود بازی Stranger Things: Puzzle Tales


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده