// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل هری پاتر | با جادو پازل ها را حل کنید

بازی Harry Potter: Puzzles and Spells در دنیای کتاب‌های هری پاتر روایت می‌شود و از همان ابتدا با موسیقی دلنشین این دنیای جادویی شما را غرق خود می‌کند.

بازی Candy Crush یکی از بازی های محبوب دارندگان موبایل‌های هوشمند است که از سال ۲۰۱۲ تا امروز مورد استقبال میلیون‌ها بازیکن قرار گرفته است. در این بازی شما باید با کنارهم قرار دادن حداقل سه آبنبات هم‌شکل، آن‌ها را حذف کنید. هرتعداد المان‌های هم‌شکل بیشتری درکنار یکدیگر قرار دهید امتیاز بیشتری را هم کسب خواهید کرد. بعد از انتشار بازی کندی کرش آثار بسیار زیادی سعی در ساخت نمونه مشابه کردند که برخی از آن‌ها موفق بودند و برخی دیگر نیز خیلی زود فراموش شدند. Harry Potter: Puzzles & Spells جدیدترین بازی در سبک مچ‌تری است که با المان‌های مختلف و جذابی که دارد می‌تواند آن را به یک بازی سرگرم کننده دیگر تبدیل کند. با معرفی کامل بازی هری پاتر همراه زومجی باشید.


در قسمت کلاب بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان و دوستان خود گروهی را تشکیل داده و با یکدیگر به رقابت بپردازید.

بازی Harry Potter: Puzzles & Spells همان‌طور که از نام آن پیدا است شما را در دنیای هری‌پاتر قرار می‌دهد و در آن علاوه‌بر حل کردن پازل‌های متنوع با شخصیت‌های این دنیاهم روبه‌رو خواهید شد. در ابتدای بازی شما باید نام خود را بنویسید و سپس گروه و درنهایت چوب جادویی خود را انتخاب کنید. در ادامه بازی شما با هاگرید یکی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه روبه‌رو می‌شوید و باید اولین پازل و جورچین بازی را حل کنید که درواقع حکم مرحله آموزشی را دارد. Harry Potter: Puzzles & Spells به‌صورت مرحله‌ای است و در هر مرحله با چالش‌هایی با شکل و ظاهری متفاوت روبه‌رو می‌شوید که باید به نحوی آن‌ها را حل کنید در غیر این‌صورت باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

در پایان هر مرحله بسته به نوع بازی شما‌ تعداد سکه و امتیاز را دریافت می‌کنید. بعد از گذراندن مرحله سوم می‌توانید ظاهر شخصیت خود را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنید. همچنین در این بخش می‌توانید مهارت‌های بیشتری را اضافه کنید و حتی آن‌ها را ارتقا دهید تا در صورت نیاز از آن‌ها در طول مراحل بازی استفاده کنید. در قسمت کلاب بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان و دوستان خود گروهی را تشکیل داده و با یکدیگر به رقابت بپردازید. البته ناگفته نماند که برای ورود به بخش Club و Event به ترتیب باید مراحل ۳۲ و ۷ را بگذرانید.

گیم پلی بازی مشابه سایر بازی‌های مچ تری است. در این بازی نیز باید حداقل سه آیتم‌ هم‌رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید تا با یکدیگر حذف شوند. البته این کار به همین سادگی نیست. درکنار این موضوع باید در هر مرحله ماموریتی را هم به اتمام برسانید در غیر این صورت همان‌طور که اشاره شد باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید. به‌عنوان مثال در یک مرحله مجاز به ده حرکت هستید و باید قبل از صفر شدن تعداد حرکات مجاز، تعداد مشخصی از آیتم‌های یک رنگ را جمع‌آوری کنید.

در‌صورتی که نتوانستید در طی یک مرحله مأموریت خواسته شده را به اتمام برسانید می‌توانید با خرج کردن تعدادی سکه شانس مجددی را دریافت کنید. مشابه با بازی‌های مچ‌تری دیگر درصورتی که تعداد بیشتری از آیتم‌ها را در کنار هم قرار دهید می‌توانید آیتم‌های کمکی مانند بمب را به‌دست‌ بیاورید. درصورت کلیک روی بمب تعداد مشخصی زیادی از آیتم‌های رنگی از بین می‌روند و طبیعتا امتیاز بیشتری نیز کسب می‌کنید. در مجموع گیم‌پلی بازی باتوجه به اینکه بخش‌های مختلفی دارد می‌تواند به‌راحتی طرفداران این مجموعه را تا مدت‌ها سرگرم کند.

بازی‌های زیادی براساس دنیای هری‌پاتر وجود دارند ولی قطعا Harry Potter: Puzzles & Spells متفاوت‌ترین بازی در بین آن‌ها است که تجربه آن به هیچ وجه خالی از لطف نیست

بازی Harry Potter: Puzzles & Spells از حیث طراحی گرافیکی و جلوه‌های بصری بسیار جذاب و دیدنی کارشده است. همچنین در بخش موسیقی و صداگذاری کاملا به مجموعه فیلم‌های هری پاتر وفادار بوده و موسیقی‌های خاطره انگیز آن، طرفداران این مجموعه را سرذوق می‌آورد. به‌طورکلی Harry Potter: Puzzles & Spells ساخته استودیوی Zynga یک بازی جذاب در سبک فکری است که اگر از طرفداران این سبک بازی‌ها باشید قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

بازی Harry Potter: Puzzles & Spells به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه یک بازی فکری لذت ببرید.

دانلود بازی Harry Potter: Puzzles & Spells


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده