// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی های مزرعه داری اندروید |‌ ۲۳ بازی آرامش بخش

در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی‌های سبک مزرعه داری اندروید می‌رویم که به‌تنهایی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم و محو دنیای خودشان کنند.

اگر از گیمرهای قدیمی باشید به احتمال زیاد Harvest Moon: Back to Nature، یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های سبک مزرعه‌داری را به یاد دارید. در این بازی شما باید به مدت سه سال مزرعه خود را گسترش دهید و درکنار پرورش گیاهان مختلف به دامپروری هم بپردازید. بازی‌های سبک مزرعه‌داری با وجود جدا بودن از هیجان‌های بالای سبک‌های دیگر، آرامش خاصی را به گیمر منتقل می‌کنند و این آرامش گاهی بازیکن را برای ادامه دادن بیشتر بازی ترغیب می‌کند. در این مقاله از زومجی قصد داریم به سراغ بهترین بازی‌های سبک مزرعه‌داری اندروید برویم که هریک از آن‌ها ویژگی و موارد خاصی دارند که می‌توانند هرنوع سلیقه‌ای را جذب خود کنند. با معرفی ۲۰ بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری اندروید همراه زومجی باشید. این بازی‌ها ترتیب خاصی ندارند.


بهترین بازی های مزرعه داری اندروید کدامند؟

  • بازی Monster Farm
  • بازی Homesteads: Dream Farm
  • بازی Township
  • بازی Town Village: Farm Build City
  • بازی Stardew Valley
  • بازی Minecraft
  • بازی Hay Day
  • بازی Family Farm
  • بازی پرسیتی
  • بازی Family Farm Adventure

بازی اندروید Monster Farm

۲۳. بازی Monster Farm

  • استودیو: foranj
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

احتمالا تا به امروز حداقل یک بازی مزرعه‌داری را تجربه کرده‌اید که در اکثر آن‌ها باید به کاشت و برداشت محصولات مختلف بپردازید ولی بازی Monster Farm قطعا یکی از متفاوت‌ترین این آثار است. در این بازی بازیکنان باید به کاشت و برداشت قارچ‌های سمی و ترسناک، کدوتنبل‌های هالووینی و هرآنچه که ترسناک به نظر می‌رسد، بپردازند. پس از به ثمر رسیدن محصولات می‌تواند آن‌ها مستقیما به فروش برسانید یا اینکه از آن‌ها برای تولیدات مختلفی مانند کیک، آبنبات و محصولات دیگر استفاده کنید. پس از اینکه که توانستید مصحولات خود را به فروش برسانید و امتیازهای لازم را به‌دست آورید حال می‌توانید مزرعه خود را گسترش و با آیتم‌های مختلف زیباتر کنید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی مزرعه‌داری با ساختاری متفاوت را تجربه کنید بازی Monster Farm ساخته استودیوی foranj می‌تواند مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Monster Farm

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی مزرعه‌داری Homesteads: Dream Farm

۲۲. بازی Homesteads: Dream Farm

  • استودیو: Enixan Limited
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Homesteads: Dream Farm بازیکنان را در نقش یک مدیر روستایی در دوران غرب وحشی قرار می‌دهد. در این بازی علاوه‌بر مزرعه‌داری و دامپروری باید به ساخت و سازهای ساختمان‌های مختلف نیز بپردازید و هرآنچه که بتوانید این امور را به شکل بهتری انجام دهید در مقابل مردم بیشتری برای زندگی در این روستا می‌آیند و این موضوع می‌تواند باعث افزایش امتیاز و درآمد شود. البته در همان نمی‌تواند به خیلی از آیتم‌های دسترسی داشته باشید و باید سطح خود را با روش‌های مختلف ارتقا دهید. برخی از ساختمان جنبه زیبایی دارند و برخی دیگر می‌تواند درآمد ایجاد کنند؛ به‌عنوان مثال با احداث کارخانه می‌توانید محصولات دامی خود را به آن‌ها فروخته و به کسب درآمد برسید. در مجموع بازی Homesteads: Dream Farm یک اثر جذاب با کلی محتوای مختلف است که می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Homesteads: Dream Farm

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Township

۲۱. بازی Township

  • استودیو: Playrix Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۱

Township یک بازی در سبک مدیریت مزرعه‌داری است که باید در آن سعی کنید انواع محصولات کشاورزی و دامی را ایجاد و مدیریت کنید. علاوه‌بر مزرعه‌داری می‌توانید با ایجاد ساختمان‌های مختلف به نحوی از آن‌ها نیز کسب و درآمد داشته باشید. به‌عنوان مثال می‌توانید با ایجاد کارخانه یا رستوران و درنهایت فروش محصولات خود به آن‌ها به درآمد برسید. درواقع هریک از کارخانه‌ها نیاز به یک محصول خاص دارند و این شما هستید که باید مواد اولیه آن‌ها از راه‌های مختلف تأمین کنید. علاوه‌بر این می‌توانید از سازهای مختلف دیگر مانند آبنماها، باغ وحش و موارد مختلف دیگر برای زیبا‌سازی محیط خود استفاده کنید. اگر به‌دنبال یک بازی مدیریت شهرسازی و درکنار مزرعه‌داری هستید بازی Township ساخته استودیوی Playrix Games می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای تجربه باشد.

دانلود بازی Township

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید و مزرعه‌داری Town Village: Farm Build City

۲۰. بازی Town Village: Farm Build City

  • استودیو: Sparkling Society
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Town Village: Farm Build City ترکیبی جذاب از مدیریت مزرعه‌داری و شهرسازی است که علاوه‌بر اینکه جذاب و سرگرم کننده است همانقدر چالش‌هایی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. در طول بازی، بازیکنان باید با ایجاد مزرعه‌ها و دامداری‌های، کارخانه‌ها و انواع مختلف سازه‌های دیگر مزرعه و شهرها گسترش دهند. با برداشت محصولات کشاوری و دامداری و فروش آن‌ها با کارخانه‌ها می‌توانید کسب درآمد داشته باشید و با همان امتیازها مزرعه‌ و شهرها با سازه‌های مختلف زیباتر کنید. در طول بازی می‌توانید از شهرهای دیگر بازی سفارش‌هایی را دریافت کنید و با سرانجام رساندن هریک از آن‌ها پول دریافت کنید. اگر به بازی‌های مدیریتی علاقه‌مند هستید تجربه بازی Town Village: Farm Build City با وجود قابلیت‌های مختلف خود می‌تواند حسابی سرگرم کننده باشد.

دانلود بازی Town Village: Farm Build City

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی مزرعه‌داری Golden Farm

۱۹. بازی Golden Farm

  • استودیو: PlayMe8
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Golden Farm بازیکنان در دل یک مزرعه می‌برد که باید در آن به کشاورزی و دامپروری بپردازند. بازیکنان می‌توانند انواع مختلف محصولات کشاورزی مانند انواع میوه‌ها و سبزیجات را کاشته و پس از به ثمر رسیدن آن‌ها به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمدی ایجاد کنند. همچنین درکنار کشاورزی می‌توانید به دامپروری نیز مشغول شوید که در این بخش نیز می‌توانید از محصولات دامی خود به گونه‌های مختلفی بهره ببرید. علاوه‌بر این می‌توانید به کاوش برای به‌دست آوردن الماس نیز بپردازید که در صورت کشف آن‌ها امتیازهای بسیار بالای به‌دست می‌آورید. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌های مختلفی خریداری و از آن‌ها برای درآمد بیشتر استفاده کنید. بازی Golden Farm ساخته استودیوی PlayMe8 با محتواهای مختلفی که دارد می‌تواند گزینه جذابی برای طرفداران بازی‌های مزرعه‌داری باشد.

دانلود بازی Golden Farm

دانلود گوگل پلی Google Play

لوگوی بازی Stardew Valley

۱۸. بازی Stardew Valley

  • استودیو: Eric Barone
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

مقاله را با بازی سبک شبیه‌سازی مزرعه‌داری Stardew Valley شروع می‌کنیم که یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی های اندروید است. Stardew Valley ساخته Eric Barone شما را در دل یک روستای بزرگ و پرجزئیات قرار می‌دهد که باید در مزرعه خود به کشاورزی بپردازید. در ابتدای کار شما باید شخصیت منحصربه‌فرد خود را بسازید و بعد از آن با ورود به مزرعه مشغول به فعالیت‌هایی همچون گسترش زمین کشاورزی، هرس گیاهان، بزرپاشی، برداشت محصول و چندین و چند کار دیگر شوید که هرکدام از آن‌ها جذابیت‌های خاصی دارند. Stardew Valley محدود به زمین کشاورزی نمی‌شود و می‌توانید با گشت‌و‌گذار در روستا با افراد دیگر تعامل داشته باشید و با ورود به فروشگاه‌های مختلف وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین می‌توانید در رویدادهای مختلفی که در روستا برگزار می‌شود که ارتباط چندانی به بحث کشاورزی ندارد شرکت کنید که خود این موضوع به جذابیت بازی اضافه می‌کند. درنهایت می‌توان به بخش آنلاین بازی هم اشاره کرد که می‌توانید با دوستان خود در فعالیت‌های متنوعی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، همکاری کنید.

دانلود بازی Stardew Valley

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Tsuki Adventure

۱۷. بازی Tsuki Adventure

  • استودیو: HyperBeard
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

شاید Tsuki Adventure متفاوت‌ترین و در عین حال ساده‌ترین بازی این فهرست باشد. شما در نقش یک خرگوش به نام تسوکی هستید که به دلایلی مجبور به بازگشت به روستای قدیمی خود می‌شود و باید در آن‌ روستا زندگی جدیدی را آغاز کند. شما در بازی باید ازطریق فروش محصولات مختلف همچون میوه درآمدی را به‌دست آورده و از آن طریق آیتم‌های موردنیاز خود را خریداری کنید. در این روستا چندین فروشگاه مختلف وجود دارد که هرکدام از آن‌ها آیتم‌های خاص را برای فروش در اختیار دارند. به‌عنوان مثال اگر شما نیازمند یک چوب یا تور ماهیگری هستید باید به فروشگاهی مربوطه رفته و با پرداخت مبلغی آن را به‌دست بیاورید و اگرهم عاشق اسکیت‌سواری هستید باید به فروشگاه یوکیاما سر بزنید. درکنار تمام این موارد بازی دارای چندین و چند کاراکتر مختلف است که می‌توانید با هریک از آن‌ها تعامل داشته باشید که همین موضوع بازی را از قبل جذاب‌تر می‌کند. بازی مستقل  Tsuki Adventure که توسط استودیوی Rapbotstudios توسعه پیدا کرده است به‌راحتی می‌تواند شما را سرگرم و آرامش خوبی را به شما بدهد.

دانلود بازی Tsuki Adventure

دانلود گوگل پلی Google Play


Minecraft pocket edition

۱۶. بازی Minecraft

  • استودیو: Mojang Studios
  • قیمت: ۷.۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۱

کمتر گیمری را می‌توان این روزها پیدا کرد که چیزی از بازی Minecraft نشنیده باشد. ماینکرفت به شکل عجیبی بزرگ است و تقریبا می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید در آن بسازید. به‌عنوان مثال باتوجه‌به موضوع این مقاله می‌توانید یک زمین بزرگ کشارورزی را ساخته و در هرقسمت آن محصولات مختلفی را پرورش دهید و همچنین به دامپروری هم بپردازید. تمام این موارد زمانی جذاب‌تر می‌شود که در بخش آنلاین بازی با دوستان در مناطق مختلف بازی وارد شوید و فعالیت‌های متنوعی را درکنار هم انجام دهید. در گیم‌پلی بازی شما باید از همان اوایل به‌دنبال منابع مختلف باشید و عملا چیزی از همان اول در اختیار نخواهید داشت. بعد از اینکه توانستید منابع اولیه مورد نیاز خود را پیدا کردید حال می‌توانید چیزی را که در ذهن خود دارید بسازید و درکنار آن دوباره درصورت نیاز منابعی را از دیگر مناطق بازی به‌دست بیاورید. در کل ماینکرفت یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است که با وجود زمان طولانی که از عرضه آن می‌گذرد هنوز بازیکنان زیادی مشغول تجربه آن هستند.

دانلود بازی Minecraft

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Harvest Town

۱۵. بازی Harvest Town

  • استودیو: AVIDGAMERS
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Harvest Town از نظر بصری و گیم‌پلی شباهت انکار ناپذیری با بازی Stardew Valley دارد. در ابتدای بازی شما باید نام و شخصیت خود را انتخاب و پس از شنیدن داستانی کوتاه بازی را آغاز کنید. داستان در مورد یک مزرعه در دل یک روستا است که باید آن را به روزهای خوب گذشته‌اش برگردانید. شما در بازی باید ازطریق پرورش میوه، سبزیجات و دیگر موارد و فروش آن‌ها به کامیونی که برخی اوقات به مزرعه شما سر می‌زند کسب و درآمد کنید. ساخته AVIDGAMERS فقط محدود به زمین مزرعه نمی‌شود و شما می‌توانید با گشت‌و‌گذار در روستا فعالیت‌های مختلفی مانند خرید وسایل موردنیاز، گفت‌وگو با اهالی روستا، شرکت در جشن‌ها را انجام دهید. به‌طور کلی بازی Harvest Town یک بازی به‌شدت سرگرم کننده است و اگر از علاقه‌مندان این سبک آثار هستید قطعا از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Harvest Town

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی ایرانی شریف آباد

۱۴. بازی شریف آباد

  • استودیو: مؤسسه فرهنگی نردبان اندیشه فردا
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۱۳۹۹

بازی شریف آباد ساخته استودیوی فرهنگی نردبان اندیشه فردا است که آثاری همچون آمیرزا را در کارنامه دارد. شریف آباد در دل یک روستای دل‌نشین روایت می‌شود که در آن باید به باغداری و دامپروری بپردازید و با فروش محصولات متنوع خود به مردم کسب درآمد کنید و با پول به‌دست آمده مزرعه خود ارتقا دهید. همچنین شریف آباد به‌عنوان یک بازی ایرانی بسیاری از ویژگی‌های اصیل ایرانی استفاده کرده است که به‌عنوان مثال می‌توان به غداهای ایرانی به کار رفته در آن اشاره کرد. همچنین در طول بازی می‌توانید حیوانات دست آموزی مانند سگ را هم داشته باشید. بازی از منظر طراحی بصری بسیار چشم‌نواز و جذاب کار شده است که درکنار استفاده از موسیقی محلی و سنتی حس متفاوتی را به شما می‌دهد. اگر شمابه بازی‌های مزرعه‌داری علاقه‌مند هستید قطعا شریف‌ آباد به‌عنوان یک بازی ایرانی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

دانلود بازی شریف آباد


بازی اندروید Pocket Harvest

۱۳. بازی Pocket Harvest

  • استودیو: Kairosoft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

استودیوی Kairosoft از آن استودیوهایی است که تمرکز زیادی را در ساخت بازی‌های پیکسلی می‌گذارد و البته که بازی‌های موبایل بسیار زیادی هم عرضه کرده است. یکی از این بازی‌ها Pocket Harvest نام دارد که یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری است. در این بازی شما باید با مدیریت مزرعه خود انواع محصولات کشاورزی را پرورش بدهید و به فروش برسانید و با کسب درآمد از آن مزرعه و امکانات خود را ارتقا دهید. همینطور درکنار کشاورزی می‌توانید به دامپروری هم بپردازید و از آن‌ها هم به در آمد خوبی برسید. یکی از نکات جالب بازی جذب مردم در جهت به نمایش گذاشتن امکانات مزرعه است که می‌توانید برای آن‌ها وسایل تفریحی را در نظر بگیرید که باعث جذب بیشتر مردم می‌شود.

دانلود بازی Pocket Harvest

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Smurfs Village

۱۲. بازی Smurfs Village

  • استودیو: Flashman Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

یکی از دیگر از بازی‌های جذاب مدیریت مزرعه Smurfs Village ساخته استودیوی Flashman  Games است که باید با کنترل شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای کارتونی اسمورف‌ها یک مزرعه بزرگ را مدیریت و از آن کسب درآمد کنید. بازی صرفا به پرورش گیاهان و میوه‌ها محدود نمی‌شود و می‌توانید در ادامه با مقدار امتیاز و سکه‌‌ای که در اختیار دارید دهکده‌ی اسمورف‌ها را با انواع و اقسام آیتم‌های مختلف گسترش دهید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک و از نمای بالا است و پس از مدت کوتاهی به‌راحتی تمام موارد را یاد خواهید گرفت. Smurfs Village شامل یک سری مینی‌گیم‌های مختلفی مثل آشپزی هم می‌شود که می‌توانید درکنار بازی اصلی آن‌ها را هم تجربه کنید. به‌طور کلی بازی Smurfs Village یک اثر جذاب و خوش‌ساخت در سبک مدیریتی است که قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Smurfs Village

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Farming Simulator 20

۱۱. بازی Farming Simulator 20

  • استودیو: GIANTS Software
  • قیمت: ۷ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

اگر علاقه‌مند به تجربه یک بازی اصولی و حرفه‌ای در زمینه مدیریت کشاورزی هستید قطعا Farming Simulator 20 بهترین گزینه موجود است. در این بازی شما می‌توانید از انواع و اقسام وسایل کشاورزی و صنعتی در جهت رشد مزرعه خود بهره ببرید. درکنار بحث کشاورزی می‌توانید در مزرعه خود به دامپروری و فروش محصولات آن‌ها هم بپردازید. همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید از وسایل صنعتی استفاده کنید که البته از همان ابتدا به همه آن‌‌ها دسترسی نخواهید داشت و باید با کسب درآمد از فروش محصولات به فکر خرید وسایلی همچون تراکتور، دستگاه هرس گیاهان، دستگاه مربوط بخش دامپروری و غیره باشید. به‌طور کل اگر می‌خواهید یک بازی حرفه‌ای را تجربه کنید قطعا Farming Simulator 20 بهترین گزینه در تمام این فهرست است.

دانلود بازی Farming Simulator 20

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Big Farmer Farm Offline Games

۱۰. بازی Big Farmer Farm 

  • استودیو: Innovation Drive Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

بازی Big Farmer Farm شما را در نقش یک مزرعه‌دار قرار می‌دهد که باید با پرورش محصولات مختلف از گندم گرفته تا انواع میوه‌ها کسب درآمد کند. شما می‌توانید با درآمدی که به‌ دست می‌آورید آن را در جهت رشد مزرعه و همچنین ارتقا وسایل خود استفاده کنید تا خروجی محصولات مزرعه بالا برود. همچنین درکنار کشاورزی می‌توانید به دامپروری هم بپردازید و با فروش محصولات مختلفی همچون شیرگاو و تخم مرغ کسب درآمد دیگری‌ هم داشته باشید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک و از نمای بالا است که دید خوبی به شما می‌دهد. همان‌طور که اشاره شما باید محصولات کشاورزی را جمع‌آوری و برای فروش قرار دهید اما برای به‌دست آوردن هرکدام از آن‌ها باید زمانی را منتظر بمانید که البته می‌توانید با خرج الماس‌های خود آن‌ها را سریع‌تر به‌دست بیاورید. به‌طور کلی ساخته استودیوی Innovation Drive Studios یک بازی نسبتا خوب در سبک مزرعه‌داری است و اگر علاقه‌مند به این سبک بازی‌ها هستید احتمالا بتواند شما را راضی کند.

دانلود بازی Big Farmer Farm

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید HARVEST MOON:Seeds Of Memories

۹. بازی HARVEST MOON: Seeds Of Memories

  • استودیو: Natsume Inc
  • قیمت: ۱۰ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در مقدمه مقاله به بازی خاطره‌انگیز Harvest Moon: Back to Nature اشاره کردیم که از همه نظر یک بازی کامل در این سبک بود. حال بازی دیگر از این مجموعه به نام HARVEST MOON:Seeds Of Memories برای اندروید وجود دارد که تا حد زیادی به آن بازی وفادار بوده است. بازی به شما یک مزرعه بزرگ اما نیمه‌کاره می‌دهد. در ابتدای بازی شما باید مزرعه‌ را از وجود علف هرز و سنگ و نیمه درخت‌ها پاکسازی و سپس به فکر بزرپاشی و نگه‌داری آن باشید. با فروش محصولات کشاورزی و حتی دامی می‌توانید پول به‌دست آورده و آن را در جهت رشد مزرعه وخانه خود خرج کنید. همچنین جدا از محیط مزرعه می‌توانید در دهکده بازی به گشت ‌وگذار بپردازید و با آدم‌های روستا درباره موضوعات مختلف حرف بزنید و همچین می‌توانید در رویدادهای مختلف دهکده شرکت کنید. به‌طورکلی اگر به یک بازی بزرگ مزرعه‌داری علاقه دارید که حتی بتوانید در آن با دختر دلخواه‌ خود در مزرعه ازدواج کنید حتما به فکر تجربه HARVEST MOON:Seeds Of Memories باشید.

دانلود بازی HARVEST MOON:Seeds Of Memories

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Sumikkogurashi Farm

۸. بازی Sumikkogurashi Farm

  • استودیو: Imagineer
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

Sumikkogurashi Farm ساخته استودیوی Imagineer است و در آن شما در نقش خرس کوچکی به نام شیروکوما هستید که باید یک مزرعه‌ کشاورزی و دامپروری را هدایت کند. همانند بیشتر بازی‌های مزرعه‌داری در این بازی باید به پرورش گیاهان و میوه‌های مختلف بپردازید و درکنار آن محصولات دامی هم به‌دست بیاورید. درنهایت بعد از به‌دست آوردن محصولات مختلف می‌توانید آن‌ها را فروخته و با کسب درآمد مزرعه‌ خود را ارتقا دهید. همچنین درکنار ارتقا مزرعه می‌توانید آیتم‌های مختلف کاربردی و حتی تزئینی را بخرید و در مزرعه خود استفاده کنید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک و از نمای بالا است.

دانلود بازی Sumikkogurashi Farm

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hay Day

۷. بازی Hay Day

  • استودیو: Supercell
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

بازی Clash of Clans یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل است که با وجود زمان زیادی که از عرضه آن می‌گذرد هنوز افراد زیادی مشغول به تجربه آن هستند. استودیوی Supercell به غیر از کلش اف کلنز بازی دیگر به نام Hay Day در کارنامه خود دارد که بازیکن با حال و هوای کاملا متفاوتی روبه‌رو می‌شود. در بازی Hay Day شما باید مسئولیت یک مزرعه کشاورزی و دامپروی را برعهده بگیرید و باید آن را به بهترین مزرعه کشاورزی تبدیل کنید. اگر بازی‌های استودیو سوپرسل را تجربه کرده باشید قطعا با این بازی مشکل چندانی نخواهید داشت. بازی از نمای بالا است و شما با اشاره و کلیک کارهای مختلفی مانند کاشت و برداشت محصول، خرید و فروش محصولات، مدیریت دام‌ها و چندین و چند مورد دیگر را انجام می‌دهید. همچنین بازی بخش آنلاینی هم دارد که می‌توانید در آن با دوستان خود در ارتباط باشید و حتی در فعالیت‌‌های مختلفی در جهت کسب در آمد شرکت کنید.

دانلود بازی Hay Day

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Blocky Farm

۶. بازی Blocky Farm

  • استودیو: Jet Toast
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Blocky Farm با طراحی خاص و بسیار جذابی که دارد تجربه متفاوتی در سبک مدیریت مزرعه‌داری برای مخاطب ایجاد می‌کند. در ساخته استودیوی Jet Toast  مانند همه آثار هم سبک باید یک زمین کشاورزی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. درکنار پرورش انواع گیاهان و میوه‌ها می‌توانید بخشی را برای نگه‌داری و بزرگ کردن انواع دام در نظر بگیرید. حتی می‌توانید با دام‌های خود تعامل داشته باشید که یکی از ویژگی‌های خوب بازی نسبت به دیگر بازی‌های هم سبک است. درکنار تمام این موارد می‌توانید با فروش محصولات خود به درآمد برسید و با کسب سکه و امتیاز مهارت‌های خود را ارتقا بدهید و همچنین آیتم‌‌های تزئینی و کاربردی را خریداری کنید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و در بخش‌هایی خاص مانند کنترل تراکتور می‌توانید بدون محدودیت با تراکتور به قسمت‌های مختلف مزرعه حرکت کنید. به‌طور کلی Blocky Farm یک بازی بسیار جذاب در سبک مدیریت مزرعه است و اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوت و البته بسیار سرگرم کننده را تجربه کنید Blocky Farm یکی از گزینه‌های بسیار خوب در این زمینه است.

دانلود بازی Blocky Farm

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مزرعه داری Tiny Pixel Farm

۵. بازی Tiny Pixel Farm

  • استودیو: GAME START
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

Tiny Pixel Farm ساخته استودیوی GAME START یکی دیگر از بازی‌های پیکسلی با موضوع مدیریت مزرعه است که پس از داستان کوتاهی که تعریف می‌کند باید به کشاورزی و دامپرروی بپردازید. داستان بازی در رابطه با پدری است که زمین کشاورزی نیمه‌ کاره خود را به فرزندش می‌دهد و از او می‌خواهد از آن مراقبت کند و انواع محصولات را پرورش دهد. شما در طول بازی باید زمین‌های بازی را شخم بزنید و درنهایت با بزرپاشی و مراقبت از آن‌ها انواع محصولات گیاهی و میوه‌ای را به ثمر برسانید. همچنین درکنار این محصولات می‌توانید به دامپروری هم مشغول شوید و بخشی از مزرعه را به آن‌ها اختصاص دهید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است که خیلی راحت با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

دانلود بازی Tiny Pixel Farm

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مزرعه داری Idle Farm Tycoon

۴. بازی Idle Farm Tycoon

  • استودیو: Kolibri Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

Kolibri games یکی از بهترین استودیوی‌‌های بازی‌سازی موبایل است که تمرکز خاصی را برای ساخت و طراحی بازی‌های مدیریتی دارد که آثار بسیار خوبی در این زمینه مانند Idle Restaurant Tycoon و Idle Factory Tycoon دارد. البته که این استودیو مدیریت مزرعه‌داری را فراموش نکرده و بازی‌ای به نام Idle Farm Tycoon را در سبک توسعه و منتشر کرده است. در این بازی همان‌طور مشخص است باید یک زمین کشاورزی را با انواع مختلفی از آیتم‌ها متنوع مدیریت و البته که از آن کسب درآمد کنید. بازی شامل بخش‌های محصولات، حمل بار و بخش کارکنان است که باید همه آن‌‌ها را زیر نظر داشته باشید. با کسب درآمد می‌توانید برای ارتقا و هرچه سریع‌تر شدن کارها، کارکنان بیشتری را استخدام و در بخش‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. همچنین پس از بالا رفتن امتیازها شما می‌توانید از آن‌ها در جهت ارتقا کارکنان و همچنین بخش‌های مختلف دیگر استفاده کنید. گیم‌پلی Idle Farm Tycoon مانند همه آثار این استودیو به‌صورت اشاره و کلیک است که در بخش‌های ابتدایی بازی به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. اگر شماهم به بازی‌های مدیریتی و پر از چالش علاقه‌مند هستید قطعا Idle Farm Tycoon یکی از گزینه‌هایی است که باید آن‌ را تجربه کنید.

دانلود بازی Idle Farm Tycoon

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Family Farm Adventure

۳. بازی Family Farm Adventure

  • استودیو: Century Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Family Farm Adventure شما را در نقش یک دختر و سگ همراهش قرار می‌دهد که با ورود به یک جزیره، ماجراجویی را آغاز می‌کند. شما در این بازی باید زمین‌های کشاورزی و تقریبا مخروبه را بازسازی و آن‌ها را برای کسب درآمد آماده کنید. در ساخته استودیوی Century Games ‌می‌توانید به مکان‌‌‌ها و قسمت‌های مختلف جزیره سر بزنید و آیتم‌‌های متنوعی را به‌دست بیاورید. همچنین با کشف طلا می‌توانید زمین‌های کشاورزی دیگری را هم خریداری و از آن‌های درآمدی بیشتری را به‌دست بیاورید که البته چالش‌های خاص خود را دارد. همچنین با به ثمر رسیدن محصولات می‌توانید آن‌‌ها به دیگران بفروشید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک و از نمای بالا است که دید خوبی را برای چنین بازی‌هایی در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

دانلود بازی Family Farm Adventure

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی ایرانی پرسیتی

۲. بازی پرسیتی

  • استودیو: استودیو تاد
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۱۳۹۷

بازی پرسیتی داستان فردی را روایت می‌کند که به همراه مشاورش به سرزمین پادشاهی پدرش بازمی‌گردد و با زمین‌های کشاوری و به‌طور کل سرزمین بی‌رمقی مواجه می‌شود و تصمیم می‌گیرد که آن‌ها را به روزهای خوب قبل بازگرداند. شما باید در طول بازی و با کسب امتیاز، نیازهای اولیه مردم و کشاورزان را حل کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید با پرورش انواع دام و فروش‌ آن‌ها اقتصاد سرزمین خود را تقویت کنید و همچنین ازطریق بخش آنلاین بازی با دیگر بازیکنان در جهت رشد سرزمین خود تعامل داشته باشید. بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و به‌راحتی می‌توانید با همه موارد داخل بازی تعامل کنید. ساخته استودیوی تاد در زمینه طراحی بصری هم به خوبی عمل کرده و با یک محیط جذاب و شاد مواجه خواهید بود که بازیکن را جذب خود می‌کند.

دانلود بازی پرسیتی

بازی اندروید Family Farm

۱. بازی Family Farm

  • استودیو: FunPlus
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

در بازی Family Farm شما از همان ابتدا یک زمین کشاورزی خیلی کوچک و ساده‌ در اختیار دارید و باید آن را کم‌ کم رشد بدهید و به کسب در آمد برسید. مانند اکثر بازی‌های مزرعه‌داری در این بازی هم می‌توانید درکنار کشاورزی به دامپروری و فروش محصولات آن‌ها مشغول شوید. شما می‌توانید با به‌دست آوردن انواع میوه‌ها و سبزیجات و حتی محصولات دامی و درنهایت فروش آن‌ها سکه به‌دست آورید و از آن برای گسترش زمین خود استفاده کنید. Family Farm یکی بازی استراتژیک و از نمای بالا است و به‌راحتی می‌توانید آنچه که در ذهن خود دارید، بسازید. البته که این کار زمان‌بر است و نمی‌توانید از همان ابتدا همه چیز را به‌دست بیاورید. یکی دیگر از ویژگی‌‌های خوب بازی بخش آنلاین آن است که می‌توانید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و حتی به‌صورت اشتراکی روی یک زمین کشاورزی کار کنید.

دانلود بازی Family Farm

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی‌های مزرعه‌داری اندروید بیاندازیم که می‌توانند به‌راحتی شما را مدت‌ها سرگرم خود کنند. همینطور این بازی‌ها با حس آرامش‌بخشی که به بازیکن می‌دهند می‌توانند گزینه‌ خوبی درکنار بازی‌های پرتنش باشند. نظر شما چیست؟ اگر بازی خاصی در این سبک می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های کشاورزی موبایل کدام ها هستند؟‌

بازی های کشاورزی از جمله Farming Simulator 20 از جمله کامل‌ترین شبیه سازهای کشاورزی محسوب می‌شوند. با این حال اگر دنبال یک بازی جمع‌و جور می‌گردید. بازی Stardew Valley و Harvest Town بازی های دیگری هستند که باید به آن‌ها سر بزنید.

بازی های ایرانی کشاورزی و مزرعه داری کدام‌ها هستند؟‌

بازی پرسیتی با جوایزی که تا به‌امروز برنده شده، بدون شک یکی از بهترین بازی های ساخت بازیسازان ایران به حساب می‌آید. اما دو بازی مزرعه بهاری و شریف آباد هم از دیگر بازی های خواستی و زیبا هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده