نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

بهترین بازی های مخفی کاری اندروید

در این مقاله به بازی های مخفی کاری اندروید، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین سبک‌‌های ویدیو گیم پرداخته‌‌ایم و تعدادی از بهترین‌های این سبک را معرفی کرده‌ایم.

آتش بازی در دل دشمنان و مقابله‌ی رو در رو، همیشه می‌تواند حس و حال جذاب و هیجان‌انگیزی را به مخاطب خود منتقل کند. اما گاهی اوقات اوج هیجان، استرس و تنش را می‌توان در دل سکوت و انتظار یافت؛ جایی که در ویدیو گیم، نقش اساسی و پُررنگی را ایفا می‌کند و سبک‌های مختلفی نیز به آن می‌پردازند. مخفی کاری یکی از همین سبک‌ها است که در بسیاری از بازی‌ها به‌عنوان ژانر اصلی، بازیکن را درگیر روند جذاب خود می‌کند و در بعضی از آثار نیز به‌عنوان یک انتخاب یا مرحله‌ای از بازی، مقابل بازیکن قرار می‌گیرد. اگر طرفدار سری بازی‌های مخفی کاری هستید، بنابر این با آثار بسیاری در این سبک مانند مجموعه‌ی هیتمن، اسپیلنتر سل و دیگر بازی‌های موفقی که سعی کرده‌اند تا به‌طور کامل به این ژانر پُرطرفدار بپردازند آشنایی دارید. با اینکه شاید بازی‌های ذکر شده و بسیاری از آثار بزرگ مخفی کاری، هنوز به نسخه‌ی موبایلی قدرتمندی نرسیده باشند، اما کم نیستند عناوینی که به روش‌های مختلف سعی می‌کنند تا همان حس و حال و تجربه‌ی شگفت‌انگیز سبک مخفی کاری را در پلتفرم اندروید نیز پدید آورند.

بنابر این اگر شما نیز طرفدار سبک مخفی کاری هستید و به‌دنبال تجربه‌ی مناسبی از این ژانر در موبایل خود می‌گردید، در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر تعدادی از بهترین بازی‌های مخفی کاری اندروید داشته باشیم. همچنین در بخش کامنت‌ها نیز می‌توانید دیدگاه خود را درباره‌ی بازی‌های معرفی شده با ما و دیگر کاربران زومجی درمیان بگذارید.


بازی های مخفی کاری اندروید

بازی اندروید مخفی کاری Robbery Bob 2: Double Trouble

۲۵- بازی Robbery Bob 2: Double Trouble

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Deca Games
  • قیمت: رایگان

سرقت یکی از بهترین موضوعاتی است که به خوبی ماهیت مخفی کاری را شرح داده و از قضا در ویدیو گیم نیز بسیار مورد کاربرد قرار گرفته است. Robbery Bob 2: Double Trouble درست مانند نسخه‌ی اول بازیکن را در نقش یک دزد قرار می‌دهد تا با ورود به مکان‌های مختلف، سعی کند تا اموال مشخصی را سرقت کند.

در هر مرحله بازیکن با موانع مختلفی مانند دوربین‌های امنیتی، نگهبانان و مواردی از این دست مواجه می‌شود که هرکدام به نحوی قصد سخت‌تر کردن شرایط را برای سارق دارند. دوربین بازی نیز به‌صورت از بالا به پایین طراحی شده است و بازیکن می‌تواند یک دید نسبتا محدودی به اطراف خود داشته باشد. Robbery Bob 2: Double Trouble یک بازی مخفی کاری عالی در سبک اکشن است که به خوبی توانایی سرگرم کردن و به چالش کشیدن مخاطب را دارد. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Robbery Bob 2: Double Trouble را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Robbery Bob 2: Double Trouble برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Stealth Master

۲۴- بازی Stealth Master – Assassin Ninja Game

  • سبک: اکشن
  • استودیو: SayGames Ltd
  • قیمت: رایگان

بازی Stealth Master – Assassin Ninja Game همان‌طور که از نامش پیدا است ما را به همراه یک نینجای حرفه‌ای به یک ماجراجویی پُر زد و خورد و البته سراسر مخفی کاری می‌برد. هر مرحله بازیکن باید با چیدمان و شرایط متفاوتی نسبت به قبل، دشمنان خود را از پا در آورد و درنهایت هدفی نهایی را نیز نابود کند.

 بازی Stealth Master سلاح‌های متنوعی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا با درنظرگرفتن شرایط مختلف آن‌ها را مورد استفاده قرار دهد. بازی از گرافیک و انیمیشن‌های خوبی بهره می‌برد و می‌تواند بازیکن را در این بخش راضی نگه‌دارد. اما ویژگی مهمی که باعث می‌شود Stealth Master یک بازی عالی در ژانر مخفی کاری محسوب شود تنوع بالای آن در مراحل است. مراحل هر بار شما را به شکل متفاوتی به چالش می‌کشند و البته با باز شدن سطوح بالاتر شرایط نیز شکل پیچده‌تری به خود می‌گیرد. اگر به بازی‌های مخفی کاری در ژانر اکشن علاقه دارید Stealth Master – Assassin Ninja Game یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی Stealth Master برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Robbery Madness 2

۲۳- بازی Robbery Madness 2

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Marek Klvaňa
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Robbery Madness 2 به معنای واقعی کلمه شما را وارد سرقت‌های دیوانه‌واری می‌کند. سرقتی‌های از یک خانه‌ی ساده شروع می‌شود و تا مراکز بزرگ شهری مانند موزه نیز ادامه پیدا می‌کند. Robbery Madness 2 شرایطی را ایجاد می‌کند تا بازیکن، پیش برد مأموریت به‌صورت مخفیانه را عقلانی‌تر از شلوغ بازی و آتش به پا کردن در نظر بگیرد.

همچنین بازی دست شما را برای نبرد‌های مستقیم و پُر سروصدا نمی‌بندد تا اگر فکر می‌کنید توانایی یک جنگ پُر زد و خورد را دارید، محدودیتی احساس نکنید. Robbery Madness 2 یک بازی اول شخص است که بیشتر قصد ارائه‌ی یک گیم‌پلی مخفیانه را به بازیکن دارد اما به خوبی می‌تواند به یک بازی شوتر هیجان‌انگیز نیز تبدیل شود. درنهایت باید گفت که بازی اندروید Robbery Madness 2 یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری در اندروید محسوب می‌شود که می‌توانید روی موبایل خود به تجربه‌ی آن بپردازید.

دانلود بازی Robbery Madness 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید THEFT Inc. Stealth Thief Game

۲۲- بازی THEFT Inc. Stealth Thief Game

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Rabbit Mountain
  • قیمت: رایگان

تاکنون بازی‌های بسیاری به موضوع سرقت پرداخته‌اند؛ اما THEFT Inc. Stealth Thief Game ساخته‌ی استودیوی Rabbit Mountain قصد دارد تا جنبه‌ی واقع گرایانه‌ای را از این موضوع پُر کاربرد به تصویر بکشد. بازی روایتگر مجموعه‌ای از سرقت‌های حرفه‌ای و سطح بالا است که انجام آن‌ها تنها با برنامه‌ریزی، زمان‌بندی مناسب و البته تجهیزات بسیار ممکن است.

بازی اندروید THEFT Inc دارای زوایه دوربین از بالا به پایین است و بازیکن می‌تواند تا حدودی به محیط اطراف خود مسلط باشد. همچنین المان‌های مخفی کاری به کار گرفته شده در بازی و به کار گیری انواع سلاح‌ها و تجهیزات متنوع، همگی باعث شده‌اند تا THEFT Inc. Stealth Thief Game بتواند علاقه‌مندان به ژانر مخفی کاری را حسابی جذب گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود کند. در ادامه نیز می‌توانید بازی THEFT Incرا به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی THEFT Inc. Stealth Thief Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Agent #9

۲۱- بازی Agent #9

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Rabbit Mountain
  • قیمت: رایگان

این‌بار با یک بازی چالش برانگیز در ژانر مخفی کاری روبه رو هستیم که به‌سادگی اجازه‌ی عبور از مراحل خود را به بازیکن نمی‌دهد. Agent #9 یک اثر چالشی مناسب در سبک اکشن است که می‌تواند سنجشی برای توانایی‌های مخفی کاری و زمان‌بندی‌های شما محسوب شود. بازی از ابتدا شما را با گیم‌پلی و نحوه‌ی پیشروی در مراحل، آشنا می‌کند و همچنین به مراتب شراط سختی را به وجود می‌آورد.

شاید گرافیک بازی اندروید Agent #9 چندان جذاب کار نشده باشد، اما احتمالا در زمینه‌ی گیم‎پلی می‌تواند حسابی سرگرم کننده واقع شود. Agent #9 یک بازی عالی در سبک مخفی کاری است که صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است؛ بنابر این اگر به این ژانر پُرطرفدار علاقه دارید، تجربه‌ی بازی Agent #9 را روی موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Agent #9 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Critter Escape

۲۰- بازی Critter Escape

  • سبک: آرکید
  • استودیو: KizStudios
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Critter Escape شما را در نقش یک نمونه‌ی آزمایشگاهی قرار می‌دهد که قصد فرار از دست دانشمندان را دارد. بازیکن باید با عبور از راه‌های مختلف و عکس‌العمل‌های به موقع سعی کند تا توسط نگهبانان دیده نشود. همچنین گاهی بازی با ایجاد شرایط پیچیده‌ای، برای مدتی شما را در پیچ و خم‌های مراحل خودش اسیر می‌کند تا برای نجات خود، به استفاده از استراتژی‌های مختلف روی بیاورید.

بازی Critter Escape گرافیک فانتزی و جذابی دارد و انمیشن‌های طنز گونه‌ی آن نیز حس و حال جالبی به بازی بخشیده است. درنهایت اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و آرکید در ژانر مخفی کاری هستید، بازی موبایل Critter Escape در اندروید می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما باشد. در ادامه نیز می‌توانید بازی Critter Escape را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی Critter Escape برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی مخفی کاری اندروید Ninja Assassin warrior battle

۱۹- بازی Ninja Assassin warrior battle

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Game Unified
  • قیمت: رایگان

اینکه در یک بازی ویدیویی به‌عنوان یک نینجا نقش آفرینی کنیم به خودی خود ذهن‌ها را به سمت فعالیت‌های مخفی کاری و هیحان‌انگیز سوق می‌دهد. بازی اندروید Ninja Assassin warrior battle رویکردی در همین جهت دارد و بازیکن را به‌عنوان یک نینجای حرفه‌ای به جان یک گروه مافیایی خطرناک میندازد. در هر مرحله بازیکن باید با روش‌های مختلف، سعی کند تا دشمنان خود را از پا در آورد و درنهایت ماوریت خود را به پایان برساند.

سلاح‌های مختلف و طراحی مناسب مراحل، از ویژگی‌های خوب بازی محسوب می‌شوند. اما اگر گرافیک جزو معیار‌های اصلی شما به حساب می‌آید، احتمالا این بازی انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. Ninja Assassin warrior battle به‌عنوان یک اثر مخفی کاری می‌تواند جزو انتخاب‌های خوبی در اندروید محسوب شود و مخاطبان خود را به خوبی سرگرم کند. بازی اندروید Ninja Assassin warrior battle به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Ninja Assassin warrior battle برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ninja Arashi 2

۱۸- بازی Ninja Arashi 2

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Black Panther
  • قیمت: رایگان

Arashi بعد از سال‌ها اسارت در زندان یخ، حال فرصتی تازه پیدا کرده است تا دوباره به مسیر انتقام خود بازگردد. اما این بار با یک نینجای حرفه‌ای‌تر از نسخه‌ی اول Ninja Arashi طرف هستیم و البته قرار است نبرد‌های خونین‌تری را نیز شاهد باشیم. Ninja Arashi 2 در ادامه‌ی نسخه‌ی قبل، یک بار دیگر بازیکن را در مقابل Dosu دشمن دیرینه‌ی Arashi قرار می‌دهد تا شاید این‌بار پایانی بر این ماجراجویی نفس‌گیر باشد.

Ninja Arashi 2 بهبود‌های قابل توجهی نسبت به نسخه‌ی پیش خود داشته است و می‌تواند نظر طرفداران نسخه‌ی اول را به نسخه‌ی دوم نیز جلب کند یا حتی جذاب‌تر و سرگرم کننده‌تر از گذشته واقع شود. بازی از گیم‌پلی اعتیاد‌آوری بهره می‌برد که یادگیری آن چندان پیچیدگی ندارد؛ اما برای عبور از بعضی مراحل، باید حسابی فکر شده قدم بردارید تا با شکست مواجه نشوید. بازی اندروید Ninja Arashi 2 یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های اکشن و مخفی کاری است که می‌توانید روی اندروید تجربه کنید. بازی به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Ninja Arashi 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Assassin's Creed Identity

۱۷- بازی Assassin's Creed Identity

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Ubisoft Entertainment
  • قیمت: ۱.۹۹ دلار

سری اساسینز کرید از گذشته تاکنون، همیشه جزو پُرطرفدار‌ترین بازی‌های ویدیویی بوده‌اند و مخفی کاری نیز یکی از اصلی‌ترین ارکان آن، به‌خصوص در نسخه‌های گذشته محسوب می‌شد. از قضا سبک و سیاق بازی اندروید Assassin's Creed Identity ساخته‌ی استودیو یوبیسافت نیز درست مانند نسخه‌های کلاسیک این مجموعه طراحی شده است و  به خوبی حس و حال نوستالژی این مجموعه‌ی محبوب را به مخطبان خود منتقل می‌کند.

Assassin's Creed Identity درست مانند نسخه‌های کنسولی، از تعداد بسیاری مأموریت‌های اصلی و فرعی بهره می‌برد. همچنین بازیکن می‌تواند تا حدودی کاراکتر خود را شخصی‌سازی کند و روش‌های مختلفی را نیز برای مبارزه در پیش بگیرد. Assassin's Creed Identity به‌عنوان یک بازی عرضه شده برای موبایل، گرافیک بسیار خوبی دارد و جلوه‌های بصری زیبایی را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر دلتان برای نسخه‌های کلاسیک مجموعه‌ی اساسینز تنگ شده است، بازی Assassin's Creed Identity می‌تواند حسابی شما را در پلتفرم اندروید به وجد بیاورد.

دانلود بازی Assassin's Creed Identity برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stealth Inc. 2: Game of Clones

۱۶- بازی Stealth Inc. 2: Game of Clones

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NVIDIA Lightspeed Studios
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

بازی اندروید Stealth Inc. 2: Game of Clones ساخته‌ی استودیو NVIDIA Lightspeed Studios روایتگر ماجرای کلون‌هایی است که در یک آزمایشگاه به اسارت گرفته شده‌اند. حال شما به‌عنوان یکی از کلون‌ها باید سعی کنید تا از آزمایشگاه فرار کنید. البته با وجود انواع و اقسام نگهبانان و تجهیزات نظامی مختلف احتمالا فرار بسیار سختی را تجربه خواهید کرد.

بازی اندروید Stealth Inc. 2: Game of Clones از یک گیم‌پلی اعتیادآور و چالش‌برانگیزی بهره می‌برد و درکنار سرگرم کردن مخاطب به خوبی می‌تواند هوش و سرعت و عمل بازیکن را نیز محک بزند. بازی در هر مرحله پازل‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد و هربار به شیوه‌ی متفاوتی شما را به چالش می‌کشد. Stealth Inc. 2: Game of Clones باتوجه‌به کیفیت بالایی که در بخش‌های مختلفی از جمله گیم‌پلی ارائه می‌کند، یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری در اندروید شناخته می‌شود و تاکنون نظر مثبت بازیکنان بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. بازی اندروید Stealth Inc. 2: Game of Clones با قیمت ۹.۹۹ دلار پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Stealth Inc. 2: Game of Clones برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Clear Vision 4

۱۵- بازی Clear Vision 4

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eldring
  • قیمت: رایگان

تایلر اسمیت یک تک تیرانداز حرفه‌ای و کار کشته است که دیگر پیر شده و انگیز‌ه‌ی سابق را ندارد. داستان بازی Clear Vision 4 از جایی شروع می‌شود که فردی در ازای پول از تایلر تقاضای کمک می‌کند تا رئیس و افراد یک باند خلاف کاری را از بین ببرد. حال تایلر باید اشخاص مختلفی را به وسیله‌ی انواع و اقسام اسلحه‌های اسنایپر از زوایا و مکان‌های مختلف نابود کند.

اما چیزی Clear Vision 4 را با سایر بازی‌های مشابه متفاوت می‌کند، خلاقیت به کار گرفته شده در گیم‌پلی ونحوه‌ی شلیک آن با اسلحه‌ها است. برای شلیک با اسنایپر، تنها نشانه گرفتن اهمیت ندارد و باید زاویه و میزان فاصله‌ی آن را نیز در نظر داشت تا متناسب با آن‌ها نشانه‌گیری را به‌صورت صحیح انجام داد. گاهی نیز باید طوری اهداف را از بین ببرید که به‌صورت یک سانحه به نظر بیاید و کسی به اتفاقی بود آن شک نکند. درنهایت باید گفت که بازی Clear Vision 4 یک بازی عالی در سبک اکشن است و می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را از شلیک با انواع اسلحه‌های اسنایپر به بازیکن منتقل کند. در ادامه نیز می‌توانید بازی اندروید Clear Vision 4 را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Clear Vision 4 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Dynamite Jack

۱۴- بازی Dynamite Jack

  • سبک: آرکید
  • استودیو: Hassey Enterprises, Inc
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

Dynamite Jack جزو بازی‌های متفاوتی و جذابی است که به شکل فوق‌العاده‌ای می‌تواند اعتیادآور باشد. بازی ماجرای شخصی به نام جک را روایت می‌کند که برای آزادی خود، چاره‌ای جز فرار از راه رو ‌های متعدد و مکان محافظت شده ندارد. جک می‌تواند بمب گذاری کند اما نباید توسط دشمنان دیده شود. دنیای Dynamite Jack به‌صورت دو  بُعدی طراحی شده و تاریکی محیط‌های آن نیز به افزایش جذابیت مخفی کاری بازی افزوده است.

بازیکن در هر مرحله باید فعالیت مختلفی را انجام دهد و راه خود را از میان نگهبانان پیدا کند. نگهبانان هرکدام دیده محدودی دارند و بازیکن نیز باید بدون روئیت شدن، سعی کنند تا با بمب گذاری در مکان‌های صحیح آن‌ها را نابود کند. دوربین بازی نیز به‌صورت از بالا به  پایین طراحی شده است و بازیکن می‌تواند تا حدودی به محیط‌های اطراف خود مسلط باشد. بازی اندروید Dynamite Jack شاید در زمینه‌ی گرافیک اثر ساده‌ای به نظر بیاید اما در بخش گیم‌پلی می‌تواند حسابی سرگرم کننده واقع شود.

دانلود بازی Dynamite Jack برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hitman GO

۱۳- بازی Hitman GO

  • سبک: معمایی
  • استودیو: SQUARE ENIX LTD
  • قیمت: ۵.۹۹ دلار

سری هیتمن جزو اولین بازی‌هایی است که به بهترین شکل، ژانر مخفی کاری را در ویدیو گیم تعریف و آن را به شکل جذابی به بازیکنان ارائه کرد. حال با اینکه در بازی Hitman GO گیم‌پلی متفاوتی را نسبت به نسخه‌های اصلی می‌بینیم، اما بازهم یک با یک اثر مخفی کاری عالی در سبک معمایی روبه‌رو هستیم. مراحل بازی توع خوبی دارند و در سطوح بالا، می‌توانند حسابی هوش شما را به چالش بکشند.

روند بازی به‌گونه‌ای است که در هر مرحله، باید با انتخاب مسیر‌های درست و استفاده صحیح از تجهیزات نگهبانان را از پا در آورید و درنهایت هدف نهایی را نیز نابود کنید. گرافیک بصری خوب و طراحی عالی محیط از دیگر ویژگی‌های بازی Hitman GO محسوب می‌شود . اگر به بازی‌های مخفی کاری در سبک فکری علاقه دارید تجربه‌ی Hitman GO را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Hitman GO برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Space Marshals 3

۱۲- بازی Space Marshals 3

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pixelbite
  • قیمت: رایگان

در نسخه‌ی سوم بازی Space Marshals باید مانند گذشته به سراغ دستگیری جنایتگران و خلافکاران فضایی بروید و  تا حدودی عدالت را در کهکشان به اجرا در آورید. Space Marshals 3 یک بازی اکشن و تاکتیکال است که نحوه‌ی پیش‌روی در آن به سبک بازی کردن شما بستگی دارد.گاهی باید دشمنان را به‌صورت مخفیانه نابود کرد و گاهی نیز باید با نبرد‌های مستقیم مراحل را پیش بُرد.

Space Marshals 3 سیستم کنترل مناسبی دارد و گیم‌پلی جذابی را ارائه می‌کند. همچنین گرافیک بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌توانید جلوه‌های بصری خوبی را به تصویر بکشد. اما باید گفت که بازی اندروید Space Marshals 3 نیاز به سخت‌افزار قوی دارد و ممکن است روی همه‌ی موبایل‌ها عملکرد مناسبی نداشته باشد. Space Marshals 3 یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری در موبایل است و می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران سبک مخفی کاری و اکشن در پلتفرم اندروید باشد.

دانلود بازی Space Marshals 3 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Card Thief

۱۱- بازی Card Thief

  • سبک: کارتی
  • استودیو: Arnold Rauers
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Card Thief شکل متفاوت و خلاقانه‌ای را از مخفی کاری به تصویر می‌کشد. درواقع این بار با یک بازی کارتی روبه‌رو هستیم که قرار است ماجرای یک دزد را روایت کند. دزدی که هربار سعی می‌کند تا با استفاده از قابلیت‌های خود و برنامه‌ریزی مناسب گنجینه‌ای را از مکا‌ن‌های محافظت شده سرقت کند. البته همان‌طور که گفته شد، این سرقت‌ها تنها با استفاده از کارت‌ها پیش خواهد رفت.

بازی در ابتدا ممکن است که کمی گیج کننده به نظر بیاید، اما رفته رفته و با یادگیری مکانیزم‌های آن، می‌تواند برای مدت‌ها سرگرمتان کند. Card Thief یک بازی عالی برای به چالش کشیدن هوش شما محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را به‌عنوان یک بازی مخفی کاری به شما منتقل کند. بازی اندروید Card Thief به‌صورت رایکان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Card Thief برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Vandals

۱۰- بازی Vandals

  • سبک: معمایی
  • استودیو: ARTE Experience
  • قیمت: ۵.۴۹ دلار

Vandals یک بازی محبوب در سبک معمایی و نوبتی است که توسط استودیو ARTE Experience ساخته شده است. بازی شما را با خود به چندین شهر مختلف مانند توکیو، نیویورک و دیگر شهر‌های شناخته شده‌ی جهان می‌برد تا در فرصتی مناسب، هنر خود را روی دیوار‌های آن‌ها پیاده کنید. در هر مرحله، بازیکن باید سعی کند تا بدون دیده شدن توسط نگهبانان مأموریت‌های مشخص شده را به پایان برساند و نقشی را روی دیوار بکشد.

 بازی اندروید Vandals گرافیک بسیار خوبی دارد و در زمینه‌ی صدا گذاری هم می‌تواند شما را راضی نگه‌دارد. بازی در زمینه‌ی طراحی مراحل نیز در سطح بالایی قرار دارد و هربار چالش نسبتا متفاوتی را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. Vandals یک بازی خوش ساخت و عالی است که به واسطه‌های قابلیت‌های بسیاری که دارد، به‌راحتی می‌تواند جز بهترین‌های ژانر مخفی کاری محسوب شود. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Vandals را از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Vandals برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Party Hard GO

۹- بازی Party Hard GO

  • سبک: آرکید
  • استودیو: tinyBuild
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

شما با یک همسایه‌ی شدیدا پُر صر و صدا چه می‌کنید؟ اگر راهی برای تعامل وجود نداشته باشد، احتمالا بهترین راه ممکن مراجعه به پلیس است. اما بازی اندروید Party Hard GO شخصیتی را به ما معرفی می‌کند که چندان اعتقادی به راه‌های قانونی و مصالمت آمیز ندارد. شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، چاقوی خود را بردارید و تک تک افراد حاضر در مهمانی را به‌صورت مخفیانه به قتل برسانید.

باید طوری بازی را پیش ببرید که کسی به شما شک نکند و این مسئله نیازمند یک برنامه‌ریزی حساب شده است. زیرا در هر مهمانی، مهمانان زیادی وجود دارند که مدام در حال جابه‌جایی هستند و اگر دقت نکنید، ممکن است هویت واقعی شما فاش شود. بازی Party Hard GO خشونت بسیار بالایی دارد و برای رده‌ی سنی بزرگسال مناسب است. اگر با گرافیک پیکسلی مشکلی ندارید، بازی Party Hard GO می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های شما از سبک مخفی کاری در اندروید تبدیل شود. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Party Hard GO را با قیمت ۶.۹۹ دلار از پلی‌استور خریداری و روی موبایل خود نصب کنید.

دانلود بازی Party Hard GO برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید LONEWOLF

۸- بازی LONEWOLF

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: FDG Entertainment GmbH & Co.KG
  • قیمت: رایگان

ماجرای بازی اندروید LONEWOLF حول محور نبرد‌های میان گروه‌های خلافکاری جریان دارد. وظیفه‌ی شما در این بین، کشتن اهداف تعیین شده و دریافت پول در ازای آن‌ها است. البته داستان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های LONEWOLF محسوب می‌شود که از لحظه‌ی اول تا مرحله‌ی پایانی، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. داستان بازی مانند کمیک‌ها روایت می‌شود و تصاویر بسیار خوب آن نیز به جذاب‌تر شدن اتمسفر تاریک بازی کمک می‌کنند.

LONEWOLF یک بازی اول شخص است که بازیکن در آن تنها وظیفه‌ی نشانه‌گیری و شلیک را به عهده دارد. شما باید به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای  اهداف خود را آن‌گونه که تعیین شده است نابود کنید یا فعالیت‌های خاصی را انجام دهید. گاهی باید به‌عنوان یک تیر اندازه به‌صورت مخفیانه نیرو‌های دشمن را از پا درآورید و گاهی نیز چاره‌ای جز به نبرد‌های پُر سروصدا ندارید. بازی درهرصورت می‌تواند یک تجربه‌ی عالی داستان محور در سبک اکشن و مخفی کاری را برای بازیکن رقم بزند. LONEWOLF تا به این لحظه موفق شده است تا نظرات بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند و نام خود را در بین بهترین بازی‌های ماجراجویی و مخفی کاری اندروید جای دهد. در ادامه می‌توانید این بازی سرگرم کننده را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی LONEWOLF برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Death Point

۷- بازی Death Point

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Andiks LTD
  • قیمت: ۵.۴۹ دلار

بازی Death Point ابتدا در در سال ۲۰۱۷ برای پی سی منتشر شده بود و بعد از مدتی برای موبایل نیز عرضه شد. بعد از تجربه‌ی Death Point احتمالا به این موضوع پی خواهید بُرد که با یک بازی خوش گرافیک و با کیفیت طرف هستید. البته طراحی بصری چشم نواز، نورپردازی عالی و گیم‌پلی درگیر کننده تنها بخشی از ویژگی‌های خوب Death Point محسوب می‌شوند.

مارک، نام کاراکتر اصلی بازی است که بعد از یک نبرد سخت هم تیمی‌های خود را از دست داده و توسط نیرو‌های دشمن اسیر شده است.  بعد از تحمل کردن یک شکنجه‌ی طولانی، حالا مارک قصد دارد تا راهی برای فرار خود پیدا کند و البته انتقامش را نیز از آن‌ها بگیرد. بازی اندروید Death Point در بعضی مراحل به بازیکن حق انتخاب می‌دهد تا خود نحوه‌ی مبارزه‌ را انتخاب کند. اما شرایط طوری در نظر کرفته شده است که پیش بُرد بازی به‌صورت مخفیانه، عاقلانه‌تر باشد. به‌طور کلی بازی اندروید Death Point به واسطه‌ی کیفیت بسیار خوبی که در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند، می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های مخفی کاری شما در اندروید تبدیل شود.

دانلود بازی Death Point برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Bendy and the Ink Machine

۶- بازی Bendy and the Ink Machine

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Joey Drew Studios
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

 Bendy & The Ink Machine دومین نسخه از سری بازی‌های ماجراجویی ساخته استودیوی Joey Drew Studios Inc است که داستانی جذاب و درگیر کننده‌ای را روایت می‌کند. درواقع با یک بازی داستان محور مواجه هستیم که بازیکن را با خود به دنیایی از معما‌های پیچیده می‌برد. بازی دارای پازل‌هایی است که به خوبی در روند داستان جای گرفته‌اند و باعث ایجاد حس و حال جذابی در بازی شده‌اند.

بازی اندروید Bendy & The Ink Machine از گرافیک کارتونی جذابی بهره می‌برد که بسیار با داستان نیز همخوانی دارد. همچنین بازی به‌صورت اول شخص دنبال می‌شود و بازیکن نیز می‌تواند تا حدودی در محیط‌های مختلف به گشت‌و‌گذار بپردازد و درنهایت داستان بازی را پیش ببرد. اگر از طرفداران کارتون‌های قدیمی هستید یا به تجربه کردن بازی‌هایی معمایی اول شخص با با چاشنی المان‌های ژانر وحشت علاقه دارید Bendy & The Ink Machine یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما است. در ادامه نیز می‌توانید بازی اندروید Bendy & The Ink Machine را با قیمت ۶.۹۹ دلار از پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Bendy and the Ink Machine برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Hitman: Sniper

۵- Hitman: Sniper

  • سبک: اکشن
  • استودیو: SQUARE ENIX LTD
  • قیمت: ۰.۹۹ دلار

شاید Hitman: Sniper دقیقا همان تجربه‌ی کنسولی سری بازی‌های هیتمن را به شما ارائه نکند؛ اما به‌عنوان یک بازی اکشن و مخفی کاری در اندروید کار خود را عالی انجام می‌دهد. این‌بار هم مامور ۴۷ باید طبق اطلاعاتی که دریافت می‌کند، شخصیت‌های مختلفی را از بین ببرد. اما نه از فاصله‌ی نزدیک، بلکه باید با استفاده از اسنایپر اهداف خود را نابود کند.

در هر مرحله بازیکن باید شخصی از پیش تعیین شده‌ای را که در امارت بزرگی ساکن است، با اسنایپر مورد هدف قرار دهد. اما امارت شدیدا توسط نگهبانان محافظت می‌شود و اگر هر یک از آن‌ها از ماجرا بویی ببرد، هدف شما از امارت فرار می‌کند. بازی اندروید Hitman: Sniper گرافیک بسیار خوبی دارد و انیمیشن‌های آن نیز بسیار طبیعی کار شده‌اند. بازی با گیم‌پلی اعتیادآور خود واقعا حس و حال یک تک تیرانداز واقعی را به بازیکن منتقل می‌کند و لحظات بسیار هیجان‌انگیزی را رقم می‌زند. بازی اندروید Hitman: Sniper با قیمت ۰.۹۹ دلار در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Hitman: Sniper برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Hello Neighbor

۴- بازی Hello Neighbor

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: tinyBuild
  • قیمت: رایگان

Hello Neighbor یک بازی ماجراجویی با المان‌های ترسناک است که توسط استودیو tinyBuild برای اندروید عرضه شده است. شما در بازی اندروید Hello Neighbor باید سر از کار همسایه‌ خود در آورید و از رمز و راز خانه‌ آن نیز پرده بردارید. بازیکن باید سعی کند تا در طول بازی توسط صاحب خانه دیده نشود و تا حد ممکن به‌صورت مخفیانه، قسمت‌های مختلف خانه رو جست و جو کند.

بازی گرافیک فانتزی و مناسبی دارد و طراحی کاراکتر‌ها نیز به خوبی انجام شده است. همچنین در زمینه‌ی گیم‌پلی هم با یک بازی سرگرم کننده طرف هستیم که قرار است حسابی آدرنالین خون شما را افزایش دهد. بازی اندروید Hello Neighbor می‌تواند پیشنهاد خوبی برای طرفداران ژانر ماجراجویی و به‌خصوص مخفی کاری باشد و لحظات بسیار لذت بخشی را برای آن‌ها رقم بزند. بازی اندروید Hello Neighbor به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید Beholder 2

۳- بازی Beholder 2

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Alawar Entertainment, Inc
  • قیمت: ۷.۹۹ دلار

یک بار دیگر با نسخه‌ی دوم بازی Beholder قرار است به شهر عجیب و غریب هملر بازگردیم تا دوباره یک ماجراجویی متفاوتی را در این شهر تجربه کنیم. بازی در کشور توتالیتاریست جریان دارد که حکومتی دیکتاتور بر آن حکم فرمایی می‌کند. حال شخصیت اصلی بازی نیز در نقش یک افسر تازه کار که در اول مسیر پیشرفت خود قرار دارد، باید برای موفقیت در این جامعه آشفته و ترسناک، تلاش کند تا درنهایت به یکی از قدرت‌های اصلی کشور توتالیتاریست تبدیل شود.

البته بازی Beholder 2 دست شما را باز می‌گذارد تا بین پیشرفت موقعیت خود و مبارزه با دیکتاتوری، یکی را انتخاب کنید. پایان بازی به انتخاب‌های بازیکن بستگی دارد و می‌تواند متفاوت با تجربه‌ی دوباره‌ی آن باشد. بازی اندروید Beholder 2 از گرافیک هنری بسیار خوبی بهره می‌برد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. درنهایت باید گفت که اگر به آثار ماجراجویی با المان‌های مخفی کاری علاقه دارید، به هیچ‌عنوان تجربه‌ی Beholder 2 را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Beholder 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی مخفی کاری اندروید République

۲- بازی République

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Camouflaj, LLC
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید République یکی دیگر از بازی های بسیار خوش ساختی که نشان می‌دهد که پلتفرم موبایل تا چه اندازه توانایی پذیرش بازی‌های بزرگ را دارد. بازی République داستان دختری به نام هوپ را روایت می‌کند که اسیر یک سازمان فاسد شده است. حال شما وظیفه دارید تا با هک دوربین‌ها و سیستم‌های امنیتی، به هوپ کمک کنید تا فرار کند.

بازی République گرافیک بسیار خوبی دارد و در موبایل‌های قدرتمند، می‌تواند تصاویر بصری زیبایی را به تصویر بکشد. همچنین به جز گیم‌پلی، داستان بازی نیز در سطح بالایی می‌تواند سرگرم کننده و بسیار جذاب واقع شود. روند بازی République به‌گونه‌ای است که بازیکن در هر لحظه باید هوپ را هدایت کند تا توسط ماموران دیده نشود یا آن‌ها را از پا درآورد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی اکشن مخفی کاری عالی با گرافیکی در سطح بازی‌های کنسولی می‌گردید، بازی اندروید République پیشنهاد بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. بازی République به‌صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است؛ اما برای دسترسی به تمام مراحل باید آن را خریداری کنید.

دانلود بازی République برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید This War of Mine

۱- بازی This War of Mine

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: 11 bit studios
  • قیمت: ۱۳.۹۹ دلار

This War of Mine  حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اثری که ثابت می‌کند بازی‌های ویدویی تا چه اندازه توان انتقال پیام‌های تأثیرگذار و مهم را دارند و می‌توانند باعث تغییر نگاه مخاطب خود شوند. بازی This War of Mine روایت متفاوتی از جنگ را به تصویر می‌کشد و به وجهه‌ی تاریک و کمتر پرداخته شده‌ی آن می‌پردازد.

 بازی اندروید This War of Mine درواقع جنگ را از نگاه مردم عادی پیش می‌برد. مردمی که باید با شرایط اسفناک جنگ کنار بیایند و صرفا خود را زنده نگه‌دارند تا شاید بالاخره جنگ پایان یابد. در این بین شما باید با در دست گرفتن کنترل عده‌ای از مردم، سعی کنید تا آن‌ها یا حداقل یک نفر را تا پایان جنگ، زنده نگه‌دارید. تمامی فعالیت‌های بازیکن در بازی This War of Mine به دو بخش روز و شب تقسم می‌شود. در روز باید به حال کاراکتر‌ها رسید و به‌نوعی آن‌ها را سرپا نگه‌داشت. اما در شب باید به مکان‌های مختلف بروید و لوازم مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. البته به شما بستگی دارد که در این بین، قتلی صورت بگیرد یا اینکه روندی آرام و مخفیانه را در پیش بگیرید. بازی اندروید This War of Mine بار احساسی بالایی را به دوش مخاطب خود می‌گذارد و سعی می‌کند تا جلوه‌ی واقعه گرایانه‌ای را از جنگ را به تصویر بکشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی خاص و عالی با المان‌های مخفی کاری در اندروید هستید، بازی اندروید This War of Mine اثری است که به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی This War of Mine برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های مخفی کاری اندروید کدام ها هستند؟

اگر از بازی های بقا و مخفی کاری خوش‌تان می‌آید حتما بازی This War of Mine رو تجربه کنید. علاوه براین بازی République نیز گزینه مناسبی برای علاقمندان به مخفی کاری است. درنهایت بازی Dynamite Jack را نیز حتما تجربه کنید.

بازی های اسنایپر مخفی کاری کدام ها هستند؟

بازی هیتمن اسنایپر بی شک محبوب‌ترین بازی در این ژانر است. از طرفی بازی LONEWOLF هم گزینه‌ی خوبی برای دانلود است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده