// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل My Friend Pedro ؛ دوست من پدرو این بار در موبایل

در این مقاله از سری معرفی بازی‌های موبایل به سراغ نسخه موبایل My Friend Pedro می‌رویم که همانند نسخه کنسولی به خوبی شما را سرگرم می‌کند.

بسیاری از استودیو‌های بازی‌سازی بزرگ و کوچک بعد از انتشار موفق آثار خود به فکر عرضه نسخه‌ای مخصوص موبایل‌ می‌افتند. بعضی از این آثار دقیقا مشابه نسخه کنسولی اما با کیفیت بصری کاملا متفاوت منتشر می‌شوند که می‌توان از این بین به بازی‌‌‌‌ای چون Fortnite اشاره کرد. در این بین استودیوهایی وجود دارند که با استفاده از نام و ماهیت نسخه کنسولی بازی خود به سراغ ساخت نسخه موبایل آن با حس و حال متفاوت می‌روند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی My Friend Pedro ساخته استودیو DeadToast بپردازیم که نسخه کنسولی آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و حال نسخه موبایل آن به‌تازگی با حس و حال کمی متفاوت برای اندروید و آیفون عرضه شده است. با معرفی نسخه موبایل My Friend Pedro همراه زومجی باشید.


بازی اندروید My Friend Pedro

My Friend Pedro در حال حاضر شامل ۳۷ مرحله است که چند مرحله ابتدایی برای آشنایی بازیکن باز هستند

My Friend Pedro روایتگر شخصیت اصلی بازی یعنی پدرو است که خانواده او توسط دشمنانش دزدیده شده‌اند. حال شما در نقش پدرو باید از این افراد به انتقام بگیرید. خوشبختانه در این راه آزادی عمل بسیار زیادی خواهید داشت و می‌توانید با روش‌های مختلفی مانند سوار بر موتورسیکلت، اسکیت و چندین راه دیگر دشمنان خود را تیرباران کنید. اگر نسخه کنسولی را تجربه کرده باشید قطعا به یاد دارید که می‌توانید با پریدن از بلندی و با حرکات نمایشی دشمنان خود را نابود کنید که این امر دقیقا در نسخه موبایلی به‌طور کامل پیاده‌سازی شده است و شما می‌توانید علاوه‌بر روش ساده از حرکات نمایشی برای نابودی دشمنان استفاده کنید. بازی دست شما را برای مراحل باز گذاشته است و می‌توانید آنگونه که دوست دارید هر مرحله را به اتمام برسانید. به‌عنوان مثال شما می‌تواند به‌طور ساده بدون حرکات نمایشی دشمنان را نابود کنید یا با پرش‌های متعدد و حرکات نمایشی دشمنان زیادی را در یک لحظه نابود کند که قطعا روش دوم منطقی‌تر و صد البته هیجان انگیزتر است.

سیستم‌ گیم‌پلی My Friend Pedro به‌طورکلی با نسخه کنسولی متفاوت است. شما برای به حرکت درآوردن پدرو باید با نگه‌داشتن صفحه‌نمایش یک زاویه مناسب را برای جابه‌جایی ایجاد کنید و با تکه ضربه به صفحه ‌نمایش به دشمنان شلیک کنید. همان‌طور که اشاره شد در بازی مراحلی وجود دارد که شما باید کنترل یک موتورسیکلت را عهده بگیرید. این مراحل با سایر قسمت‌های بازی متفاوت است و باید مانند بازی‌هایی چون Subway Surfers از موانع بپرید و در همین حال دشمنان خود را نابود کنید و این مراحل به‌شدت می‌تواند از تکراری شدن روند بازی جلوگیری کند. My Friend Pedro در حال حاضر شامل ۳۷ مرحله است که چند مرحله ابتدایی برای آشنایی بازیکن باز هستند ولی برای ادامه روند بازی باید ازطریق خرید درون برنامه‌ای اقدام کنید. بازی حالت دیگری به نام Blood Rush دارد که روند بازی را بسیار سخت می‌کند. درواقع شما باید طی مدت زمان بسیار کوتاهی هر مرحله را به اتمام برسانید در غیر این صورت باید همان مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

بازی آیفون My Friend Pedro

مقاله‌های مرتبط:

My Friend Pedro گرافیک ساده و مینیمالی دارد که بدون ایجاد زرق و برق‌های اضافه به‌راحتی بازیکن را جذب خود می‌کند. در بخش صداگذاری بازی به مانند سایر قسمت‌ها به خوبی عمل شده است و هیجان بالایی را در مبارزه با دشمنان به شما می‌دهد. نسخه موبایل My Friend Pedro ساخته مشترک DeadToast و 22ndtoys شاید از منظر گرافیکی و کمی سیستم‌ گیم‌پلی با نسخه کنسولی متفاوت باشد اما همچنان هیجان اصلی بازی را در خود دارد و می‌تواند به‌راحتی طرفدران این سبک بازی‌ها را مجذوب خود کند.

اگر به بازی‌های پرهیجانی که در آن بتوانید آنگونه که دوست دارید دشمنان خود را از بین ببرید، My Friend Pedro به شما پیشنهاد می‌شود

بازی My Friend Pedro به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه یک بازی پرهیجان لذت ببرید.

دانلود بازی My Friend Pedro


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده