نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Retro City Rampage DX؛ تجربه‌ای مشابه با GTA

بازی Retro City Rampage DX یک اثر جهان باز با اکشنی دیوانه‌وار است که از بازی‌های محبوب زیادی مانند GTA الهام گرفته و تجربه‌ای جذاب از یک بازی جهان باز به بازیکن القاء می‌کند؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Retro City Rampage DX همراه زومجی باشید.

Retro City Rampage DX یکی از بهترین بازی‎های اکشنی است که می‌توانید روی موبایل تجربه کنید. شاید تنها مسئله‌ای که باعث می‌شود که بازی Retro City Rampage DX  کمی به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید، گرافیک پیکسلی آن باشد. هرچند که گرافیک پیکسلی بازی، جذابیت‌های خودش را دارد و می‌تواند برای خیلی‌ها سرگرم کننده باشد. Retro City Rampage DX از بازی‌های محبوب زیادی الهام گرفته و بخش‌های زیادی از آن، مشابه با سری بازی GTA طراحی شده است. همچنین بازی داستان و روایتی طنز گونه دارد و اگر داستان بازی را دنبال کنید، لحظاتی به یادمانی و شادی را برای شما رقم می‌زند. بازی اندروید و آیفون Retro City Rampage DX علاوه‌بر الهام گرفتن از دیگر آثار محبوب، اشارات طنز گونه‌ی بسیاری به این بازی‌ها دارد.

محیط شهری در بازی Retro City Rampage DX

داستان بازی پر از رخدادهای عجیب و غریبی است که می‌خواهد شما را غافلگیر کند

جهان بازی Retro City Rampage DX دست شما را برای انواع خراب کاری‌ها باز می‌گذارد و اجازه‌ی می‎دهد تا به‌صورت آزادانه در محیط بازی به گشت‌و‌گذار بپردازید. هرچند که پلیس‌ها همیشه سعی می‌کنند تا جلوی شما را برای انجام کارهای خلاف بگیرند. بازی داستان یک خلافکار را روایت می‌کند که درگیر ماجرای‌های عجیبی می‌شود و طی آن باید مأموریت‌های مختلفی را به انجام برساند. Retro City Rampage DX پر از اتفاقات عجیبی است که می‌خواهد شما را غافلگیر کند و تعجب شما را برانگیزد. همین ویژگی باعث می‌شود تا بازی روند خسته کننده‌ای به خود نگیرد و بازیکن هر لحظه منتظر رخ دادن اتفاقی باشد که اصلا انتظارش را ندارد. همچنین بازی دارای وسایل نقلیه مختلفی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و تجهیزاتی جنگی مانند تانک نیز در بازی وجود دارند.

نبرد با پلیس‌ها در بازی Retro City Rampage DX

مقاله‌های مرتبط:

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی اندروید و آیفون Retro City Rampage DX وجود انواع و اقسام سلاح‌هایی است که به جذابیت نبرد‌ها افزوده است. به‌خصوص سلاح‌های سنگینی مانند آر‌پی‌جی که استفاده از آن‌ها بسیار لذت بخش است.علاوه‌بر این، هر سلاحی که جمع آوری می‌کنید، درون یک کیف ذخیره می‌شود و می‌توانید در طول نبرد، سلاح خود را تغییر دهید. اکثر دشمنانی که مقابل شما قرار می‌گیرند، پلیس‌ها هستند، اما دشمنان دیگری هم وجود دارند که راه را بر شما سد می‌کنند و مانع انجام مأموریت‌ها می‌شوند.

ویژگی دیگری که بازی موبایل Retro City Rampage DX را تبدیل اثری دلنشین و دوست داشتنی کرده است، وجود موسیقی‌های شنیدنی است که هرکدام در شرایط مختلفی، شما را همراهی می‌کنند. گاهی موسیقی بسیار روی روند بازی تاثیر می‌گذارد و هیجان بازی را دو چندان می‌کند. Retro City Rampage DX حجم بسیار پایینی دارد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های اکشن موبایل شناخته می‌شود. بازی Retro City Rampage DX هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹  دلار در پلی‌استور و ۴.۹۹ دلار در اپ‌استور به فروش می‌رسد. در ادامه می‌تونید با دیدن تریلر بازی، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Retro City Rampage DX


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده