نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Top War: Battle Game؛ نبرد‌های عظیم

Top War: Battle Game نام یک بازی آنلاین در سبک استراتژیک است که بازیکنان را وارد نبرد‌هایی متفاوت و نفس‌گیری با یک‌دیگر می‌کند؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Top War: Battle Game همراه زومجی باشید.

اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های موبایل، به‌خصوص بازی‌های آنلاین باشید؛ قطعا با بازی‌های کپی شده از آثار مختلف و محبوب زیادی روبه‌رو شده‌اید. یکی از آثاری که مدام به روش‌های مختلفی از آن الهام گرفته می‌شود، بازی موبایل Clash Of King است. حتی به‌نوعی می‌توان گفت که دیگر کمتر استودیویی را می‌بینیم که در حوزه‌ی بازی‌های آنلاین در موبایل، اثری جدیدی را خلق کند. بااین‌حال استودیو‌هایی وجود دارند که ریسک می‌کنند و از ایده‌های جدید برای ساخت بازی‌های خود استفاده می‌کنند. بازی اندروید و آیفون Top War: Battle Game جزو آن دسته از بازی‌هایی است که قصد دارد با ارائه‌ی یک گیم‌پلی متفاوت نسبت به بازی‌های مشابه، تجربه‌‌ی جدیدی برای مخاطب خود رقم بزند.

بازی موبایل Top war: Battle Game بازیکنان را وارد نقشه‌ای بزرگ می‌کند تا بر سر منابع یا با یکدیگر مبارزه کنند. شاید وقتی نقشه‌ی بازی را مشاهده کنید، با خود فکر کنید که با یک اثر کپی شده‌ی دیگر از بازی موبایل Clash Of King روبه‌رو شده‌اید، اما زمانی که با نحوه‌ی ساخت و ساز در پایگاه مواجه شوید، متوجه‌ی تفاوت‌ها و سیستم‌های جدیدی در بازی خواهید شد که شاید مشابه آن‌را در کمتر بازی دیگری دیده باشید. یکی از مواردی که به‌طور مکرر در بازی‌های آنلاین به‌خصوص در سبک استراتژیک دیده می‌شود، سیستم ارتقا و ساخت ساختمان‌ها و همچنین تولید نیرو‌ها است. معمولا بازیکن‌ها باید مدتی را منتظر ساخته شدن نیروها یا ساختمان‌ها بمانند، اما شرایط در بازی موبایل Top War: Battle Game متفاوت است.

به واسطه‌ی سرعت بالای گیم‌پلی، پیشرفت در بازی کار مشکلی نخواهد بود

بازی اندروید و آیفون Top War: Battle Game سیستم متفاوتی از ساخت و ساز را مقابل شما قرار می‌دهد؛ به طوری‌که دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها صبر کنید تا ساختمانی ساخته شود یا نیرویی آموزش ببیند. تنها کافی است که نیرو‌ها یا ساختمان‌ها را به سمت یکدیگر بکشید تا نسخه‌هایی با سطوح بالاتر و جدید‌تری از آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین معادن نیز، مدت زیادی شما را برای استخراج طلا منتظر نمی‌گذارند و بعد از چند ثانیه مخازنشان پر می‌شود. هرچند که با افزایش سطح معادن، زمان استخراج و فضای ذخیره‌سازی نیز افزایش می‌یابد و زمانی‌که در بازی حضور ندارید، سکه‌ی بیشتری ذخیره می‌شود.

این نوع از سیستم در ساخت و ساز، روند پیشرفت را برای بازیکنان سریع‌تر می‌کند و به‌نوعی، زمانی کمتری از بازیکن می‌گیرد و کمتر شما را در خارج بازی منتظر می‌گذارد و هرچه در بازی فعالیت بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری را صرف کنید؛ در نتیجه قدرت و شرایط بهتری خواهید داشت.

مقاله‌های مرتبط:

بازی موبایل Top War: Battle Game از قابلیت‌هایی مانند، ایجاد اتحاد و گفتگوی‌های جهانی میان بازیکنان پشتبانی می‌کند. شما می‌توانید به نزدیک‌ترین اتحادی که در اطرافتان وجود دارد ملحق شوید یا با دوستان خود یک اتحاد جدید تشکیل دهید. محیط بازی به واسطه‌ی سرعت بالای گیم‌پلی، پر از بازیکنانی است که مدام در حال غارت کردن منابع اطراف خود یا نبرد با یکدیگر هستند. چنین شرایطی بازیکنان را به سمت وارد شدن به یک اتحاد سوق می‌دهد، زیرا تنها بودن در این محیط، بسیار کار سختی است.

بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که تاثیر زیادی روی پیشرفت شما می‌گذارد. بازی موبایل Top War: Battle Game موفق به دریافت بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است. هم‌اکنون بازی به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر بازی Top War: Battle Game را مشاهده کنید و دیدگاه خود را نسبت به بازی با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Top War: Battle Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده