نویسنده: مرتضی بحرینی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

معرفی بازی موبایل Meka Hunters .io؛ شکارچی رباتها

Meka Hunters .io نام بازی جدید و جذابی با صحنه‌های اکشن است که کاربران در گیم‌پلی آن نقش کنترل کننده رباتی جنگی را بر عهده دارند.

 همگی سبک اکشن را با صحنه‌هایی همچون شلیک گلوله، انفجارهای جذاب و در بعضی مواقع مبارزات تن به تن می‌شناسیم. دویدن و جست ‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته، کشف اسرار پشت درهای بسته، مبارزه‌های مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این نوع آثار محسوب می‌شوند. اکنون شاهد این هستیم که برخی بازی‌های اکشن از حالت چند نفره آنلاین نیز بهره می‌برند که این ویژگی منحصر‌به‌فرد به کاربران امکان می‌دهد تا با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کرده و نام کشور خود را در بالای جدول قهرمانان قرار دهند.

بازی اندروید و آیفون که در این مطلب قرار است راجع به آن صحبت کنیم، Meka Hunters نام دارد که از گیم‌پلی اکشن و تماماً آنلاین بهره می برد و می‌تواند بسیاری از بازیکنان علاقه‌مند به این سبک را به وجد آورد. داستان بازی راجع به رباتی پیشرفته اما جنگی است که سر تا پای آن با انواع و اقسام سلاح های قدرتمند مانند موشک، آتش افکن، لیزر و... مجهز شده و اکنون آماده حمله به دشمنان است.

نبرد ربات های جنگی در میان شعله های آتش در بازی Meka Hunters

نکته قابل توجهی دراین‌میان وجود دارد و آن این است که گیم‌پلی به‌صورت کاملاً آنلاین طراحی شده و حتی یک بخش آفلاین نیز ندارد. در سیستم‌عامل اندروید و آیفون، بازی تنها یک تفاوت دارد و آن هم حالت تمرینی و آفلاینی است که پس از پشت سر گذاشتن آموزش‌های اولیه برای آشنایی بیشتر با چگونگی هدایت و کنترل ربات اجرا می‌شود. پس از آن می‌بایست اینترنت خود را روشن و به نبردهای اصلی بپردازید.

در میدان نبرد شاهد یک سری تجهیزات مهم مثل ابزار سلامتی و سپر محافظ هستیم که کاربرد فراوانی در حفظ جان ربات دارند

قرمز شدن صفحه هنگام کم بودن جان ربات در بازی Meka Hunters

دکمه‌های لمسی بازی، به شکلی کارآمد طراحی و در جای مناسب قرار داده شده‌اند. اهرم لمسی سمت چپ برای حرکت دادن ربات و اهرم سمت راست برای تغییر دوربین در نظر گرفته شده است تا نشانه‌ گیری هدف‌ها به آسانی باشد و شلیکی موفق داشته باشید. در بخش تنظیمات بازی ویژگی جالبی وجود دارد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند در قسمت تنظیم دکمه‌های لمسی، حرکت دوربین را آهسته یا تند کنند. همچنین می‌توانند در همان بخش، تیک گزینه‌ی شلیک خودکار را فعال کنند. با شلیک خودکار می‌توانید در هنگام مبارزه سریع‌تر عمل کنید و تنها کاری که شما باید انجام دهید، قرار دادن هدف در وسط نشانه است و ربات به شکل خودکار شروع به شلیک لیزر و دیگر سلاح‌ها می‌کند. البته درکل بهتر است تا این گزینه همیشه فعال باشد، چرا که با کمک آن می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین برده و درنهایت در صدر جدول قهرمانان بازی باشید.

خرید لوازم اضافی مانند سپر دفاعی و تیربار برای ربات در بازی Meka Hunters

مقاله‌های مرتبط:

در بخش فروشگاه، می‌توانید با خرید گیفت کارت آیتونز یا گوگل پلی، سلاح‌های بیشتری برای ربات جنگی خود خریداری کنید و با مهمات کامل به سوی میدان نبرد بروید. مهم‌تر از همه، هرچه امتیاز بیشتری در میدان کسب کنید و سطح خود را افزایش دهید، ربات شما به‌صورت خودکار از نظر بدنه، سلاح، سپر و...، ارتقا پیدا می‌کند.

دانلود بازی Meka Hunters .io

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده