نویسنده: مرتضی بحرینی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Fortress Go؛ نبردی هیجان انگیز

Fortress Go یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن است که می‌تواند با گیم‌پلی منحصربه فرد خود، علاقه‌مندان به مبارزات آنلاین را سرگرم کند.

بازی‌های اکشن، مخاطبان خاصی برای خود دارند که این موضوع به‌دلیل وجود صحنه‌های خشن و گاهی ترسناک است. بیشتر، آثار موجود در سبک اکشن مناسب افراد بالای حداقل پانزده سال است. بازی‌های قدرتمند و جذابی در این ژانر وجود دارد که برخی از آن‌ها با گرافیکی بالا و به‌گونه‌ای کنسولی، نظر گیمرها را به خود جلب می‌کند. از طرفی، دیدن جزئیات بیشتر، باعث بالا رفتن هیجان در بازیکنان نیز می‌شود.

Fortress Go یک بازی اندروید و آیفون جدید و جذاب است که با آن می‌توانیم برای ساعت‌ها یا حتی روزهای متوالی سرگرم باشیم. گیم‌پلی روایتگر نبردی هیجان انگیز است که سلاح‌های جنگی آن چندان شبیه به تانک‌های نظامی که در جهان واقعی دیده‌ایم نیستند، اما عملکردی مشابه دارند. البته همین اول کار باید بگوییم که این بازی به شکل آنلاین توسعه داده شده است تا کاربران از سراسر جهان در قالب تیم‌های سه و پنج نفره در مقابل هم قدرت نمایی کنند.

صفحه در حال لود بازی Fortress Go

پس از ورود با اکانت شبکه‌های اجتماعی یا ثبت نام در بازی، شاهد آموزشی کوتاه از سوی طراحان هستیم که با استفاده از آن به نحوه کنترل تانک‌ها و همچنین چگونه هدفگیری و شلیک به سوی دشمنان پی می‌بریم. پس از این موضوع، نبردی کوتاه پیش روی ما است که در همین هنگام، تانکی جدید معرفی می‌شود. قابلیت خاص این تانک، یعنی شلیک بسته‌های افزایش نوار سلامتی، باعث معرفی آن در همین اول کار شده است. البته تنها بسته‌های ترمیمی نیست که از این تانک شلیک می‌شود، بلکه قادر است تا گلوله‌های مرگ آوری نیز به سوی دشمنان پرتاب کند.

Fortress Go یک بازی چند نفره است که با آن می‌توانید دوستان یا خانواده خود را به چالشی جذاب دعوت کنید!

با پشت سر گذاشتن این نبرد آموزشی، به بخش اصلی یعنی منو که از گزینه‌های مختلفی تشکیل شده است، می‌رسیم. در میان موارد موجود، به هیچ‌ عنوان گزینه‌ای برای بازی به‌صورت آفلاین نخواهید دید؛ چرا که بازی به‌صورت آنلاین است. منوی بازی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که به‌دلیل بزرگی متن، Quick Battle زودتر از دیگر گزینه‌ها به چشم می‌آید. با این گزینه می‌توانید قالب تیم‌های پنج یا سه نفره دربرابر هم به مبارزه و قدرت نمایی بپردازید. البته این گزینه شامل بخش تمرین و تمام جنگ‌ها نیز است. اگر این گزینه برای سرگرم شدن جذاب نیست، می‌توانید به بخش رنک بروید؛ جایی که کاربران براساس برد و باختشان رتبه بندی می‌شوند. گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که برای کسب امتیاز، خرید سکه و موارد این چنینی کاربرد دارند.

بخش وارد کردن نام و مشخص کردن جنسیت در بازی Fortress Go

منوی بازی Fortress Go با گزینه های مختلف سرگرمی

گزینه های بخش چند نفره بازی Fortress Go

در مراحل اولیه بازی، شما گزینه سرگرم کننده‌ای جز Quick Battle ندارید. فرقی نمی‌کند که به‌صورت تیمی پنج یا سه نفره به رقابت مشغول شوید، در پایان هر مبارزه افراد تیم برنده یک جعبه و امتیاز مشخصی برای بالا رفتن سطح به‌دست می‌آورند. حتی در انتخاب تانک‌ها نیز میان این دو حالت تفاوتی وجود ندارد و باید گفت که در اوایل تعداد محدودی تانک برای انتخاب در دسترس قرار داد که به مرور با کسب پیروزی و به‌دست آوردن جعبه‌های مختلف، تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. هر کدام از تانک‌ها که شکلی منحصر‌به‌فرد و جذاب دارد، قدرت و ویژگی‌های مبارزاتی مخصوصی نیز در هنگام نبرد ارائه می‌کنند. در هنگام انتخاب، زیر هر تانک اطلاعاتی همچون میزان قدرت تخریب، دفاع و موارد دیگر نمایش داده شده است که به انتخابی مناسب کمک می‌کند.

بخش نمایش تانک برای رقابت در بازی Fortress Go

بخش انتخاب تانک های مختلف و نمایش اطلاعات آنها در بازی Fortress Go

هر رقابت در محیطی منحصر‌به‌فرد با طراحی خاص خود برگزار می‌شود. هر کدام از این محیط‌های مبارزه به‌صورت تصادفی انتخاب شده و کاربران در اینکار دخالتی ندارند. اگر به هر مبارزه و محیط دقت داشته باشید، می‌توانید از آن علیه دشمنان استفاده کنید. برای مثال باید به محیطی اشاره کنیم که از کوه‌های یخ تشکیل شده است. بازیکنان می‌توانند با نشانه گیری دقیق باعث شکسته شدن کوه یخ شده و درنهایت منجر به سقوط تانک دشمن شوند. جای نگرانی نیست، با هر بار کشته شدن، پس از طی کردن زمانی مشخص، به شکل تصادفی در بخش دیگری از محیط نبرد بازگردانده می‌شوید. البته مکان فرود توسط بازیکنان نیز قابل تغییر است ولی آن هم به شکل تصادفی است.

مبارزه روی قاچ ها در بازی Fortress Go

محیط مبارزه سرسبز بازی Fortress Go

مبارزه در محیط کوه یخی در بازی Fortress Go

در مجموع بازی Fortress Go با گیم‌پلی سرگرم کننده خود می‌تواند باعث شود تا برای ساعت‌ها سرگرم باشیم البته اگر از طرفداران سبک اکشن و بازی‌های آنلاین باشید. گرافیک و جزئیات محیطی به شکلی مناسب طراحی شده است اما در بحث صداگذاری، موسیقی متن بعد از مدتی آزار دهنده خواهد شد اما جلوه‌های صوتی موجود، می‌توانند لذت دوچندانی به گیم‌پلی بدهند.

دانلود بازی Fortress Go


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده