نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money؛ رئیس بزرگ

اگر حتی ذره‌ای به بازی‌های آرکید علاقه دارید، شاید بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money بتواند که یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های شما را در این سبک رقم بزند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون (O$P$ (Owe Money Pay Money ساخته‌ی استودیوی No Average Joe یک بازی آرکید در سبک اکشن است که مخاطب خود را به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب خود، ساعت‌ها سرگرم می‌کند. سازندگان با ترکیب المان‌هایی از سری بازی‌های Angry Birds موفق شدند که یک اثر جذاب در سبک آرکید خلق کنند.

بازی شما را به نبرد‌های شلوغ و هیجان انگیز در سال ۲۰۷۶ میلادی می‌برد تا روایتگر داستان مردی قدرتمند ملقب به Big Chief باشید. شما با یک دنیای سایبرپانکی روبه‌رو هستید و محیط‌های اطراف نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهند. همچنین بازی‌ موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money به واسطه‌ی گرافیک جذاب خود، ممکن است که حال و هوایی از بازی‌های کلاسیک و قدیمی به شما القاء کند.

بازی سیستم حرکتی جذابی دارد و در این زمینه، از بازی Angry Birds الهام گرفته است

بازی اندروید و آیفون (O$P$ (Owe Money Pay Money شما را در نقش مردی قرار می‌دهد که قدرت‌ زیادی در پریدن دارد؛ به طوری‌که می‌تواند با یک پرش، مسافت زیادی را طی کند و حتی دشمنان خود را در مسیر از بین ببرد. اما این موارد تنها قدرت‌های Big Chief نیستند. گاهی Big Chief قدرت‌های ویژه‌ای به‌دست می‌آورد که به شما اجازه می‌دهد برای مدتی محدود، ضربات قوی‌تری نسبت به گذشته به دشمنان خود وارد کنید. با حرکت کردن در بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money درواقع به دشمنان خود ضربه می‌زنید. به طوری‌که با پرش شما، هر موجود در مسیر سعود یا سقوط شما باشد آسیب می‌بیند.

سیستم حرکتی بازی موبایل (O$P$(Owe Money Pay Money به‌گونه‌ای است که با کشیدن انگشت خود بر صفحه‌ی نمایش، خطی مقابل شما ظاهر می‌شود که مسیر پریدن شما را نشان می‌دهد. سیستم نشانه گیری و پرش بازی (O$P$ (Owe Money Pay Money بسیار شبیه به سری بازی‌های Angry Birds طراحی شده است. بازی دشمنان متنوعی را مقابل شما قرار می‌دهد که هرکدام قدرت‌های منحصربه‌فردی را شامل می‌شوند. به‌عنوان مثال، گروهی از دشمنان، قدرتی مانند شما دارند و مدام می‌پرند یا گروهی دیگر که سپری مقابل خود دارند و به شما اجازه نمی‌دهند که از روبه‌رو به آن‌ها آسیب بزنید. دشمنان شما طوری طراحی شده‌اند که مدام باید از استراتژی‌های مختلفی برای نابود کردن هرکدام از آن‌ها استفاده کنید.

گرافیک بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money مانند بازی‌های کلاسیک و قدیمی طراحی شده است اما وقتی در جریان بازی قرار می‌گیرید، ممکن است حتی از گرافیک و نما‌های مختلف در بازی، لذت ببرید. موسیقی نیز به خوبی با روند بازی هم‌خوانی دارد و می‌تواند در این زمینه نیز شما را راضی نگه‌ دارد. بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money شاید آیتم‌ها یا محتوای زیادی نداشته باشد؛ اما با تمام سادگی خود، توانسته است که بازخورد خوبی از سوی بازیکنان خود به‌دست آورد.

می‌توانید بازی موبایل (O$P$ (Owe Money Pay Money را به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید و همچنین در ادامه با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی (O$P$ (Owe Money Pay Money


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده