نویسنده: مرتضی بحرینی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Insect Invaders ؛ مبارزه در فضا

Insect Invaders یک بازی اکشن سرگرم کننده است که بازیکنان در گیم پلی هیجان انگیز آن به ناجیان فضا تبدیل خواهند شد.

در میان بازی اندروید و آیفون آثار مختلفی وجود دارد که برای طرفداران خاطرات بسیاری آفریده‌اند و بازیکنان همیشه گیم‌پلی های مشابه را پسندیده و دنبال می‌کنند. یکی از آن بازی‌های جذاب و خاطره ساز که اکثراً در کامپیوترهای شخصیمان تجربه کرده‌ایم، Chicken Invaders است. در داستان این بازی شاهد تلاش سفینه‌ای فضایی هستیم که در فضا تلاش می‌کند با مرغ‌های جهش یافته مبارزه کند. بازی‌های بسیاری با این نوع گیم‌پلی برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد که همگی قابل تجربه نیستند و زومجی یکی از بهترین‌ها را برای دنبال کنندگانش آماده کرده است.

اثری که اکنون می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، Insect Invaders نام دارد. بازی سرگرم کننده‌ای که از صحنه‌های اکشن جذاب بهره می‌برد و مهم‌تر از همه، در عین ساده بودن بسیار هیجان انگیز است. داستان درباره‌ی سفینه‌ای فضایی است که از کهکشان دربرابر هجوم و حمله‌ی دشمنان محافظت می‌کند. شما به‌عنوان محافظ کهکشان و کسی که هدایت کننده سفینه است در گیم‌پلی بازی ایفای نقش می‌کنید. آمادگی خود را در هر لحظه و هر مکان نشان دهید. سرنوشت هر سیاره بخصوص زمین، به توانایی‌های شما بستگی دارد.

مبارزه با موجودات ناشناخته خارج از جو زمین در بازی Insect Invaders

صفحه اصلی بازی Insect Invaders

نبرد در برابر گدازه های آتش بیرون از جو زمین در بازی Insect Invaders

بعد از گذراندن قسمت آموزشی، شما باید در کنترل و هدایت سفینه‌ی خود به اندازه‌ای ماهر باشید تا از شلیک‌های متعدد دشمنانتان در امان نگه دارید. جالب‌ترین ویژگی که در بازی وجود دارد و خیلی مهم به‌نظر می‌رسد، ارتقا دهنده‌ی سیستم هجومی سفینه است که تا ۱۰ سطح قابل ارتقا است. بازیکنان برای رساندن سفینه به بالاترین سطح، باید موجودات فضایی را که مانند حشره هستند، نابود کنند و درنهایت انرژی لازم را برای ارتقا سطح خود دریافت کنند.

در پایان هر مرحله شاهد رئیسی فضایی هستیم که از قدرت و توانایی‌های خاصی برخوردار است و برای نابودی او باید دقت لازم را به کار برد!

اگر دقت کنید، خواهید دید که بازی در ۶۰ مرحله توسعه داده شده است و هر سطح به‌صورت دایره‌های آبی و قرمز طراحی شده‌اند.شاید بپرسید فرق این مراحل در چیست؟ در مرحله‌های آبی شما با امواج مختلفی از حشرات فضایی که در مراحل اول تعداد آن‌ها از دو تا ۱۰ و در مراحل بالاتر بیش از ۱۰ موج است، روبه‌رو می‌شوید. در مراحل قرمز رنگ علاوه‌بر ویژگی‌های مراحل آبی در موج آخر بعد از نابودی تمامی حشرات، به رئیس مرحله می‌رسید که برای پایان این مرحله، باید بتوانید رئیس حشره‌ها را شکست دهید و مرحله را به اتمام برسانید.

نابودی رئیس فضایی در بازی Insect Invaders

مبارزه با رئیس فضایی خرچنگ شکل در بازی Insect Invaders

شلیک تیرهای کشنده به رئیس فضایی در بازی Insect Invaders

هرچه به مراحل بالاتر صعود کنید، شکست دادن این رئیس‌های فضایی برای شما دشوارتر می‌شود. اما جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید از گزینه‌های ارتقای سفینه به نفع خود استفاده کنید. این گزینه‌ها شامل ارتقای بدنه‌ی سفینه، لیزر و سیستم دفاعی است. همچنین در قسمت فروشگاه بازی، می‌توانید جواهر و سکه جهت ارتقا، خریداری کنید. گفتنی است که در بالای قسمت فروشگاه دو جعبه با جوایز ارزنده‌ای وجود دارد که پس از گذشت هر ۲۴ ساعت، جعبه‌ها به‌صورت رایگان آماده‌ی بازگشایی هستند.

بخش ارتقاء و قدرتمندتر کردن سفینه فضایی در بازی Insect Invaders

بخش جعبه های جوایز در بازی Insect Invaders

نقشه نمایش دهنده تعداد مراحل در بازی Insect Invaders


با تمام ویژگی‌های خوبی که گفته شد متاسفانه در گیم‌پلی نقطه ضعفی آزاد دهنده وجود دارد. اگر در یکی از مراحل بازی توسط موجودات ناشناخته مورد حمله قرار گیرید و سفینه نابود شود باید از اول مرحله دوباره شروع کنید. البته اگر مایل باشید، می‌توانید با وصل شدن به اینترنت و دیدن ویدیوهای تبلیغات شانسی دوباره برای ادامه دادن همان مرحله را به‌دست آورید.

دانلود بازی Insect Invaders


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده