// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Reporter؛ روایت یک خبرنگار

بازی موبایل Reporter در مورد خبرنگاری است که در حالی به‌هوش می‌آید که خود را در جایی نامعلوم می‌بیند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

بازی‌های ترسناکی که در چند سال اخیر منتشر شده‌اند بیشتر بر پایه ترس روانی هستند. در این بازی‌ها معمولا کاراکتری را کنترل می‌کنیم که هیچ سلاح خاصی برای دفاع از خود ندارد و با همین علم باید از دشمنان پیش روی خود نیز فرار کند. این سبک از بازی‌های ترسناک همیشه استرسی را در دل مخاطب‌ها تا آخرین لحظه‌های بازی قرار می‌دهند که همین موضوع طرفداران این سبک را به سمت خود جذب می‌کند. استودیوهای مختلفی سعی در ساخت بازی‌های ترسناک به این شکل را برای موبایل دارند که AGaming+ یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در این معرفی به سراغ بازی Reporter ‌می‌رویم که شما را در نقش یک خبرنگار به یک ماجراجویی ترسناک در مکانی نامعلوم می‌برد.

دسته نوشته‌ای در Reporter

پازل‌های مختلفی در طول بازی قرار دارند که برای حل آن‌ها باید محیط اطراف را به دقت جست‌وجو کنید.

در بازی اندروید و آیفون Reporter شما در نقش یک خبرنگار در مکانی نامعلوم به‌هوش می‌آیید. بازی بدون هیچ مقدمه‌ای درست از جایی آغاز می‌شود که در یک محیط بسته قرار دارید که در خروج آن نیز قفل است. پس از مدتی کوتاه متوجه زنگ موبایلی می‌شوید که در گوشه‌ای قرار دارد و پس از برداشتن آن به این پی می‌برید که باید از نور کم آن برای روشن کردن محیط استفاده کنید.

مکانی که شما در آن قرار دارید، ساختمانی است که پر از راهروهای پرپیچ‌ و خم است که باید پازل‌ها و دسته‌ نوشته‌های درون آن‌ها را پیدا و حل کنید. پازل‌های مختلفی در طول بازی قرار دارند که برای حل آن‌ها باید اتاق‌ها را به دقت جست‌وجو کنید. به‌عنوان مثال، برای بازی کردن یک گاوصندوق باید رمز آن را از روی یک دست نوشته در جایی دیگر پیدا کنید. در طول بازی دشمنان به طور ناگهانی به سمت شما حمله می‌کنند و شما چاره‌ای جز فرار کردن و ورود به یک اتاق امن ندارید. توصیه می‌شود راهی را انتخاب کنید که از قفل نبودن در اطمینان داشته باشید. بازی شامل مراحل مختلفی است که اولین مرحله آن نیز Obscurity نام دارد. 

گیم‌پلی بازی ساده است و شما با کنترل همیشگی بازی‌های موبایل، کاراکتر خود را هدایت می‌کنید. برای اینکه بتوانید از دست دشمنان فرار کنید باید آیکون دویدن را نگه داشته تا بتوانید سریع‌تر حرکت کنید. همچنین برای ارتباط با آیتم‌ها و معماهی درون بازی می‌توایند مستقیم روی آیتم مورد نظر یا آیکون دست کلیک کنید. همان‌طور که اشاره شد موبایلی که در دست دارید تنها منبع نور شما است و می‌توانید با انتخاب آیکون موبایل آن را در مواقع لازم خاموش و روشن کنید. برای حل پازل‌های باید روند خاصی را طی کنید. مثلا برای همان گاوصندوق باید با چرخاندن عددها و همینطور گوش دادن به صدای آن، قفل را باز کنید. به طورکلی گیم‌پلی بازی باتوجه‌به روند آن جذاب است و گیمر را سرگرم خود می‌کند.

برای حل پازل‌های مختلف روند خاصی را طی کنید مثلا برای همان گاوصندوق باید با چرخاندن عددها و همینطور گوش دادن به صدای آن، قفل را بازی کنید.

نمایی از Reporter

گرافیک بازی بسیار خوب و چشم‌نواز کارشده که برای القای حس ترس به مخاطب یکی از فاکتورهای مهم برای یک بازی ترسناک است. درکنار گرافیک آن موسیقی و صدا گذاری بازی به بهترین شکل در بازی قرار گرفته و در تمام طول بازی استرس خیلی خوبی را به شما می‌دهد. استودیوی بازی‌سازی AGaming+ که بیشتر بازی‌های خود را در سبک ترس و بقا می‌سازد با Reporter بار دیگر اثبات کرد که می‌توان در پلتفرم موبایل نیز مخاطب را تا آخرین لحظه جذب خود نگه داشت. این بازی با داستانی جذاب و گیم‌پلی دلهره آور می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای طرفداران این سبک باشد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان این سبک ترسناک هستید قطعا تجربه Reporter می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بازی Reporter هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مانند همیشه از طریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه‌ی یک اثر ترسناک لذت ببرید.

دانلود بازی Reporter
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده