// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Storm Boy؛ یک درام کوتاه

در بازی Storm Boy همراه‌ با پسربچه‌ای وارد یک ماجراجویی جذاب در سواحل استرالیا می‌شوید. بازی‌ که هرچند زمان آن کوتاه است ولی تجربه جالبی را مخاطب فراهم می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

برخی تیم‌های بازی‌سازی با الهام از یک فیلم یا کتاب می‌خواهند اثری با آن حال و هوا داستانی و شخصیتی برای گیمرها ایجاد کنند. معمولا این استودیوها الهامات خود را از آثاری می‌گیرند که در بین مردم شناخته شده باشند و بتوانند به واسطه آن بازی خود را نیز گسترده کنند. به‌عنوان مثال می‌توان به سری «هری پاتر» یا «بازی تاج تخت» اشاره کرد که بازی‌های موبایلی براساس آن‌ها ساخته و منتشر شدند. در این بین تیم‌های مستقلی وجود دارند که با بهره‌گیری از آثار کم‌تر شناخته شده که داستان جالبی را تعریف می‌کنند بازی با آن حال و هوا را می‌سازند. در این معرفی به سراغ بازی Storm Boy می‌رویم که با روایت جالبی که در خود دارد گیمر را تا انتهای این تجربه کوتاه همراهی می‌کند. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

نمایی از بازی Storm Boy

یکی از المان‌های جالب بازی متن‌هایی هستند که در جریان بازی نمایش داده می‌شوند

بازی اندروید و آیفون Storm Boy شما را در نقش پسربچه‌ای قرار می‌دهد که تنها دلخوشی آن یک پلیکان است و اخیرا یک دوستی شیرینی بین آن‌ها شکل گرفته است. Storm Boy یا به فارسی «پسر طوفان» در اصل کتابی با همین نام است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و همینطور فیلم آن نیز در سال ۲۰۱۹ به اکران در آمد. بازی درست از جایی آغاز می‌شود که شما در نقش همین پسر  باید مسیری را تا کنار پدر خود که مشغول ساخت وسیله‌ای است طی کنید. یکی از المان‌های جالب بازی متن‌هایی است که در مسیر بازی نمایش داده می‌شوند که البته جنبه راهنمایی ندارند بلکه به روایت بازی اشاره می‌کنند. همان‌طور که اشاره شد داستان بازی در جزیره‌ای در استرالیا جریان دارد و شما می‌توانید فعالیت‌های مختلفی در این مکان انجام بدهید. همچنین در مقاطعی از بازی می‌توانید در نقش پلیکان به پرواز کردن مشغول شوید که آن نیز تجربه جالبی را ایجاد می‌کند. Storm Boy در بخش روایت داستان با داشتن برخی کات سین‌ها و نوشته‌هایی که در طول نمایش داده می‌شود به خوبی توانسته جو آن را به مخاطب منتقل کند.

گیم‌پلی باتوجه‌به اینکه بازی تجربه بسیار کوتاهی است ولی فعالیت‌های مختلفی را می‌توانید در آن انجام بدهید. تمام فعالیت‌های بازی با دکمه‌های قرار گرفته در دو طرف صفحه انجام می‌شوند. به ‌عنوان مثال، در جایی از بازی می‌توانید به قایق رانی بپردازید که در همین حین نیز می‌توانید به دل دریا زده و شروع به شنا در عمق دریا کنید. از دیگر فعالیت‌های موجود می‌توانید به نقاشی روی شن، ماهیگیری و سر خوردن به روی شن‌ها اشاره کرد. درکنار نقش پسربچه داستان در قسمت‌هایی می‌توانید به پرواز کردن در نقش پلیکان را نیز تجربه کنید. به‌طورکلی بازی از نظر گیم‌پلی می‌توانست از المان‌های خود بهتر بهره ببرد و تجربه کامل‌تری را برای گیمر ارائه کند.

از دیگر فعالیت‌های موجود می‌توانید به نقاشی روی شن، ماهیگیری و سر خوردن روی شن‌ها اشاره کرد

شنا کردن در بازی Storm Boy

گرافیک Storm Boy در حالی ‌که شاید خوب به نظر نیاید، ولی یک حس و حال خوب و جالبی را به مخاطب می‌دهد. موسیقی بازی نیز به خوبی با جو بازی هماهنگ است و در همه قسمت‌ها برای مخاطب گوشنواز است. استودیوی Blowfish که در کارنامه خود بازی Siegecraft را دارد با ساخت Storm Boy یک تجربه جدید را برای خود و گیمرها ایجاد کرد که با وجود برخی مشکلات همچنان می‌توان از آن لذت برد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مستقل هستید این بازی با وجود اینکه تجربه‌ای نهایتا ۱۵ دقیقه‌ای را تحویل مخاطب دهد ولی با المان‌های خود می‌تواند شما را سرگرم خود کند.

بازی Storm Boy هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید مثل همیشه ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Storm Boy

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده