نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Samsara Room؛ اتاق سامسارا

بازی موبایل Samsara Room مانند دیگر آثار استودیوی Rusty Lake شما را وارد دنیای عجیبی می‌کند و هوش شما را با معما‌های چالش‌برانگیز خود، محک می‌زند؛ با معرفی بازی Samsara Room همراه زومجی باشید.

Samsara Room نام یک بازی پازل محور در سبک اشاره و کلیک از استودیوی نام آشنای Rusty Lake است که مانند بازی‌‌های دیگر این استودیوی، شما را با انبوهی از معما‌های مختلف و سخت روبه‌رو خواهد کرد. استودیوی Rusty Lake از محبوبیت خاصی میان علاقه‌مندان به بازی‌های پازل محور برخوردار است و همیشه با آثار جذاب و چالش‌برانگیز خود، موفق به دریافت بازخوردهای خوبی از سمت مخاطبان خود شده است. حال، بازی Samsara Room با همان فرمول همیشگی و موفق استودیوی Rusty Lake، یکبار دیگر شما را به‌جهانی متفاوت و تشکیل شده از معما‌های چالش‌برانگیز و عجیب خود می‌برد.

Samsara Room

روند بازی اندروید و آیفون Samsara Room به شکلی است که باید با کمترین اطلاعات و حتی گاهی بدون اطلاعات، پازل‌های مختلفی را حل کنید. علاوه‌بر این همیشه یک ارتباط منطقی در حل پازل‌ها وجود دارد؛ هرچند که دنیای بازی کاملا عجیب و تخیلی است. شما در شروع بازی موبایل Samsara Room کار خود را با جمله‌ی من کجا هستم، شروع می‌کنید و در ادامه خود را در اتاقی پیدا می‌کنید که هیچ اطلاعاتی از آن ندارید. حال، شما با استفاده از هوش خود و جست و جوی در فضای اتاق، باید راه خروج از اتاق را پیدا کنید.

تمام اجسام موجود در محیط بازی قابل برسی هستند و هرکدام به نحوی در حل معما به شما کمک می‌کنند   

زمانی‌که در عمق ماجرای موبایل Samsara Room قرار می‌گیرید؛ متوجه خواهید شد که تمام وسایل موجود در اطراف شما، اهدافی را دنبال می‌کنند و هیچ جسم بی‌ارزشی در اتاق وجود ندارد. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، وجود ارتباط بین پازل‌ها است که به خوبی در بازی جای ‌گرفته است. کل داستان بازی موبایل Samsara Room در یک اتاق دنبال می‌شود، اما باید انتظار هر شرایط یا اتفاقی را داشته باشید، زیرا فضای تخیلی بازی هر چیزی را ممکن می‌کند. سیستم گیم‌پلی بازی موبایل Samsara Room به‌صورت اشاره و کلیک طراحی شده است. شما می‌توانید با لمس تمام اشیاء موجود در اطراف خود، آن‌را برسی کنید و به حل معما‌ها بپردازید. بازی گرافیکی ساده و مشابه با دیگر آثار استودیوی Rusty Lake دارد. همچنین بازی از موسقی زیبایی نیز بهره می‌برد که در طی بازی به خوبی با روند داستان همخوانی پیدا می‌کند.

Samsara Room

بازی اندروید و آیفون Samsara Room در سریع‌ترین حالت، حدود نیم ساعت تا یک ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. اما باز هم همه چیز به سرعت و هوش شما بستگی دارد. بازی موبایل Samsara Room یک تجربه‌ی لذت بخش از یک بازی معما محور به شما ارائه می‌کند و می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای دوست داران سبک پازل باشد. هم‌اکنون می‌توانید بازی موبایل Samsara Room را به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Samsara Room


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده