نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Death Point؛ نقطه‌ی مرگ

بازی موبایل Death Point یک تجربه‌ی ا‌کشن و مخفی‌کاری را به شما ارائه می‌‌کند که درکنار گرافیک چشم نواز خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در ادامه با معرفی بازی موبایل Death Point همراه زومجی باشید.

بازی Death Point در سال ۲۰۱۷ برای پی س منتشر شده بود و بعد از مدتی برای موبایل نیز عرضه شد. بازی اندروید و آیفون Death Point شما را در نقش مردی به نام مارک قرار می‌دهد. داستان از جایی آغاز می‌شود که مارک و گروهش طی نبردی شکست می‌خورند و پس از آن توسط نیروی‌های دشمن به اسارت گرفته می‌شوند. بعد از یک شکنجه‌ی شدید مارک بی‌هوش می‌شود و در حالی به هوش می‌آید که نفس‌های آخر را می‌کشد. حال، شما باید در نقش مارک با دست خالی از یک زندان محافظت شده فرار کنید و انتقام خود را از دشمنان بگیرید.

بازی Death Point

با شروع اولین مرحله‌ی بازی موبایل Death Point متوجه‌ خواهید شد که با یک بازی اکشن در سبک مخفی‌کاری روبه‌رو هستید. با این‌ حال بازی به شما اجازه‌ی درگیری‌های آزادانه را نیز می‌دهد. اما در صورتی که نیرو‌های دشمن متوجه‌ی حضور شما شوند، با گروه عظیمی از سربازان روبه‌ رو خواهید شد. همچنین چند گلوله کافی است که شما نقش بر زمین شوید. همین مسئله بازیکن را مجبور می‌کند تا سعی بر این داشته باشد که مراحل را در سکوت پیش ببرد. در چند مرحله‌ی اول، مارک با دست خالی به مصاف با دشمن می‌رود. اما با گذشتن از مراحل بیشتر، از سلاح‌هایی مانند کلت و شات‌گان نیز استفاده می‌کند. روند مراحل به‌گونه‌ای است که بازیکن باید خودش مسیر درست را پیدا کند، هرچند اهداف کلی هر مرحله نمایان است و می‌تواند آن را مشاهده کند.

شما اجازه دارید که به‌صورت آزادانه و مطابق با میل خود مراحل را پیش ببرید و محدود به استفاده از یک روش خاصی نخواهید بود

بازی موبایل Death Point موانع متنوعی را در مسیر بازیکن قرار می‌دهد که برای عبور از هرکدام، باید از استراتژی متفاوتی استفاده کند. به‌عنوان مثال گاهی ممکن است که در طول مسیر با دوربین‌هایی مواجه شوید که در صورت رویت شما، دیگران را نیز از این مسئله مطلع کند و در این صورت خود را میان انبوهی از نیرو‌های دشمن پیدا خواهید کرد. اما در مقابل، می‌توانید با سرعت‌ عمل بالا از دید دوربین‌ها مخفی بمانید. البته در بعضی موارد راهی ندارید؛ به جز اینکه به سراغ سیستم‌ها رفته و دوبین‌ها را از کار بیندازید که این کار می‌تواند زمانی را از شما بگیرد و شما را وارد مسیرهای پرخطر کند. بازی اندروید و آیفون Death Point به خوبی اِلمان‌های یک بازی مخفی‌کاری را در خود جای داده است. به طوری‌که در طول مراحل باید مراقب جسد‌هایی که پشت سر خود باقی می‌گذارید باشید و به نحوی آن‌ها را پنهان کنید. زیرا در صورتی‌که جسدی توسط دشمن رویت شود، همه متوجه‌ی حضور شما خواهند شد. همچنین نواری در بالای صفحه‌ی نمایشگر قرار دارد که وضعیت اطلاع‌ نیرو‌های دشمن از حضور شما را نمایش می‌دهد. در صورتی که بازیکن توسط نیرو‌های دشمن رویت شود، نوار بالا‌ی صفحه رنگ قرمز به خود می‌گیرد. در این شرایط باید از محلی که در آن حضور داشته‌اید، فورا دور شوید. همچنین تا زمانی‌که وضعیت به حالت عادی برنگشته است، باید خود را مخفی کنید تا دوباره محل شما مشخص نشود.

بازی Death Point

بازی اندروید و آیفون Death Point سیستم مبارزات جذاب و نفس گیری دارد که به‌لطف گرافیک و نورپردازی عالی، تجربه‌ی یک بازی کنسولی را به شما منتقل خواهد کرد. علاوه‌بر این بازی از صدا گذاری خوب‌ و موسیقی‌های هیجان انگیزی نیز بهره می‌برد. بازی اندروید و آیفون Death Point هم‌اکنون با قیمت ۵.۴۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۹.۹۹ دلار در اپ‌استور به فروش می‌سد. همچنین در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به بازی موبایل Death Point با ما درمیان بگذارید.

دانلود بازی Death Point


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده