// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Peak’s Edge تا HopBound

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Rider.io گرفته تا دو بازی Euro Five A Side Football 2000 و Small Town Murders را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های هفته سوم خرداد ماه، کاربران علاقه‌مند به بازی‌های نقش آفرینی می‌توانند بازی آیفون و اندروید RPG Ruinverse را تجربه کنند. همچنین کاربران بازی‌های داستان محور هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون HopBound را بازی کنند. در ادامه نگاهی مختصربه بازی‌های هفته سوم خرداد ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Agent from C.O.G.O.O

Agent from C.O.G.O.O

Agent from C.O.G.O.O را می‌توان یک بازی پازل محور  و حسابی چالش‌برانگیز دانست که توسط خالقین بازی World of Mines ساخته شده است. همچنین بازی اصلی برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۰ عرضه شده است.

دانلود بازی Agent from C.O.G.O.O

Ben The Bee

Ben The Bee

Ben The Bee را می‌توان یک بازی آرامش بخش دانست. بازیکنان تنها کاری که باید انجام دهند، این است که سکه‌های داخل محیط را ازطریق بن زنبور جمع‌آوری کنند و مراقب تله‌ها و موانع محیطی هم باشند.

دانلود بازی Ben The Bee

Crew 674 – Extraction

Crew 674 – Extraction

شما در نقش کاپیتان سفینه Crew 674 هستید، اما در جریان یکی از مأموریت‌ها، سفینه شما در غار مرموزی سقوط می‌کند. ازاین‌رو در بازی Crew 674 – Extraction، وظیفه دارید تا در محیطی ناشناخته و پر از خطرهای مختلف، خدمه‌های گمشده خود را پیدا کنید.

دانلود بازی Crew 674 – Extraction

Euro Five A Side Football 2000

Euro Five A Side Football 2000

Euro Five A Side Football 2000 را می‌توان یک بازی موبایل فوتبالی متفاوت دانست که بازیکنان را به ۲۰ سال قبل می‌برد. ازاین‌‌رو هواداران قدیمی فوتبال می‌توانند تجربه‌ی نوستالوژی را کسب کنند.

دانلود بازی Euro Five A Side Football 2000

Flippy Hats

Flippy Hats

در جریان بازی Flippy Hats، بازیکنان باید کلاه جادویی خود را به هوا پرتاب کنند و مشغول جمع‌آوری الماس‌های داخل محیط شوند. دراین‌میان باید مراقب باشید تا کلاه شما به‌صورت کامل روی زمین سقوط نکند.

دانلود بازی Flippy Hats

HopBound

HopBound

HopBound یک بازی داستان محوری سایکولوژی است که بازیکن را در نقش مایومی قرار می‌دهد. مایومی در جهانی قرار می‌گیرد که زاده ذهن خود است و باید با گذشته‌اش روبه‌رو شود.

دانلود بازی HopBound

Keys and Kingdoms

Keys and Kingdoms

Keys and Kingdoms را می‌توان یک بازی آموزش محور و درعین حال سرگرم کننده برای کودکان دانست. اشخاصی که می‌خواهند با ساختار پیانو و نحوه کارکرد آن آشنا شوند، Keys and Kingdoms گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

دانلود بازی Keys and Kingdoms

Peak’s Edge

Peak’s Edge

Peak’s Edge بااینکه المان‌های روگ‌لایک پازل محور را در خود جای داده است، اما می‌توان آن را یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های اخیر دانست. در اینجا بازیکن در ساختاری هرم شکل قرار می‌گیرد و باید دشمنان خود را از بین ببرد و به اعماق محیط دست پیدا کند.

دانلود بازی Peak’s Edge

Rider.io

Rider.io

Rider.io یک بازی چندنفره رقابتی است که در جریان آن بازیکن می‌تواند سوار یکی از حیوانات و هیولاهای داخل بازی شود و با سایر بازیکن‌ها یک رقابت و نبرد هیجان‌انگیز را آغاز کند.

دانلود بازی Rider.io

RPG Ruinverse

RPG Ruinverse

در جریان بازی RPG Ruinverse، بازیکن در نقش کیت قرار می‌گیرد که به‌همراه الی، دوستان دوران کودکی خود، وارد ماجراجویی متفاوتی می‌شود. دراین‌راه کاراکترهای دیگری هم شما را همراهی می‌کنند و وظیفه دارید الی را از سرنوشتی که در انتظار او است، نجات دهید.

دانلود بازی RPG Ruinverse

 

 Small Town Murders

Small Town Murders

Small Town Murders یک بازی معمایی و کارآگاهی است؛ جایی‌که بازیکن در نقش نورا میستری، نویسنده داستان‌های مرموز در شهر ثرونتون گرو، قرار می‌گیرد. وظیفه شما در بازی این است که علات رخ دادن قتل‌های پیاپی و مرموزانه این شهر دوست داشتنی را پیدا کنید.

دانلود بازی Small Town Murders

Star Chef 2

Star Chef 2

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آشپزی و رستوران گردی هستید، Star Chef 2 می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. در این بازی جدا از اینکه در نقش یک آشپز ظاهر می‌شوید، باید رستوران خود را هم به معروف‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران شهر تبدیل کنید.

دانلود بازی Star Chef 2

Viking Lumberjack

Viking Lumberjack

Viking Lumberjack یک بازی کژوال با طراحی و ساختاری متفاوت به‌حساب می‌آید. Viking Lumberjack به هیچ‌وجه قصد ندارد بازیکنان را به‌چالش بکشد و چالش‌های داخل بازی هم به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که لحظات سرگرم کننده و آرامش بخشی را در این بازی کسب کنید.

دانلود بازی Viking Lumberjack

Viticulture

Viticulture

در Viticulture، بازیکنان در منطقه توسکانی (با ظاهری قدیم) قرار می‌‌گیرند که در غرب ایتالیا واقع شده است. در ادامه کاربر صاحب محیط‌ و منطقه‌های مختلفی نظیر انبار و فروشگاه‌های متفاوتی است که به‌واسطه‌ی کارگرهایی که دارید، باید آن‌ها را به مراکز پررونقی تبدیل کنید تا بازدید کننده‌های بیشتری جذب شما شوند.

دانلود بازی Viticulture

100% Golf

100% Golf

در جریان بازی‌های هفته سوم خرداد ماه، علاقه‌مندان به بازی‌ گلف می‌توانند 100% Golf را تجربه کنند. هر مرحله همانند یک چالش برای بازیکن ظاهر می‌شود که با کمی دقت، می‌توانید تمامی آن‌ها را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی 100% Golf


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده