نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل REDDEN؛ تیر سرخ

بازی موبایل REDDEN شما را به نبرد‌های تاریخی و نفس‌گیری می‌برد که در آن، نه در نقش یک سرباز بلکه به‌عنوان یک تیر ماورایی باید نتیجه‌ی جنگ‌ها را رقم بزنید؛ با معرفی بازی موبایل REDDEN با زومجی همراه باشید.

REDDEN نام یک بازی جذاب و خلاقانه است که سال‌ها از زمان انتشار آن می‌گذرد. اما با این وجود همچنان بازی موبایل REDDEN یک تجربه‌ی جذاب و متفاوت به شما ارائه می‌کند که شاید نظیر آن را در بازی دیگری تجربه نکرده باشید. مراحل بازی از سه فصل مختلف تشکیل شده است که هر فصل داستان یک فرد مبارز را روایت می‌کند و شما نیز نقش قهرمان داستان را ایفا خواهید کرد. اما قهرمان واقعی داستان‌ بازی REDDEN یک انسان نیست، بلکه تیر‌هایی هستند که شخصیت‌های اصلی اقدام به شلیک یا پرتاب آن‌ها می‌کنند.

در هر یک از مراحل بازی اندروید و آیفون REDDEN یک هدف مشخص شده است که باید توسط تیری ‌را که شما هدایت می‌کنید، مورد اصابت قرار بگیرد. همچنین در طول مسیر باید مراقب شتاب خود باشید زیرا راه طولانی است و اگر قبل از رسیدن به هدف شتاب تیر تمام شود، سقوط خواهید کرد. البته با قرار گرفتن در جهت باد شتاب و سرعت نیز افزایش پیدا می‌کند. اما هیشه باد هم جهت با شما نمی‌وزد و باید مراقب باد‌های مخالف بود زیرا باعث کاهش شتاب و سرعت شما خواهند شد. فراموش نکنید که حتما به فهرست بهترین بازی های اندروید در زومجی یک نگاهی بندازید.

بازی REDDEN

مراحل بازی از سه فصل تشکیل شده است و هر فصل یک دوره‌ی تاریخی متفاوت را نمایش می‌دهد

اگر شما هم جزو افرادی هستید که وسواس سه ستاره کردن مراحل را دارید یا تکمیل کردن هر مرحله برای شما اهمیت زیادی دارد، بازی موبایل REDDEN می‌تواند به خوبی شما را به چالش بکشد. شما با موفقیت در مراحل و کشتن اهداف خود، تنها یک ستاره دریافت خواهید کرد. اما برای به دست آوردن دو ستاره دیگر باید از بدن افراد و حیواناتی که در مسیر قرار دارند عبور کنید تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید. برای عبور از وسایل یا بدن موجودات، باید صفحه نمایشگر را لمس کنید. لمس شما باعث می‌شود که تیر، قدرت ماورایی به دست آورد و از هرچیزی که قابل تخریب باشد عبور کند. بازی اندروید و آیفون REDDEN دارای دو نوع سیستم حرکتی است که حرکت با چرخش موبایل یا استفاده از کلید‌های مجازی است را شامل می‌شود که می‌توانید یکی از این سیستم‌ها را مطابق با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

بازی REDDEN

گرافیک بازی اندروید و آیفون REDDEN را می‌توان شبیه به بازی‌هایی مانند Shadow Fight یا Vector دانست. مراحل بازی از فضایی تاریک و سیاه تشکیل شده است که تنها در پس زمینه‌ی آن شاهد منظره‌هایی با رنگ‌های متفاوت هستیم. اما این موضوع در کات سین‌ها کمی متفاوت است و به‌طور متعادلی از رنگ‌های مختلف استفاده شده است. البته این مدل از گرافیک، جذابیت و محبوبیت زیادی دارد  و بازی‌های زیادی مانند Limbo توانستند با استفاده از این نوع طراحی و گرافیک بسیار موفق عمل کنند. البته بازی REDDEN نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توان آن را جزو آثار موفق دانست که توانسته است به خوبی از این فضا و نوع گرافیک استفاده کند. بازی موبایل REDDEN تجربه‌ای اکشن و خاصی را برای شما به‎ارمغان می‌آورد که به سختی می‌توان مشابه آن‌را در بازی دیگری پیدا کرد. نسخه‌ی کامل بازی هم‌اکنون با قیمت ۲.۴۹ دلار در پلی استور به فروش می‌رسد. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی REDDEN


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده