نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Clear Vision 4؛ تک‌تیرانداز کهنه‌کار

بازی موبایل Clear Vision 4 با گیم‌پلی خاص و چالش‌ برانگیز خود ثابت می‌کند که شلیک با اسلحه‌ی دوربین‌دار، تا چه حد می‌تواند کار سخت و طاقت‌فرسایی باشد؛ با معرفی بازی Clear Vision 4 همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Clear Vision 4 داستان مردی به نام تایلر اسمیت را روایت می‌کند که عمر خود را با اسلحه‌های دوربین‌دار گذرانده است. تایلر بعد از گذشت سال‌ها کشت‌ و کشتار و انتقام گرفتن، حالا دیگر پیر شده و انگیزه‌ گذشته‌ی خود را ندارد. داستان از جایی شروع می‌شود که شخصی از تایلر در خواست کمک می‌کند تا در ازای پول، رئیس و افراد یک باند خلاف‌کار را نابود کند. تایلر پیشنهاد را می‌پذیرد و کار خود را آغاز می‌کند. شما در نقش تایلر باید از مکان‌های مختلف به سر اهداف خود شلیک کنید که با رفتن به مراحل بالاتر کار و شرایط شلیک نیز برای شما سخت‌تر می‌شود.

بازی Clear Vision 4

بازی اندروید و آیفون Clear Vision 4 سیستم نشانه گیری سخت و متفاوتی را پیش روی شما قرار می‌دهد که با بازی‌های مشابه تفاوت زیادی دارد. بعد از تجربه‌ی چند مرحله متوجه خواهید شد که حتی زدن یک هدف ثابت هم می‌تواند کار سختی باشد. برای نشانه گیری صحیح باید از مختصاتی که در هر مرحله در دسترس شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید و همچنین دوربین اسلحه‌ی خود را نیز طبق این مختصات تنظیم کنید. گاهی نشانه‌گیری در بازی آنقدر سخت می‌شود که حتی نابود کردن یک هدف هم برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی موبایل Clear Vision 4، تنها در نشانه‌گیری و شلیک خلاصه نمی‌شود و در بعضی مراحل پازل‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد. بازیکن باید با استفاده از اطلاعاتی که هر مرحله کسب می‌کند، اهداف پیش روی خود را نابود کند. به‌عنوان مثال گاهی برای کشتن هدف‌ خود باید از محیط اطراف استفاده کنید که در این صورت با کات سین‌‌های جذابی نیز روبه‌رو خواهید شد.

بازی Clear Vision 4 دارای رویداد‌های متنوعی است که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کند

بازی اندروید و آیفون Clear Vision 4 علاوه‌بر مراحل اصلی رویداد‌های مختلفی را هم در خود جای داده است. یکی از این رویداد‌ها Wanted نام دارد که در آن باید با پیدا کردن هدف خود از میان جمعیت، آن را نابود کنید. همچنین رویداد دیگری نیز در بازی وجود دارد که روند بازی را کاملا تغییر می‌دهد. این رویداد تایلر را وارد مأموریتی می‌کند که برای پیش‌روی کردن، نیاز به انتخاب‌های شما دارد. بازیکن با انتخاب نوع کشتن یا نحوه‌ی عبور از موانع با کات‌‌سین‌های متفاوتی روبه‌رو خواهد شد که بعضی از انتخاب‌های شما تاثیر مستقیمی روی نتیجه‌ی مأموریت خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که در این رویداد زاویه‌ی دوربین به دو بعدی تغییر می‌کند.بازی Clear Vision 4

بازی موبایل Clear Vision 4 از سیستم ارتقا اسلحه هم برخوردار است که به‌لطف نشانه‌گیری سخت خود، می‌تواند به‌نوعی نجات بخش بازیکن باشد. همچنین بازی چند اسلحه‌ی دیگر نیز برای فروش در فروشگاه قرار داده است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص از آن‌ها در مأموریت‌ها استفاده کنید. بازی اندروید و آیفون Clear Vision 4 ساخته‌ی استودیوی Eldring تجربه‌ی چالش برانگیزی درکنار کاراکتر‌های دوست داشتنی خود به شما ارائه می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی موبایل Clear Vision 4 هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین شما می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Clear Vision 4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده