نویسنده: علی معصومی
// پنجشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

معرفی بازی موبایل Hard Time: روزهای سخت زندان

زندان، جایی است که کمتر کسی به گذراندن زمان در آن فکر می‌کند. شاید اگر پا جای پای یکی از کاراکترهای زندان بگذارید، با گذران زندگی او بیشتر آشنا شوید. در این بازی با خلق یک شخصیت، زندگی در زندان را تجربه کنید، برای حتی دقایقی استراحت، بجنگید و سعی کنید در بین زندانیان، شهرتی دست و پا کنید.

چیزی شبیه به بازی جی‌تی‌ای، اما پشت میله‌های زندان! حتم دارم تاکنون هرگز زندان را اینچنین ندیده بودید!

اگر از جمله عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای هستید، حتما نام بازی Wrestling Revolution برایتان آشنا است. نام دیگر محصول کمپانی چینی MDickie که نشان داده در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای از این دست، تبحر فراوان دارد. حالا داستان بازی Wrestling Revolutions به پایان خود رسیده و سر و کار شخصیت‌ها به زندان افتاده است!

معرفی بازی موبایل Hard Time: روزهای سخت زندان

نزاعی برای بقا

شما در این بازی یک زندانی را برای خود خلق می‌کنید. سپس سعی می‌کنید در زندانی که همه چیز رنگ و بوی مرگ را دارد، دوام بیاورید. میدان نبرد، ۱۲ جای مختلف در زندان است. در این مکان‌ها شما با بیش از ۱۰۰ زندانی دیگر شانه به شانه جدال خواهید کرد و البته در این میان، ابزارهای محیطی مانند مبلمان، صندلی، تیر و تخته و بسیاری اشیای مختلف دیگر برای نبرد در دسترس شما قرار دارند! از طرفی، در آن سوی دروازه‌های زندان، شهروندان معمولی را مشاهده می‌کنید، اما نگهبانان در جای جای دروازه‌ها و دیوارها حضور دارند تا شما را از حتی نزدیک شدن به دیواره‌های زندان بازدارند.

درست است که تا به حال سر از زندان در نیاورده‌اید! اما خوب می‌دانید که اوضاع روحی و جسمی در زندان رفته رفته رو به افول می‌گذارد. زندانیِ شما نیز همین حال را دارد و هر روز که می‌گذرد، سلامتی روح و جسم او رو به زوال می‌رود. شما تنها می‌توانید با خوردن غذا و آب خوب و استراحت و خواب مناسب، حال او را تا حدودی جا بیاورید. این را هم بدانید که همیشه به راحتی فرصت خوابیدن را پیدا نمی‌کنید. مطالعه و تماشای تلویزیون هم می‌تواند قدری ذهن مشوش شما را تسلا دهد. هشدار! اگر زندانی شما کنترل ذهن خود را از دست بدهد، کنترل حرکات خود را نیز از دست می‌دهد و قطعا به دردسر خواهید افتاد!

طبیعتا کاراکتر شما دارای ویژگی‌هایی است که با تمرین‌های مناسب و چالش‌های گوناگون قابل ارتقاء است: 
قدرت: میزان قدرت زندانی را نمایش می‌دهد؛ این که چه میزان می‌توانید ضربه وارد کنید و چه میزان می‌توانید در برابر ضربات مقاومت کنید.
چالاکی: میزان سرعت عمل زندانی را نشان می‌دهد. با انجام ورزش‌هایی نظیر پیاده‌روی سریع و بسکتبال، می‌توانید چالاکی و سرعت زندانی را افزایش دهید.
هوش: بیانگر میزان دانش زندانی شماست. مهارت‌های نبرد کاراکتر شما با مطالعه و خواندن کتاب‌های مختلف، افزایش می‌یابد.
شهرت: یکی از عوامل مهم در این بازی است. این که چقدر دیگر زندانیان برای شما احترام قائلند. شما می‌توانید با انجام تکالیف (Tasks) مختلف و همچنین کری خوانی و ترساندن دیگر زندانیان (!) برای خود شهرت و مقامی دست و پا کنید.

معرفی بازی موبایل Hard Time: روزهای سخت زندان

داستانی هیجان انگیز با گرافیکی مناسب

به هر حال، زندان است و برای گذران زندگی، باید پول در بیاورید! از جارو کردن گرفته تا تجارت ابزارهای گوناگون و همچنین عضویت در گروه‌ها می‌تواند راه‌هایی برای کسب درآمد باشد. پول داشتن باعث می‌شود گذران زندگی در شرایط سخت زندان، اندکی آسان‌تر شود.

این بازی مملو از قابلیت‌ها و امکانات دیگری هم هست که خودتان به مرور آنها را کشف خواهید کرد. گرافیک بازی نیز با وجود دو بعدی بودن، بسیار خوب است. هر چند بسیاری بر این باورند که بهتر بود این بازی سه بعدی ساخته می‌شد. شاید جزئیات زیاد بازی اجازه این کار را به سازندگان نداده است اما در هر حال این بازی توانسته همه را راضی کند.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده