// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های پولی ماه مه 2020 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Democratic Socialism Simulator‏‏‏‏‏ و Surviving Titan برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

با پایان ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های معمایی جذابی مانند Hello Human‏‏ و Highrise Heroes: Word Challenge‏‏ تا آثار استراتژیک مانند Hyperspace Delivery Service و Kingdom Two Crowns‏‏ را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه مه اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های پولی ماه مه همراه زومجی باشید.

Anti Pong‏

Anti Pong‏

اولین بازی پولی این ماه به یک بازی کژوال سرگرم‌کننده به‌نام Anti Pong اختصاص دارد که در آن برخلاف بازی‌های پینگ پونگی مشابه، باید از برخورد با توپ جلوگیری کنید. در این بازی درواقع شما باید تخته را به‌نحوی جابه‌جا کنید که بتوانید از حرکت توپ جاخالی دهید. درصورتی‌که توپ به تخته شما برخورد کند، آجرهای موجود در صفحه بازی را از بین می‌برد که برای شما امتیاز منفی محسوب می‌شود. بازی را می‌توان در مقابل هوش مصنوعی کامپیوتر یا با دوست خود تجربه کنید. در انتها هم شخصی برنده بازی خواهد بود که بتواند آجرهای بیشتری را سالم نگه دارد. طراحی مدرن بازی یک اثر کلاسیک را به تجربه‌ای امروزی تبدیل کرده است. سازندگان سه درجه سختی مختلف در بازی برای بازیکنان قرار داده‌اند، به‌نحوی که همه قشر مخاطب از افرادی که می‌خواهند یک اثر کژوال را تجربه کنند تا افرادی که دوست دارند به‌چالش کشیده شوند، از Anti Pong‏ لذت ببرند. همچنین جالب است بدانید که این بازی را می‌توان در دو حالت روشن و تیره تجربه کرد و سازندگان آن را به‌نحوی طراحی کرده‌اند که از گوشی‌های ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی کند. Anti Pong‏ با برچسب قیمت ۰.۹۹ دلاری در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قابل دریافت است.

دانلود بازی Anti Pong

BE-A Walker‏

BE-A Walker‏

BE-A Walker‏ یک اثر اکشن متفاوت از استودیو Games Operators S.A. است که در جریان آن شما در نقش کنترل‌کننده یک ربات جنگی عظیم به‌نام BE-A قرار می‌گیرید. هدف شما در بازی نابودی مردم بومی ساکن در منطقه و حفاظت از جمعیتی است که به‌تازگی به آن‌جا وارد شدن است. البته که تنها راه حفظ جان بشریت نابودی ساکنان بومی نیست و این شما هستید که مشخص می‌کنید در کدام سمت مبارزه کنید. ربات شما از اجزای مختلفی تشکیل شده است که می‌توانید هرکدام از سلاح‌های هجومی آن را تغییر دهید و به آن قابلیت جدید اضافه کنید. طراحی بصری بازی به‌صورت دوبعدی است و از لحاظ هنری تجربه لذت‌بخشی را دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد. در هر مرحله علاوه‌بر نوار سلامت ربات شما یک نوار آبی‌رنگ دیگر در نظر گرفته شده است که میزان اکسیژن را به‌شما نشان می‌دهد. بازی اکشن BE-A Walker‏ با قیمت ۴.۹۹ دلاری خود می‌تواند به انتخاب مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما تبدیل شود.

دانلود بازی BE-A Walker‏

Democratic Socialism Simulator‏

Democratic Socialism Simulator‏

بازی بعدی یک اثر شبیه‌ساز کارتی به‌نام Democratic Socialism Simulator است که در جریان آن بازیکنان باید در نقش یک رئیس جمهور سوسیالیسم دموکرات کشور امریکا قرار گیرند و در دو دوره چهارساله ریاست جمهوری خود، اقشار مختلف جامعه را راضی نگه‌ دارند. این بازی توسط استودیو molleindustria توسعه داده شده است و از لحاظ گیم‌پلی شباهت بسیاری به مجموعه Reigns دارد. انتخاب‌های شما روی سه‌ پارامتر اصلی بازی یعنی بودجه دولت، قدرت مردم و میزان آلایندگی اثر می‌گذارد و باید تلاش کنید تا بین آن‌ها تا حد امکان تعادل ایجاد کنید. علاوه‌بر موارد مذکور تصمیمات شما اثر مستقیم در انتخاب‌های میان‌دوره‌ای و انتخابات ریاست جمهوری چهار سال دوم دارد که باعث کم شدن یا زیاد شدن تعداد صندلی‌های حزب‌تان در کنگره می‌شود. همان‌طور که گفته شد گیم‌پلی بازی شباهت بسیاری به مجموعه Reigns دارد و هر بار بازی یک کارت به‌شما نشان می‌‌دهد که با سوایپ کردن آن به‌سمت چپ یا راست، می‌توانید درخصوص آن تصمیم‌گیری کنید. بازی در مجموع به‌صورت تک‌نفره دنبال می‌شود و در طول دوره ریاست جمهوری، شما شاهد حضور مشاوران و وزرای مختلفی هستید که هرکدام با نماد یک حیوان نقاشی شده، نشان داده شده است. اگر به بازی‌های Reigns و نوع گیم‌پلی آن علاقه داشتید، پس احتمالا از تجربه بازی Democratic Socialism Simulator هم لذت خواهید برد.

دانلود بازی Democratic Socialism Simulator

Hello Human‏

Hello Human‏

Hello Human‏ از آن دسته بازی‌های معمایی عجیبی است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را درگیر خود کند. در این بازی که توسط توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام Russel King توسعه داده شده است، بازیکنان در مقابل یک هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که قصد دارد درباره نسل بشریت اطلاعات کسب کند. شما باید تلاش کنید تا در یک تجربه احساسی و دیالوگ‌محور معماهای مختلف را حل کرده و از دست این هوش مصنوعی رهایی یابید. گرافیک پیکسلی بازی بسیار ساده است و شما سه وجه یک مکعب را تنها پیش‌روی خود مشاهده می‌کنید. بازی معمایی و مینیمالیست Hello Human را می‌توانید هم‌اکنون تنها با قیمت ۲.۴۹ دلار از فروشگاه‌ پلی‌استور و اپ‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی Hello Human‏

Highrise Heroes: Word Challenge‏

Highrise Heroes: Word Challenge‏

Highrise Heroes: Word Challenge‏ یک بازی فکری کلمه‌یابی است که در جریان آن باید به شخصیت Seb کمک کنید تا از یک آسمان‌خراش بسیار بزرگ خارج شود. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که با وقوع یک زلزله ناگهانی، سِب مجبور می‌شود از یک آسمان‌خراش در حال تخریب فرار کند. در طول مسیر او با دوستان عجیبی آشنا می‌شود و آن‌ها متوجه می‌شوند که پدیده‌ای مرموز دلیل وقوع حادثه زلزله بوده است. بازی از بالاترین طبقه ساختمان آغاز می‌شود و در مجموع بیش از ۹۰ مرحله در آن قرار داده شده است. بازیکنان باید در جدولی شطرنجی از حروف، کلمه‌های مورد نظر را پیدا کرده و راه را برای فرار سب و دوستانش هموار کنند. پس اگر می‌خواهید یک بازی معمایی سرگرم‌کننده را تجربه کرده و ذهن خود را به‌چالش بکشید، به شما توصیه می‌کنیم تجربه بازی Highrise Heroes: Word Challenge‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Highrise Heroes: Word Challenge

Hyperspace Delivery Service‏

Hyperspace Delivery Service‏

بازی استراتژی Hyperspace Delivery Service یک اثر عجیب و سرگرم‌کننده از استودیو Zotnip LLC است که در جریان آن بازیکنان توسط سرویس کالا رسان Hyperspace استخدام می‌شوند تا یک بسته را به سیاره Miridian V برسانند. این سیاره در دیگر سمت فضای کشف‌شده قرار دارد و سفر به آن‌جا بدون شک بسیار خطرناک و در عین‌حال سودآور خواهد بود. در طول راه ربات‌های عصبانی و پدیده‌های ستاره‌ای بی‌شماری انتظار شما را می‌کشند. در طول مسیر شما باید مواردی همچون سوخت، اکسیژن، غذا و دیگر منابع را مدیریت کنید تا بتوانید در زمان مشخص به مقصد برسید. درواقع این شما هستید که مسیر حرکت خود را مشخص می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که چگونه منابع مختلف را به‌دست آورید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسل آرتی است و و سازندگان در بخش‌های از بازی مبارزات تیراندازی سه‌بعدی کلاسیک را پیش‌روی شما قرار می‌دهند که تجربه آثاری همانند نسخه کلاسیک DOOM را برای‌تان زنده می‌کند. در این بازی شما مدیریت همه‌چیز را به‌عهده دارید. شما می‌توانید برای کشتی و اعضای خدمه خود نام انتخاب کنید و حتی با انتخاب‌های غلط آن‌ها را به کام مرگ بکشانید. پس اگر دوست دارید یک بازی استراتژی متفاوت را تجربه کنید، بازی Hyperspace Delivery Service‏ را با برچسب قیمت ۳.۹۹ دلاری از دست ندهید.

دانلود بازی Hyperspace Delivery Service

I Want To Go To Mars

I Want To Go To Mars

I Want To Go To Mars یک بازی ماجراجویی بامزه از استودیو 15 Minutes Of Game است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است و ماجرای سفر به مریخ را برای کودکان و بزرگ‌سالان روایت می‌کند. در این بازی دو شخصیت دوست‌داشتنی و بامزه رابین و تدی تصمیم دارند به سیاره مریخی سفر کنند که در آن‌جا هیچ‌وقت باران نمی‌بارد، همیشه آفتابی است و شن و ماسه آن هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. بازی از طراحی‌های بانمکی بهره می‌برد که بدون شک می‌تواند برای کودکان لذت‌بخش باشد. در بازی I Want To Go To Mars شما می‌توانید راکت خود را بسازید، از شهاب‌های آسمانی جاخالی دهید و در طول مسیر سوخت مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنید. این بازی تعاملی می‌تواند جایگزین مناسبی برای داستان‌های کودکان باشد و والدین می‌توانند با تجربه آن درکنار فرزندان خود لحظات خوبی را سپری کنند. لازم به‌ذکر است که در بازی معماهای متعددی درکنار طراحی بصری جذاب قرار داده شده است که باعث شده تا تجربه این اثر به هر کودکی توصیه شود. I Want To Go To Mars‏ بدون شک یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده برای اقشار کم‌سن‌وسال به‌شمار می‌رود که تجربه آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی I Want To Go To Mars‏

Juicy Realm‏

Juicy Realm‏

بازی Juicy Realm‏‏ برخلاف نامش یک اثر روگ‌لایک است که در آن میوه‌ها دشمنان شما به‌شمار می‌روند. این بازی نقش‌آفرینی توسط استودیو X.D. Network توسعه داده شده است. در داستان بازی انسان‌ها در یک منطقه گیاهانی جهش‌یافته را پیدا می‌کنند. از همین‌رو ارتش آماده می‌شود تا با فراهم آوردن سلاح‌های قدرتمند به جنگی طولانی وارد شود. هیچ‌کس نمی‌داند که این گیاهان چگونه در این مدت کوتاه به شکل حیوانات تکامل‌یافته‌اند و هیچ‌کس از اهداف آن‌ها هم خبر ندارد. تنها چیزی که مشخص است، ظاهرا انسان‌ها رقیبی جدید برای زنجیره غذایی خود پیدا کرده‌اند! در محیط بازی باید مناطق ناشناخته را کشف کنید و پس از مسلح کردن خود به انواع سلاح، انواع میوه‌ها را از بین ببرید. گیم‌پلی بازی به‌صورت روگ‌لایک است و در آن شاهد ایجاد مناطق و هیولاهای تصادفی متعدد هستیم. سازندگان ده شخصیت مختلف در بازی قرار داده‌اند که هرکدام از توانایی‌ها و مهارت‌های گوناگونی بهره می‌برند. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و شخصیت‌ها همگی در آن به‌صورت دوبعدی طراحی شده‌اند. شما برای کنترل شخصیت اصلی یک آنالوگ مجازی در اختیار دارید و با دیگر دکمه‌ها هم می‌توانید توانایی ویژه خود را استفاده کنید. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی جذاب را با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Juicy Realm‏‏

Kingdom Two Crowns‏

Kingdom Two Crowns‏

Kingdom Two Crowns‏ یک بازی استراتژیک ساید‌اسکرولینگ از استودیو Raw Fury است که طراحی مینیمالیست را با گرافیک پیکسل آرتی زیبای خود ادغام کرده است. در این بازی شما در نقش یک پادشاه قرار گیرید و نیروی وفادار جمع‌آوری کنید، امپراطوری خود را ایجاد کرده و از آن در مقابل موجوداتی که قصد دارند سکه و تاج شما را بدزدند، محافظت کنید. در این بین در محیط بازی باید گشت‌وگذار کرده تا مکان‌های جدید و رازهای عمیق نهفته در آن‌ها را کشف کنید. البته که شما لازم نیست بازی را تنها تجربه کنید. سازندگان به بازیکنان اجازه داده‌اند تا علاوه‌بر حالت تک‌نفره، بازی را به‌صورت اسپلیت‌اسکرین کلاسیک روی دستگاه‌های خود تجربه کنند. در بازی دو منطقه اصلی به‌نام‌های Dead Lands و Shogun گنجانده شده است که هرکدام حال‌وهوایی متفاوت را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. گرافیک بازی به‌صورت پیکسل آرتی است و از طراحی بصری بسیار چشم‌نوازی بهره می‌برد که نمونه مشابه آن را کم‌تر روی پلتفرم موبایل مشاهده کرده‌ایم. پس اگر به‌دنبال یک بازی استراتژیک پیکسل آرتی خوش‌ساخت می‌گردید، به‌شما توصیه می‌کنیم بازی Kingdom Two Crowns را روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Kingdom Two Crowns‏

Through the Darkest of Times‏

Through the Darkest of Times‏

Through the Darkest of Times‏ جدیدترین بازی استودیو نام‌آشنای HandyGames است که در جریان آن بازیکنان در نقش سردسته یک گروه مقاومت در سال ۱۹۳۳ شهر برلین و در دوره حکومت رایش سوم قرار می‌گیرند. شما در این بازی خاص و متفاوت باید خطر گیر افتادن توسط نازی‌ها را به‌جان بخرید و برای بقا در این دوران تاریک تلاش کنید. شما سردسته گروهکی را در اختیار دارید که مردم با اعتقادات مذهبی مختلف آن را تشکیل داده‌اند و همگی قصد دارید تا نیت واقعی نازی‌ها را به دیگر مردمان بفهمانید. برای انجام این کار شما می‌توانید روی دیوارها نقاشی کنید، انواع خراب‌کاری انجام دهید، اطلاعات جمع‌آوری کنید و حمایت‌کنندگان بیشتری گرد خود آورید. طبیعی است که اگر حکومت نازی هرگونه اطلاعات درباره گروه شما به‌دست بیاورد، جان تک‌تک اعضا به‌خطر می‌افتد. داستان بازی در چهار فصل روایت می‌شود و باید با برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌های مختلف به‌سراغ نبرد با دشمن بروید. بازی از طراحی گرافیکی نقاشی‌شده چشم‌نوازی بهره می‌برد که نمونه مشابه آن را در کمتر آثار مشابهی مشاهده کرده‌اید. Through the Darkest of Times‏ یک بازی پولی است که نسخه کامل آن را می‌توانید از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Through the Darkest of Times‏

Levelhead‏

Levelhead‏

Levelhead یک بازی ساخت پلتفرم است که به‌تازگی توسط استودیو Butterscotch Shenanigans, Inc. برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. در داستان بازی شرکتی به‌نام The Bureau of Shipping یک مؤسسه کالارسان بین‌کهکشانی است که برای صدها سال در حال خدمات‌رسانی به‌ مشتریانش بوده است. حال شما به‌عنوان یک نیروی جدید واحد Levelhead این شرکت، باید ربات کالا رسان خود را به‌نام GR-18 آموزش دهید. برای انجام این‌کار شما می‌توانید در بخش طراحی مرحله بازی هر آن‌چه که مدنظر دارید را طراحی کنید. درواقع شما قادر هستید در این بازی آیتم‌های مختلف را اختراع کنید و مسیر را به‌نحوی کنار هم بچینید که به‌اتمام رساندن آن نیاز به فکر داشته باشد. شما می‌توانید مراحل خود را با کمک صدها آیتم‌ همانند دشمنان، موانع خطرناک، مسیرهای گوناگون، آب‌وهوای مختلف و حتی انواع مسیقی بسازید و سپس از ساخته خود لذت ببرید. البته که سازندگان در بازی بخش کمپین هم درنظر گرفته‌اند و شما در آن قادر هستید تا با کنترل ربات GR-18 بیش از ۹۰ مرحله چالش‌برانگیز را پشت‌سر بگذارید. طراحی بصری بازی به‌صورت دوبعدی است و سازندگان انیمیشن‌های جذابی در آن قرار داده‌اند که لذت تجربه Levelhead را چندین برابر می‌کند. پس اگر می‌خواهید یک بازی شبیه‌ساز را تجربه کنید و در آن به ساخت‌وساز مراحل بپردازید، بازی Levelhead را روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Levelhead

Surviving Titan‏

Surviving Titan‏

Surviving Titan یک بازی جهان‌باز اکشن از استودیو Dynamic Zero است که با استفاده از المان‌های ماجراجویی تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی مخاطبان قرار می‌دهد. در این بازی شما باید ابزار مختلف کرفت کنید، ساخت‌وساز انجام دهید، مبارزه کنید و تمامی رمزورازهای سیاره تایتان را کشف کنید. از همان ابتدا شما روی این سیاره فرود می‌آیید و متوجه می‌شوید که حافظه‌تان از دست رفته است و تنها یک بسته کمک‌های اولیه دراختیار دارید. در طول مسیر شما ربات‌هایی را همراه دارید که به شما برای بقا کمک می‌کنند. با گشت‌وگذار در این سیاره بزرگ با موجودات خطرناک روبه‌رو می‌شوید و همزمان باید تلاش کنید منابع کمیاب و ارزشمند را به‌دست آورید. هدف اصلی شما تلاش برای زنده ماندن و درنهایت فرار از این سیاره است. دنیای بازی بسیار وسیع است و در هر بار تجربه آن متوجه می‌شوید که به‌صورت تصادفی ایجاد می‌گردد. سازندگان هفت زیست‌بوم مختلف در بازی درنظر گرفته‌اند که هرکدام ساکنان و منابع مختص به‌خود را دارا هستند. گرافیک بازی به‌صورت پیکسل آرتی است و با این وجود شاهد طراحی پرجزئیات و با دقتی در آن هستیم. Surviving Titan در فروشگاه اپ‌استور با قیمت ۳.۹۹ دلار و در فروشگاه پلی‌استور با قیمت ۴.۹۹ دلار آماده خریداری است.

دانلود بازی Surviving Titan

Ultimate Custom Night‏

Ultimate Custom Night‏

Ultimate Custom Night درواقع دومین اسپین‌آف از مجموعه ترسناک و اکشن Five Nights at Freddy's به‌شمار می‌رود که حالا توسط استودیو Clickteam USA LLC‏ در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها هم قرار گرفته است. گیم‌پلی این نسخه متفاوت از بازی‌های قبلی این مجموعه است و بازیکنان می‌توانند در آن تنظیمات سختی ۵۰ شخصیت منفی بازی‌های قبلی این سری را تغییر دهند. بازیکنان درواقع می‌توانند مشخص کنند که هیولاهای عروسکی بازی در طول شب تا چه اندازه کشنده و خطرناک باشند و سپس اتاق خود را برای شروع بازی انتخاب کنند. شما باید برای جلوگیری از حمله هیولاها به اتاق خود حواس‌تان به نقاط مختلف اتاق باشد و از آیتم‌های موجود برای جلوگیری از آن‌ها استفاده کنید. طراحی بازی‌ به‌صورت سه‌بعدی است و شخصیت‌های منفی بازی هم دقیقا نقش هیولاهای ترسناک را برای‌تان بازی می‌کنند. پس اگر می‌خواهید در این بازی اکشن خود را حسابی به‌چالش بکشید، بازی Ultimate Custom Night را با قیمت ۲.۹۹ دلاری از دست ندهید. 

دانلود بازی Ultimate Custom Night

Wanderlust: Transsiberian‏

Wanderlust: Transsiberian‏

با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم مسافرت‌های خود را به تعویق انداخته‌اند و منتظر هستند تا روزی دوباره بتوانند به شهرها و دیگر کشورها سفر کنند. حال شما می‌توانید با بازی ماجراجویی و روایت‌محور Wanderlust: Transsiberian سوار طولانی‌ترین خط راه‌آهن دنیا شوید و در کشور پهناور روسیه گشت‌وگذار کنید. بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد هر نحوی که دوست دارید آن را تجربه کنید. در طول بازی می‌توانید با انتخاب‌های خود داستان را شکل دهید و حتی وارد مکالمه‌های جالبی شوید. در داستان بازی در پاییز سال ۲۰۱۰ میلادی دو مرد سوار راه‌آهن سراسری سیبری می‌شوند. آن‌ها تصمیم دارند از شهر مسکو به ولادی‌وستوک سفر کنند و در این مسیر ۹۲۸۹ کیلومتری به‌اندازه کافی برای آن‌که با یکدیگر صادق باشند، زمان دارند. Wanderlust: Transsiberian‏ توسط استودیو Walkabout Games طراحی شده است و با برچسب قیمت ۱.۹۹ دلاری از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قابل دریافت است.

دانلود بازی Wanderlust: Transsiberian

Whipseey‏

Whipseey‏

Whipseey یک بازی ماجراجویی ساخته استودیو Crescent Moon Games‏ است که بازیکنان را به دنیای جادویی Whipseeyland می‌برد. در داستان این بازی پس از آن‌که پسرکی جوان به‌نام الکس (Alex) کتابی جادویی را پیدا می‌کند، ناخواسته وارد دنیای عجیب ویپسی‌لند شده و در آن‌جا متوجه می‌شود که به یک ویپسی تبدیل شده است. او حالا یک موجود صورتی کوچک است که در دنیایی رنگارنگ گیر افتاده است. حال باید با کمک پرنسس آلیسا (Alyssa) برای یافتن گوی‌های جادویی که تنها چاره او برای بازگشت به دنیای واقعی هستند، تلاش کند. بازی Whipseey را درواقع می‌توان یک اثر پلتفرمر دوبعدی با گرافیک پیکسل‌آرتی درنظر گرفتن که گیم‌پلی و طراحی آن می‌تواند برای بسیاری از بازیکنان خاطره‌انگیز باشد. Whipseey را می‌توانید تنها با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور تهیه و دانلود کنید.

دانلود بازی Whipseey

Willian The Game

Willian The Game

آخرین بازی پولی ماه را هم به یک اثر کژوال و ورزشی از استودیو Zaluda Games اختصاص داده‌ایم که در آن شما وارد یک بازی فوتبال دوبعدی لذت‌بخش می‌شوید. در این بازی درواقع شما همراه شخصیت ویلیان می‌شوید و دوره حرفه‌ای فوتبال او را دنبال می‌کنید. به‌نحوی با ویلیان در هر باشگاه و تیمی که وارد شده است همراه می‌شوید و چهره و مدل‌ موی‌ او را هم باب میل خود شخصی‌سازی کنید! همان‌طور که گفته شد طراحی بازی به‌صورت دوبعدی و نقاشی است و بازیکنان هم به‌شکل بامزه‌ای مدل شده‌اند. در طول بازی شما شاهد چالش‌های متعدد و بعضا خنده‌داری هستید که به‌واسطه آن‌ها باید تلاش کنید توپ را وارد دروازه کنید و امتیاز به‌دست بیاورید. بازی Willian The Game را می‌توانید با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و ۳.۴۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی Willian The Game

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده