نویسنده: مرتضی بحرینی
// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Demons Never Lie 2

Demons Never Lie 2 بازی اندرویدی جدید و منحصر به فردی است که با داشتن گیم پلی ماجراجویانه و محیط ترسناک، می‌تواند برای علاقه‌مندان به این نوع عناوین بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

در میان بازی‌های ماجراجویی، گزینه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها اوقات فراغت خود را سپری کنید یا در زمان بی‌حوصلگی و وقت خالی خود را سرگرم کنید. هر بازی برای خود داستان، محیط و هدف خاصی دارد و کاربران باید برای رسیدن به آنچه توسعه‌دهندگان در نظر دارند تمام تلاش خود را به کار بگیرند و مراحل را به بهترین شکل پشت سر بگذارند. بازی اندروید Demons Never Lie 2 جزو بهترین بازی‌های ترسناک اندروید و iOS است که با داشتن گیم پلی ماجراجویانه می‌تواند بازیکنان را وارد داستانی هیجان انگیز کند، جایی که تصمیمات کاربران می‌تواند سرنوشت شخصیت داستان را بسازد.

گفتنی است که این بازی سرگرم کننده توانسته در سال ۲۰۲۰ یکی از فینالیست‌های جشنواره بازی‌های مستقل فروشگاه گوگل پلی شود، پس بی‌شک تجربه آن خالی از لطف نیست. گیم پلی روایتی از خوبی و بدی را به نمایش می‌گذارد، پیتر، شخصیت اصلی بازی پسر جوانی است که با موجودی عجیب و غریب در ارتباط بوده که با داشتن چشمان قرمز رنگ به‌نظر می‌رسد از دسته شیاطین باشد.

بررسی بازی موبایل Demons Never Lie 2

این موجود عجیب و شیطانی را کسی جز پسر جوان نمی‌تواند مشاهده کند. برای پیش بردن مراحل باید ابزارهای مختلف را جست‌وجو کنید و درنهایت با قرار دادن آن‌ها در مکان‌های مناسب به ماجراجویی ادامه دهید. جالب است بدانید که هر آنچه در محیط اطراف خود پیدا می‌کنید، به‌عنوان یک کارت ذخیره خواهد شد و درنهایت جایی که به آن‌ها نیاز داشته باشید، مجموعه‌ای کارت‌ها پیش رویتان ظاهر می‌شود تا وسیله مورد نظر را برای حل معما انتخاب و استفاده کنید.

بررسی بازی موبایل Demons Never Lie 2

بررسی بازی موبایل Demons Never Lie 2

به هیچ عنوان نباید کتچاپ را دوست خود بدانید چرا که با کارهایش بیشتر دشمن شما است و در آخر داستان این موضوع را متوجه خواهید شد!

کاراکتر عجیب داستان که پیتر او را با نام Ketchup صدا می‌کند، بسیار بازی گوش است و در زمان گرسنگی به هیچ چیز یا هیچ‌کس حتی انسان‌ها رحم نمی‌کند، در اول داستان پیتر از او سؤال می‌کند که آیا گرسنه است یا خیر که کچاپ جواب می‌دهد بله و دوست دارد یک موش بخورد! پیتر برای گرفتن موش دست به کار می‌شود و پس از آنکه ابزارهای مناسب را به کمک بازیکنان جمع آوری کرد، تله مناسبی را می‌سازد. او در آخر سگ خانگی خود را به دام می‌اندازد و کتچاپ بدون توجه به حرف های پسر جوان شروع به خوردن سگ می‌کند.

به‌نظر می‌رسد شخصیت اصلی داستان راهی به‌جز آنکه با Ketchup کنار بیاید ندارد. داستان را که ادامه دهیم، از خانه به مدرسه خواهیم رفت و با شخصیت جدیدی به‌نام Amelia آشنا می‌شویم، در مدرسه هم کچاپ دست از شیطنت بر نمی‌دارد و اینبار بازیکنان هستند که او را برای انجام کارهای شومش همراهی می‌کنند. نکته قابل توجهی که باید در نظر داشت، این است که در صورت بلد بودن زبان انگلیسی، شما بهتر خواهید دانست که باید دنبال چه چیزی در محیط اطراف خود باشید یا در صحنه‌هایی از بازی که باید تصمیمات حیاتی گرفته شود، گزینه‌های بهتری را انتخاب می‌کنید.

بررسی بازی موبایل Demons Never Lie 2

گیم پلی را در نقش پیتر ادامه دهید و با روند داستان و آنچه که پیش می‌آید روبه‌رو شوید تا درنهایت بتوانید خوب را از بد تشخیص داده و روح خود را از برزخی که گیر افتاده نجات دهید. از نظر گرافیکی باید گفت تیم توسعه‌دهنده محیط را با جزئیات مناسبی طراحی کرده است به‌گونه‌ای که بعضی مراحل اگر به دور و بر خود خوب توجه نکنید، نمی‌توانید آنچه نیاز است را پیدا کنید و داستان را ادامه دهید. شخصیت‌ها به‌صورت پیکسلی یا بهتر است بگوییم مربع مربع طراحی شده‌اند تا شاید چهره مشخص آن‌ها نظر کاربران را به خود جلب نکند و بیشتر بازیکنان درگیر گیم‌پلی و روایت جذاب بازی شوند.

از خوبی‌ها گفته شد اما اجازه دهید تا کمی از مشکلات نیز حرف بزنیم. یکی از اساسی ترین مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، تبلیغات گاه و بیگاهی است که جلوی روی شما ظاهر می‌شود. زمانی‌که در انتظار نمایش مرحله بعد یا منتظر تصویر خروج از در هستید، این آگهی ها نمایش داده می‌شوند و شاید در طول بازی از بستن آن‌ها خسته و کلافه شوید. از آگهی‌ها عبور کنیم به داستان کوتاهی که توسعه‌دهندگان برای کاربران در نظر گرفته‌اند خواهیم رسید. زمانی‌که فکر می‌کنید به قله رسیده‌اید، کار شما به پایان رسیده و شاید همین لذت رسیدن به آن است که سازندگان برای گیمرها در نظر گرفته‌اند.

دانلود بازی Demons Never Lie 2

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده