نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Wild Brawlers؛ نبرد حیوانات

بازی موبایل Wild Brawlers اثری آنلاین در سبک اکشن است که بازیکنان را به نبردهای PvP نفس‌گیر دعوت می‌کند. با معرفی بازی Wild Brawlers همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Wild Brawlers یک بازی کاملا آنلاین در سبک اکشن است که شباهت بسیار زیادی به بازی Brawl Stars ساخته‌ی استودیوی خوش نام و خلاق Supercell دارد. بعد از انتشار بازی Brawl Stars شاهد عرضه‌ی بازی‌های مشابه زیادی از استودیو مختلف بودیم و این بار هم استودیو IGG.COM خالق بازی‌هایی مانند Castle Clash و Lords Moblie، با ساخت Wild Brawlers قدم در این راه گذاشته است.

بازی Wild Frontier

بازی اندروید و آیفون Wild Brawlers بیش از ۲۰ کاراکتر و چندین رویداد مختلف برای بازی کردن در خود جای داده است که هرکدام جذابیت و ویژگی خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال در رویداد Fruit Bash بازیکنان در قالب دو تیم سه نفره باید میوه‌هایی را که در مرکز نقشه ایجاد می‌شوند جمع‌آوری کنند و هر تیمی که بتواند به‌صورت همزمان ۱۰ میوه را حفظ کند، پیروز مسابقه است. همچنین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های بازی ‌Battle Square نام دارد که به‌نوعی یک Battle Royale محسوب می‌شود. در این رویداد ۱۰ بازیکن وارد نقشه‌ای خواهند شد که باید برای بقا باهم مبارزه کنند. بازی اندروید و آیفون Wild Brawlers به‌صورت هم‌زمان فقط چهار رویداد قابل دسترس دارد که بعد از اتمام زمان تعیین شده‌، رویدادها باهم تعویض می‌شوند. البته لازم به ذکر است که همه‌ی رویداد‌ها به غیر از چند مورد کاملا مشابه با بازی Brawl Stars طراحی شده‌ است و تنها در ظاهر باهم تفاوت دارند.

بازی Wild Brawlers دارای یک رویداد شبیه به Battle Royale است

بازی موبایل Wild Brawlers سیستم حرکت و شلیک ساده‌ای دارد که به‌راحتی قابل استفاده است. با لمس دکمه شلیک، کاراکتر به‌صورت خودکار به بازیکن حریف تیراندازی یا  شروع به ضربه زدن می‌کند و اگر دکمه‌ی شلیک را نگه‌دارید، نشانه‌ای مقابل شما ظاهر‌ می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت دقیق‌تر ضربه بزنید یا شلیک کنید. البته نشانه‌گیری دقیق، بیشتر برای کاراکتر‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از راه دور شلیک می‌کنند و شلیک خودکار برای این کاراکتر‌ها درصد خطای بالایی دارد. همچنین بازی برای هر کاراکتر یک قدرت خاص قرار داده است که بعد از مدتی شلیک یا کشتن دشمن فعال می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد. بازی اندروید و آیفون Wild Brawlers برای هر رویداد خود یک نقشه‌ی متفاوت دارد که این مسئله به جذابیت بازی و خسته نشدن بازیکن بسیار کمک می‌کند. نقشه‌های بازی دارای بوته‌هایی است که با وارد شدن به آن، از دید دشمنان مخفی می‌مانید. همچنین دیوار‌هایی وجود دارد که با پناه گرفتن به آن‌ها، تیر‌های بازیکنان حریف به شما اصابت نخواهد کرد. البته دیوارها با استفاده از بعضی قدرت‌های کاراکتر‌ها، قابل تخریب هستند. همچنین موجوداتی کوچکی در بازی طراحی شده است که شما را در نبرد‌ها یاری می‌کنند. به‌عنوان مثال سرعت حرکت شما را بالا می‌برند یا قدرت ضربه‌ی شما را افزایش می‌دهند و موارد دیگری که باید طبق سبک بازی و کاراکتر مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنید.

بازی Wild Frontier

هر کاراکتر داستان و صدای مختص به خود را دارد

بازی اندروید و آیفون Wild Brawlers به خوبی صداگذاری شده است، به‌طوری که هر شخصیت چندین دیالوگ برای گفتن دارد و هر یک از آن‌ها را یک صداپیشه‌ی مخصوص صداگذاری کرده است. علاوه‌بر‌ این بازی به خوبی به جزئیات پرداخته است و شما می‌توانید در پروفایل هر کاراکتر اطلاعاتی از وزن، قد، نوع حیوان و داستان آن دریافت کنید. همچنین لباس‌های متنوعی نیز برای هر کاراکتر طراحی طراحی شده است که یا باید صبر کنید که به‌عنوان پاداش دریافت کنید یا اقدام یه خرید آن‌ها کنید. بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند که در روند بازی نیز تاثیر گذار است.

بازی اندروید و آیفون Wild Brewlers برای ورود و اتصال به سرور‌های بازی نیاز به تغییر آی پی دارد و در غیر این صورت لحظه‌ی ورود با مشکل مواجه خواهید شد. استودیوی IGG.COM با الهام از بازی‌ Brawl Stars و با اضافه کردن بعضی ویژگی‌ها به بازی، توانسته است اثری مناسب برای طرفداران این سبک خلق کند. همچنین می‌توانید با دیدن تریلر بازی موبایل Wild Brawlers نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Wild Brawlers

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده