// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Area F2؛ رینبو سیکس روی موبایل

Area F2 یک بازی شوتر اول شخص تیراندازی است که می‌توان آن را یک کلون برای بازی Rainbow Six Siege روی موبایل دانست. 

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی رفته‌ایم؛ محصولی که کاملا آنلاین است و نبردهای پنج‌به‌پنج را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Area F2 ساخته استودیو Qookka Games، یک بازی شوتر تاکتیکال است که برای ساخت آن، از المان‌های بازی Raimbow Six Siege الهام گرفته شده است. درواقع بازی آیفون و اندروید Area F2 را می‌توان یک کلون برای رینبو سیکس سیج دانست. بازی فاقد داستان است و از همان ابتدا، وارد گیم‌پلی و نبرد‌های بازی می‌شوید.

بعد از دانلود Area F2 برای اندروید یا آیفون وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. ساختار بازی کردن بدین صورت است که با ورود به هر مرحله، می‌توانید یکی از اپراتورهای خود را انتخاب کنید. در همان ابتدا تمامی اپراتورها در دسترس نیستند و به مرور زمان، باید آن‌ها را آزاد کنید. پس از انتخاب اپراتور، وارد بخش انتخاب سلاح می‌شوید. کاراکترهای تهاجمی و تدافعی بازی دارای سلاح‌های اصلی و ثانویه متفاوتی هستند که بازیکن باتوجه‌به نحوه بازی کردن خود، می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

Area F2

باید کاراکتر خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که ویژگی او بتواند به تیم کمک کند

یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب اپراتور است. باید کاراکتر خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که ویژگی او بتواند به تیم کمک کند. البته از آن‌جایی که بازیکنان در همان ابتدا به تمامی اپراتورهای بازی Area F2 دسترسی ندارند، شاهد برداشتن کاراکترهای تکراری توسط کاربران در یک تیم هستیم. نبردهای بازی هم به‌صورت پنج‌به‌پنج انجام می‌شود. در هر دور از بازی، امکان دارد در تیم حمله یا دفاع کننده قرار بگیرید. تیم حمله کننده وظیفه دارد به محل تعیین شده در نقشه برود و بمب بگذارد. این در حالی است که تیم دفاع کننده باید مانع از انجام این کار شود.

سیستم تیراندزای بازی طراحی مناسبی برای گوشی‌های موبایل دارد و به‌راحتی می‌توانید هدف‌گیری و شلیک کنید

موردی که سبب شده اریا اف ۲ یک کلون واضح برای Rainbow Six Siege باشد، طراحی‌های آن و ساختار گیم‌پلی است. همانند بازی یوبیسافت، بازیکنان می‌توانند باتوجه‌به هدف خود در بازی، کارهایی نظیر چیدن سیستم دفاعی یا استفاده از پهپادهای مختلف در راستای شناسایی محل حضور دشمنان را انجام دهند. کارهای دفاعی بازی هم شامل بستن پنجره، دیوارها و درها می‌شود که دقیقا همانند رینبو سیکس سیج انجام می‌شوند. مورد بعد که باعث شده بیش‌ازپیش شاهد شباهت میان این دو بازی باشیم، سیستم هدف‌گیری، طراحی رابط کاربری و نحوه نشستن و دراز کشیدن در بازی است. 

Area F2

سیستم تیراندزای بازی طراحی مناسبی برای گوشی‌های موبایل دارد و به‌راحتی می‌توانید هدف‌گیری و شلیک کنید. بازی Area F2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که برای پیروزی باید کار تیمی داشته باشید و به‌خوبی و در زمان‌های مناسب از ویژگی اپراتور خود استفاده کنید. دراین‌میان بد نیست به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی هم اشاره‌هایی داشته باشیم که می‌توانید با خرید صندوق‌ها، آیتم‌های تزئینی و پول داخل بازی کسب کنید. از نظر ساختار سیستم مچ میکینگ، سرورهای بازی کیفیت بسیار خوبی دارند و بازیکنان با پینگ بسیار مناسبی می‌توانند بازی را تجربه کنند.

جدا از مسابقات رقابتی، مسابقات Ranked هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که حس‌وحال رقابتی بیشتری را به بازی اضافه می‌کند. همچنین یک بخش تمرینی هم طراحی شده تا بتوانید به‌خوبی با اپراتورهای بازی آشنا شوید و استفاده از ویژگی‌های آن‌ها را یاد بگیرید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی تیراندازی آنلاین رقابتی هستید که نبردهای هیجان‌انگیزی را ارائه دهد، بازی Area F2 گزینه بسیار مناسبی برای شما است. در ادامه هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر به‌دنبال دانلود Area F2 برای اندروید و iOS هستید از باکس پایین می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

به‌روزرسانی: متاسفانه به‌دنبال اعتراض شرکت یوبیسافت بازی Area F2 از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی حذف شد. برای دانلود Area F2 از مایکت می‌توانید ازپایین اقدام کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده