// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳

معرفی بازی موبایل Bridge Strike؛ خاطره بازی با فرمول جدید

در بازی Bridge Strike شما در نقش یک خلبان هواپیمای جنگنده باید پایگاه‌های دشمنان را نابود کنید و همینطور مراقب پایگاه‌های سوخت‌گیری نیز باشید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

برخی از گیمر‌های قدیمی بازی‌هایی در گذشته دور تجربه کرده‌اند که لذت خاصی را با آن می‌بردند. بازی‌هایی که با کنسول‌های قدیمی آن دوره لذت خاصی را برای مخاطب ایجاد می‌کرد. برخی از این بازی‌ها هرگز بعدها نسخه جدیدی از آن‌ها به‌صورت رسمی منتشر نشد. به‌عنوان مثال بازی خاطره انگیز River Raid که بیشتر بزرگترهای ما با آن خاطره دارند، یک بازی جنگی است که شما را در نقش یک خلبان جت جنگی قرار می‌دهد و باید دشمنان را نابود کنید. بازی در عین اینکه گرافیک خاصی ندارد ولی هنوز لذت خاصی حتی اگر با شبیه‌ساز آتاری آن را تجربه کنید،ایجاد می‌‌کند. در این معرفی به سراغ بازی Bridge Strike می‌رویم که به ‌نوعی بازی‌سازی اثر River Raid است که با گرافیک جذاب و المان‌های کمی‌بیشتر می‌خواهد مخاطب‌های جدید و قدیم را به سمت خود جذب کند. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

Bridge Strike

بازی دارای آب و هوای مختلف است که در هر حین بازی تغییر می‌کند و مقداری شرایط بازی را تغییر می‌دهد

در بازی اندروید و آیفون Bridge Strike شما باید با جتی که در اختیار دارید از بالا پایگاه‌های دریایی دشمنان عبور و آن‌ها منهدم و در برخی از این پایگاه‌ها نیز سوخت‌ گیری کنید. بازی به‌شدت یادآور عنوان اشاره شد یعنی River Raid است و باید از بین موانع بین راه بگذرید و در جای مناسب سوختگیری و دشمان را نابود کنید. در بازی درکنار پایگاه‌ها، دشمنانی مثل هلیکوپترها و کشتی‌های جنگی نیز در بین راه به‌صورت متحرک وجود دارند و و نابود کردن آن‌ها کمی دشوار است. جت شما سوخت بی‌نهایت ندارد و باید در بین راه درکنار سکوها‌های سوختگیری سرعت خود را کم کرده تا مخزن شما پر شود و اینکار را در هر مرحله باید چندین بار انجام دهید. علاوه بر این موارد بازی دارای آب و هوای مختلف است که در هر حین بازی تغییر می‌کند و مقداری شرایط بازی را تغییر می‌دهد. بازی به‌طورکلی ۲ حالت مختلف دارد که به ترتیب Raid و Campaign نام دارند. در حالت Raid شما باید رکوردی به‌جای بزارید انتهایی و درواقع انتهایی ندارد ولی شرایط هرچه جلوتر بروید سخت‌تر می‌شود، در حالت Campaign باید یک سری مأموریت را انجام دهید که در مراحل اول کارهایی ابتدایی مانند نابودی تعداد خاصی کشتی یا موارد مشابه است.

در بازی شما سه بار فرصت دوباره پس از نابودی خودتان دارید

گیم‌پلی بازی مانند نسخه قدیمی جذاب و از جهاتی نیز پیشرفته‌ داشته که برای مخاطب‌های امروزی نیز جالب باشد. در حین بازی شما فقط کنترل تیراندازی و چپ و راست رفتن جت را برعهده دارید. در طرف راست صفحه‌نمایش دکمه وجود دارد که با آن می‌توانید تیر اندازی کنید و سمت چپ می‌توانید کم سرعت را برای برداشت سوخت کم کنید. پس از نابودی هر دشمن یا پُل مقداری سکه دریافت می‌کنید که با آن‌ها می‌توانید جت‌ها و ابزار جنگی دیگر را خریداری کنید. در بازی شما ۳ بار فرصت دوباره پس از نابودی خودتان دارید که برای بخش رکوردی باید حسابی حواستان به آن باشد. در آخر می‌توانید رکوردهای خود را با دیگر بازیکنان مقایسه و همینطور به رقابت‌ با آن‌ها بپردازید.

Bridge Strike

در مورد گرافیک بازی می‌توان گفت سازنده به بهترین شکل ممکن توانست با حفظ نسخه اصلی و اضافه کردن ویژگی‌های جذاب طرفداران قدیمی و همینطور جدید را به سمت خود جذب کند. نوع گرافیک بازی بسیار شبیه به آثار قدیمی است ولی حس و حال جدیدی را نیز می‌توان در آن پیدا کرد. همنچنین، موسیقی بازی نیز بسیار دلنشین است و حس، حال خوبی را به مخاطب القا می‌کند. Bridge Strike توسط Tomasz Rusak ساخته شده است و ثابت کرد می‌توان با بازسازی درست یک عنوان قدیمی همچنان مثل سابق از آن لذت برد. اگر شما نسخه قدیمی را تجربه کردید که قطعا از این نسخه نیز لذت می‌برید و اگر نه بازهم تجربه این بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد.

بازی Bridge Strike هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و مثل همیشه می‌توانید ازطریق لینک زیر آن را دانلود و بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Bridge Strike

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده