// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Recontact London؛ معماهای شهر لندن

Recontact London یک بازی موبایل کارآگاهی و معمایی است که در جریان مراحل داستانی آن باید معماهای و اتفاقات مرموز لندن را حل کنید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی کارآگاهی و جنایی رفته‌ایم که گیم‌پلی متفاوت و سرگرم کننده‌ای دارد. بازی اندروید و آیفون Recontact London، ساخته استودیو Recontact Digital Arts، یک بازی کارآگاهی است که در شهر لندن روایت می‌شود. برخلاف سایر نسخه‌های مجموعه Recontact، بازیکنان در بازی آیفون و اندروید Recontact London با یک داستان بدون پایان روبه‌رو می‌شوند. Recontact London فعلا در حالت دسترسی زودهنگام قرار دارد و تیم سازنده در تلاش است به مرور زمان با ارائه محتویات داستانی جدیدتر، مراحل بازی را مدام گسترش دهد. داستان بازی از این قرار است که در شهر لندن اتفاق‌های مختلفی نظیر پیدایش یک روح جنایتکار رخ می‌دهد. ازاین‌رو شما با استفاده از اسناد رسمی و ویدیوهای داخل شهر، باید سرنخ‌های مختلفی را کسب کنید، آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهید و معمای هر مرحله از بازی را حل کنید.

Recontact London

با شروع بازی موبایل Recontact London، وارد بخش آموزشی بازی می‌شوید. در بخش آموزشی یک سری از نکات نظیر متریال‌ها و منابع شما به‌هنگام مشاهده‌ی یک ویدیو یا بررسی یک فایل و پوشه توضیح داده می‌شود. شاید در نگاه اول با خود بگویید که Recontact London گیم‌پلی گیج کننده‌ای دارد، اما با حل کردن بخش جزئی از اولین پرونده، متوجه راحت بودن مکانیسم‌های بازی می‌شوید. ساختار بازی موبایل Recontact London بدین شکل است که هر مرحله، یک پرونده جنایی مختلف است. بازیکن در نقش کارآگاهی قرار می‌گیرد که باید سرنخ‌ها را دنبال و پرونده را حل کند. برای مثال، اولین پرونده شما شناسایی یک روح در شهر لندن است که دست به خرابکاری‌های مختلفی می‌زند. ازاین‌رو با بررسی دوربین‌های امنیتی داخل شهر و مراکز مختلف، باید روح را شناسایی کنید تا متوجه اهداف او شوید. نکته‌ی اصلی گیم‌پلی، نحوه‌ی شناسایی سرنخ و هدف شما در محیط است. در ابتدای بازی، به‌سادگی قادر به انجام این کار هستید، زیرا بازی چالش خاصی را از این مورد در اختیار شما قرار نمی‌دهد. 

کاربر باید با استفاده از اسناد رسمی و ویدیوهای داخل شهر، سرنخ‌های مختلفی را کسب کند، سپس آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهد و معمای هر مرحله از بازی را حل کند

درواقع اوایل بازی صرفا برای آشنایی شما با مکانیسم‌های Recontact London است و رفته رفته، به‌چالش کشیده می‌شوید. در ادامه اگر بازیکنان قادر به تشخیص سرنخ نباشند و فرصت خود را از دست دهند، بخشی از نوار سلامت آن‌ها کاسته می‌شود. توجه‌به نوار سلامت یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی اندروید و آیفون Recontact London به‌حساب می‌آید. البته تیم سازنده برای سهولت کار و کم کردن نگرانی کاربران، از منابع مختلفی استفاده کرده است که در نقش راهنما برای بازیکنان ظاهر می‌شوند. برای مثال تصاویری که دارای نویز زیادی هستند، می‌توانید با نویزگیر آن‌ها را شفاف کنید یا حالت لرزش تصویر را فعال کنید تا زمانی‌که هدف شما وارد تصویر شد، موبایل یا تبلت شما شروع به لرزیدن کند. اشاره کنم که تمامی موارد ذکر شده به‌صورت محدودی در بازی قرار گرفته‌اند و کاربران برای استفاده‌های متعدد، باید به‌سراغ تماشای ویدیوهای تبلیغاتی بروند، زیرا استفاده از هر ویژگی، بخشی از انرزی کلی شما را کم می‌کند.

Recontact London

برای انجام مراحل و کسب سرنخ‌ها هم نیاز به انرژی دارید. حال دو راه برای پر کردن نوار انرژی وجود دارد، اولین مورد مشاهده‌ی ویدیوهای تبلیغاتی و دومین مورد هم گذر زمان است که موجب پر شدن این نوار می‌شود (درصورتی که مشغول تجربه‌ی بازی نباشید). در انتها بد نیست به بخش لیدربرد بازی آیفون و اندروید Recontact London هم اشاره‌ای داشته باشیم. حل کردن هر سرنخ و معما باعث می‌شود تا یک زمان و رکورد را به نام خود ثبت کنید. حال هرقدر که در زمان کمتری بازی را پیش ببرید، رتبه‌ی شما در لیدربرد جهانی Recontact London بهتر خواهد بود. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی کارآگاهی و متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک هستید، Recontact London می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در ادامه هم می‌توانید تریلر بازی موبایل Recontact London را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Recontact London


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده