// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Forza Street تا Sonic at the Olympic Games

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Perfect Swing – Golf گرفته تا دو بازی Vengeance RPG و Driftmoon را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته دوم اردیبهشت ماه، بازی‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی داستان محور هستید، بازی آیفون و اندروید Vengeance RPG گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این در حالی است که کاربران بازی‌های اکشن فانتزی هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون Beast Quest Ultimate را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصربه بازی‌های هفته دوم اردیبهشت ماه خواهیم انداخت. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Alice Beyond Wonderland

Alice Beyond Wonderland

در جریان بازی Alice Beyond Wonderland، بازیکن باید با حل کردن معماهای بازی متوجه شود که ملکه قرمز و شیطانی، دوستان شما را به کجا فرستاده است. برای فهمیدن این مورد باید معماهای مختلفی را حل کنید.

دانلود بازی Alice Beyond Wonderland

Beast Quest Ultimate

Beast Quest Ultimate

Beast Quest Ultimate یک بازی اکشن فانتزی است که تیم سازنده در خلق آن از بازی‌های دفاع از قلعه هم کمک گرفته است. ازاین‌رو شاهد یک بازی ترکیبی هستیم که می‌تواند به‌خوبی کاربران هر دو سبک را سرگرم کند.

دانلود بازی Beast Quest Ultimate

Cluck In Traffic: Cars Royale

Cluck In Traffic: Cars Royale

در ظاهر، Cluck In Traffic: Cars Royale دارای گیم‌پلی ساده‌ای است، اما با کمی تجربه بازی متوجه می‌شوید که چالش‌های خاص خود را دارد. در اینجا بازیکن باید با جاخالی دادن از سایر ماشین‌ها، از تصادف کردن جلوگیری کند و تا می‌تواند غذاهای داخل محیط را هم جمع‌آوری کند.

دانلود بازی Cluck In Traffic: Cars Royale

Draw A Stickman EPIC 3

Draw A Stickman EPIC 3

تابه‌امروز مجموعه Draw A Stickman بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران تجربه شده است و جوایز مختلفی را هم کسب کرده است. تیم سازنده در Draw A Stickman EPIC 3 سعی دارد کاربر را وارد ماجراجویی جدیدی کند و به‌واسطه‌ی معماهای متنوع، مخاطب خود را سرگرم کند.

دانلود بازی Draw A Stickman EPIC 3

Driftmoon

Driftmoon

صلح در سرزمین دریفتمون به‌ پایان می‌رسد و یک نیروی باستانی و شیطانی بیدار می‌شود و به‌واسطه‌ی قدرت تاریک خود سرزمین را روبه نابودی می‌کشاند. بازیکنان در بازی Driftmoon وارد ماجراجویی متفاوتی می‌شوند که در این راه کاراکترهای دیگری هم به شما می‌پیوندند تا نیروی تاریک را از بین ببرید.

دانلود بازی Driftmoon

EverMerge

EverMerge

در جریان بازی EverMerge، سرزمین بازی زیر یک ابر بسیار بزرگ پنهان شده است و شما با انجام کارهای مختلف باید هر بار بخشی از این ابر بزرگ را از بین ببرید تا سرزمین بازی به‌صورت کامل آزاد شود.

دانلود بازی EverMerge

Forza Street

Forza Street

Forza Street دو سال پیش برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه شد که یک تجربه متفاوت از مجموعه فورتزا را در اختیار کاربران قرار داد. هم‌اکنون این بازی ریسینگ رایگان در اختیار کاربران موبایل هم قرار گرفته است تا از مسابقات و رویدادهای هفتگی آن لذت ببرند.

دانلود بازی Forza Street

The Goldbergs: Back to the 80s

The Goldbergs: Back to the 80s

در بازی The Goldbergs: Back to the 80s، بازیکنان در نقش ادم، بری و اریکا گلدبرگ قرار می‌گیرند و باید به آن‌ها کمک کنید تا به‌عنوان محبوب‌ترین بچه‌های شهر خود شناخته شوند.

دانلود بازی The Goldbergs: Back to the 80s

Guns and Spurs 2

Guns and Spurs 2

Guns and Spurs 2 بازیکنان را در نقش یک جایزه بگیر در غرب وحشی قرار می‌دهد؛ جایی‌که باید از سلاح خود استفاده کنید تا ۳۳ یاغی را دستگیر کنید. از نظر بصری Guns and Spurs 2 در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌تواند مخاطب خود را راضی کند.

دانلود بازی Guns and Spurs 2

Juicy Realm

Juicy Realm

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های روگ‌لایک هستید، Juicy Realm می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. همچنین ساختار بازی متفاوت از سایر بازی‌های روگ‌لایک است و در اینجا میوه‌های جنگل، دشمنان شما به‌حساب می‌آیند.

دانلود بازی Juicy Realm

Meditation Fun

Meditation Fun

Meditation Fun را می‌توان یک بازی حفظ سلامت و آرامش‌بخش دانست. در اینجا بازیکن به انجام مدیتیشن‌های مختلف و جالب می‌پردازد و باید استرس را از خود دور کنید.

دانلود بازی Meditation Fun

Octagon 2: Extreme Evolution

Octagon 2: Extreme Evolution

Octagon 2: Extreme Evolution یک بازی آرکید است که در جریان آن شما هدایت یک توپ را برعهده می‌گیرید. ازاین‌رو باید با چپ و راست کردن آن در داخل محیط، آن را روی پلتفرم‌ها قرار دهید. هرقدر که بتوانید زمان ماندگاری توپ روی پلتفرم‌ها را افزایش دهید، رکورد بهتری را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Octagon 2: Extreme Evolution

Perfect Swing – Golf

Perfect Swing – Golf

اگر به‌دنبال یک بازی ورزشی و رقابتی هستید، بازی Perfect Swing – Golf می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در اینجا بازیکن باید به‌صورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان بازی در ورزش گلف رقابت کند. همچنین یک حالت Career هم برای کاربران درنظر گرفته شده است.

دانلود بازی Perfect Swing – Golf

Retro Drive

Retro Drive

Retro Drive یکی دیگر از بازی‌های ماشین سواری هفته دوم اردیبهشت ماه است که تیم سازنده برای ارائه یک حس‌وحال متفاوت، از طراحی‌های دهه ۸۰ استفاده کرده است. دراین‌میان چالش‌های متفاوتی هم برای بازیکن درنظر گرفته شده است که باید آن‌ها را کامل کنید.

دانلود بازی Retro Drive

-Revolt-

-Revolt-

بازی جهانی دیکتاتوری را به تصویر می‌کشد که ذهن تمامی مردم توسط دولت شست‌وشو داده شده است. ازاین‌رو در بازی -Revolt- شما در نقش آقای اسمیت قرار می‌گیرید که به‌خوبی به کارهای دولت آگاه است و باید تلاش کنید تا او را از این زندانی که در آن گرفتار شده، نجات دهید.

دانلود بازی -Revolt-

Slippy Penguins

Slippy Penguins

در بازی Slippy Penguins بازیکن در نقش پنگوئنی قرار می‌گیرد که باید تخم مرغ‌های داخل محیط را جمع کند و آن‌ها را به خانواده‌های خود برساند. هر مرحله چالش‌های منحصربه‌فردی دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دانلود بازی Slippy Penguins

Sonic at the Olympic Games

Sonic at the Olympic Games

دکتر اگمن شهر توکیو را در اختیار خود قرار داده است. ازاین‌رو سونیک و دوستان او در Sonic at the Olympic Games وظیفه دارند تا شهر توکیو و بازی‌های المپیک را از دست دکتر اگمن نجات دهند. بازیکنان می‌توانند با پیروزی در بازی‌های المپیک مدال کسب کنند و باس‌ها را به‌چالش بکشند. همچنین می‌توانید به‌صورت آزادانه در شهر توکیو به گشت‌وگذار بپردازید.

دانلود بازی Sonic at the Olympic Games

Space Runner 2600

Space Runner 2600

 بازیکنان در بازی Space Runner 2600 باید با سفینه فضایی خود در شهر Centauria به گشت‌وگذار بپردازند و دشمنان خود را هم از بین ببرند. همچنین در مسیر سفینه‌های باربری مختلفی قرار دارد که باید آن‌ها را لوت کنید و مراقب موانع محیطی هم باشید.

دانلود بازی Space Runner 2600

Subscribe to My Adventure

Subscribe to My Adventure

Subscribe to My Adventure یک بازی نقش‌آفرینی است که علاقه‌مندان به استریمر شدن را هدف قرار داده است. در اینجا بازیکن در نقش استریمر تازه‌کاری قرار می‌گیرد که باید تلاش کند و دنبال کننده‌های خود را افزایش دهد.

دانلود بازی Subscribe to My Adventure

Surviving Titan

Surviving Titan

اگر به‌دنبال یک بازی جهان باز با طراحی‌های دوبعدی و المان‌های سروایول می‌گردید، Surviving Titan می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در این بازی مخاطب باید با زنده ماندن، ساخت‌وساز آیتم‌های مختلف و گشت‌وگذار در جهان بازی، راز و رمز تایتان‌ها را کشف کنند.

دانلود بازی Surviving Titan

Trench Run – Space Race

Trench Run – Space Race

در بازی Trench Run – Space Race، بازیکنان با یک بازی بی‌پایان روبه‌رو می‌شوند. در ابتدا سرعت بازی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید تمامی موانع را پشت سر بگذارید، اما با گذر زمان بازی روند سرعتی‌تری را به خود می‌گیرد و بازیکن به چالش کشیده می‌شود.

دانلود بازی Trench Run – Space Race

Vengeance RPG

Vengeance RPG

Vengeance RPG را می‌توان یک بازی نقش‌آفرینی داستان محور دانست که به‌واسطه‌ی مکانیسم‌های گیم‌پلی خود می‌توان یک تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده را ارائه دهد. همچنین موسیقی یکی دیگر از مزیت‌های بازی است که هیجان‌انگیز بودن بازی و مبارزات را بیشتر کرده است.

دانلود بازی Vengeance RPG


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده