// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Earth Wars : Retake Earth؛ نجات زمین

Earth Wars: Retake Earth یک بازی موبایل اکشن با المان‌های هک اند اسلش است که بازیکنان را در جهانی آخرالزمانی قرار می‌دهد.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی و آخرالزمانی رفته‌ایم که المان‌های هک اند اسلش آن سبب شده تا گیم‌پلی سرعتی و هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم. بازی اندروید و آیفون Earth Wars: Retake Earth، ساخته استودیو Daerisoft، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با طراحی‌های دوبعدی است که یکی از ویژگی‌های آن، داستان است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Earth Wars: Retake Earth یک داستان آخرالزمانی از نابودی زمین در سال ۲۰۳۵ را به‌تصویر می‌کشد؛ جایی‌که انسان‌ها به‌واسطه‌ی تجهیزات نظامی و پیشرفته‌ی خود در تلاش هستند تا E.B.Eها را از بین ببرند. E.B.Eها گونه‌ای از بیگا‌نگان هستند که به زمین حمله کرده و در حال نابودی آن هستند. درست زمانی‌که انسان‌ها ناامیدی را در این جنگ بزرگ مشاهده می‌کنند، متوجه می‌شوند که ازطریق ساختار بدن E.B.Eها می‌توانند تجهیزات جنگی جدیدی را خلق کنند. 

Earth Wars: Retake Earth

ازاین‌رو ارتش جدیدی به نام A.N.T.I به‌وجود آمد که جنگ‌افزارهای جدید آن‌ها، توان مقابله با بیگانگان را در اختیار انسان‌ها قرار می‌داد. با شروع بازی موبایل Earth Wars: Retake Earth، بازیکنان وارد اولین مرحله از بازی می‌شوند. Earth Wars: Retake Earth جزو آن دسته از بازی‌هایی است که بخش آموزشی و تمرینی خاصی ندارد و تنها ازطریق تعدادی نوشته، ساختار بازی به شما آموزش داده می‌شود. البته اشاره کنم که مکانیسم‌های مبارزه‌ای و حرکتی Earth Wars: Retake Earth به‌گونه‌ای نیست که بازیکنان را به‌چالش بکشد. تیم سازنده تعدادی دکمه را در سمت راست صفحه‌نمایش طراحی کرده است. این دکمه‌ها برای پریدن، ضربه‌زدن، Dash و شلیک کردن با سلاح دوربرد در دسترس شما قرار می‌گیرند و باتوجه‌به شرایط نبرد، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین در سمت چپ صفحه‌نمایش هم یک آنالوگ مجازی طراحی شده است که ازطریق آن می‌توانید قهرمان داستان را هدایت کنید.

باوجود المان‌های هک اند اسلش در بازی، مبارزات رنگ‌وبوی سرعتی و هیجان‌انگیزی به خود گرفته است

قبل از شروع اولین مرحله هم وارد بخش شخصی‌سازی می‌شوید. البته بخش شخصی‌سازی Earth Wars: Retake Earth، گسترده نیست و انتخاب‌های بسیار محدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بااین‌حال، با گذر زمان و انجام مراحل مختلف، موارد بیشتری در بخش شخصی‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توانید تغییرات مختلفی را روی کاراکتر خود اعمال کنید. یکی از ویژگی‌های بازی اندروید و‌ آیفون Earth Wars: Retake Earth، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرعتی است. باوجود المان‌های هک اند اسلش در بازی، مبارزات رنگ‌وبوی سرعتی و هیجان‌انگیزی به خود گرفته است. شاید این مورد در مراحل ابتدایی بازی آنطور که باید و شاید حس نشود، اما با گذر زمان هم دشواری بیشتری پیدا می‌کنند و هم اینکه روند سریع‌تری به‌خود می‌گیرند. باس‌ها و طراحی آن‌ها هم از دیگر مواردی است که نظر شما را به خود جلب می‌کند. هر باس عملکرد منحصربه‌فردی دارد و برای شکست دادن آن‌ها، باید حسابی آماده باشید.

Earth Wars: Retake Earth

نکته‌ی جالب در مورد بازی آیفون و اندروید Earth Wars: Retake Earth این است که با حرکت در محیط بازی، هم‌تیمی‌های خود را در کنارتان مشاهده می‌کنید، اما با ورود به میدان نبرد و رویارویی با دشمنان، به‌تنهایی باید با بیگانگان مبارزه کنید. درکنار تمامی موارد ذکر شده، گیم‌پلی بازی دارای المان‌های شخصی‌سازی و ارتقای کاراکتر است تا قدرت شخصیت خود را با کشتن دشمنان و کسب XP بالاتر ببرید. از نظر طراحی هم بازی موبایل Earth Wars: Retake Earth دارای طراحی‌های دوبعدی است و جلوه‌های بصری آن هم به‌خوبی می‌تواند شما را به‌خود جذب کند. در میان بازی‌های اکشن دوبعدی پلتفرم موبایل، اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی دوبعدی با المان‌های هک اند اسلش می‌گردید که به‌واسه‌ی داستان خود بتواند چند ساعتی شما را سرگرم کند، Earth Wars: Retake Earth گزینه‌ی مناسبی برای شما است. البته درکنار حالت داستانی، بازی دارای حالت‌های Counterattack و دفاع از قلعه است که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهند.

دانلود بازی Hellrider 2

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده