// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Dirt Bike Unchained؛ رالی موتورسواران

Dirt Bike Unchained یک بازی موتورسواری رالی است که بازیکنان در جریان آن باید برای کسب اعتبار مسابقه دهند و پیروز شوند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی موتورسواری رفته‌ایم که به‌واسطه‌ی گیم‌پلی خود می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای کاربران به‌وجود آورد. بازی اندروید و آیفون Dirt Bike Unchained یک بازی موتورسواری رالی به‌حساب می‌آید که توسط رد بول منتشر شده است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Dirt Bike Unchained فاقد داستان است. درواقع بازیکن در نقش موتورسواری قرار می‌دهد که تازه‌کار است و برای تبدیل شدن به بهترین موتورسوار، باید مسابقه دهد و اعتبار کسب کند. بااینکه تیم سازنده از داستان خاصی برای محصول خود استفاده نکرده است، اما گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که مخاطب را سرگرم می‌کند. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
ساختار Dirt Bike Unchained به‌گونه‌ای است که تنها با یک انگشت خود می‌توانید آن را تجربه کنید

با شروع بازی موبایل Dirt Bike Unchained، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن و مکانیسم‌های بازی به شما آموزش داده می‌شود. ساختار Dirt Bike Unchained به‌گونه‌ای است که تنها با یک انگشت خود می‌توانید آن را تجربه کنید و سیستم هدایت موتور بازی گسترده نیست. البته این گسترده نبودن به‌ هیچ‌وجه بدین معنی نیست که تیم سازنده سهل انگاری کرده است، بلکه سعی کرده با ساده‌ترین مکانیسم‌ها، بهترین تجربه را ارائه دهد. نحوه بازی کردن بدین صورت است که با شروع بازی، باید انگشت خود را در پایین صفحه‌نمایش فشار دهید تا موتورسیکلت شما آماده حرکت کردن شود. همانند اکثر بازی‌های آرکید ریسینگ و موتورسواری، نحوه گاز دادن شما قبل از شروع مسابقه، مورد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر پدال گاز را در محدوده سبز رنگ قرار دهید، شتاب شما در شروع مسابقه بیشتر است و می‌توانید از همان ابتدا از رقبا پیشی بگیرید یا از آن‌ها عقب نمانید. این در حالی است که شروع بد می‌تواند به ضرر شما تمام شود.

به‌عبارتی هوش مصنوعی هدایت موتورسیکلت شما را برعهده دارد و بازیکن، تنها به‌واسطه گاز دادن یا گاز ندادن، می‌تواند عملکرد خود را در طول مسابقه تغییر دهد. زمانی‌که به پیچ‌‌های مسیر مسابقه می‌رسید، یک نوار آبی‌رنگ شروع به پر شدن می‌کند. اگر این نوار به رنگ زرد و قرمز تبدیل شود، بدین معنی است که سر پیچ‌های بازی عملکرد خوبی نداشته‌اید. این در حالی است که تنها با برداشتن انگشت از روی پدال گاز (در محدوده آبی) و فشردن مجدد آن سبب می‌شود تا موتورسوار در پیچ‌های بازی عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. همچنین این سیستم برای پرش‌ از روی تپه‌ها و پل‌ها هم اعمال شده است. درواقع چالش اصلی Dirt Bike Unchained، نحوه شتاب دادن به‌واسطه‌ی سکوهای پرش و پیچ‌های مسیر مسابقه است. اگر نتوانید در زمان‌بندی درستی پدال گاز را مجددا فشار دهید، نمی‌توانید برنده باشید. بازیکن در Dirt Bike Unchained تنها یک هدف دارد و آن هم کسب اعتبار است. برای کسب اعتبار باید با سایر بازیکن‌های جهان Dirt Bike Unchained رقابت کنید. البته این رقابت بدین معنی نیست که به‌صورت آنلاین و در یک سیستم Matchmaking با‌آن‌ها رقابت می‌کنید. بلکه، با کلون آن‌ها مسابقه خواهید داد و باید عملکرد بهتری را از سایر بازیکنان به‌نمایش بگذارید و برنده شوید. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

البته به‌نظر می‌رسد که استودیو سازنده مسابقات رنکد را هم برای بازیکنان درنظر گرفته است که پس از رسیدن به اعتبار مشخصی می‌توانید به‌ آن دسترسی داشته باشید. این درحالی‌که چالش‌ها، محتوای دیگر بازی اندروید و آیفون Dirt Bike Unchained به‌حساب می‌آیند. بازیکنان در بخش چالش‌ها می‌توانند با موتورسواران تیم ردبول مسابقه دهند و عملکرد خود را بسنجند. همچنین بخش ارتقای موتورسیکلت و خرید موتورسیکلت های جدید هم باعث می‌شود تا عملکرد شما در بازی بیش‌ازپیش بهبود یابد. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی موتورسواری آرکید در فضای رالی می‌گردید، بازی آیفون و اندروید Dirt Bike Unchained می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین می‌توانید در زیر تریلر این بازی را هم در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Dirt Bike Unchained

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده