// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Blade XLord؛ شوالیه‌های البستر

Blade XLord یک بازی نقش آفرینی شرقی است که به‌واسطه‌ی داستان و جلوه‌های بصری خود سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی شرقی رفته‌ایم که تیم سازنده برای خلق آن از بازی‌هایی نظیر Final Fantasy Brave Exvius الهام گرفته است. بازی اندروید و آیفون Blade XLord، ساخته استودیو Applibot، یک بازی نقش‌آفرینی شرقی با طراحی‌های انیمه‌ای است که سعی دارد به‌واسطه‌ی داستان خود تجربه هیجان‌انگیزی را ارائه دهد. بازی آیفون و اندروید Blade XLord با یک میان‌پرده سینمایی زیبا شروع می‌شود، جایی‌که شوالیه‌های البستر در حال نبرد با زایلارگ، اژدهای پلید و شیطانی هستند. در این نبرد راید، قهرمان داستان، با قدرت مرموز خود زایلارگ را از بین می‌برد. باگذر زمان اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که راید به‌همراه تیم خود وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌شود تا انتقام دوست خود را از نیروهای تاریک بگیرد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
تیم سازنده برای راحت‌تر شدن نبردها برای کاربران تازه‌وارد، از یک سیستم خودکار برای مبارزات استفاده کرده است

پس از شروع بازی و تمام شدن میان‌پرده سینمایی اول Blade XLord، بازیکنان وارد بخش پیش درآمد می‌شوند. قسمت پیش درآمد بازی موبایل Blade XLord همانند یک بخش آموزشی عمل می‌کند و دارای سه مأموریت مختلف است. در هر مأموریت یکی از مکانیسم‌های گیم‌پلی را یاد می‌گیرید و به‌خوبی تمامی بخش‌ها به شما آموزش داده می‌شود. ساختار بازی بدین شکل است که برای پیش بردن داستان باید مراحل داستانی مختلفی را انجام دهید. هر مرحله شامل چندی مأموریت متفاوت می‌شود. مأموریت‌ها هم نبردهایی هستند که باید آن‌ها را کامل کنید. مکانیسم گیم‌پلی و مبارزات بدین شکل است که شما باید یک تیم چهارنفره از کاراکترهای مختلف را تشکیل دهید و وارد بازی شوید. بااین‌حال، تنها هدایت قهرمان داستان را برعهده خواهید گرفت و می‌توانید از مهارت‌های او استفاده کنید. دراین‌میان برای اینکه نقش سایر اعضا هم در تیم مشخص شود، در پایین صفحه‌نمایش کاراکترهای دیگر تیم را مشاهده می‌کنید که با پر شدن نوار انرژی استفاده از شخصیت‌ها، قادر به استفاده از مهارت ویژه آن‌ها هستید.

ازاین‌رو باید سایر اعضای تیم را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانند مهارت‌های کاربردی و متناسب با شیوه بازی کردن شما را ارائه دهند. برای مثال میریل، می‌تواند یک شیلد قدرتمند را دور شما قرار دهد. در ادامه تعدادی از ضربات دشمنان و باس‌ها، هیچ آسیبی را به راید وارد نمی‌کند. با انجام مأموریت‌های اصلی و کسب آیتم‌های مورد نظر، می‌توانید کاراکترهای تیم خود را هم ارتقا دهید تا قدرت بیشتری در نبردها کسب کنند. تیم سازنده از یک سیستم راهنمای برای انتخاب وسایل جنگی جدید و قدرتمند در بخش چیدمان اعضای تیم استفاده کرده است. ازاین‌رو تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید بهترین تجهیزات را برای کاراکترها و قوی‌ترین شخصیت‌ها را در تیم خود قرار دهید. همچنین یک حالت خودکار هم برای مبارزات درنظر گرفته شده است که در جریان آن هوش مصنوعی هدایت قهرمان داستان را برعهده می‌گیرد و از مهارت‌ها استفاده می‌کند. درکنار مأموریت‌های اصلی، تعدادی مأموریت فرعی هم برای هر مرحله از بازی اندروید و آیفون Blade XLord درنظر گرفته شده است. انجام این مراحل می‌تواند کمک بزرگی به ارتقای سطح شما و کسب آیتم‌های مختلف جهت ارتقای هم‌تیمی‌ها باشد. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

جدا از گیم‌پلی، طراحی و گرافیک بازی آیفون و اندروید Blade XLord هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد. تیم سازنده از میان‌پرده‌های سینمایی برای نقاط مختلف داستان استفاده کرده است و سایر میان‌پرده‌های بازی هم حال و هوای انیمه‌ای دارند. همچنین بخش تنظیمات گرافیکی هم درنظر گرفته شده است تا کاربر مطابق با سخت‌افزار گوشی موبایل یا تبلت خود، از گرافیک و جلوه‌های بصری Blade XLord لذت ببرد. درکنار بخش داستانی، بد نیست به حالت‌های مختلف و رویدادهای بازی موبایل Blade XLord هم اشاره‌ای داشته باشیم که به گسترش تجربه‌ی شما از Blade XLord کمک می‌کند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی با جلوه‌های بصری بالا و لحظات سرگرم کننده‌ای می‌گردید که داستان خوبی هم داشته باشد، Blade XLord گزینه‌ی مناسبی برای شما است. در زیر هم تریلر بازی Blade XLord در زومجی قرار داده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Earth Wars : Retake Earth

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده