// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Door Kickers: Action Squad؛ گارد ویژه

در بازی Door Kickers: Action Squad با نیروژهای ویژه ارتش به مبارزه علیه خلافکاران بپردازید و برای جلوگیری از شیوع بیماری زامبی‌ها را نابود کنید. با معرفی این بازی جذاب همراه زومجی باشید.

بعضی از استودیوهایی که برای موبایل بازی می‌سازند بیشتر از اینکه روی محتوای آن کار کنند می‌خواهند با برخی المان‌ها تکراری مخاطب را جذب خود کنند. این روش، معمولا بازی‌ها را آنچنان موفق نمی‌کند و پس از مدتی نام بازی کاملا فراموش می‌‍شود. البته برخی تیم‌ها با طراحی یک بازی بسیار جالب و متنوع مخاطب‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند. بازی‌های اکشن موبایلی زیادی برای این پلتفرم منتشر شده‌اند و بعضی از استودیوهای کوچک با تغییر برخی المان‌ها و نام‌‌ها، بازی جدید را عرضه می‌کنند که فرقی با بازی‌ها دیگر این ژانر نمی‌کند و به یک اثر تکرای و کلیشه‌ای تبدیل می‌شود. در این مقاله به معرفی بازی Door Kickers: Action Squad می‌پردازیم که با طراحی یک اکشن سخت و با مادهای متنوع، می‌تواند حسابی گیمر را سرگرم خود کند. با معرفی کامل بازی همراه ما باشید.

Door Kickers: Action Squad

در بازی اندروید و آیفون Door Kickers: Action Squad شما در نقش یک گروه قرار می‌گیرید و باید به مقر خلافکاران نفوذ کرده و آن‌ها را نابود کنید، البته هرگز به همین سادگی نیست! بازی به طورکلی شامل سه ماد کلاسیک، زامبی و حالت اتفاقی است که هر کدام چالش‌های مخصوص به خود را دارند. موردی که در همه‌ی این مادها به‌نوعی مشترک است. اینکه باید در طول هر مرحله تعدادی گروگان را آزاد کنید. هر یک از مادهای اشاره شده شامل چند بخش است و هرکدام از آن‌ها نیز شامل چند مرحله می‌شوند که رفته‌ رفته سخت‌تر می‌شوند؛ البته به غیر از حالت اتفاقی که به‌صورت خودکار مراحلی را در اختیار مخاطب می‌گذارد. در حالت زامبی همان خلافکاران همیشگی وجود دارند ولی درکنار این موارد در حین مرحله زامبی‌های از یک سیاه چاله مانند به سمت شما حمله می‌کنند و چاره‌ای جزء کشتن آن‌ها ندارید. در شروع هر مرحله باید کاراکتر خود و تجهیزاتی را که بسته به کاراکتر متفاوت است انتخاب کنید. البته نمی‌توانید در همان اول هر اسلحه را انتخاب کنید و باید با جمع آوری امتیاز آن‌ها را بازی کنید. به‌طور کلی بازی از نظر محتوایی بسیار خوب و باوجود سخت بودن هر مرحله می‌تواند چالش‌های زیادی برای شما داشته باشد.

مثلا یکی از شخصیت‌های در می‌شکند و دیگری آن را بدون ایجاد صدا باز می‌کند. برای اینکار باید کنار در قرار گرفته و دکمه مربوط را زده تا در باز شود.

گیم‌پلی بازی روان و ساده است و پس از مدت کوتاهی آن را کاملا یاد می‌گیرید. شما در هر دست بازی بسته به تجهیزاتی که انتخاب می‌کنید، المان‌های مختلفی را در صحنه می‌بینید. این المان‌ها شامل عوض کردن اسلحه، پرتاب نارنجک یا امثال آن، نوع هدف گیری و ضربات دست می‌شوند. در بیشتر مرحله‌های بازی قسمتی وجود دارد که باید دری را باز کنید که بسته به کاراکتر روش متفاوتی وجود دارد؛ مثلا یکی از شخصیت‌ها در می‌شکند و دیگری آن را بدون ایجاد صدا باز می‌کند. برای اینکار باید کنار در قرار گرفته و دکمه مربوط را زده تا در باز شود. زمانی‌که می‌خواهید گروگانی را آزاد کنید نیز به همین صورت باید انجام دهید. نکته بسیار مهمی باید بدانید درکنار گروگان‌ها دشمنانی وجود دارند که باید اول آن‌ها را نابود کنید ولی نکته اصلی اینجا است که تیرها نباید به گروگان‌ها برخورد کند. ولی یکی از مشکلاتی که در طول بازی به آن‌ مواجه می‌شوید کنترل بد آن در نسخه اندروید است و گاهی واقعا آزار دهنده می‌شود.

Door Kickers: Action Squad

گرافیک کار شده در بازی به‌صورت پیکسلی و یادآور بازی‌های قدیمی است و نوعی می‌تواند برای گیمرهای کهنه‌کار حس خوبی داشته باشد. البته Door Kickers: Action Squad تنها بازی‌ای نیست که از این نوع گرافیک استفاده می‌کند ولی به‌طور کلی این نوع گرافیک جذابیت خاص خود را دارد. موسیقی بازی نیز در نوع خود جالب طراحی شده است و با جو بازی هماهنگ است. استودیوی KillHouse Games که در کارنامه خود نسخه اول همین بازی یعنی Door Kickers را دارد، با ساخت قسمت دوم بازی که از همه نظر متفاوت‌تر است توانسته مخاطب‌های زیادی را جذب خود کند. نکته جالب اینکه، این بازی در ابتدا برای پی سی و کنسول‌ها منتشر شده بود و بعد از مدتی تقریبا طولانی برای دستگاه‌های موبایل نیز منتشر شد. در آخرین اخبار نیز قرار است نسخه دوم بازی با نام Door Kickers 2 نیز به‌زودی منتشر شود. در آخر اگر به بازی‌های اکشن دوبعدی علاقه دارید و می‌خواهید کمی چالش‌های متفاوت را طی کنید این بازی می‌تواند برای شما مناسب باشد.

بازی بازی موبایل Door Kickers: Action Squad برای اندروید و آیفون عرضه شده است و مثل همیشه می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دریافت و بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Door Kickers: Action Squad

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده