// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Disney Sorcerer's Arena؛ اتحاد دوست داشتنی

در بازی Disney Sorcerer's Arena شما می‌توانید با قهرمانان دوست‌داشتنی دنیای دیزنی به مبارزه با دیگر گروه‌ها بروید. با معرفی این بازی جذاب و جالب همراه زومجی باشید.

از اقدامات جالبی که استودیوهای بازی‌سازی برای ساخت یک بازی جدید انجام می‌دهند استفاده از کاراکتر‌های محبوب فیلم‌ها، انیمیشن و حتی کتاب و کمیک ها هستند. شاید یکی از این دلایل این باشد که می‌توانند محبوبیت یک کاراکتر باعث جذب مخاطب برای آثار خود شود. به‌عنوان مثال بازی موبایل Injustice: Gods Among Us با استفاده از کاراکترهای دنیای دی‌سی(DC) مانند بتمن، جوکر، سوپرمن و بسیار دیگر در بین گیمرها محبوب شد. این نوع بازی‌ها، شرکت‌هایی که این کاراکترها را در اختیار دارند مجاب به در اختیار گذاشتن کاراکترهای خود برای ساخت بازی‌های ویدیویی کرد که هم فعالیت‌های خود گسترش دهند و هم شخصیت‌هایی که کم‌کم رو به فراموشی بودند را دوباره به سر زبان‌‌ها بیاورند. بازی موبایل Disney Sorcerer's Arena یکی از بازی‌هایی است که با استفاده از شخصیت محبوب دنیای دیزنی گیمر‌ها به رقابت با یکدیگر دعوت کرد. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

Disney Sorcerer’s Arena

از علاءالدین گرفته تا کلانتر وودی و دیگر شخصیت‌های دوست داشتنی این شرکت محبوب در بازی قرار گرفته‌اند

در بازی اندروید و آیفون Disney Sorcerer's Arena شما می‌توانید با تشکیل اتحاد با کاراکترهای دنیای دیزنی به مبارزه علیه دیگر دشمنان بروید و همینطور بعد از مدتی که بازی را یاد گرفتید می‌توانید به رقابت با بازیکن‌های واقعی به‌صورت آنلاین بروید. در ابتدا بازی شیوه ترکیب تیم‌ها و مبارزه و همینطور استفاده از قدرت‌ها را به شما آموزش می‌دهد. این مراحل آموزشی کمی طولانی و اجباری هستند و چاره‌ای جز ادامه دادن به آن را نخواهید داشت. مانند اکثر بازی‌های هم‌سبک در ابتدای هم کاراکترها باز نیستند و باید کسب امتیاز و مهارت و همینطور سکه بتوانید کاراکترها را که اصلا تعداد کمی ندارند باز کنید. همان‌طور که اشاره شد بازی شخصیت‌های دنیای دیزنی استفاده می‌کند و از علاءالدین گرفته تا کلانتر وودی و دیگر شخصیت‌های دوست داشتنی این شرکت محبوب در بازی قرار گرفته‌اند. یکی از نکات خوب بازی محیط‌های متنوع در هر مسابقه است و این مورد می‌تواند از یکنواخت شدن بازی جلوگیری کند. بازی دارای حالت‌های مختلفی است و می‌توانید درکنار دیگر بخش‌ها از آن ‌ها استفاده کنید.

در حین مسابقه پس از ضربات زیادی که وارد می‌کنید یک ویژگی جدید باز می‌شود و با انتخاب این ویژگی می‌توانید ضربه سنگینی را وارد کنید

گیم‌پلی بازی به سبک اکشن نوبتی است یعنی باید در هر نوبت با استفاده از ویژگی کاراکتر خود یکی از قدرت‌های خود را استفاده کنید. در حین مسابقه و در هر نوبت خود بازی از بین کاراکتر شما یکی را انتخاب می‌کند و در نوبت بعدی دیگر را و شما باید در مسابقه‌ها استراتژی خوبی داشته باشید. هر یک از کاراکترهای بازی ویژگی منحصربفردی دارند و باید از این ویژگی‌ها به درستی استفاده کنید. به‌عنوان مثال یکی از کاراکترها علاوه‌بر مبارزه تن‌به‌تن توانایی بهبود سلامتی خود و دیگر کاراکترها به‌صورت همزمان را دارد. مورد دیگر، در حین مسابقه پس از ضربات زیادی که وارد می‌کنید یک ویژگی جدید باز می‌شود و با انتخاب این ویژگی می‌توانید ضربه سنگینی را وارد کنید که در بازی بسیار به کمک شما می‌آید. یکی از کارهای مهم در بازی ارتقا کاراترهای بازی است که در مسابقه‌های کمک خیلی زیادی به شما می‌کند. همینطور شما می‌توانید کاراکترهای خود را شخصی ساز کنید که باتوجه‌به تعداد بالای آن‌ها بازی اصلا یکنواخت نمی‌شود.

Disney Sorcerer’s Arena

تیم سازنده از نظر گرافیک خوب عمل کرده است و محیط‌های بازی و طراحی رابطه کاربری را برای مخاطب جذاب طراحی کرده‌اند. طراحی مدل‌های کاراکترها باتوجه‌به اینکه شرکت دیزنی در ساخت بازی دخیل بوده بسیار خوب و شبیه به مدل‌های اصلی کار شده است. بخش صداگذاری بازی نیز نسبتا جالب کار شده است و در مبارزه‌ها و محیط‌های بازی نیز هیجانی جالبی دارد ولی اگر برای کاراکترهای بازی نیز صدا گذاری خوبی کار می‌کردند بازی جذابیت خیلی بیشتری پیدا می‌کرد. بازی Disney Sorcerer’s Arena ساخته استودیوی باسابقه‌ی glu که بازی محبوب زیادی در کارنامه خود دارد با ساخت این بازی که خود شرکت دیزنی با آن‌ها همکاری کرده است توانسته بازی‌ای جالبی با استفاده از کاراکترهای بسیار محبوب این شرکت را بسازد. اگر به بازی‌‌های اکشن و استراتژی علاقه دارید می‌توانید از این بازی به‌عنوان یکی از گزینه‌ها برای سرگرم شدن خود استفاده کنید. بازی‌ای که علاوه‌بر کاراکترهای مختلف دارای حالت‌ها و محیط‌های متنوع است که می‌تواند برای شما جالب باشد.

به هر صورت بازی Disney Sorcerer’s Arena هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Disney Sorcerer’s Arena

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت روز گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده