// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Witcheye؛ جادوگر تک چشم

بازی Witcheye شما را در نقش یک جادوگر برای انتقام از جادوگر دیگری وارد یک ماجراجویی جذاب می‌کند. با معرفی این بازی در ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

در بیشتر بازی‌های ماجراجویی دنیای بسیار بزرگ و پر از آیتم‌ها و کاراکترهای مختلف وجود دارند که مدت زمان زیادی گیمر را سرگرم خود می‌کند. برای بازی‌های که به شکل سه‌بعدی ساخته می‌شود شاید هر گیمری نتواند با دقت تمام محیط بازی را جست‌وجو کند. به‌عنوان یک مثال بسیار جذاب می‌توان به بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد که با دنیای بسیار بزرگ و جذابی که دارد نظر گیمر‌های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اما در بازی‌های دوبعدی فضای بازی به‌طور کامل در مقابل چشم‌های گیمرها هستند. در این حال استودیوی‌های بازی‌سازی تمام تلاش خود را برای خلق یک بازی ماجراجویی جذاب و پر از المان‌های متنوع می‌کنند. یکی از این بازی‌های جذاب دو بعدی که توانست جایزه‌های بسیار را دریافت کند، Celeste ساخته استودیوی Matt Makes Games است. این استودیوی با ساخت یک بازی پر از جزئیات، داستان و گیم‌پلی متنوع هر گیمری را عاشق خود می‌کند. در این مقاله از معرفی بازی‌های موبایل به سراغ Witcheye، یکی دیگر از بازی ماجراجویی جالب می‌رویم. با معرفی کامل این بازی همراه زومجی باشید.

Witcheye

در بازی شما تبدیل به یک چشم می‌شوید ولی باتوجه‌به کوچک بودن آن در بازی کار بسیار سختی دارید

در بازی اندروید و آیفون Witcheye شما نقش چشم یک جادوگر هستید. در ابتدای بازی طی روایتی نشان می‌دهد که جادوگری دیگر می‌خواهد به شما آسیب بزند. او به یک شوالیه دستور می‌دهد که مواد جادویی شما را به سرقت ببرد. بعد از اینکه شما متوجه این قضیه می‌شوید به یک ماجراجویی می‌روید تا بتوانید از این اقدام جادوگر انتقام بگیرید. در بازی شما تبدیل به یک چشم می‌شوید ولی باتوجه‌به کوچک بودن آن در بازی کار بسیار سختی دارید. در طی مسیر دشمنان متفاوتی وجود دارند که برای نابودی هر کدام باید کار متفاوتی را انجام دهید و همین موضوع باعث سخت‌تر شدن بازی می‌شود. بازی دارای نقشه‌ای است که به چند قسمت تقسیم شده است و هر یک از آن دارای بخش‌های مختلفی که باید آن‌ها را به اتمام برسانید. در بعضی از قسمت‌ها برای عبور با تمام دشمنان را نابود و کلید را پیدا کنید ولی در بعضی قسمت الزامی برای نابودی همه دشمنان نیست و می‌توانید آن بخش را تمام کنید. در پایان برخی از بخش‌ها باس‌هایی وجود دارد که هر کدام نقطه ضعفی دارند که کار را کمی سخت می‌کند.

بازی داری سه حالت دیگر به نام BoosRush ،MiniBoosRush و SpeedRun است که هرکدام چالش‌های خاص خود را دارند

گیم‌پلی بازی به این صورت است که در آن کنترل یک چشم را بر عهده دارید و با کشیدن روی صفحه به هر جهت آن را به حر کت در می‌آورید. شاید اوایل بازی کمی کنترل آن سخت باشد ولی بعد از مدتی برای شما جالب و گاهی چالش برانگیز می‌شود. به‌طوری‌که برای نابودی دشمنان باید جهت خاص و در موقعیت انجام شود. به‌عنوان مثال در بازی دشمنانی وجود دارند که به سمت بالا جهش پیدا می‌کنند و شما باید در موقعیت مناسب ضربه‌ای به پشت آن‌ها زده و آن‌ها را نابود کنید. در بازی می‌توانید بعد از نابودی دشمنان الماس‌های آن‌ها را بگیرید، البته باید سرعت عمل خوبی داشته باشید، در غیر این صورت آن‌ها را از دست می‌دهید. بازی داری سه حالت دیگر به نام‌های BoosRush ،MiniBoosRush و SpeedRun است که هرکدام چالش‌های خاص خود را دارند. البته این مادها در در ابتدای بازی باز نیستند و باید بعد از اتمام بخش‌های بازی آن‌ها را باز کنید. به‌طور کلی گیم‌پلی بازی نسبت به بازی‌های مشابه کمی متفاوت‌تر است و می‌تواند شما را سرگرم خود کند. 

Witcheye

بازی Witcheye مانند آثار مشابه خودش گرافیک پیکسلی دارد و حس جالبی را به گیمر می‌دهد. محیط‌های متنوع و افکت‌های جالب در بازی چشم‌های گیمر را خسته نمی‌کند. از طرفی موسیقی بازی خیلی به حال‌و‌هوای بازی نزدیک است و در حین بازی کردن هیجان خوبی را به گیمر منتقل می‌کند. ساخته جدید استودیوی DevolverDigital که بازی‌های خوش‌ساخت دیگری مانند Hotline Miami و Umiro دارد با ساخت بازی Witcheye بار دیگر ثابت کرد که هنوز می‌تواند بازی‌های ماجراجویی جذاب دیگری را بسازد؛ بازی‌ای که پر شده از دشمنان، آیتم‌ها و محیط‌های متنوع که مخاطب را جذب خود می‌کند. اگر شما به بازی‌های مستقل ماجراجویی با سبک اکشن و گیم‌پلی متفاوت علاقه دارید این بازی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. البته اگر بتوانید با کنترل کاراکتر بازی کنار بیایید که همان‌طور که اشاره شد بعد یادگیری کنترل آن بسیار برای شما جذاب می‌شود.

درهرصورت بازی Witcheye هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار برای اندروید و iOS منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و بازی کنید.

دانلود بازی Witcheye
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده