// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته اول فروردین 1399 برای اندروید

در هفته اول فروردین ماه ۱۳۹۹، به شاهزاده سلنا کمک کنید تا سرزمین خود را کنترل کند، دستیار ماری کوری شوید و در نقش شخصیت‌های مجموعه مردان سیاه‌پوش قرار گیرید.

با پایان هفته اول فروردین ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید جنگ و جادو را معرفی کردیم که در جریان آن بازیکنان باید به شاهزاده‌ای به‌نام سلنا کمک کنند تا با ارتش شیطانی کارتوس مقابله کرده و از سویی دیگر سرزمین خود را هم اداره کند. همچنین بازی آیفون Angry Birds Casual را داشتیم که باری دیگر بازیکنان را در نقش پرندگان خشمگین قرار می‌دهد تا دوستان خود را از قفس آزاد کنند. در انتها هم بازی ریسینگ RaceCraft - Build and Race را معرفی کردیم که در جریان آن بازیکنان می‌توانند مسیر مسابقه را بسازند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

جنگ و جادو

جنگ و جادو

اولین بازی هفته را به یک اثر استراتژی و شهرسازی به‌نام جنگ و جادو (War and Magic) اختصاص داده‌ایم. این بازی بومی‌سازی شده با الهام از مجموعه معروف Heroes of Might and Magic بازیکنان را در دنیای سرزمینی قرار می‌دهد که باید به شاهزاده‌ای به‌نام سلنا کمک کنند تا در غیاب پادشاه و در عین مقابله با ارتش شیطانی کارتوس، سرزمین خود را اداره کنند. در این بازی همانند دیگر آثار استراتژی، بازیکنان باید ساختمان‌های مختلفی برای پیشرفت خود در روند گیم‌پلی بسازند. از مواردی نظیر سربازخانه یا زمین‌های کشاورزی که منابع اولیه امپراطوری را فراهم می‌آورند گرفته تا ساختمان‌های آهنگری و آکادمی تنها بخشی از ساخت‌وسازهای پرشمار بازی هستند. به‌عنوان مثال شما در ساختمان آکادمی می‌توانید هفت بخش مجزا را که هرکدام درخت مهارت مخصوص به‌خود را دارند، توسعه دهید و روند بازی را به‌نفع خود پیش ببرید.

گیم‌پلی بازی به دو بخش PvE و PvP تقسیم می‌شود؛ به‌صورتی‌که قسمت PvE بخش داستانی بازی را در خود جای داده است و در آن وظیفه دارید تا جلوی سربازهای کارتوس را بگیرید و با ساخت زمین‌های کشاورزی، قلعه و معدن، سرزمین خود را گسترش دهید. همچنین بازیکنان در بخش PvP قادر هستند تا حالت آنلاین بازی جنگ و جادو را هم تجربه کنند. در این بخش می‌توانید با تشکیل اتحاد با دیگر بازیکنان حملات خود را به‌صورت‌ گروهی به دیگر قلمروها انجام دهید و مهمات مختلف را به‌دست آورید. سیستم مبارزات بازی به‌صورت نوبتی و تاکتیکی است و باید برای تمامی حرکات خود برنامه‌ریزی داشته باشید. با پیشرفت در بازی می‌توانید قهرمانان قدرتمندتری را در اختیار بگیرید و با ارتقای مهارت‌ها و تجهیزات آن‌ها، در طول مبارزات ورق را به‌سمت خود بازگردانید. درمجموع اگر به آثار استراتژی علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی بومی‌سازی شده جنگ و جادو را از دست ندهید.

دانلود بازی جنگ و جادو

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

Angry Birds Casual

Angry Birds Casual

بازی بعدی جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب پرندگان خشمگین (Angry Birds) است که استودیو Rovio آن را با نام Angry Birds Casual برای سیستم‌عامل iOS منتشر کرده است. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند تا پرندگان دیگر را درون قفس گیر افتاده‌اند،‌ آزاد کنند. بازی مراحل بسیاری را در خود جای داده است و در هر مرحله بازیکنان باید حداکثر در ۱۵ حرکت، به هدف خود برسند. Angry Birds Casual از لحاظ بصری تجربه خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین صداگذاری و موسیقی بازی هم بسیار گوش‌نواز است و صدای پرندگان و شکستن ساختمان‌ها به هیجان بازی اضافه می‌کنند. با اتمام مراحل شما سکه‌هایی به‌دست می‌آورید که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها برای اتمام مراحل تعداد حرکات مجاز خود را افزایش دهید. البته که شما می‌توانید با استفاده از پول واقعی هم این حرکات را خریداری کنید تا بتوانید بازی را ساده‌تر پیش ببرید. درمجموع اگر به بازی‌های کژوال و ساده علاقه‌مند هستید، بازی Angry Birds Casual می‌تواند به انتخاب مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت‌تان تبدیل شود.

دانلود بازی Angry Birds Casual

Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie

Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie

اگر نام استودیو Human Heroes Ltd را شنیده باشید، حتما با بازی‌های آموزشی این استودیو آشنایی دارید. در بازی Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie شما با فیزیک‌دان مشهور قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی، ماری کوری، همراه می‌شوید و با جدول تناوبی، عناصر و اتم‌ها آشنا می‌‌شوید. محیط بازی در آزمایشگاه ماری کوری جریان دارید و شما باید در جریان آن با شلیک نوترون‌ها به‌سمت هسته اتم و شکافت آن‌ها، عناصر جدیدی را کشف کنید. به‌عنوان مثال در یک بخش از بازی شما وارد محیط اتم می‌شوید. در هسته این اتم فقط پروتون وجود دارد و شما باید نوترون‌‌ها را به درون آن هدایت کرده و این کار را به‌نحوی انجام دهید که اتم پایدار شود. با سه شلیک اشتباه نوترون‌ها و برخورد آن‌ها با الکترون‌ها بازنده خواهید شد و باید مرحله را از نو آغاز کنید. گیم‌پلی بازی در ابتدا ساده به‌نظر می‌رسد، اما با پیش‌روی در مراحل و بالاتر رفتن تعداد عدد اتمی، بازی بیشتر از قبل شما را به‌چالش می‌کشد. پس اگر می‌خواهید کمی راجع به علم شیمی دانش خود را افزایش دهید، بازی Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie را از دست ندهید.

دانلود بازی Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie

Men In Black: Galaxy Defenders

Men In Black: Galaxy Defenders

بازی Men In Black: Galaxy Defenders با الهام از مجموعه محبوب مردان سیاه‌پوش، شما در نقش این قهرمانان بین‌کهکشانی قرار می‌دهد و لحظات مفرحی را برای‌تان رقم می‌زند. این بازی توسط خود استودیو Sony Pictures Television توسعه داده شده است و گیم‌پلی‌ای هیجان‌انگیز و اکشن را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما در هر قسمت آن باید دشمنان را هدف بگیرید و با اسلحه‌هایی همانند فیلم اصلی، آن‌ها را نابود کنید. حتی شما سلاح پاک کردن حافظه را در اختیار دارید که خود باعث شده است تا بازی Men In Black: Galaxy Defenders دارای ویژگی‌های سرگرم‌کننده و جالبی برای مخاطبان باشد. سازندگان در بازی بخش شخصی‌سازی را هم قرار داده‌اند که به‌واسطه آن می‌توانید علاوه‌بر اسلحه‌ها، خود کاراکترها را هم شخصی‌سازی کنید. طراحی محیط‌های بازی از جزئیات مناسبی برخوردار است و درکنار موسیقی و صداگذاری‌های مختلف، تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. پس اگر از علاقه‌مندان مجموعه مردان سیاه‌پوش هستید، بازی Men In Black: Galaxy Defenders را از دست ندهید.

دانلود بازی Men In Black: Galaxy Defenders

RaceCraft - Build & Race

RaceCraft - Build & Race

آخرین بازی هفته یک اثر ریسینگ و ماجراجویی از استودیو Budge است که RaceCraft - Build and Race نام دارد و در جریان آن بازیکنان می‌توانند مسیر مسابقه را بسازند و با خودروهای رباتی خود رکورد بزنند. در این بازی درواقع شما در نقش شرکت‌کننده‌هایی قرار می‌گیرید که باید با ماشین کنترلی‌های خود در رقابتی نفس‌گیر شرکت کنند. رقابت‌های بازی در دو حالت رکورد‌زنی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود. به‌نحوی‌که در حالت رکوردزنی هدف اتمام مسیر در حداقل زمان ممکن و در حالت مسابقه‌ای، برتری به دیگر شرکت‌کنندگان است. خلاقیت اصلی بازی به قسمت ساخت مسیرهای مسابقه مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد پیست‌های گوناگونی را برای خود و دیگران ایجاد کنید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که پس از قرار گرفتن ماشین شما در مسیر، دکمه سبزرنگی به‌شما نشان داده می‌شود که باید به‌صورت مداوم روی آن ضربه بزنید. با رسیدن به سقف سرعت، گزینه جدیدی نیز فعال می‌گردد که برای لحظاتی می‌توانید با سرعت بسیار بالا حرکت کنید و مسیرهای خاص را پشت سربگذرانید. سازندگان در بازی بخش گزارش‌گری هم قرار داده‌اند که باعث هیجان‌انگیزتر شدن مسابقه‌ها شده است و می‌توان آن را یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این بازی کم‌حجم قلمداد کرد. بازی RaceCraft - Build and Race را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌ اپ‌استور و پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی RaceCraft - Build and Race

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده