// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های اسفند 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در آخرین ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه بازی‌های متنوعی نظیر بازی اندروید و آیفون Dragon Raja‏‏ و بازی معمایی Escape Machine City: Airborne‏‏ بودیم. با زومجی همراه باشید.

خوب سال ۹۸ هم به پایان رسید و در میان بازی‌های رایگان اسفند ماه، شاهد عرضه آثار نقش‌آفرینی مختلفی بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به بازی اندروید و آیفون Dragon Raja‏ اشاره کرد که در آن بازیکنان باید در نقش انسان‌های جهش‌یافته‌ای قرار گیرند که باید به جنگ Dragon Lord بروند. علاوه‌بر آن بازی‌های مختلف آموزشی همانند Human Heroes Atom Blast ‏ و The Cat in the Hat Invents از دیگر بازی‌های رایگانی بودند که در این ماه برای کاربران پلتفرم موبایل منتشر شدند.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید اسفند ماه همراه زومجی باشید.

Bio Inc. Nemesis - Plague Doctors‏

Bio Inc. Nemesis - Plague Doctors‏

  • سبک: شبیه‌سازی، استراتژی
  • استودیو سازنده: DryGin Studios‏‏

بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doctors‏ یک اثر استراتژی همزمان از استودیو DryGin است که در آن بازیکنان در نقش دکترهایی شیطانی قرار می‌گیرند که هدف‌شان آلوده کردن بیماران بخت‌برگشته است. بازی از ابتدا بیمارستانی را دراختیارتان قرار می‌دهد که در آن می‌توانید دکترها با تخصص‌های مختلف را استخدام کنید. دکترهای با حوزه کاری متفاوت که هرکدام تنها یک هدف در سر دارند؛ کشتن بیماران! درواقع شما باید روش زندگی مریض‌ها را دست‌خوش تغییر دهید و آن‌ها را به آلودگی‌ها و مریضی‌ها آسیب‌پذیر کنید. سعی کنید این کار را زودتر انجام دهید، چرا که دکترهای تیم مقابل در تلاش هستند برای مریض‌ها واکسن پیدا کرده و آن‌ها را درمان کنند. شما می‌توانید دکترهای خود را آموزش دهید، توانایی‌های آن‌ها را بهبود بخشید و از مرگ بیماران خود اطمینان حاصل کنید. اما همان‌طور که گفته شد تیم پزشکی رقیب بیکار نمی‌نشیند و با شما در حالت‌های Medical Arena و Contests بر سر جان بیماران رقابت می‌کنند. این بازی عجیب را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doctors‏

Brainito - Words vs Numbers‏

Brainito - Words vs Numbers‏

  • سبک: آرکید
  • سازنده: Juanma Altamirano‏‏

Brainito - Words vs Numbers‏ یک بازی تست هوش است که در آن می‌توانید مهارت‌های ذهنی خود را به‌چالش بکشید. شما می‌توانید این بازی را به‌همراه دوستان، خانوده و افراد دیگر تجربه کنید و فعالیت‌های گوناگون آن را انجام دهید. هدف شما در بازی تسلط روی کلمات و اعداد است و با انجام چالش‌های بازی می‌توانید از بین ۱۲۳ آواتارهای سرگرم‌کننده یکی را برای خود دریافت کنید. در بخش کلمات گیم‌پلی بازی بدین صورت است که می‌توانید با استفاده از حروف دردسترس، تا سه کلمه را کامل کنید و امتیاز مثبت بگیرید. همچنین در بخش اعداد هم با استفاده از چهار عمل اصلی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم سعی کنید به عدد هدف برسید. البته اگر موفق نشدید پاسخ صحیح را به‌دست آورید، نگران نباشید! چرا که رسیدن به پاسخی نزدیک به عدد اصلی هم می‌توانید برای شما امتیاز به ارمغان بیاورد. شما همچنین در این بازی قادر هستید خودتان بازی‌ها و معماها را بسازید و به‌وسیله آن‌ها اطرافیان‌تان را به‌چالش بکشید. این بازی برای رده سنی کودک و نوجوان مناسب است و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Brainito - Words vs Numbers‏

Dragon Raja‏

Dragon Raja‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: Archosaur Games‏‏

Dragon Raja‏ یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز از استودیو Archosaur Games است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. در داستان بازی The Dragon Lord توسط گونه‌ای از انسان‌های جهش‌یافته که دارای نیرو‌های فرابشری هستند، زندانی شده بود. حال او به زندگی بازگشته است و باری دیگر انسان‌ها دور هم گرد می‌آیند تا یک‌بار برای همیشه این موجود را از بین ببرند. سازندگان در ساخت بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده‌اند و اثری با جلوه‌های بصری چشم‌نواز و فوق‌العاده را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند. بازی دنیای وسیعی را در خود جای داده است. همچنین در سراسر جهان بازی Dragon Raja شما NPCهایی را مشاهده می‌کنید که هرکدام مأموریتی جدید را برای‌تان درنظر گرفته‌اند. دیالوگ‌های بازی براساس انتخاب شما پیش می‌روند و این شما هستید که می‌توانید روایت داستانی را انتخاب کنید. بخش شخصی‌سازی بازی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی مختلفی را برای کاراکتر اصلی انتخاب کنند و لباس‌های گوناگونی به او بپوشانند. در طول بازی چالش‌های متعددی وجود دارد که کار تیمی لازمه انجام آن‌ها است و سازندگان با قرار دادن سیستم چت صوتی و قابلیت ترجمه مکالمات روی این موضوع تمرکز ویژه‌ای قرار داده‌اند. اگر به‌بازی‌های نقش‌آفرینی و جهان‌باز علاقه‌مند هستید، شک نداشته باشید که Dragon Raja‏ می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Dragon Raja‏

Dungeon Quest Action RPG - Labyrinth Legend‏

Dungeon Quest Action RPG - Labyrinth Legend‏

  • سبک: اکشن، نقش‌آفرینی
  • سازنده: Sasuke Shimoyama‏

Labyrinth Legend یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با المان‌های هک‌اند‌اسلش است که در جریان آن بازیکنان باید درون سیاه‌چاله‌های مختلف به گشت‌وگذار بپردازند و پس از جمع‌آوری تجهیزات قدرتمند و متعدد با دشمنانی نیرومند مقابله کنند. دشمنانی که با پیش‌روی در بازی قوی‌تر می‌شوند و برای ازبین‌بردن آن‌ها باید سطح خود را بالا ببرید و سلاح‌های بهتری را جمع‌آوری کنید. در عمق این سیاه‌چاله‌ها باس‌فایت‌هایی چالش‌برانگیز انتظار شما را می‌کشند که بعید به‌نظر می‌رسد بتوانید آن‌ها را در دور اول شکست دهید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و در طول مراحل شاهد تولید تصادفی سیاه‌چاله‌ها هستید. شما همچنین می‌توانید توانایی‌ها و مهارت‌های جدیدی را برای شخصیت‌ خود آزاد کنید، سلاح‌ها را ارتقا دهید و لوازمی با تأثیرات ویژه بسازید که به‌عنوان پایگاه شما عمل کند. در طول بازی نمی‌توانید قلمرو خود را ترک کنید، چرا که آن‌جا توسط ملکه نفرین شده است. بازی برای علاقه‌مندان سبک‌های نقش‌آفرینی یک تجربه جذاب به‌شمار می‌رود و می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Dungeon Quest Action RPG - Labyrinth Legend‏

Escape Machine City: Airborne‏

Escape Machine City: Airborne‏

  • سبک: معمایی
  • استودیو سازنده: Snapbreak‏

Escape Machine City: Airborne‏ یک بازی معمایی و سرگرم‌کننده از استودیو Snapbreak است که در جریان آن باید پازل‌های مختلف را حل کنید. در داستان بازی دو روز از زمانی‌که شهر Air City در خاموشی کامل فرو رفته، گذشته است و حالا به‌نظر می‌رسد همه‌چیز به‌خودی خود در حال رخ دادن است. تمامی تلاش‌ها برای برقراری ارتباط شکست خورده است و تیم شما برای تحقیق راجع به این واقعه ارسال شده است. حالا این نوبت شما است که وارد عمل شوید و پرده از راز ماجرا بردارید. طراحی محیط به‌صورت سه‌بعدی است و بسیار زیبا و چشم‌نواز است. درکنار جلوه‌های بصری سازنده‌ها موسیقی پس‌زمینه منحصربه‌فردی را برای هرکدام از مراحل و محیط‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیرید تدارک دیده‌اند که باعث لذت‌بخش‌تر شدن تجربه بازی Escape Machine City: Airborne‏ شده است. شما می‌توانید هشت مرحله اول بازی را به‌صورت رایگان تجربه کرده و با پرداخت هزینه‌ای اندک به تمامی مراحل آن دسترسی پیدا کنید. اگر به‌ بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم بازی Escape Machine City: Airborne را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Escape Machine City: Airborne‏

Gestures - Tap them down‏

Gestures - Tap them down‏

  • سبک: آرکید
  • استودیو سازنده: Event Horizons‏‏

بازی بعدی هفته یک اثر آرکید از استودیو Event Horizons‏ است که در آن شما باید فقط روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید. این بازی Gestures - Tap them down‏ نام دارد و شما در آن باید عکس‌العمل سریعی داشته باشید و خانه‌ها را انتخاب کنید. سازندگان در بازی ۱۰۰ مرحله مختلف قرار داده‌اند و از این جهت محتوای زیادی را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در طول بازی ۴۸ پرک برای افزایش مهارت‌های ضربه‌زنی شما گنجانده شده است. همچنین درون بازی مرحله‌ای نامحدود وجود دارد که در آن باید تا جایی‌که می‌توانید ضربه بزنید و امتیاز خود را بالا ببرید. محیط بازی تم تیره دارد و طراحی بصری بازی در نوع خود رضایت‌بخش است. همچنین لازم‌ به‌ذکر است که این بازی به‌صورت رایگان روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون آن را تجربه کنند.

دانلود بازی Gestures - Tap them down‏

Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie‏

Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie‏

  • سبک: آموزشی
  • استودیو سازنده: Human Heroes Ltd‏‏

بازی Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie‏ یک اثر آموزشی برای بازیکنانی است که می‌خواهند علم شیمی خود را افزایش دهند. این بازی درواقع تلاش می‌کند دنیای اتم‌ها و جدول تناوبی را به کودکان بیاموزد و آن‌ها را با این دنیای بی‌حدوحصر آشنا کند. در طول بازی شما برنده جایزه نوبل ماری کوری را به‌عنوان راهنما دراختیار دارید و او شما را در طول مراحل بی‌شمار هدایت می‌کند و فکت‌های علمی جالبی را هم‌ به‌شما می‌آموزد. شما همچنین می‌توانید ماری کوری را در جریان تحقیقاتی که روی مواد رادیواکتیویته انجام داده است، همراهی کنید. بازی همچنین اطلاعات کاملی را درمورد عناصر جدول تناوبی شامل عدد اتمی، مشخصات شیمیایی و خانوده‌ای که به آن تعلق دارند، در اختیار شما قرار می‌دهد و در انتها شاهد هستید که ماری کوری از کاربرد این عناصر در دنیایی واقعی برای‌تان می‌گوید. بازی از گرافیک سه‌بعدی بهره می‌برد و طراحی بصری مراحل به‌زیبایی صورت گرفته است. جالب است بدانید که این بازی به‌صورت رایگان و بدون هیچ‌گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای منتشر شده است و کودکان به‌راحتی می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. بازی Human Heroes Atom Blast را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie‏

Knighthood

Knighthood

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: King‏

Knighthood یک بازی نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده از استودیو نام‌آشنای King سازنده سری محبوب کندی کراش است که به‌تازگی برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی شما یک Rage Knight هستید و وظیفه دارید تا مبارزه و فتح کنید. در یک دنیای فانتزی مملو از هیولاهای اسرارآمیز و دشمنان قدرتمند با دوستان و دشمنان خود به نبرد بپردازید و در Order of Rage به معروف‌ترین و ترسناک‌ترین شوالیه موجود تبدیل شوید. شوالیه‌های Rage درواقع از قدیم بین مردم قهرمان بودند که دنیا محافظت می‌کردند. حال گروه آن‌ها توسط نیروی تاریک Lord Karnon به‌تصرف درآمده و فاسد شده است. حال این وظیفه شما است که با نیروهای تاریکی مبارزه کنید و آبروی از دست رفته شوالیه‌ها را بازگردانید. از همان ابتدای بازی شما می‌توانید شوالیه خود را بسازید و سپس وارد دنیای حماسی و فانتزی آن شوید. شما می‌توانید در طول بازی آیتم‌های افسانه‌ای مختلفی را جمع‌آوری کنید و توسط آن‌ها شوالیه خود را شخصی‌سازی و قدرتمند کنید. همچنین قادر هستید برای قوی‌تر کردن توان مبارزه‌تان، قهرمانان باستانی را گرد هم آورید و از توان آن‌ها بهره بگیرید. طراحی شخصیت‌ها به‌صورت کارتونی است و از تنوع رنگ آن‌ها اصلا خسته نمی‌شوید. موسیقی و صداگذاری بازی هم از دیگر مواردی است که باعث شده تا Knighthood به اثری سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل تبدیل شود.

دانلود بازی Knighthood

LEGO® Legacy: Heroes Unboxed‏

LEGO® Legacy: Heroes Unboxed‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: Gameloft‏

استودیو گیم‌لافت باری دیگر بازگشته است تا با ارائه یک بازی از مجموعه لگو، طرفداران خود را برای ساعت‌ها سرگرم کند. در بازی نقش‌آفرینی LEGO® Legacy: Heroes Unboxed‏ شما در مبارزاتی نوبتی باید در رقابتی نفس‌گیر دشمنان خود را از پای دربیاورید. در این بازی شما می‌توانید تیم رویایی خود را از میان لگوهای محبوبی همانند Hot Dog Man، Captain Redbeard و Ninjago انتخاب کنید و مبارزه با تیم حریف بروید. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و می‌توانید از توانایی‌های منحصربه‌فرد هر قهرمان بهره ببرید. بازی در مکان‌های معروف دنیای لگوها همانند LEGO City ،LEGO Castle و LEGO Ninjago رخ می‌دهد و بازی حتی به‌شما این امکان را می‌دهد که محیط خود را بسازید و رازهای مختلفی را در آن‌ها بگنجانید. سازندگان همچنین بخش چندنفره‌ای در بازی قرار داده‌اند که در جریان آن می‌توانید با دیگر بازیکنان هم‌تیم شوید و در رویداد‌های مختلف شرکت کنید. درمجموع اگر از علاقه‌مندان مجموعه لگو و بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، بازی LEGO® Legacy: Heroes Unboxed می‌تواند تجرب‌ای مناسب برای‌تان باشد.

دانلود بازی LEGO® Legacy: Heroes Unboxed‏

Motorsport Manager Online

Motorsport Manager Online

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو سازنده: Playsport Games‏‏

بازی بعدی را به یک اثر ریسینگ اختصاص داده‌ایم که استودیو Playsport Games وظیفه انتشار آن را به‌عهده داشته است. در این بازی شما می‌توانید با استخدام راننده‌ها و طراحی قطعات خودرو تیم مسابقه‌ای خود را تشکیل دهید و در مسابقات آنلاین ده‌نفره در سراسر جهان به رقابت بپردازید. Motorsport Manager Online درواقع یک بازی مدیریت مسابقات موتوراسپورت است که سازندگان در جدیدترین نسخه آن، رانندگان برتر این رشته و معروف‌ترین برندها همانند پورشه، مرسدس و آئودی را قرار داده‌اند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و از کیفیت قابل قبولی برای یک بازی موبایل برخوردار است. همان‌طور که گفته شد، رقابت‌ها به‌صورت ده‌نفره برگزار می‌شود و شما باید تمامی تلاش خود را بکنید تا رتبه خود را در این رده‌بندی جهانی بالا ببرید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و سازندگان از سیستم کنترلی مرسوم برای بازی خود بهره گرفته‌اند. اگر می‌خواهید مسابقات فرمول ای را از نزدیک تجربه کنید، بازی Motorsport Manager Online بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Motorsport Manager Online

SAINT SEIYA SHINING SOLDIERS‏

SAINT SEIYA SHINING SOLDIERS‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: BANDAI NAMCO‏

SAINT SEIYA SHINING SOLDIERS‏ یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب از استودیو باندای نامکو است که بازیکنان را درنقش شخصیت‌های کمیک و انیمه Saint Seiya قرار می‌دهد. سیستم مبارزات بازی به‌صورت یک در مقابل یک است و هر شخصیت هم مهارت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای مبارزه دارد. شما می‌توانید با ساخت انرژی Cosmo و با آزادسازی Senenth Sense Arts در یک حمله عظیم، آسیب فراوانی را به دشمنان خود وارد کنید. طراحی شخصیت‌ها به‌صورت سه‌بعدی صورت گرفته است و تجربه لذت‌بخشی را روی گوشی‌های همراه به ارمغان می‌آورد. البته که با زدن دکمه Auto می‌توان مبارزات را در حالت خودکار قرار داد و از مشاهده صحنه‌های اکشن بازی لذت برد. شما می‌توانید با هرکدام از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه بپردازید و با کسب امتیاز بیشتر به بهترین تبدیل شوید. بازی نقش‌آفرینی SAINT SEIYA SHINING SOLDIERS‏ را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی SAINT SEIYA SHINING SOLDIERS‏

Scrabble® GO - New Word Game‏

Scrabble® GO - New Word Game‏

  • سبک: کلمه‌یابی
  • استودیو سازنده: Scopely‏

Scrabble GO یک بازی کلمه‌یابی و سرگرم‌کننده از استودیو Scopely است که بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن توانایی‌های زبان انگلیسی خود را به چالش بکشند. در این بازی شما جدولی پیش‌رو دارید که باید کلمه‌ها را در خانه‌های آن قرار دهید و با دوستان خود از تجربه آن لذت ببرید. سازندگان امکانات مختلفی همانند چت کردن در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان از بتوانند به‌راحتی بازی را به‌صورت آنلاین بازی کنند. شما می‌توانید کاشی‌های محیط بازی را شخصی‌سازی کرده و جلوه‌های بصری رنگارنگ و زیبایی را برای خود انتخاب کنید. بازی حالت‌های مختلفی در خود قرار داده است. به‌عنوان مثال در حالت Duels بازیکنان می‌توانند در پنج دور مسابقه سرعتی مهارت‌های حل جدول خود را درمقابل دیگر بازیکنان به‌چالش بکشند یا در حالت Word Drop جدولی را تجربه کنید که با پر کردن هرکدام از خانه‌هایش، حروف درون آن عوض می‌شوند و کلمات جدیدی در آن شکل می‌گیرند. بازی دارای یک لیدربرد جهانی است که هر هفته به‌روزرسانی می‌شود و بازیکنانی که در رتبه‌های برتر آن قرار گیرند، جوایز و امتیازات متعدد دریافت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید زبان انگلیسی و مهارت حل جدول خود را بیازمایید، به‌شما توصیه می‌کنیم بازی Scrabble® GO - New Word Game‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Scrabble® GO - New Word Game‏

The Cat in the Hat Invents: PreK STEM Robot Games‏

The Cat in the Hat Invents: PreK STEM Robot Games‏

  • سبک: آموزشی
  • استودیو سازنده: PBS KIDS‏‏

The Cat in the Hat Invents: PreK STEM Robot Games‏ یک بازی آموزشی براساس سری کتاب‌های آموزشی The Cat in the Hat است که استودیو PBS KIDS وظیفه انتشار آن را به‌عهده داشته است. این بازی تلاش می‌کند با استفاده از شیوه آموزشی STEM به کودکان علم مهندسی و ساخت ربات را بیاموزد. بازیکنان می‌توانند به کمک نیک، سالی و گربه کلاه‌پوش به گشت‌وگذار در جهان دانش بپردازند و بر چالش‌های مختلف مهندسی غلبه کنند. به‌عنوان مثال نیک یک ربات می‌سازند و کودک شما می‌تواند مطابق میل خود آن را شخصی‌سازی کند. کودکان می‌توانند برای پیش‌روی در مراحل بازی از استیکرها و الگوهای مختلف استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای ربات خود حالت‌های چهره شاد، خندان، غمگین و غیره را انتخاب کنند. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و می‌تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. همچنین صداگذاری‌ها و موسیقی بازی بسیار جذاب و گوش‌نواز است و درکنار موارد آموزشی ذکر شده، باعث شده این بازی به انتخابی مناسب برای آموزش علم مهندسی به کودکان باشد.

دانلود بازی The Cat in the Hat Invents: PreK STEM Robot Games‏

The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏

The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: Netmarble‏‏

بازی بعدی را هم به یک اثر نقش‌آفرینی براساس یکی دیگر از انیمه‌های محبوب ژاپنی اختصاص داده‌ایم. The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏ ساخته استودیو Netmarble یک بازی با سیستم مبارزات استراتژیک و نوبتی است که در آن بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت‌های انیمه The Seven Deadly Sins قرار گیرند با استفاده از مهارت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. برای مبارزات خود می‌توانید از کارت‌های‌تان استفاده کنید و با ادغام آن‌ها از حرکت Ultimate خود برای نابودی رقیبان بهره بگیرید. در حالت Death Match می‌توانید با دیگر دوستان خود هم‌تیم شوید و یک غول بزرگ را از بین ببرید. در بخش شخصی‌سازی هم می‌توانید لباس‌های متنوعی به شخصیت‌های اصلی بازی بپوشانید و ظاهر جدیدی برای آن‌ها انتخاب کنید. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و سه‌بعدی است و درکنار صداگذاری و موسیقی هیجان‌انگیز خود تجربه لذت‌بخشی را برای علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌آفرینی و مخصوصا علاقه‌مندان انیمه‌های ژاپنی رقم می‌زند. The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏ را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت و تجربه کنید.

دانلود بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏

Wild Frontier‏

Wild Frontier‏

  • سبک: استراتژی
  • استودیو سازنده: 37GAMES‏‏

آخرین بازی ماه را هم به یک اثر استراتژیک با حال‌وهوای وسترن اختصاص داده‌ایم که وظیفه توسعه آن به‌عهده استودیو 37Games بوده است. داستان بازی Wild Frontier‏ در اواخر قرن ۱۹ میلادی در امریکای غربی رخ می‌دهد. زمانه‌ای که در آن گلوله و خنجر حرف اول را می‌زند و شما در آن در نقش شهردار شهری تازه‌تأسیس قرار می‌گیرید و باید تلاش کنید در غرب وحشی نجات پیدا کنید. گیم‌پلی بازی به‌صورت استراتژی همزمان است و در طول آن باید با تصمیم‌های خود انتخاب کنید که قصد دارید هم‌پیمان جمع کنید یا برای خود دشمن بتراشید. شما همچنین می‌توانید برای ارتش خود قهرمانان غرب وحشی را استخدام کنید و در نبرد با دشمنان از آن‌ها بهره بگیرید. با فتح مناطق بیشتر، قادیر خواهید بود تا منابع مختلف را جمع‌آوری کنید و خلاف‌کاران را دستگیر کنید. بازی به‌شما اجازه می‌دهد که با دیگر بازیکنان دوست شوید و با یکدیگر به دیگر افراد حمله کنید. 37GAMES بازی Wild Frontier را به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار داده است و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را تجربه کنید و دنیای غرب وحشی‌اش لذت ببرید.

دانلود بازی Wild Frontier‏


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده