// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی Kick Flight؛ یک تجربه چند نفره جذاب

Kick Flight یک بازی آنلاین چند نفره با المان‌ها و کاراکترهای متنوع و جذاب است؛ گیمرها در قالب دو تیم چند نفره علیه هم به رقابت می پردازنند. با معرفی این بازی در زومجی همراه ما باشید.

بازی‌های آنلاین چند نفره جزء جدا نشدنی صنعت بازی‌سازی هستند و مخاطب‌های زیادی را در سرتاسر دنیا دارند؛ بطوریکه کمتر گیمری را می‌توان پیدا کرد که بازی آنلاین را تجربه نکرده باشد. بیشتر بازی های آنلاین چند نفره به خاطر حسی که به مخاطب می‌دهند همیشه برای گیمر‌ها جذابیت خاصی دارند. این نوع بازی‌ها، اکثر استودیوها را مجاب کردند تا درکنار محتوای اصلی بازی که می‌توان داستانی یا تفننی باشد یک بخش آنلاین برای مخاطب‌های این سبک نیز فراهم کنند. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی‌ بزرگی همچون جی تی ای اشاره کرد. با اینکه GTA محتوای داستان و آفلاین سرگرم‌کننده‌ای دارد بخش آنلاینی را نیز در اختیار طرفداران گذاشته است و بسیاری را روزانه سرگرم خود می‌کند. پابجی موبایل یکی از بازی‌های آنلاین موبایل است که به خاطری جو و تنوع بالای آن، توجه گیمرهای زیادی را به سمت جلب کرده است. در این معرفی می‌خواهیم به سراغ یک بازی آنلاین چندنفره دیگر به‌نام Kick Flght برویم. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه باشید.

Kick Flight
Kick Flight
Kick Flight
بازی Kick Flight چیزی شبیه به همین مسابقه کوییدیچ است

اگر شما سری فیلم هری پاتر را دیده باشید حتما با مسابقات کوییدیچ آشنایی دارید؛ بازی Kick Flight شباهت‌هایی به این مسابقه نام‌آشنای دنیای جادویی هری‌پاتر دارد. وظیفه تیم شما به‌دست آوردن بیشترین مقدار امتیاز و قرار دادن در محل مورد نظر است. بازی در یک زمین مشابه با آنچه در هری‌ پاتر دیدیم، به دو قسمت مساوی یکی برای تیم شما و دیگری برای تیم حریف تقسیم شده است. بازی در ابتدا تمام مکانیزم‌هایی همچون پرواز کردن، ضربه زدن، فرار کردن و دیگر مواردی را که نیاز است، به شما آموزش می‌دهد. در ادامه شما را در یک مسابقه آزمایشی قرار می‌دهد که باید علاوه‌بر جمع آوری امتیاز‌ها با حریف‌ها نیز مبارزه کنید. بعد از تمام شدن مرحله آموزش و آزمایشی باید نام کاربری خود را انتخاب و وارد جریان اصلی بازی شوید.

کنترل بازی در اوایل به‌شدت سخت و کمی اعصاب خورد کننده است

گیم‌پلی بازی به این شکل است که دو تیم سه یا چهار نفره در یک زمین مسابقه قرار می‌گیرند. وظیفه هر تیم جمع آوری بیشترین مقدار الماسی است که در فضای هوا قرار دارد و بعد از جمع آوری آن‌ها در محل مشخص شده قرار دهند. هر مسابقه سه دقیقه زمان دارد و باید قبل از پایان آن الماس‌ها را جمع آوری کرده باشید. البته بازی به این شکل ساده نیست، اعضای هر تیم می‌توانند بسته به المان‌هایی که کاراکترشان دارند از امتیاز آوری تیم مقابل جلوگیری کنند. به‌عنوان مثال، با مبارزه مستقیم، موشک زدن، یا دیگر مواردی که در اختیار دارید بازیکن‌های حریف را از الماس دور کنید. کنترل بازی در اوایل به‌شدت سخت و کمی اعصاب خورد کننده است و دلیل این مشکل هم می‌توان عمودی بودن صفحه‌ بازی اشاره کرد. بازی Kick Flight انواع المان و کاراکترها را در خود دارد، شما می‌توانید با سکه‌هایی که در پایان هر دست مسابقه به‌دست‌ می‌آورید آن‌ها را دریافت کنید. استفاده درست از المان‌های مبارزه‌ای در بازی بسیار به تیم شما در مسابقه کمک می‌کنند. شما می‌توانید با ابزار‌هایی که در اختیار دارید سلامتی بازیکن‌های کاهش دهید و گاهی آن‌ها را برای مدت 10 ثانیه از زمین بازی خارج کنید. همچنین می‌توانید المان‌های مبارزه‌ای خود را ارتقا دهید که باعث می‌شود ضربه های قوی‌تری را به حریف وارد کنید. در بازی با آزاد کردن دیگر کاراکتر‌ها از آن‌ها در بازی استفاده کنید که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی نسبت بهم دارند. 

 Kick Flight
 Kick Flight
 Kick Flight

گرافیک بازی به خاطر جو انیمه‌ای آن بسیار جذاب کار شده است. در اول بازی بسته به توان موبایل گیمر به‌طور خودکار گرافیک را بین ضعیف تا قوی تنظیم می‌کند. در مورد موسیقی بازی نیز همان‌طور که گفته شد به خاطر انیمیه بودن بازی موسیقی با همین جو کار شده است و در مسابقه‌ها نیز هیچان خاصی را به گیمر می‌دهد.

Kick Flight که براساس یک انیمه با همین نام است، اولین ساخته حرفه استودیوی بازی‌سازی Grenge است. یک بازی جذاب و پر از لحظه‌های هیجان برای طرفداران بازی‌های آنلاین چند نفره است. در این بازی شما می‌توانید با دوستان خود یا افراد دیگر در یک گروه به مبارزه با تیم دیگری بپردازید. شما می‌توایند مانع بازیکن‌های حریف برای جمع آوری امتیاز یا خودتان مشغول جمع آوری امتیاز شوید. بازی پر از کاراکتر‌های جذاب با شخصی‌سازی‌های متنوع است که می‌توانید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید.

در آخر اگر شما به بازی‌های آنلاین چنده نفره علاقه دارید، Kick Flight می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد مخصوصا زمانی‌که با دوستان خود آن را تجربه کنید. در کل بازی نکات خوبی دارد ولی شاید تنها نکته منفی بازی کنترل بسیار بد بازی است که در روند کلی بازی لطمه وارد می‌کند. 

بازی Kick Flight هم‌ اکنون برای اندروید و آی او اس منتشر شده است و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده