// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Lucid Adventure؛ قهرمانان علیه سیاهی

Lucid Adventure یک بازی آنلاین دو بعدی نقش آفرینی با کاراکترها جذاب و دوست داشتنی است که می‌توانید با متحد کردن قهرمان‌ها در یک گروه به جنگ علیه دشمنان خود بروید. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

بازی‌های نقش آفرینی یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی هستند که گیمرهای زیادی را در دنیا سرگرم خود می‌کنند. این سبک بازی‌ به‌خاطر محبوبیتی که دارند همیشه جزء انتخاب‌های استودیوهای بزرگ و کوچک برای ساخت یک بازی است. بیشتر بازی‌های نقش‌آفرینی پر از المان‌ها، آیتم‌ها، کلاس‌ها و شخصی‌سازی‌های زیاد هستند که هرگز گیمر احساس یکنواختی نمی‌کند. برای مثال بازی موبایل World of Kings یک نقش‌آفرینی با داستانی حماسی است که با کاراکترها و المان زیادی که دارد یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل است. سبک نقش‌آفرینی یکی از اعتیاد آورترین سبک‌های بازی است و البته طرفداران مخصوص خود را هم دارد و شاید روزانه زمان زیادی را صرف بازی خود کنند.محتوا یکی از ویژگی‌های مهمه هر بازی نقش آفرینی است که اگر مورد توجه قرار گیرد باعث جذب گیمرهای بیشتری می‌شود.

 بازی اندروید و آیفون Lucid adventure که چند وقتی از عرضه آن می‌گذرد یک بازی نقش‌آفرینی دیگر است که در ادامه مقاله به معرفی آن می‌پردازیم.

 Lucid adventure

در بازی اندروید Lucid adventure شما با متحد کردن چندین قهرمان‌ که هرکدام المان‌های مبارزه‌ای مخصوص خود را دارند به جنگ دشمنان هر منطقه می‌روید. وظیفه شما نابودی دشمنان و سیاهی هر منطقه است تا بتوانید سپاه و قدرت خود را دربرابر دیگر دشمنان قدرتمند افزایش دهید.

در ابتدای بازی پس از انتخاب نام کاربری به گفت‌وگوهای قهرمان‌ها گوش می‌دهید. در ادامه وارد یک منطقه برای نابودی دشمنان می‌شوید که درواقع حکم مرحله آموزشی را دارد. شما در هر منطقه‌ای که وارد می‌ شوید می‌توانید تمام المان‌های قهرمان‌ها را کنترل کنید. زمانی‌که مرحله آموزشی را تمام کردید با انتخاب گزینه Adventure از قهرمان‌هایی که در اختیار دارید چند قهرمان را انتخاب و وارد مراحل اصلی بازی برای نابودی دشمنان و آزادی منطقه‌ها می‌شوید.

تمام هیروها به‌صورت خودکار حرکت می‌کنند و شما فقظ وظیفه استفاده از المان‌های مبارزه‌ای را دارید.

گیم‌پلی بازی به این شکل است که قبل از اینکه وارد منطقه‌ای شوید باید قهرمان‌های خود را انتخاب کنید. انتخاب قهرمان‌ها بستگی به این دارد که چقدر آن‌ها ارتقا داده باشید. هرچه وارد مرحله‌های بالاتری شوید دشمنان قوی‌تری بر سر راهتان قرار می‌گیرند و باید قهرمان‌های ارتقا یافته‌ای برای مبارزه با آن‌ها داشته باشید. در هر مرحله شما می‌توانید چهار قهرمان‌ را انتخاب کنید، تمام قهرمان‌ها به‌صورت خودکار حرکت می‌کنند و شما فقط وظیفه استفاده از المان‌های مبارزه‌ای را دارید. مرحله‌ای که شما در آن قرار می‌گیرید شامل چند قسمت است و باید تمام دشمنان هر قسمت را نابود کنید. هر یک از المان‌های موجود زمان‌بندی خاصی برای باز شدن دارند و باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. در لابی بازی گزینه برای خرید المان‌های مبارزه‌ای و دیگر عناصر وجود دارد که بسته به سکه‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مجموع Lucid adventure در حیث گیم‌پلی خوب عمل کرده و می‌تواند گیمرها را سرگرم کند.

 Lucid adventure

در هر مرحله‌ای که وارد می‌شوید، موسیقی متناسب با جو محیط به گوش گیمر می‌رسد.

گرافیک بازی جذاب و پر جزئیات است و محیط‌های یکنواخت کمتری را در آن شاهد هستیم و گیمر احساس خستگی در آن نمی‌کند. کاراکترهای بازی نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و باتوجه‌به تعداد بالای آن‌ها یک امتیاز خوب برای این بازی است. موسیقی بازی مانند گرافیک بازی خوب و گوش نواز کارشده است و در هر مرحله‌ای که وارد می‌شوید، موسیقی متناسب با جو محیط به گوش گیمر می‌رسد.

استودیوی Super Planet که بازی‌هایی همچون Green Skin در کارنامه خود دارد؛ با ساخت Lucid adventure توانسته است از عهده یک بازی نقش آفرینی بر بیاید. بازی بیشتر مواردی چون کاراکترهای زیاد، محیط‌های متنوع و المان‌های مبارزه جذاب که لازمه یک بازی نقش‌آفرینی است، در خود دارد.

در آخر اگر به بازی‌های نقش آفرینی علاقه دارید بازی جدید Super Planet می‌تواند شما را سرگرم کند البته انتظار یک بازی بزرگ نقش آفرینی نداشته باشید با این‌ حال اگر دوست دارید یک نقش آفرینی بزرگ را تجربه کنید بازی The Elder Scrolls: Blades می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد.

بازی Lucid Adventure هم‌اکنون برای اندروید و آی او اس منتشر شده است و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Lucid adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده